Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Облводоканал" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03327115 |
Вебсайт: | http://www.oblvoda.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 129А |
Контактна особа: |
Ростислав Прохоров +380661194474, +380973017656, +380990345145 tender.ovk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 20:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 12 795 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 976,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: 383 500,00 гривень (триста вісімдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 120 днів з дати розкриття пропозицій. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Одержувач: Комунальне підприємство «Облводоканал» Запорізької обласної ради, код ЄДРПОУ – 03327115 Юридична та фактична адреса: Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги буд. 129-А, пошт. індекс – 69005 Категорія замовника як бенефіціара гарантії: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») Поточний рахунок: UA093139570000026009301001175 в Філія Запорізьке ОУ АТ «ОЩАДБАНК», МФО 313957 Застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (відповідно до п. 3 ст. 25 Закону). Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; * 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до вимог та за формою, що затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020) * Надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюється з урахуванням Особливостей, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування“. Відповідно до п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 383500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові моноблочні MVAe.65-200.A.1100 (2 шт.) з двигунами 18,5кВт, 400В в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.09/2*18,5кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові моноблочні MVAe.65-200.A.1100 (2 шт.) з двигунами 30кВт, 400В в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.09/2*30кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові моноблочні MVBe.65-400.A.1100 (2 шт.) з двигунами 22кВт, 400В в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.01/2*22кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові каналізаційні FZE.3.31.1.1010 (2шт.) з двигунами 18,5 кВт на автоматичних трубних муфтах, в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.06/2*18,5 кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові каналізаційні FZV.3.30.1.4110 (2шт.) з двигунами 30 кВт в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.08/2*30 кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові каналізаційні FZV.2.30.1.4110 (2шт.) з двигунами 9,2 кВт в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.08/2*9,2 кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові каналізаційні FZY.1.20.1.2010 (2шт.) з двигунами 2,2 кВт. в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.08/2*2,2 кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові каналізаційні FZR.1.01.1.2100 (2шт.) з двигуном 1,5 кВт в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.08/2*1,5 кВт або еквівалент;
Насосні агрегати одноступінчасті відцентрові каналізаційні FZV.1.03.2100 (2шт.) з двигунами 2,2 кВт. в комплекті з шафою управління двома насосами UZS.8.08/2*2,2 або еквівалент.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 20:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 20:38 |
Додаток 3 - Пропозиція Учасника.doc | |
26 травня 2023 20:38 |
Додаток 5 - Вимоги до Переможця.docx | |
26 травня 2023 20:38 |
Додаток 2 - ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.docx | |
26 травня 2023 20:38 |
Тендерна документація_насоси.doc | |
26 травня 2023 20:38 |
Додаток 6 - Проєкт договору.doc | |
26 травня 2023 20:38 |
Додаток 4 - Кваліфікацйні критерії.docx | |
26 травня 2023 20:38 |
Додаток 1 - Технічне завдання_насоси.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000052 ● 889570c3baf5481c91366c57abe9961d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2023 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-26-013054-a, 26.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 15:19:40
Про надання інформації
Дата: 30.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-26-013054-a, яка проводилась Комунальним підприємством "Облводоканал" Запорізької обласної ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 09:26:28
Пояснення на запит до моніторингу UA-M-2023-08-29-000052
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Бюджетне призначення — це повноваження, яке надано головному розпоряднику коштів бюджету Законом України про державний бюджет, постановою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, рішенням місцевої ради про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження, яке дозволяє Мінфіну, Державному казначейству або місцевому фінансовому органу надавати бюджетні асигнування для здійснення платежів на конкретні заходи за рахунок коштів відповідного бюджету.
Закупівля за кодом за ДК 021-2015: 42120000-6 - Насоси та компресори (ID: UA-2023-05-26-013054-a) проводилась не за бюджетне призначення.
Дана закупівля проводилась на підставі підписаного Меморандуму про взаєморозуміння із Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) (надалі-«Партнер») щодо покращення доступу до безпечної питної води та послуг санітарії у Запорізькій області та обмінних листів щодо підтримки в рамках екстреного реагування в Україні.
Разом із Партнером було визначено потребу та планований розмір коштів на підставі наявної потреби, які він зголосився витратити на реконструкцію систем водопостачання та водовідведення Запорізького району та заміну аварійних ділянок магістральних та розподільчих водогонів КП «Облводоканал» ЗОР.
Задля досягнення економії, відкритості та прозорості у придбанні вельми необхідного обладнання разом із Партнером було прийнято рішення про проведення закупівлі шляхом проведення відкритих торгів через електронну систему закупівель «Прозоро».
У річному плані до даної закупівлі (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-05-26-004070-c) в рядку «Джерело фінансування» Замовником зазначено, що фінансування здійснюється в рамках підписаного Меморандуму про взаєморозуміння між КП "Облводоканал" та Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ).
Всі оплати за договором, укладеним за результатами проведеної процедури закупівлі здійснюються виключно Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) напряму Постачальнику відповідно до підписаної Додаткової угоди №1 до договору № 32/06/23 від 12.06.23, який укладено з Переможцем закупівлі за результатами проведеної закупівлі, а також в рахунках на поставлений товар Платником визначається Дитячий фонд Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ).
2. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена методом моніторингу ринкових цін. КП «Облводоканал» ЗОР було здійснено запит комерційних пропозицій та у відповідь на запити отримано три комерційних пропозиції. Очікувана вартість дорівнює середньоарифметичному значенню отриманих комерційних пропозицій.
3. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно п. 19 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 03.09.2012 року №449 забороняється експлуатація насосних агрегатів, у яких розрахунковий або фактичний ККД знижений більш, ніж на 55%. Це стосується насосних агрегатів, які працюють на подачі питної води. Згідно з оглядом та обстеженням насосних станцій, за рахунок яких надається послуга водопостачання та водовідведення на мережах структурних підрозділів підприємства у Запорізькому районі, заплановано придбання насосних агрегатів на НС ІІІ м Вільнянськ, НС ІV смт Новомиколаївка, НС VІ с Лежено, НС VІ ПВНС, КНС 46, КНС І, ІІ, ІІІ, ІV, V, VІ, для,які зараз встановлені та відпрацювали свій терміни експлуатації.
Насосні агрегати придбаються з урахуванням зміни технічних характеристик щодо енергозбереження, автоматичної роботи, збільшенням темничних властивостей під час експлуатації та гарантією виробника. Крім того, із зростанням енергоефективності збільшується і термін експлуатації електродвигуна. Застосування енергоефективних двигунів забезпечує економію споживання електроенергії за рахунок більш високого ККД та економію за рахунок зниження необхідної встановленої генеруючої потужності.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені, зокрема, з урахуванням особливостей місць встановлення обладнання, характеристик водогонів, тиску, потужності, його призначення тощо та відповідно вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до такого обладнання, а також з урахуванням, що якість товару повинна відповідати державним стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка пред’являється для даного виду Товару.
4. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 р. № 1266) на сайті КП «ОБЛВОДОКАНАЛ» ЗОР 30 травня 2023 року, про що можна пересвідчитись за посиланням http://oblvoda.zp.ua/zakupivli.html
Додатки:
1. Меморандум про взаєморозуміння зі Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) щодо покращення доступу до безпечної питної води та послуг санітарії у Запорізькій області
2. Обмінні листи щодо підтримки в рамках екстреного реагування в Україні
3. Додаткова угода №1 від 09.08.2023 р. до Договору № 32/06/23 від 12.06.2023р. укладеного з ТОВ «ТД» ІНВАР»
4. Комерційна пропозиція від ТОВ «ПАРТНЕР-ДНІПРО» вих.№86 від 18.05.2023р.
5. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТД» ІНВАР» вих.№1503/05-23 від 15.05.2023р.
6. Комерційна пропозиція від ТОВ «Гідромаш Інжинірінг» вих.№382-05 від 16.06.2023р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до результатів проведеної перевірки закупівлі (ID: UA-2023-05-26-013054-a) КП «Облводоканал» ЗОР Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи у встановленому законодавством порядку, а саме: вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. З метою вжиття заходів, в тому числі щодо недопущення в подальшому порушення вимог, зокрема, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель відповідно до висновку моніторингу КП «Облводоканал» ЗОР 19.09.2023р. укладено договір на навчання (онлайн) у сфері публічних закупівель з ТОВ «Академія Радник». Зобов’язуємося вивчати вимоги законодавства у сфері закупівель, зокрема, щодо оформлення тендерної документації та вжити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Додатково повідомляємо, що КП «Облводоканал» оформлено передплату на програмну продукцію, а саме доступ до порталу РАДНИК у сфері публічних закупівель, задля поповнення знань у цій сфері і відслідковування змін в законодавстві. Станом на сьогодні закупівля за ID: UA-2023-05-26-013054-a завершена і єдиним способом завантажити інформацію в електронну систему закупівель є функція внесення змін до договору. Замовником було прийнято рішення завантажити Тендерну документацію до даної закупівлі із усуненням порушення виявленого в ході моніторингу шляхом завантаження її через функцію внесення змін до договору, про що можна пересвідчитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-26-013054-a в розділі «Укладений договір». Також, Тендерну документацію до даної закупівлі із усуненням порушення виявленого в ході моніторингу із зазначенням посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками буде завантажена в якості додатку до даного листа. Враховуючи вищезазначене, відповідно до вимог частини 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», у відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-26-013054-a, яка проводилась Комунальним підприємством "Облводоканал" Запорізької обласної ради, повідомляємо про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: 1. Договір про закупівлю програмного забезпечення №1602/63/08/23 від 14.08.2023р. укладений з ТОВ «Тендерне агентство Радник». 2. Договір про надання послуг з навчання №1028 від 19.09.2023р. укладений з ТОВ «Академія Радник». 3. Тендерна документація до закупівлі із зазначенням посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
2023-09-19 15:51:56
- Договір 1028 від 19.09.2023.pdf
- Договір про закупівлю програмного забезпечення 1602.63.08.23 від 14.08.2023р. з ТОВ Тендерне агентство Радник.pdf
- Лист про усунення порушення.pdf
- про усунення порушення ДАСУ (насоси).doc
- про усунення порушення ДАСУ (насоси).doc.p7s
- Тендерна документація_насоси (із посадою конт.особи).doc
- Тендерна документація_насоси (із посадою конт.особи).doc.p7s
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" |
12 393 000,00
UAH з ПДВ
|
12 393 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" #42286398 |
Переможець |
12 393 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 13:10
|
Тендерна документація_насоси (із посадою конт.особи).doc | зміни до договору |
19 вересня 2023 13:08
|
Тендерна документація_насоси (із посадою конт.особи).doc.p7s | зміни до договору |
19 вересня 2023 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 14:33
|
32.06.23_12.06.23_Насоси_Інвар.pdf | укладений |
13 червня 2023 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Станом на сьогодні закупівля за ID: UA-2023-05-26-013054-a завершена і єдиним способом завантажити інформацію в електронну систему закупівель є функція внесення змін до договору. Замовником було прийнято рішення завантажити Тендерну документацію до даної закупівлі із усуненням порушення виявленого в ході моніторингу шляхом завантаження її через функцію внесення змін до договору |
Номер договору про закупівлю: | 32/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |