Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-05-26-010173-a ● 66f27f09bf4f467dae532f3a3822ab9a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44116975 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., смт Макарів, вул.Димитрія Ростовського, 27 |
Контактна особа: |
Герасько Ніна Василівна +380457852699 KIDMakariv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2023 15:13 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 14:09 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08042, Україна, Київська область, с.Червона Слобода, вул. Лесі Українки, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 16:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc | |
05 червня 2023 16:28 |
Протокол змін до ТД.PDF | |
31 травня 2023 17:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc | |
31 травня 2023 17:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ новаредакція.PDF | |
31 травня 2023 17:50 |
ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК.PDF | |
26 травня 2023 15:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
26 травня 2023 15:08 |
ОГОЛОШЕННЯ.PDF | |
26 травня 2023 15:08 |
ПРОТОКОЛ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.PDF | |
26 травня 2023 15:08 |
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ.PDF |
05 червня 2023 16:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2023 16:28 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
|
||||||
05 червня 2023 16:28 |
Протокол змін до ТД.PDF
|
||||||
31 травня 2023 17:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
|
||||||
31 травня 2023 17:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ новаредакція.PDF
|
||||||
31 травня 2023 17:50 |
ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК.PDF
|
||||||
26 травня 2023 15:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
||||||
26 травня 2023 15:08 |
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
|
||||||
26 травня 2023 15:08 |
ПРОТОКОЛ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.PDF
|
||||||
26 травня 2023 15:08 |
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 30 травня 2023 13:27
Дата відповіді: 31 травня 2023 18:20
Доброго дня, шановний Замовнику! В пункті 31 додатку 3 до тендерної документації заначено "Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель (1500х1430мм)х7шт+(700х700мм)х1шт" кількість 3,5 м2, але (1,5*1,43)*7+(0,7*0,7)*1=15,505 м2 і ніяк не може дорівнювати 3,5 м2. Скажіть, будь ласка, яка площа заповнення віконних прорізів? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за співпрацю.Технічні та якісні характеристики приведені до відповідності та викладені у новій редакції Тендерної документації.
щодо вимог
Дата подання: 31 травня 2023 10:47
Дата відповіді: 31 травня 2023 18:22
Доброго дня! Вимагається: " Гарантійний лист від Учасника щодо відшкодування видатків за користування енергоресурсами, які надаються Замовником для виконання поточного ремонту приміщень (електроенергія, теплова енергія, водопостачання) та інших послуг на підставі узгоджених рахунків-фактур, актів приймання-здавання виконаних робіт та згідно з діючими тарифами." Тобто враховувати це в кошторисі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. " Гарантійний лист від Учасника щодо відшкодування видатків за користування енергоресурсами, які надаються Замовником для виконання поточного ремонту приміщень (електроенергія, теплова енергія, водопостачання) та інших послуг на підставі узгоджених рахунків-фактур, актів приймання-здавання виконаних робіт та згідно з діючими тарифами." - до кошторису не вноситься, а оплачується Виконавцем за використані ним електроенергію та воду під час проведення поточного ремонту на підставі виставлених Замовником актів.
Назва.
Дата подання: 31 травня 2023 10:49
Дата відповіді: 31 травня 2023 18:23
В назві предмету закупівлі була допущена помилка, а саме "Ласі Українки". Змініть будь-ласка
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Помилка виправлена відповідно до чинного законодавства.
Витрати пов’язані з інфляційними процесами
Дата подання: 01 червня 2023 08:53
Дата відповіді: 01 червня 2023 11:38
Доброго дня, шановний Замовнику!
Чи включати у кошторис витрати пов’язані з інфляційними процесами?
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Так, витрати пов'язані з інфлякційними процесами включаються в кошторис.
Вивіз будівельного сміття
Дата подання: 01 червня 2023 09:31
Дата відповіді: 05 червня 2023 16:20
Доброго дня, шановний Замовнику!
Чи передбачається закупівлею вивіз будівельного сміття? Якщо так, внесіть, будь ласка, зміни у ТД.
Зазделегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня. Дана закупівля передбачає вивіз будівельного сміття. Дякуємо за питання. Недоліки враховані та викладені в новій редакції тендерної документації.
щодо вимог
Дата подання: 01 червня 2023 11:10
Дата відповіді: 01 червня 2023 12:18
оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника. Яким чином? Тобто на оригіналі зробити дописи? Шо мається на увазі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).»
Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).»
договір
Дата подання: 01 червня 2023 17:36
Дата відповіді: 02 червня 2023 15:25
Доброго дня! Договір за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація буде вважатись аналогічним (перві 4 цифри тотожні)
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст.16 Закону про закупівлю Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідності. Кваліфікаційного критерію відповідності " наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" Замовником у тендерній документації не зазначено.
ТЗ
Дата подання: 01 червня 2023 18:53
Дата відповіді: 05 червня 2023 09:19
Доброго дня шановний Замовник. В тендерні документації (додаток 3) Ви вимагаєте: "Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних)" Будь ласка пояснить, що це таке и чим це передбачено? На нашу думку протокол укладаеться при наявності не меньш 2-х сторін.
Відповідь: Доброго дня.
Мається на увазі Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг
Мається на увазі Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг
Щодо вимог
Дата подання: 01 червня 2023 19:25
Дата відповіді: 05 червня 2023 14:24
Доброго дня! Згідно Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” із змінами статті 1 будівництво це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт. Настанова з визначення вартості будівництва визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Поточний ремонт не відноситься до будівництва, отже норми Настанови не поширюються на такий вид послуг, як поточний ремонт. Якщо ви наполягаєте на включенні в розрахунок договірної ціни інфляційних витрат, надайте, будь ласка, норму Закону на яку можна спиратися та не порушувати чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На включені договірної ціни інфляційних витрат ми не наполягаємо. Кошторисні розрахунки вартості поточного ремонту повинні бути виконані згідно діючого законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-26-010173-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2023-05-26-010173-a
№ ЛОТу (назва):
---
Найменування Замовника:
Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону:
«відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі):
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА
(далі по тексту – Скаржник)
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ)
ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
16.06.2023 15:29
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№
ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1.
Додаток № 3
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
- Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг;
- орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт).
Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»(цитата).
Переможець надає файл «Кошториси» в якому відсутня заповненна графа «вид договірної ціни».
В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда.
Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну.
В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2.
Додаток № 2
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
« В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
- Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг;
- орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт).
Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281»(цитата).
Переможець надає файл «Кошториси» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28.
Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою.
Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%.
Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ФОП Кравцова Н.Я.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-05-26-010173-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 21 червня 2023 14:14
Дата подання: 21 червня 2023 14:14
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2023-05-26-010173-a
№ ЛОТу (назва):
---
Найменування Замовника:
Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону:
«відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі):
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ
НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА
(далі по тексту – Скаржник)
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ)
ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
16.06.2023 15:29
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№
ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1.
Додаток № 3
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
- Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг;
- орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт).
Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»(цитата).
Переможець надає файл «Кошториси» в якому відсутня заповненна графа «вид договірної ціни».
В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда.
Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну.
В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2.
Додаток № 2
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
« В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
- Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг;
- орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт).
Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281»(цитата).
Переможець надає файл «Кошториси» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28.
Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою.
Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%.
Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
? принцип добросовісної конкуренції;
? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ФОП Кравцова Н. Я.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2023 17:24
рішення від 23.06.2023 № 9229.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 17:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2023 №10020.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 13:43
рішення від 05.07.2023 №10020.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (замовник) з рішенням комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10020-р/пк-пз від 05.07.2023 року ознайомлений. Зобов'язання виконано, рішення про визнання фізичної особи-підприємця Димарчука Леоніда Олексійовича переможцем процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи" скасовано. Пропозиція учасника відхилена.
Дата виконання рішення замовником: 12 липня 2023 10:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ |
886 459,00
UAH з ПДВ
|
849 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" |
984 545,80
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА |
967 479,36
UAH з ПДВ
|
967 479,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ #2228210214 |
Рішення скасоване |
849 800,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 17:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 14:45
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ #2228210214 |
Відхилено |
849 800,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 21:05
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" #20602646 |
Очікує рішення |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 21:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 липня 2023 11:59 |
Кінець періоду оскарження: | 28 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 липня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради на даний час не потребує здійснення даного виду робіт. |
Документи:
17 липня 2023 11:59
|
Електронний підпис |
17 липня 2023 11:58
|
Протокольне рішення щодо відміни закупівлі |