Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 03355726 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, ПЛОЩА ІМЕНІ Ю.ТУТУШКІНА, 9 |
Контактна особа: |
Інна Вікторівна Панова +380952774234 tendervoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 15 471 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 154 710,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 4 кваліфікаційні критерії.docx | |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 2 загальні відомості.docx | |
26 травня 2023 16:56 |
ТД аварійна зварювальна.doc | |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 1 форма Пропозиції.docx | |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 7 лист згода.docx | |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 5.docx | |
26 травня 2023 16:56 |
Додаток 6 проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More than that, the fact that this section is only permission, and CMU is not above Law 922, which says "15-30 days". This term is remaining in Law. Nobody is ready, and more than that, so motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. You have a war and we condolence you. But the rest of the world has no war and companies are working normal business style. Factories do not care. It is even hard now to persuade them to supply anything to Ukraine even with normal terms because of enormous risks. So, as result, 90% of “7 days as per CMU 1178” Ukrainian tenders are failing because of no bidders. The rest 10% bidders are "friends". But such transactions are thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure.
If you really want to receive products and have fair intentions - please extend the deadline for documents as per Law requirements. 21 days would be fair in the middle.
Remember: "Who is in a hurry - that is always doing twice".
Sincerely,
Шановний покупець!
Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Тим паче, що цей розділ є лише дозвільним, а КМУ не стоїть вище Закону 922, який говорить «15-30 днів». Цей термін залишився в законі. Ніхто не готовий, і більше того, настільки мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. У вас війна і ми вам співчуваємо. Але в решті світу немає війни, і компанії працюють у звичайному діловому стилі. Заводам байдуже. Зараз навіть важко переконати їх постачати щось в Україну навіть на нормальних умовах через величезні ризики. Таким чином, 90% українських тендерів «7 днів згідно КМУ 1178» провалюються через відсутність учасників. Решта 10% учасників торгів – «друзі». Але за такими транзакціями «Великий Брат» ретельно стежить – можете бути впевнені.
Якщо ви дійсно бажаєте отримати продукцію і маєте справедливі наміри - просимо продовжити термін подачі документів згідно вимог Закону. 21 день буде справедливим посередині.
Пам'ятайте: «Хто поспішає - той завжди двічі робить».
З повагою
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000013 ● 40ce5f587d90421eb91952a4d90c03dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:47 |
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2023-05-26-012376-a 26.05.2023 МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення
2023-10-11 09:05:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
15 270 000,00
UAH з ПДВ
|
15 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
15 270 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 10:54
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 09:28
|
Договір 7-2023 аварійна.PDF | укладений |
21 червня 2023 09:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
спеціальна аварійно-відновлювальна машина на шасі автомобіля ISUZU NPR75L-K або еквівалент | 3 | комплект |
5 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
спеціальна аварійно-відновлювальна машина на шасі автомобіля ISUZU NPR75L-K або еквівалент | 3 | комплект |
5 090 000,00
UAH з ПДВ
|