лабораторія
Дата подання: 30 травня 2023 10:26
Дата відповіді: 01 червня 2023 16:37
Шановний замовнику, Ваша вимоги надати Експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби не раніше 1 кварталу 2023року , на ім’я учасника на дослідження товару, що є предметом закупівлі, за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками є дискримінаційною, оскільки дані випробування може проводити будь-яка інша акредитована лабораторія, та виданий такою лабораторією експртний висновок або протокол випробувань міститимить ті ж самі дані, що і експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби. Учаснику , що має затребувані вами документи вимушений буде заново витрачати чималі кошти та час для проведення аналогічних випробувань лише у лабораторії Держпродспоживслужби.
Чи можна надати в складі пропозиції документи, що підтверджуютьь проведення дослідження товару, що є предметом закупівлі, за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками, видані будь-якою іншою акредитованою лабораторією, окрім лабораторії Держпродспоживслужби за умови надання атестату акредитації, що підтверджує відповідність лабораторії вимогам чинного законодавтса?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) відповідно до постанови Кабінету Міністрів є Центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику, зокрема, у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, тому для підтвердження якості і безпечності предмету закупівлі, вбачаємо за доцільне надання експертного висновку виданого лабораторією Держпродспоживслужби.
акт інспектування
Дата подання: 01 червня 2023 17:41
Дата відповіді: 02 червня 2023 09:04
Гарантійний лист на підтвердження якості, безпечності і відповідності товару, що пропонується до постачання,
екологічним нормам із зазначенням відомостей (з посиланням на відповідний документ про інспектування) про
відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. Який саме документ ви мали на увазі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Акт про інспектування, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
інспектування
Дата подання: 01 червня 2023 17:44
Дата відповіді: 02 червня 2023 09:06
в вашій тд є вимога "з посиланням на відповідний документ про інспектування) про відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства" що це за акт, напишіть, будь ласка його назву та посилання на номер та дату документу, яким регламентовано та затверджено порядок проведення такого інспектування, згідно діючого на території України законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Акт про інспектування, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
порушення
Дата подання: 01 червня 2023 22:15
Дата відповіді: 02 червня 2023 09:07
Заомвником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), оскільки у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зазначена Замовником дата кінцевого подання пропозицій 06.06.2023 до 00.00 год по факту означає, що пропозиція має бути подана 05.06.2023 до 24.00 год, що обмежує право учасників на подання пропозиції та відбирає у нього один законний день для підготовки пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, система визначає терміни автоматично.
приміщення
Дата подання: 01 червня 2023 22:18
Дата відповіді: 02 червня 2023 09:10
щодо вимоги Гарантійний лист на підтвердження якості, безпечності і відповідності товару, що пропонується до постачання, екологічним нормам із зазначенням відомостей (з посиланням на відповідний документ про інспектування) про відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства.
уточніть відповідність яких приміщень вимагається - виробника чи постачальника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи можуть бути надані на виробничі потужності або складські приміщення.
вимога
Дата подання: 01 червня 2023 22:19
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:03
незрозуміла вимога Замовника "Гарантійний лист на підтвердження якості, безпечності і відповідності товару, що пропонується до постачання, екологічним нормам із зазначенням відомостей (з посиланням на відповідний документ про інспектування) про відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. " екологічні норми та санітрані вимоги - це різні поняття. уточніть чого саме хоче замовник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою підтвердження якості і безпечності товару, що пропонується до постачання, учасник має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про відповідність товару, що пропонується до постачання, про відповідність екологічним нормам і про відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства, зазначивши в ньому відомості, а саме номер і дату Акту про інспектування, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
дискримінація
Дата подання: 01 червня 2023 22:23
Дата відповіді: 02 червня 2023 10:01
вимога надати Сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ENISO 9001:2015, виданий органом із сертифікації, акредитованим НААУ, на ім’я учасника та виробника дискримінаційна для учасників , оскільки з 05 грудня 2018 року прийнято міжнародний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018
Відповідь: Шановний учаснику, в тендерну документацію внесені зміни.
щодо товару
Дата подання: 01 червня 2023 22:25
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:10
уточніть якому саме ДСТУ, ГСТУ, ТУУ, СОУ має відповідати предмет закупівлі
Відповідь: Товар, що пропонується до постачання, має відповідати чинним нормативно-правовим документам, згідно з яким його виготовлено, - ДСТУ, ГСТУ, ТУУ, СОУ відповідно до Закону України "Про стандартизацію".
якість
Дата подання: 01 червня 2023 22:26
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:12
уточніть відповідно до яких саме (з вказанням номеру та дати прийняття) чинних нормативно-правових документів треба
надати опис характеристик запропонованого для постачання товару, у тому числі пакування, маркування відповідно до чинних нормативно-правових документів
Відповідь: Опис товару, що пропонується до постачання, має відповідати чинним нормативно-правовим документам, згідно з яким його виготовлено, - ДСТУ, ГСТУ, ТУУ, СОУ відповідно до Закону України "Про стандартизацію".
дискримінація
Дата подання: 01 червня 2023 22:31
Дата відповіді: 02 червня 2023 10:11
дискримінаційня вимога щодо надання сканкопії з оригіналу не менш, ніж двох актів виконаних робіт/ наданих послуг
за кожним з договорів надання послуг з щозмінну перевірку технічного стану транспортних засобів учасника за попередні два місяці до дати оголошення закупівлі , оскільки більшість підприємств надають акти виконаних робіт один раз в кінці місяця
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, акти виконаних робіт/ наданих послуг надаєтьтя один раз на місяць, тому замовник просить надати акти за попередні два місяці.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 червня 2023 22:34
Дата відповіді: 04 червня 2023 15:01
вимога надати рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування дискримінаційна, Відповідно до ст 25 Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно наказу №39 від 10.02.2016 Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам.
транспортні засоби
Дата подання: 01 червня 2023 22:44
Дата відповіді: 02 червня 2023 10:35
замовник вимагає надати копії довідок про санітарну обробку кожного із зазначених в листі транспортних засобів чинних на момент подання;
- копію договору про надання послуг з дезінфекції (діючий договір про дезінфекцію, акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній місяць до дати подання пропозиції та дійсна довідка, що підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування. яку ще довідку , що підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування треба надати, якщо замовник вже попередньо запросив копії
довідок про санітарну обробку кожного із зазначених в листі транспортних засобів , що само собою вже підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Треба надати довідку про санітарну обробку та акт виконаних робіт.
додатки
Дата подання: 01 червня 2023 22:47
Дата відповіді: 02 червня 2023 11:33
"Доставка продукції здійснюється до комори кожного окремого навчального закладу освіти (згідно дислокації, наведеної в Додатку №2 до договору (Додаток №4 до тендерної документації)." тоякому додатку? №2 чи №4, оскільки додатко 2 - це кваліфікаційні вимоги?
Відповідь: Шановний учаснику, зверніть увагу що Додаток 2 "Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей" є додатком до тендерної документації, а Додаток 2 до договору є Додатком 6 до тендерної документації "Проект договору". Додаток 2 до договору та Додаток 4 до тендерної документації є аналогічними, адже в них зазначається дислокація закладів.
товар
Дата подання: 01 червня 2023 22:48
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:17
що означає вимога "При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, санітарно-епідеміологічним вимогам та іншим чинним нормативно-правовим документам, про що має бути надано відповідну довідку у довільній формі, а також бути доброякісним, розсортованим. ", якщо учасник не вказав сорт товару?
Відповідь: З метою підтвердження якості товару, що пропонується до постачання , учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі , що якість запропонованої продукції відповідає діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, санітарно-епідемілогічним вимогамта іншим чинним нормативно-правовим документам.
матеріально - технчна база
Дата подання: 01 червня 2023 22:50
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:32
Учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність відповідної власної технічної бази та фахівців відповідної кваліфікації для здійснення щозмінної перевірки транспортних засобів відповідними документами згідно чинним законодавством. яким чином учасник має це пдтвердити?
Відповідь: Учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність відповідної власної технічної бази та фахівців відповідної кваліфікації для здійснення щозмінної перевірки транспортних засобів шляхом надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва про наявність відповідної кваліфікації працівника/ів, який є штатним/и працівником/и, уповноваженим/и для перевірки технічного стану транспортних засобів, а також копія штатного розпису підприємства або витяг зі штатного розписуна працівників, які задіяні для перевірки технічного стану транспортних засобів (для юридичних осіб); копії першої та останньої заповненої (з записом про прийняття на останнє місце роботи) сторінок трудової книжки або копії наказу про призначення на посаду або копію цивільно-правової угоди з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі для перевірки технічного стану транспортних засобів або копії інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
дискримінація
Дата подання: 01 червня 2023 22:52
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:37
Якщо Учасник не є виробником, надати гарантійний лист, виданий виробником на ім’я учасника не раніше дати оголошення закупівлі наступного змісту: Виробник _____________на виконання зобов’язань, обумовлених укладеним між виробником________________ і учасником_____________________договором поставки товарів № ___від__ гарантує своєчасне і безперебійне постачання продукції виробника________________, яка виготовляється згідно вимог ДСТУ, ТУ, тощо. Лист має бути підписаний і завірений виробником.
чому ви обмежуєте коло учасників вимогою прямої співпраці з виробником, адже учасник може співпрацювати з дистриб'ютором або надійним постачальником
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження надійності постачання, якості і безпечності товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, виданий на ім'я учасника саме виробником як основним гарантом своєчасного і безперребійного постачання продукції, яка ним виготовляється згідно вимог ДСТУ, ТУ тощо.
документи виробника
Дата подання: 01 червня 2023 22:55
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:43
Скановані оригінали сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно з ДСТУ ISO 22000:2019 і на систему екологічного управління згідно з ДСТУ ISO 14001:2015, видані органом із сертифікації, акредитованим НААУ, на ім’я учасника і виробника. Якщо учасник не є виробником, надати лист про співпрацю з виробником та його згоду на використання документів, які видано виробнику, для участі у процедурі закупівель.
якщо вже ви вимагаєте від учасника пряму співпрацю з виробником та надати гарантійний лист, виданий виробником на ім’я учасника не раніше дати оголошення закупівлі наступного змісту: Виробник _____________на виконання зобов’язань, обумовлених укладеним між виробником________________ і учасником_____________________договором поставки товарів № ___від__ гарантує своєчасне і безперебійне постачання продукції виробника________________, яка виготовляється згідно вимог ДСТУ, ТУ, тощо. Лист має бути підписаний і завірений виробником, навіщо додатково засмічувати пропозицію та ускладнювати вимоги вимогою надати надати лист про співпрацю з виробником та його згоду на використання документів, які видано виробнику, для участі у процедурі закупівель. договір з виробником вже сам собою підтверджує співпрацю з виробником? навіщо вимагати зайві листи ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження надійності постачання, якості і безпечності товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, виданий на ім'я учасника саме виробником як основним гарантом своєчасного і безперебійного постачання продукції, яка ним виготовляється згідно вимог ДСТУ, ТУ, тощо.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2023 23:01
Дата відповіді: 04 червня 2023 12:49
Замовник процедури закупівлі вимагає надання учасниками наступних документів Гарантійний лист на підтвердження якості, безпечності і відповідності товару, що пропонується до постачання, екологічним нормам із зазначенням відомостей (з посиланням на відповідний документ про інспектування) про відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. через внесення Замовником даної вимоги у порядку внесення змін до тендерної документації надані Замовником додаткові 4 дні ( а по факту 1,5 дні, оскільки пятниця є скороченим робочим днем у бюджетних установах, а останній строк подання виходить 05.06.2023 дл 24,00) недостатні для проведення відповідного інспектування. вимагаємо надати учасникам достатній строк для проведення незрозумілого (бо немає жодних нормативних посилань щодо такого інспектування ) або виключити дану умову з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику, система визначає терміни автоматично.
порушення
Дата подання: 01 червня 2023 23:05
Дата відповіді: 04 червня 2023 13:00
незрозуміла вимога надання підтвердження якості, безпечності і відповідності товару, що пропонується до постачання, екологічним нормам із зазначенням відомостей (з посиланням на відповідний документ про інспектування) про відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства порушує вимоги чинного законодавства , оскільки на збір і отримання вказаного переліку документів замовник надав учасникам лише 1,5 робочі дні. Знехтувавши можливістю, наданою Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» взагалі не встановлювати кваліфікаційних вимог до учасників під час закупівель товарів, Замовник даної закупівлі вирішив застосувати зовсім інші принципи здійснення закупівель і вимагати від учасників як найбільше документів, на отримання деяких з яких може бути витрачено не менше місяця.
Під час діючого в Україні режиму воєнного стану, а також постійної нестачі електричної напруги через регулярні обстріли, коли Кабінет Міністрів України витрачає власні сили на внесення змін до порядку проведення публічних закупівель задля поліпшення таких складних умов для ведення господарської діяльності, Замовником даної закупівлі робиться все можливе для знехтування цими рішеннями. Відповідно, ці обставини не можуть не викликати сумнівів щодо доброчесності Замовника, а також причин через які ним було встановлено вказані вимоги наприкінці робочого дня за день до строку подачі пропозиції.
Вимагаємо виключити з тендерної документації встановлені Протоколом зміни щодо надання вказаного переліку документів або ми будемо змушені звернутись до Антимонопольнопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Господарська діяльність операторів ринку згідно з чинним законодавством передбачає відповідність (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства і відповідність товару, що пропонується до постачання, екологічним нормам. Згідно з тендерною документацією учасники у складі тендерної пропозиції мають підтвердити таку відповідність шляхом надання довідки у довільній формі на підтвердження якості, безпечності і відповідності товару, що пропонується до постачання, екологічним нормам і відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства з посиланням на відповідний документ про інспектування виробничих та/або складських приміщень.
змова
Дата подання: 01 червня 2023 23:31
Дата відповіді: 02 червня 2023 17:20
враховуючи відсутність конкретики в оприлюднених змінах та строки, в які ці зміни були внесені, строки перенесення дати подачі тендерної пропозиції (замовник вкрав один день на подачу, скориставшись технічними можливостями, що надає майданчик електронної системи закупівель) , вбачаємо відверте зловживання посадовими обов'язками уповноваженої особи учасника. порушена норма ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» до принципів здійснення закупівель :
• добросовісну конкуренцію серед учасників;
• максимальну економію та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінацію учасників;
• об'єктивну та неупереджену оцінка пропозицій конкурсних торгів;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Такі дії уповноваженої особи замовника вважаємо незаконними та такими, що покликані за для унеможливлення доступу до участі у процедурі закупівлі небажаних суб҆єктів господарювання. Замовник навмисне вніс зміни наприкінці робочого дня четверга , переніс дату подання пропозиції на понеділок(звертаємо увагу, що субота на неділя є вихідними у організаціях, що проводять інспектування) та виклав вимогу, що унеможливлює участь багатьох учасників, оскільки екологічні норми та санітарні норми не інспектуються в одному акті. вбачаємо у даній дії відверту змову замовника з попередньо вже обраним своїм учасником, що має затребувані документи, оформлені завчасно, в той час коли інші учасники позбавлені такої можливості через некоректне перенесення строків подання тендерної пропозиції. Викладене може свідчити про те, що уповноважена особа замовника , перебуваючи у змові із іншими суб’єктами господарювання, здійснюють проведення закупівель на неконкурентних засадах, з метою задоволення власних інтересів, наслідком чого може бути заподіяння шкоди інтересам Держави. Враховуючи вищевикладене та з метою запобігання можливого розкрадання державних коштів, заподіяння шкоди Державі та інтересам бюджетних користувачів, вимагаємо виключити оприлюднені зміни з тендерної документації. Все вищевикладене може свідчити про те, що уповноважена особа відділу освіти, перебуваючи у змові із суб’єктами господарювання здійснюють проведення торгів на неконкурентних засадах, з метою задоволення власних інтересів. Однак, такі дії могли б і не викликати такого обурення, якщо б не той факт, що не зважаючи на те, що сьогодні в нашій країні йде війна, один день боротьби з окупантами коштує державному бюджету значних коштів, а кошти державного бюджету продовжують безсоромно розкрадатися за «старими» схемами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 . У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів
Дискримінація
Дата подання: 02 червня 2023 12:24
Дата відповіді: 04 червня 2023 13:13
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 3 тендерної документації "Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, від учасників процедури закупівлі вимогається надати в складі тендерної пропозиціїї, згідно змінам, сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ENISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованим НААУ, на ім я учасника та виробника. В той же час як Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) відповідає аналогічним вимогам. Просимо надати роз яснення і внести зміни в тендерную документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з п. 8 розділу ІІІ тендерної документації Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Якщо у учасника відсутній сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ENISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) виданий органом із сертифікації, акредитованим НААУ, водночас наявний Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджує відповідність аналогічним вимогам , учасник має право надати в складі пропозиції наявні у нього сертифікати, видані на ім'я учасника і виробника.
Розгорнути всі запитання: 21
Згорнути запитання