Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996728 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Гонтарева Дарія 380967871414 lodcl1542@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 16:05 |
Проект договору (додаток №5).docx | |
26 травня 2023 16:05 |
Технічна специфікація.docx | |
26 травня 2023 16:05 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More than that, the fact that this section is only permission, and CMU is not above Law 922, which says "15-30 days". This term is remaining in Law. Nobody is ready, and more than that, so motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. You have a war and we condolence you. But the rest of the world has no war and companies are working normal business style. Factories do not care. It is even hard now to persuade them to supply anything to Ukraine even with normal terms because of enormous risks. So, as result, 90% of “7 days as per CMU 1178” Ukrainian tenders are failing because of no bidders. The rest 10% bidders are "friends". But such transactions are thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure.
If you really want to receive products and have fair intentions - please extend the deadline for documents as per Law requirements. 21 days would be fair in the middle.
Remember: "Who is in a hurry - that is always doing twice".
Sincerely,
Шановний покупець!
Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Тим паче, що цей розділ є лише дозвільним, а КМУ не стоїть вище Закону 922, який говорить «15-30 днів». Цей термін залишився в законі. Ніхто не готовий, і більше того, настільки мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. У вас війна і ми вам співчуваємо. Але в решті світу немає війни, і компанії працюють у звичайному діловому стилі. Заводам байдуже. Зараз навіть важко переконати їх постачати щось в Україну навіть на нормальних умовах через величезні ризики. Таким чином, 90% українських тендерів «7 днів згідно КМУ 1178» провалюються через відсутність учасників. Решта 10% учасників торгів – «друзі». Але за такими транзакціями «Великий Брат» ретельно стежить – можете бути впевнені.
Якщо ви дійсно бажаєте отримати продукцію і маєте справедливі наміри - просимо продовжити термін подачі документів згідно вимог Закону. 21 день буде справедливим посередині.
Пам'ятайте: «Хто поспішає - той завжди двічі робить».
З повагою
Згідно з п.37 розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до пункту 34 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ", 26 травня 2023 року оприлюднено в ЕСЗ оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 38510000 - 3 Мікроскопи (Операційний мікроскоп для нейрохірургії, код НК 024:2019-35191- Мікроскоп хірургічний загального призначення; Широкопольний мікроскоп для аналізу зразків, код НК 024:2019-35484 Мікроскоп світловий стандартний) та встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.06.2023 р. до 00:00 год.
Повідомляємо, що даний строк подання тендерних пропозицій встановлено згідно дотримання чинних норм законодавства України в сфері публічних закупівель та є обґрунтовано достатнім для підготовки потенційними Учасниками процедури закупівлі тендерних пропозицій.
Зазначаємо, що вимоги, встановлені Тендерною документацією повною мірою відповідають предмету закупівлі і є цілком реальними та можливими для виконання Учасниками у встановлений строк.
Тендерна документація не містить вимог щодо подання Учасниками документів, які видаються відповідними органами, установами, організаціями чи структурами у строк, який перевищує 7 календарних днів.
Оскільки система Prozorro працює цілодобово, Учасники мають можливість подати свої тендерні пропозиції на процедуру закупівлі у будь який час протягом цілої доби з будь якої країни світу.
Більше того, виходячи зі змісту Вашої вимоги, не доведено належним чином необхідність продовження Замовником Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000012 ● 6473e4a779f748a4a74ba74febf2c522
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:50 |
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-05-26-011637-a 26.05.2023 Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-13 15:13:02
Запит за наданням роз'яснення Висновку
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги, щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні Осбливостями, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів про закупівлю.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим
Згідно положень статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Також, просимо врахувати, що положення № 554 від 13.07.2023р., не містять таких підстав для внесення змін та розірвання укладеного договору як виконання встановлених зобовязань органу державного фінансового контролю.
З метою недопущення нових порущень у сфері Публінчих закупівлель, порушень при виконанні зобов’язанння, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, просимо розяснити:
1) Які конкретно заходи має здіснити Замовник для розірвання укладеного договору від 13.07.2023 №554 через укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України?
2) Виходячи з того, що згідно положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України внесення змін або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, чи має Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" звернутися до ТОВ «Укрмедресурс» з звереннням про розірвання укладеного договору №554 від 13.07.2023р за згодою сторін?
3) Оскільки, згідно положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України внесення змін або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, в який інший спосіб (у випадку відмови ТОВ «Укрмедресурс» від внесення змін до договору для розірвання догвору) Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" має виконати встновлене зобовязанання щодо розірвання договору від 13.07.2023 №554 через укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-26-011637-a від 10 жовтня 2023 року (далі – Висновок) повідомляємо наступне: Замовник торгів розглядає можливість розірвати договір № 554 від 13.07.2023р. з ТОВ «Укрмедресурс». У зазначеній угоді відсутня підстава для розірвання договору в односторонньому порядку на підставі Висновку Державної Аудиторської Служби України. Тож Замовником було вчинено наступні заходи щодо Висновку, а саме надіслано до ТОВ «Укрмедресурс», письмове звернення, щодо розгляду питання про можливість достроково розірвати Договір № 554 від 13.07.2023р. Повідомляємо, що додатково Замовником буде здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в подальшому, шляхом проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів щодо проведення публічних закупівель.
2023-10-17 15:27:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржується в суді. |
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/380/25845/23 |
Дата відкриття провадження: | 01 листопада 2023 |
Документи:
02 листопада 2023 16:14
|
Електронний підпис |
02 листопада 2023 16:14
|
Електронний підпис |
25 жовтня 2023 14:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрмедресурс |
20 950 000,00
UAH з ПДВ
|
20 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрмедресурс #31519691 |
Переможець |
20 950 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2023 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 14:50
|
File0001.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2023 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 15:54
|
Додаткова угода №1 від 14.07.2023 (1).PDF | зміни до договору |
14 липня 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 15:23
|
Договір №554.PDF | укладений |
14 липня 2023 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 554 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку \"на добу наперед\", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 554 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |