Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Вебсайт: | http://kokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Драмарецька Світлана Михайлівна 380987818675 DSVETLANAM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 14:53 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 14:53 |
Очікувана вартість: | 40 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 175000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів протягом 20 (двадцяти) банківських днів після виконання Робіт на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 16:28 |
ТД Капремонт 17.05.2023.pdf | |
26 травня 2023 16:28 |
ТД Капремонт 17.05.2023.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту:
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо обладнання, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту:
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. Так в розділі "Обладнання систем" зазначено обладнання: радіатори сталеві, електроконвектори, інфрачервоні опалювальні прилади, теплові завіси та інше. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо обладнання, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту:
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання та матеріали (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання та матеріали, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо видів та обсягів робіт, матеріалів, обладнання та інше, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з відповідним досвідом роботи.
Встановлюючи критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентносте, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників.
Залучення інженера-консультанта (будівництво) обумовлюється необхідністю забезпечення дотримання якості та графіку виконання робіт, своєчасного аналізу прийнятих рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт).
Трудові функції інженера-консультанта, визначені пунктом 6 Професійного стандарту, серед іншого передбачають забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва, управління ризиками, вирішення спорів, забезпечення інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, надання пропозицій щодо удосконалення проектної документації, координація проведення пуско-налагоджувальних робіт тощо.
Таким чином, інженер-консультант є важливим учасником будівництва, функції і компетентності якого необхідні для якісного і своєчасного виконання договору підряду, ефективного використання та заощадження бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що залучення інженера-консультанта учасниками реалізації проектів будівництва є поширеною практикою і відповідає міжнародно-визнаними принципам та умовам реалізації проектів будівництва, а також сприяє покращенню організаційних схем управління будівництвом.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності у складі виконавців інженерів-консультантів.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема:
- Сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з відповідним досвідом роботи;
- Сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво).
Встановлюючи критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентносте, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників.
Залучення інженера-консультанта (будівництво) обумовлюється необхідністю забезпечення дотримання якості та графіку виконання робіт, своєчасного аналізу прийнятих рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт).
Трудові функції інженера-консультанта, визначені пунктом 6 Професійного стандарту, серед іншого передбачають забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва, управління ризиками, вирішення спорів, забезпечення інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, надання пропозицій щодо удосконалення проектної документації, координація проведення пуско-налагоджувальних робіт тощо.
Таким чином, інженер-консультант є важливим учасником будівництва, функції і компетентності якого необхідні для якісного і своєчасного виконання договору підряду, ефективного використання та заощадження бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що залучення інженера-консультанта учасниками реалізації проектів будівництва є поширеною практикою і відповідає міжнародно-визнаними принципам та умовам реалізації проектів будівництва, а також сприяє покращенню організаційних схем управління будівництвом.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З метою забезпечення охорони праці під час виконання робіт (надання послуг) учасник повинен мати сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Наявність цього спеціаліста передбачена Мінімальними вимогами з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, які затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, які передбачають наявність координатора з питань охорони праці. При цьому, координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, зокрема, підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).
Таким чином, наявність інженера – охорони праці (будівництво) передбачена вказаним нормативним актом, а його наявність необхідна для забезпечення охорони праці під час виконання робіт.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо обов'язкової наявності інженера-консультанта та/або інженера з охорони праці в штаті учасника, тендерна документація дозволяє підтвердити залучення таких спеціалістів на підставі будь-яких форм відносин.
Щодо вимоги про надання кваліфікаційних сертифікатів інженерів-консультантів та інженерів з охорони праці, то вона також сформульована виключно відповідно до вимог чинного законодавства. Так, постановою КМУ від 23.05.2011 №554 затверджено перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять атестацію та затверджено порядок проведення такої атестації. Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять атестацію містить пункт 5 " Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.", тобто діяльність інженерів-консультантів. Порядок проведення атестації передбачає наявність кваліфікаційного сертифікату - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668).
Таким чином, інженери-консультанти та інженери з охорони праці (будівництво) повинні мати кваліфікаційні сертифікати, які підтверджують відповідність конкретного виконавця кваліфікаційним характеристикам професії.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності у складі виконавців інженерів-консультантів та інженера з технічного нагляду.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000009 ● a569ea2c60e0424599b98b72225ac607
- Статус: вирішено ● Дата: 28 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-05-26-012038-a 26.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 14:46:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-012038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 14:36:07
Інформація з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 17.07.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-012038-a) надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-13-012326-a).
За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з
ФОП Джигомон К.О. (2888107377), яка розробила проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (Експертний звіт (позитивний) №0121/04/2023 від 26 квітня 2023 року).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до затвердженого 28.04.2023 року зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, ґрунтуючись на висновку Експертного звіту (позитивний) (документи додаються).
Наказом Департаменту охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації «Про внесення змін до паспорту бюджетної програми на 2023 рік» №6 від 15 березня 2023 року затверджено паспорт бюджетної програми на 2023 рік КПКВК 0712152 "Інші програми та заходи у сфері охорони здоров'я". Зазначеною програмою передбачено в 2023 році фінансування капітального ремонту в обсязі 25 000 000,00 грн. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами , враховуючи наявну потребу, була запланована та проведена закупівля робіт з капітального ремонту приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ. Відповідно до укладеного договору строк виконання робіт – до 01 липня 2024 року; фінансування робіт буде здійснено у 2023 році у обсязі – 25 000 000,00 грн, та у 2024 році – 15 200 000,00 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про наявність або відсутність порушень законодавства Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" повідомляємо таке. Під час моніторингу процедури закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2023-05-26-012038-a було виявлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність сторінки номер 7 у договорі про закупівлю від 20.06.2023 № 180/06/23 (далі – Договір). З метою усунення порушення оприлюднюємо в електронній системі закупівель Договір в повному обсязі. Також інформуємо, що Договір не було розміщено у повному обсязі в наслідок технічної помилки при його скануванні. З 03.07.2023 року було визначено нову уповноважену особу за організацію та проведення процедур закупівлі. З метою недопущення таких випадків у подальшому, нова уповноважена особа пройшла навчання з питань проведення публічних закупівель. Додатки: Договір про закупівлю від 20.06.2023 № 180/06/23; Наказ КНП КОР «Киівська обласна клінічна лікарня» від 23.06.2023 №95-02-04.
2023-08-09 16:14:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
оприлюднюено в електронній системі закупівель Договір в повному обсязі.
2023-08-28 12:19:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДЕВЕЛОП ГРУП" |
32 555 106,00
UAH з ПДВ
|
32 555 106,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ" |
40 200 000,00
UAH з ПДВ
|
40 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДЕВЕЛОП ГРУП" #44095505 |
Відхилено |
32 555 106,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 17:31
|
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ" #41890781 |
Переможець |
40 200 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 17:00
|
Додаткова угода про розірвання договору.pdf | укладений |
07 травня 2024 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:27
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:15
|
Додатки до ДУ 3_compressed (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:15
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:49
|
Додаткова угода 2).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 12:16
|
Протокол 93.1.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 08:17
|
Додаткова угода (зміна рахунку).pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 08:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
протокол.docx | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
ЛС2_02-01-019.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-02.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-03.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-04.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-05.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-06.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-08.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-09.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-010.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:06
|
02-01-011.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-013.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-015.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-017.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-018.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-020.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-021.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-022.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-023.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-024.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
ИВР.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
ЛС2_02-01-07.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
ЛС2_02-01-012.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
ЛС2_02-01-014.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
ЛС2_02-01-016.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
02-01-01.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 13:32
|
Договір капбуд.pdf | укладений |
20 червня 2023 13:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додатки до договору |
Номер договору про закупівлю: | 180/06/23 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 180/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті технічної помилки в електронній системі закупівель оприлюднено річний план Закупівлі з повним переліком кодів економічної класифікації видатків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 року «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету». Технічні можливості майданчика https://smarttender.biz/ не дозволяють коригування річного плану після його підписання. Тому, надається уточнююча інформація, а саме: вважати вірним КЕКВ 3210. |
Номер договору про закупівлю: | 180/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі змінами фактичного фінансування, Сторони домовились викласти Додаток № 5 до Договору № 180/06/23 від «20» червня 2023 року (ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ) в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 180/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі змінами фактичного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 180/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виявлення технічної помилки у плані фінансувань |
Номер договору про закупівлю: | 180/06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |