Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги), а також послуги, пов'язані технологічно з телекомунікаційними послугами)
Очікувана вартість
173 279,33 UAH
UA-2023-05-26-011035-a 7fe5d6292aa048d9af11b0686abe31ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пинчук Діана Олександрівна

+380664484222 pynchukdiana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Пинчук Діана Олександрівна
+380664484222
pynchukdiana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Закупівля проводиться відповідно до п.п.6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації). 12.04.2023 року замовником оприлюднено закупівлю за предметом Код згідно ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги), а також послуги, пов'язані технологічно з телекомунікаційними послугами). 20.04.2023 року відкриті торги автоматично відмінено електронною системою закупівель на підставі п.п.2 п. 51 Особливостей з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. На підтвердження електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів оприлюднено інформацію про відміну відкритих торгів (Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-04-12-003469-a Код згідно ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги), а також послуги, пов'язані технологічно з телекомунікаційними послугами) від 20.04.2023). Отже, закупівля послуг у відповідності до п.п. 6 п. 13 Особливостей може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Послуга «SIP-лінія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
79 послуга
Телефон індивідуальний з похвилинним обліком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
71 послуга
Телефон індивідуальний без похвилинного обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
1 послуга
«Офіс» з похвилинним обліком місцевих дзвінків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
1 послуга
Телефон односторонньої дії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом здійснення оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (разом з рахунком надається акт здавання-приймання наданих послуг) або рахунка-акта на оплату послуг (при цьому рахунок-акт одночасно є актом здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг) за кожний розрахунковий період. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

26 травня 2023 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 15:36
Протокол УО про п.п.6 п.13 Особливостей Укртелеком.pdf
26 травня 2023 15:36
UA-2023-04-12-003469-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Укртелеком»
#21560766
Переможець 173 279,33
UAH з ПДВ
26 травня 2023 15:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 12:46
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 15:50
ДУ _2 Укртелеком.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 15:50
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 16:13
ДУ 1 від 25.05.23 Укртелеком.pdf зміни до договору
26 травня 2023 16:11
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 16:07
Договір від 25.05.2023 з АТ Укртелеком.pdf укладений
26 травня 2023 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти Додаток №1.2 «Перелік та кількість послуг телефонного зв’язку» до Договору у новій редакції. Зменшити суму договору, та викласти пункт 2.1. Договору у новій редакції: «2.1 Ціна цього Договору становить 172 194,53 грн (сто сімдесят дві тисячі сто дев’яносто чотири гривні 53 копійки) у тому числі ПДВ 20% 28 699,09 грн. (двадцять вісім тисяч шістсот дев’яносто дев’ять гривень 9 копійок)».
Номер договору про закупівлю: K.U.-5926
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами погоджено зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2023 рік, та зменшено ціну Договору на 9 177,75 грн. (дев’ять тисяч сто сімдесят сім гривень сімдесят п’ять копійок з ПДВ). 2. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції: «2.1 Ціна цього Договору становить 163 016,78 грн (сто шістдесят три тисячі шістнадцять гривень сімдесят вісім копійок) у тому числі ПДВ 20% - 27 169,46 грн. (двадцять сім тисяч сто шістдесят дев’ять гривень сорок шість копійок)».
Номер договору про закупівлю: K.U.-5926
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 163 016,78
UAH (в тому числі ПДВ 27 169,46 UAH)