Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження її експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт електричних мереж ВРП травматологічного, радіологічного, господарського корпусів та харчоблоку КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя та технічне переоснащення РП-0,4кВ ТП-411 та ТП-423 з організацією розрахункових обліків» (код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
389 000,00 UAH
UA-2023-05-27-000568-a 5619fa4150ee457f92740029df473249
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Терновська

+380984300057 tender.five555@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Вікторія Терновська
+380984300057
tender.five555@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2023 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2023 09:00
Очікувана вартість: 389 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт електричних мереж ВРП травматологічного, радіологічного, господарського корпусів та харчоблоку КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя та технічне переоснащення РП-0,4кВ ТП-411 та ТП-423 з організацією розрахункових обліків»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 травня 2023 16:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 травня 2023 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2023 15:20
1-ТД зі змінами.docx
30 травня 2023 15:20
Протокол_зміни.pdf
30 травня 2023 15:20
ЗМIНИ.docx
29 травня 2023 14:23
Додаток 3.docx
29 травня 2023 14:23
ЗМIНИ.docx
29 травня 2023 14:23
Додаток 2.docx
29 травня 2023 14:23
Протокол_зміни.pdf
27 травня 2023 16:44
Додаток_6_Проект_договору.doc
30 травня 2023 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2023 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2023 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2023 15:20
1-ТД зі змінами.docx
29 травня 2023 14:23
1-ТД зі змінами.docx
27 травня 2023 16:44
1-ТД.docx
30 травня 2023 15:20
Протокол_зміни.pdf
30 травня 2023 15:20
ЗМIНИ.docx
29 травня 2023 14:23
Додаток 3.docx
29 травня 2023 14:23
ЗМIНИ.docx
29 травня 2023 14:23
Додаток 2.docx
29 травня 2023 14:23
Протокол_зміни.pdf
27 травня 2023 16:44
Додаток_6_Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сс
Дата подання: 27 травня 2023 18:04
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:25
який клас наслідків об,єкту?
Відповідь: Орієнтований клас наслідків СС2
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 28 травня 2023 20:57
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:25
Доброго дня, шановний Замовник. Ми розуміємо Ваше бажання лобіювання інтересів контрагентів з якими вже доводилось працювати з міркувань впевненості у реалізації робіт та/або можливого отримання неправомірної вигоди, проте просимо звернути Вашу увагу на абсурдність, протиречність та неправомірність наведених Вами вимог у даній тендерній документації, які будуть наведені далі. У разі відсутності реакції з Вашого боку змушені будемо звертатись до відповідних контролюючих органів, в т.ч. щодо оскраження вимог тендерної документації та притягнення до відповідальності відповідальної особи Замовника із закупівель щодо формування обгрунтованих критеріїв, вимог та очікуваної вартості закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо кваліфікованого електронного підпису
Дата подання: 28 травня 2023 21:10
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:25
По-перше, відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі — Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, на даний момент законодавством передбачена можливість накладення як кваліфікованих електронних ключів, так і удосконалених електронних ключів, а отже замовникам при складанні тендерної документації потрібно враховувати вимоги, встановлені у пункті 2 Постанови № 300. Відповідно, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до законодавства шляхом внесення до неї змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо працівників відповідної кваліфікації (ГІП)
Дата подання: 28 травня 2023 21:56
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:25
В п.1 Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте: "Обов’язкова наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації: - архітектора за напрямком «архітектурне об’ємне проектування»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань», - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині будівельного виробництва», включених до реєстру атестованих осіб (надати скан-копію діючого кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі закінчення терміну дії сертифікату.)" 1. Дуже добре що Ваш потенційний Переможець ознайомлений із п.12 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, проте йому слід уважніше ознайомитись із наведеними формулюваннями в зазначенмоу пункті та прокунсультуватись із Менірегіоном щодо їх трактування, а Вам як відповідальній особі уважніше перевіряти надані потенційним Переможцем вимоги до тендерної документації. Отже, проєктна документація ОБОВ'ЯЗКОВО розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа), які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат, а окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Склад та зміст проектної документації об’єктів будівництва визначається генеральним проєктувальником згідно з будівельними нормами і має бути достатніми для оцінки проектних рішень та їх реалізації. Відповідно, наведення відповідальною особою в тендерній документації виключного переліку напрямків з інженерно-будівельного проектування - недоречне, окрім вимоги щодо надання підтвердження наявності працівника, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника відповідного класу наслідків (відповідальності) з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо працівників відповідної кваліфікації (ІТЗ та експерт)
Дата подання: 28 травня 2023 22:15
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:25
В п.1 Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте: "Обов’язкова наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації: - архітектора за напрямком «архітектурне об’ємне проектування»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань», - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині будівельного виробництва», включених до реєстру атестованих осіб (надати скан-копію діючого кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі закінчення терміну дії сертифікату.)" 1. Законом України від 29.07.2022 № 2486-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення вимог цивільного захисту під час планування та забудови територій» передбачається, зокрема, що проектна документація на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, на яких постійно перебуватимуть понад 50 фізичних осіб або періодично перебуватимуть понад 100 фізичних осіб, обов’язково повинна передбачати розділ щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Необхідна наявність у учасника інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту. 2. Згідно п.4.1б ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі змінами №1 та №2" розроблення проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини виконується на підставі: висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану, виконаного відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва та ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану". Необхідна наявність у учасника експерта будівельного з технічного обстеження будівель і споруд об'єктів будівництва. У зазначених в тендерній документації вимогах спостерігається лобіювання інтересів потенційного Переможця або некомпетентність відповідальної особи у формуванні кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо працівників відповідної кваліфікації (архітектор)
Дата подання: 28 травня 2023 22:23
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте: "Обов’язкова наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації: - архітектора за напрямком «архітектурне об’ємне проектування»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань», - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині будівельного виробництва», включених до реєстру атестованих осіб (надати скан-копію діючого кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі закінчення терміну дії сертифікату.)" У зазначених в тендерній документації вимогах вкотре спостерігається лобіювання інтересів потенційного Переможця або некомпетентність відповідальної особи у формуванні кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі., оскільки згідно п.4.1 розділу І тендерної документації предмет закупівлі - код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, а не ДК 021:2015 – 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме; виключити обов’язкову наявність у учасника архітектора за напрямком «архітектурне об’ємне проектування».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо працівників відповідної кваліфікації (клас наслідків)
Дата подання: 28 травня 2023 22:37
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте: "Обов’язкова наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації: - архітектора за напрямком «архітектурне об’ємне проектування»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»; - інженера проектувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії» щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2; - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань», - інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині будівельного виробництва», включених до реєстру атестованих осіб (надати скан-копію діючого кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі закінчення терміну дії сертифікату.)" У зазначених вимогах ви вимагаєте від учасника наявності працівників відповідної кваліфікації (інженерів-проектувальників за відповідним напрямом з інженерно-будівельне проектування) щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2. Згідно п.11 Додатку 3 до тендерної документації "Визначення класу наслідків (відповідальності): Визначити згідно з ДСТУ 8855:2019". Отже, вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (інженерів-проектувальників за відповідним напрямом з інженерно-будівельне проектування) щодо об’єктів будівництва класу наслідків не менше СС-2 - не підтверджена технічними характеристиками предмета закупівлі. Зазначимо, що прямі або непрямі згадки в тендерній документації щодо необхідності сертифікатів з класом наслідків СС2 не є достатньою обгрунтованістю. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та надати інформацію, в довільній формі, щодо кількості осіб, які перебувають на об'єкті будівництва, для перевірки однозначності віднесення об'єкта будівництва до відповідного класу наслідків (відповідальності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 28 травня 2023 22:53
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте: "Для підтвердження наявності працівників необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; - скан-копію трудової книжки або трудового договору." У вимогах до тендерної документації Ви, знову ж таки, зазначаєте виключний перелік підтверджуючих документів, що є недопустимим з Вашого боку. Як приклад, учасником закупівлі можливе залучення виконавців на підстві договорів цивільно-правового характеру, згідно розділу 2 Цивільного кодексу України. Результатом праці виконавця є предмет договору ЦПХ, тобто необхідність заключення відповідного договору між учасником та виконавцем визначається результатами цього тендеру. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо наявності досвіду
Дата подання: 28 травня 2023 23:13
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте: "Довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору (договорів) не менше трьох (з зазначенням кількості аналогічних договорів, предмету та суми договору, повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), строк дії договору та період виконання робіт, предмету закупівлі)" Шановна, уповноважена особа Замовника, повідомляємо Вас що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Ви вимагаєте від учасників надання підтвердження виконання, як мінімум трьох аналогічних договорів. Зі свого боку зазначимо, що вид та обсяги робіт (послуг), наведені в додатку 3 до тендерної документації, не містять специфічних та/або складних робіт (послуг). Тому, встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашої. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо визначення "аналогічний договір"
Дата подання: 28 травня 2023 23:29
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте: "Примітка: аналогічними є договори з розробки/виготовлення проектної/проектно-кошторисної документації та проходження її експертизи на об’єктах нового будівництва/реконструкції/капітального/поточного ремонту інженерних систем/мереж.". Шановна, уповноважена особа, вкорте звертаємо Вашу увагу на лобіювання інтересів потенційного Переможця або некомпетентність відповідальної особи у формуванні кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі, оскільки згідно п.4.1 розділу І тендерної документації предмет закупівлі - код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Згідно чинного законодавства (та і не чинного) проектні роботи - роботи, які пов'язані зі створенням проектної документації на будівництво. До поняття "будівництво" відносяться: нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Отже, поточний ремонт не є об'єктом будівництва, а лиш роботи на об'єкті будівництва, тому проектна документація на поточний ремонт - не розробляється. Відповідно, впросимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо персональних даних
Дата подання: 28 травня 2023 23:42
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 до тендерної документаці ви зазначаєте: "1.2. У разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець: 1) копію паспорту, чи інший документ, що посвідчує фізичну особу та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду". З метою виконання вимог закону України «Про захист персональних даних» та на підставі п.2 розділу IV тендерної документації просимо вважати та зазначити в тендерній документації, що дана інформація є КОНФІДЕНЦІЙНОЮ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018
Дата подання: 28 травня 2023 23:48
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 тендерної документації Ви зазначаєте: "2.5. Учасник надає завірену копію чинних документів: 2.5.1. Сертифікат відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури" У зазначених в тендерній документації вимогах знову і знову спостерігається лобіювання інтересів потенційного Переможця або некомпетентність відповідальної особи у формуванні кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі, оскільки Вами вимагається надання сертифікату відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури, хоча у п.4.1 розділу І тендерної документації предмет закупівлі - код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, а не ДК 021:2015 – 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме; виключити обов’язкову наявність у учасника сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018
Дата подання: 28 травня 2023 23:51
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 тендерної документації Ви зазначаєте: "2.5. Учасник надає завірену копію чинних документів: 2.5.2. Сертифікат відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури" У зазначених в тендерній документації вимогах, ще й на систему управління щодо протидії корупції, знову спостерігається лобіювання інтересів потенційного Переможця або некомпетентність відповідальної особи у формуванні кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі, оскільки Вами вимагається надання сертифікату відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури, хоча у п.4.1 розділу І тендерної документації предмет закупівлі - код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, а не ДК 021:2015 – 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування. Відповідно, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме; виключити обов’язкову наявність у учасника сертифіката відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо ліцензійного програмного забезпечення
Дата подання: 28 травня 2023 23:59
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.1 додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте: "2.6. Обов’язкова наявність ліцензійного програмного забезпечення для роботи з кошторисами (АВК, ІВК чи подібну). Надати копію ліцензії видану на Учасника і дійсну на момент подачі. 2.7 Обов’язкова наявність ліцензійного програмного забезпечення для роботи з кресленнями (програми з технологією автоматизованого проєктування-CAD: AutoCAD, ArchiCAD чи подібну) з наданням скан-копії з оригіналу ліцензії. Надати копію ліцензії або ліцензійного сертифікату видану на Учасника і дійсну на момент подачі." Окрім цього, зважаючи на: "2.10. Заповнений, підписаний та скріплений печаткою учасника торгів (за умови її використання) Додаток 3, що підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами - Договірна ціна. - Зведений кошторис («Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»). - Кошторис на проектні (вишукувальні) робіти («Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»)." вважаємо необхідним доповнення переліку обов’язкової наявності ліцензійного програмного забезпечення для складання кошторисів з визначення вартості проєктних, науково-проєктних та вишукувальних робіт. Відповідно, вимагаємо доповнити тендерну документацію вимогою "Обов’язкова наявність ліцензійного програмного забезпечення для складання кошторисів з визначення вартості проєктних, науково-проєктних та вишукувальних робіт (АС4-ПВР, Будівельні технології - Кошторис ПВР чи подібну). Надати копію ліцензії видану на Учасника і дійсну на момент подачі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
п.12 Додатку 3
Дата подання: 29 травня 2023 00:06
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:26
В п.12 додатку 3 до тендерної документації ви зазначаєте: "Замовник разом з Проектувальником приймає участь у розгляді та погодженні проектних рішень з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" По-перше, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 скасований згідно з Наказом від 01.11.2021 № 281. По-друге, які такі вимоги щодо участі у розгляді та погодженні проектних рішень регламентують нормативні документи що стосуються правила визначення вартості будівництва?..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені коригування в тендерну документацію
Щодо визначення "аналогічний договір"
Дата подання: 29 травня 2023 15:06
Доброго дня, дякуємо за оперативне реагування на надані нами рекомендації та зауваження до тендерної документації та їх оперативне усунення шляхом внесення необхідних змін. Але вкотре просимо бути Вас об'єктивними та неупередженими по відношенню до інших суб'єктів господарювання, формувати тендерну документацію максимально прозоро та об'єктивно, звадаючи на вид та обсяги робіт зазначених в додатку 3 до тендерної документації Отже, в додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте: "8.2. Копія аналогічного договору (договорів) з усіма його невід’ємними частинами (додатками) не менше одного за період 2021-2023 року відповідно до довідки, з обов’язковим наданням аналогічних договорів на виконання проектних робіт з отриманням позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (аналогічними є договори з розробки проектно-кошторисної документації на об’єкти реконструкції/капітального ремонту систем електропостачання на об’єктах охорони здоров’я)." Враховуючи наведену Вами інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у додатку 3 до тендерної документації, а саме: здійснення заміни запобіжників на автоматичні вимикачі та заміну ошинування в розподільчих шафах з організацією розрахункових обліків в РП-0,4кВ ТП-411 та ТП-42, вважаємо за доцільне вважати АНАЛОГІЧНИМИ договори з розробки проектної документації (оскільки визначення "проектно-кошторисної документації" давно замінено на "проектна документація" згідно п.11 статті 1 Розділу 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності") за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування на електроенергетичні системи. Відповідно, просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо усунення неточностей до аналогічних договорів
Дата подання: 29 травня 2023 15:40
Шановна уповноважена особа, звертаємо додатково Вашу увагу на наступне: 1. дату надання відгуків. Відгуки до "аналогічних договорів" надаються не для участі в закупівлях, а з метою підтвердження якості наданих робіт, належного або неналежного виконання зобов'язань сторонами. Відповідно, просимо Вас прибрати дану вимогу та внести зміни до тендерної документації. 2. змісту та наявності конфіденціної інформації в "аналогічних договорах" та можливості або неможливості їх оприлюднення учасником. З метою дотримання вимог законодавства просимо Вас скоригувати тендерну документацію, як приклад, наступним чином: "При цьому такий договір/документ може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів). Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору." 3. обмеження періоду укладання "аналогічних договорів". Перегляньте рішення АМКУ та внесіть зміни до тендерної документації. 4. у визначенні "аналогічних договорів" ви забули зазначити ще один вид будівництва "нове будівництво". Просимо Вас виправити. Звертаємо Вашу увагу на те, що зауваження та рекомендації, які надаються до цієї закупівлі, надаються з метою усунення можливих невідповідностей законодаству або звуження кола потенційних учасників та проведення прозорої закупівлі, в тому числі з економічної точки зору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 29 травня 2023 16:36
Доброго дня, дякуємо за оперативне реагування на надані нами рекомендації та зауваження до тендерної документації та їх оперативне усунення шляхом внесення необхідних змін. Але вкотре просимо бути Вас об'єктивними та неупередженими по відношенню до інших суб'єктів господарювання, формувати тендерну документацію максимально прозоро та об'єктивно, зважаючи на вид та обсяги робіт зазначених в додатку 3 до тендерної документації. Отже, з внесених Вами змін до тендерної документації зрозуміло, що у потенційного Учасника є архітектор та експерт в частині «проведення аудиту енергетичної ефективності будівель», але відсутнє бажання участі у прозорій закупівлі. По-перше, поділ інженернів-проектувальників за напрямками проектування доволі умовний та опублікований на сайті ВУГіП, що носить рекомендаційний характер. Відповідно, просимо Вас привести зазначену вимогу до положень статті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів. По-друге, наявність експерта в частині «проведення аудиту енергетичної ефективності будівель» - абсурдна, з точки зору відсутності вимог щодо проведення енергетичного аудиту в тендерній документацій та відсутності необхідності, як такої, проведення енергетичного аудиту та отримання енергетичного паспорту. Відповідно, просимо Вас видалити вимогу щодо наявності експерта в частині «проведення аудиту енергетичної ефективності будівель»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо попереднього обстеження (огляду) об’єкта
Дата подання: 29 травня 2023 23:03
Доброго дня, дякуємо за оперативне реагування на надані нами рекомендації та зауваження до тендерної документації та їх оперативне усунення шляхом внесення необхідних змін. Але вкотре просимо бути Вас об'єктивними та неупередженими по відношенню до інших суб'єктів господарювання, формувати тендерну документацію максимально прозоро та об'єктивно, зважаючи на вид та обсяги робіт зазначених в додатку 3 до тендерної документації. Отже, у додатку 2 до тендерної документації Вами зазначається: "10. Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, документ, що підтверджує трудові відносини з учасником та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, скан-копія якого надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою." По-перше, просимо Вас звернути увагу на відсутність даної вимоги в попередній редакції кваліфікаційних вимог, адже внесення змін до тендерної документації передбачає усунення невідповідностей вимог замовника до положень чинного заканодавства, а не створення нових "перепон" для потенційних учасників. По-друге, враховуючи наведену Вами інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у додатку 3 до тендерної документації, а саме: здійснення заміни запобіжників на автоматичні вимикачі та заміну ошинування в розподільчих шафах з організацією розрахункових обліків в РП-0,4кВ ТП-411 та ТП-42, постає питання щодо доцільності та необхідності наявності документів про ВИЩУ БУДІВЕЛЬНУ ОСВІТУ у уповноважених осіб учасника, які здійснюють попередньє обстеження (огляд) об’єкта, електроенергетичного напрямку... По-третє, зазначене Вами обстеження об'єкту регламентується ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" та відноситься до попереднього позапланового обстеження, що вже є частиною передпроектних робіт згідно укладеного між сторонами договору. Водночас, Замовник встановлює для відвідування об'єкту обмеження в часі шляхом необхідності надання в складі тендерної пропозиції акту від балансоутримувача. По-четверте, згідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, завдання на проектування визначає обґрунтовані вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень об’єкта будівництва, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і складається з урахуванням технічних умов, містобудівних умов та обмежень. Відповідно, Замовником, в складі інформація про необхідні технічні, яісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №3 до тендерної документації) надано завдання на проектвання, де повинна міститись уся необхідна інформація для можливості визначення учасниками вартості виконання (надання) робіт (послуг). Враховуючи вищенаведне, а також враховуючи можливу корупційну складову та зговір - пропонуємо замовнику видалити вимогу щодо попереднього обстеження (огляду) об’єкта та надати усю інформацію, у разі наявності такої, яку учасники повинні врахувати під час підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договірна ціна на виконання проектних робіт
Дата подання: 29 травня 2023 23:13
В додатку 2 до тендерної документації Вами зазначається: "11.2 .Договірна ціна на виконання проектних робіт в складі: - Договірна ціна. - Зведений кошторис (форма №1-П ДСТУ Б Д.1.1-7:2013). - Кошторис на проектні (вишукувальні) роботи (форма №2-П ДСТУ Б Д.1.1-7:2013)." Звертаємо Вашу Увагу на наступне: 1. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 скасований згідно з Наказом від 01.11.2021 № 281 2. Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних робіт здійснюється згідно глави V "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", а не згідно Ваших побажань наведених в тендерній документації. Відповідно, просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Підставою для відхилення пропозиції Учасника
Дата подання: 29 травня 2023 23:19
В додатку 2 до тендерної документації Вами зазначено: "Ненадання вказаних документів або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам Оголошення - є підставою для відхилення пропозиції Учасника.". Зверніть, будь-ласка увагу на п.1 розділу ІІІ та п.3 розділу V тендерної документації та видаліть дане речення з тендерної документації...
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Конфіденційна інформація
Дата подання: 29 травня 2023 23:56
В додатку 2 до тендерної документації Вами зазначено: "5. Копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців)." та "13. Оригінал листа-згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (повинна бути підписана уповноваженою посадовою (службовою) особою учасника або представником учасника, або фізичною особою, або фізичною особою-підприємцем) (учасник вправі використовувати взірець, запропонований в Додатку 5 до тендерної документації)." Відповідно до статті 28 Закону "Про пубулічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Окрім цього, усі необхідні дані стосовно фізичної особи-підприємця, містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також просимо Вас врахувати можливу відсутність згоди осіб учасника, персональні дані яких повинні бути завантажені до системи, на обробку їх персональних даних та оприлюднення документів зі своїми персональними даними для широкого загалу. Відповідно, зазначені вимоги (надання паспортних даних та листів-згоди на обробку персональних даних), просимо вважати нікчемними та видалити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо згоди з умовами договору
Дата подання: 30 травня 2023 09:28
Доброго дня, дякуємо за оперативне реагування на надані нами рекомендації та зауваження до тендерної документації та їх оперативне усунення шляхом внесення необхідних змін. Але вкотре просимо бути Вас об'єктивними та неупередженими по відношенню до інших суб'єктів господарювання, формувати тендерну документацію максимально прозоро та об'єктивно, зважаючи на вид та обсяги робіт зазначених в додатку 3 до тендерної документації. В п.2 розділу V тендерної документації Вами зазначено наступне: "8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації." Водночас, в додатку 2 до тендерної документації Вами необгрунтовано вимагається надання: "11.1. Лист-гарантія щодо підтвердження можливості виконання робіт по цій закупівлі без отримання авансового платежу, без затримання строків виконання робіт, та згодою на відстрочення платежу до 20 банківських днів." та "14. Лист-згода учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника, або підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, що викладений в Додатку 6 до тендерної документації." Зважаючи на встановлення Замовником декілька разів вимог щодо підтвердження згодни з проєктом договору про закупівлю, що нівелюється беззаперечною згодною учасника з умовами договору, у разі подання ним тендерної пропозиції, просимо Вас видалити дані вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо відсутності змін
Дата подання: 30 травня 2023 10:03
Доброго дня, дякуємо за оперативне реагування на надані нами рекомендації та зауваження до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що на усі запитання, опубліковані в електронній системі закупівель, від 28.05.2023 Вами надано відповідь "внесені коригування в тендерну документацію", що означає Вашу згоду із наведеною інформацією в кожному з озвучених запитань. Проте, змушені констатувати що щодо деяких з них, зміни в тендерній документації - відсутні, а саме: 1. від 28.05.2023 21:10 "Щодо кваліфікованого електронного підпису" - відсутня інформація щодо можливості використання КЕП/УЕП. 2. від 28.05.2023 23:42 "Щодо персональних даних" - відсутня положення щодо визначення інформації яка відноситься до конфіденційної та неоприлюднюється під час розкриття пропозиції. Більш детально в запитанні від 29.05.2023 23:56. 3. від 28.05.2023 23:59 "Щодо ліцензійного програмного забезпечення" - відсутні вимоги щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення для складання кошторисів з визначення вартості проєктних, науково-проєктних та вишукувальних робіт (АС4-ПВР, Будівельні технології - Кошторис ПВР чи подібну). Вкотре просимо бути Вас об'єктивними та неупередженими по відношенню до інших суб'єктів господарювання, формувати тендерну документацію максимально прозоро та об'єктивно, зважаючи на вид та обсяги робіт зазначених в додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-06-01-000002 • 0eebb84b8ece4367908145a0854e3e4d
Автор звернення: ФОП Стецюк Віталій Миколайович
Дата створення звернення: 2023-06-01 14:17
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Я, ФОП Стецюк Віталій Миколайович, припускаю наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо провести Вас моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення: при проведенні відкритих торгів з особливостями у системі електронних закупівель PROZORRO замовником КНП "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на закупівлю (ідентифікатор закупівлі - 5619fa4150ee457f92740029df473249) вчинив такі порушення: 1. інші порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: надання формального переліку змін, що вносяться (зазначення лише переліку додатків до яких внесено зміни, без уточнення самих змін), оприлюднених в окремому документі згідно частини четвертої п.54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 2. ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації, а саме: по-перше, на оприлюднені 28.05.2023 запитання не надано роз'яснень, а лиш зазначено у відповіді Замовника, наступне: "Внесені коригування в тендерну документацію". по-друге, за результатом розгляду внесених Замовником змін до тендерної документації, порушені теми у запитаннях опрлюднених 28.05.2023 та необхідні зміни, в новій редакції тендерної документації - відсутні. по-третє, замість внесення змін до тендерної документації та усунення порушень, замовником викладено нову редакцію кваліфікаційних вимог (з новими невідповідностями пердмету закупівлі), яка істотно відрізняється від попередньої та суттєво впливає на очікувану вартість закупівлі в-четверте, з метою не надання роз'яснень та уникнення необхідності внесення змін до тенедрної документації, Замовником, в останній день, прийнято рішення про скасування закупівлі 3. скасування закупівлі, на підставі рішення про зміну проектної документації шляхом поділу оголошеної процедури на дві процедури, внаслідок чого у Замовника відсутня подальша потреба у даній закупівлі, для можливості придбання робіт/послуг без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель/відкритих торгів відповідно до вимог закону. Порушуючим цим частину другу п.10 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у зверненні, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-27-000568-a у загальному доступі. На підстав вищенаведеного ПРОШУ: 1. почати моніторинг закупівлі UA-2023-05-27-000568-a 2. призначити та првоести перевірку закупівлі UA-2023-05-27-000568-a 3. перевірити дії посадових осіб КНП "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ з приводу вищезгаданої закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 4. Зобов'язати замовника скасувати рішення про скасування закупівлі UA-2023-05-27-000568-a 5. Зобов'язати замовника здійснити закупівлю робіт/послуг відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 6. Після проведення перевірки закупівлі, у разі наявності порушень з боку замовника, звернутись до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу. 7. Вжити усіх необхідних заходів, у разі, якщо замовник не усуне порушення. 8. Надати інформацію про контрольні заходи, првоедені у замовника. Про результати розгляду цього звернення повідомити заявника на зазначену у зверненні електронну пошту у строки та порядку, передбачені чинним законодавством.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 червня 2023 13:03
Кінець періоду оскарження: 12 червня 2023 00:00
Дата відміни: 12 червня 2023 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення про зміну проектної документації шляхом поділу оголошеної процедури на дві процедури, внаслідок чого у Замовника відсутня подальша потреба у даній закупівлі.
Документи:
01 червня 2023 13:03
Електронний підпис
01 червня 2023 13:02
Протокол відміна.pdf