Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні м. Сміла Черкаської обл.
Очікувана вартість
3 147 230,00 UAH
UA-2023-05-26-011011-a ● 5264ebd0466a4dc9b1ac7ab0fabcb636
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25673697 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, вулиця Севастопольска, будинок 58 |
Контактна особа: |
Олександр Соколовський +380939192191 oleksandr_s@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 147 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 472,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 15 000,00 грн. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: • свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; • ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні м. Сміла Черкаської обл.
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні м. Сміла Черкаської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Героїв Небесної Сотні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання Робіт на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми Ф. КБ-3 з відстрочкою платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Акта приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 09:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 09:30 |
Перелік змін.docx | |
08 червня 2023 09:19 |
ТД (нова редакція).docx |
08 червня 2023 09:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 червня 2023 09:30 |
Перелік змін.docx
|
||||||
08 червня 2023 09:19 |
ТД (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
4ДФ
Дата подання: 29 травня 2023 11:53
Дата відповіді: 31 травня 2023 15:59
Добрий день, Ми бажаємо брати участь у даній закупівлі, але вказані умови, але дискримінують нас і позбавляють права на успішну участь у закупівлі, а саме “Учасник повинен підтвердити наявність працівників, достатню (не менше 20 працівників) для своєчасного виконання робіт (надання послуг) шляхом надання копії додатоку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них (штамп контролюючого органу) податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д4) за 4 квартал 2022 року та квитанції про прийняття Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платникiв податкiв -фiзичних осiб, i сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 квартал 2022 року.” У ч. 1 статті 16 Закону України зазначено, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Закон не містить інформацію щодо необхідності Замовниками встановлювати умову щодо кількості працівників. Наша компанія має 12 працівників яких достатньо для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно до розрахункової кількості людино-годин та строків виконання робіт (до 31.07.2023 року). Крім цього, робота дорожнього будівництва має сезонний характер, у зв’язку з чим за внутрішньою політикою компанії приймаються рішення про звільнення працівників у кінці літньо-осіннього сезону попереднього року і їх найм з початку 2023 року. Через це наше підприємство має новонайнятих працівників з січня-лютого 2023 року, а тому звіти про нарахування податків та ЄСВ за 4 квартал 2022 року по таким працівникам відсутня . Крім цього, прошу звернути увагу на те, що робота несе сезонний характер, на нинішньому етапі в нашому штаті приблизно така кількість працівників і є, ми готові надати накази про призначення та цивільно-правові договори, та така кількість у нас з’явилася лише починаючи з січня. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник!
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури закупівлі таким критеріям виходячи із особливостей предмету закупівлі.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерній документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника працівників у кількості необхідній для виконання робіт. Для підтвердження відповідності учасника даному критерію вимагається саме офіційний документ, форма та порядок подання якого визначено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 N 4 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за N 111/26556), так як інші документи можуть бути зроблені самим учасником і в разі його недобросовісності містити неправдиву інформацію. Так як предметом даної закупівлі є закупівля робіт з капітального ремонту значної ділянки дорожнього покриття вулиці, дані роботи мають виконуватись у стислі терміни із залученням необхідної кількості робітників. З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо наявності в учасника необхідної кількості працівників і документального підтвердження цієї інформації.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців»
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури закупівлі таким критеріям виходячи із особливостей предмету закупівлі.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерній документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника працівників у кількості необхідній для виконання робіт. Для підтвердження відповідності учасника даному критерію вимагається саме офіційний документ, форма та порядок подання якого визначено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 N 4 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за N 111/26556), так як інші документи можуть бути зроблені самим учасником і в разі його недобросовісності містити неправдиву інформацію. Так як предметом даної закупівлі є закупівля робіт з капітального ремонту значної ділянки дорожнього покриття вулиці, дані роботи мають виконуватись у стислі терміни із залученням необхідної кількості робітників. З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо наявності в учасника необхідної кількості працівників і документального підтвердження цієї інформації.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-26-011011-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 31 травня 2023 14:57
Дата подання: 31 травня 2023 14:57
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 02 червня 2023 16:25
рішення від 02.06.2023 №7921.pdf
Дата публікації: 02 червня 2023 16:23
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 13.06.2023 № 748.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 20:40
рішення про перенесення розгляду скарги від 19.06.2023 № 808.pdf
Дата публікації: 19 червня 2023 20:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2023 № 9047.pdf
Дата публікації: 21 червня 2023 19:25
рішення від 20.06.2023 №9047.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 18:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
3 110 015,48
UAH з ПДВ
|
3 110 015,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
3 110 015,48
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 12:27
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 09:27
|
Договір.pdf | укладений |
10 липня 2023 09:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні м. Сміла Черкаської обл. | 1 | роботи |
3 110 015,48
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Сторони дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 23-7461-СФ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні м. Сміла Черкаської обл. | 1 | роботи |
2 915 809,31
UAH з ПДВ
|