Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-05-26-010173-a 66f27f09bf4f467dae532f3a3822ab9a
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасько Ніна Василівна

+380457852699 KIDMakariv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44116975
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., смт Макарів, вул.Димитрія Ростовського, 27
Контактна особа: Герасько Ніна Василівна
+380457852699
KIDMakariv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2023 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2023 15:13
Початок аукціону: 12 червня 2023 14:09
Початок аукціону: 12 червня 2023 14:09
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08042, Україна, Київська область, с.Червона Слобода, вул. Лесі Українки, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 15:08

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 червня 2023 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2023 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2023 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
05 червня 2023 16:28
Протокол змін до ТД.PDF
31 травня 2023 17:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
31 травня 2023 17:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ новаредакція.PDF
31 травня 2023 17:50
ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК.PDF
26 травня 2023 15:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
26 травня 2023 15:08
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
26 травня 2023 15:08
ПРОТОКОЛ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.PDF
26 травня 2023 15:08
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 30 травня 2023 13:27
Дата відповіді: 31 травня 2023 18:20
Доброго дня, шановний Замовнику! В пункті 31 додатку 3 до тендерної документації заначено "Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель (1500х1430мм)х7шт+(700х700мм)х1шт" кількість 3,5 м2, але (1,5*1,43)*7+(0,7*0,7)*1=15,505 м2 і ніяк не може дорівнювати 3,5 м2. Скажіть, будь ласка, яка площа заповнення віконних прорізів? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за співпрацю.Технічні та якісні характеристики приведені до відповідності та викладені у новій редакції Тендерної документації.
щодо вимог
Дата подання: 31 травня 2023 10:47
Дата відповіді: 31 травня 2023 18:22
Доброго дня! Вимагається: " Гарантійний лист від Учасника щодо відшкодування видатків за користування енергоресурсами, які надаються Замовником для виконання поточного ремонту приміщень (електроенергія, теплова енергія, водопостачання) та інших послуг на підставі узгоджених рахунків-фактур, актів приймання-здавання виконаних робіт та згідно з діючими тарифами." Тобто враховувати це в кошторисі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. " Гарантійний лист від Учасника щодо відшкодування видатків за користування енергоресурсами, які надаються Замовником для виконання поточного ремонту приміщень (електроенергія, теплова енергія, водопостачання) та інших послуг на підставі узгоджених рахунків-фактур, актів приймання-здавання виконаних робіт та згідно з діючими тарифами." - до кошторису не вноситься, а оплачується Виконавцем за використані ним електроенергію та воду під час проведення поточного ремонту на підставі виставлених Замовником актів.
Назва.
Дата подання: 31 травня 2023 10:49
Дата відповіді: 31 травня 2023 18:23
В назві предмету закупівлі була допущена помилка, а саме "Ласі Українки". Змініть будь-ласка
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Помилка виправлена відповідно до чинного законодавства.
Витрати пов’язані з інфляційними процесами
Дата подання: 01 червня 2023 08:53
Дата відповіді: 01 червня 2023 11:38
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи включати у кошторис витрати пов’язані з інфляційними процесами? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Так, витрати пов'язані з інфлякційними процесами включаються в кошторис.
Вивіз будівельного сміття
Дата подання: 01 червня 2023 09:31
Дата відповіді: 05 червня 2023 16:20
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи передбачається закупівлею вивіз будівельного сміття? Якщо так, внесіть, будь ласка, зміни у ТД. Зазделегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня. Дана закупівля передбачає вивіз будівельного сміття. Дякуємо за питання. Недоліки враховані та викладені в новій редакції тендерної документації.
щодо вимог
Дата подання: 01 червня 2023 11:10
Дата відповіді: 01 червня 2023 12:18
оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника. Яким чином? Тобто на оригіналі зробити дописи? Шо мається на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).»
договір
Дата подання: 01 червня 2023 17:36
Дата відповіді: 02 червня 2023 15:25
Доброго дня! Договір за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація буде вважатись аналогічним (перві 4 цифри тотожні)
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст.16 Закону про закупівлю Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідності. Кваліфікаційного критерію відповідності " наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору" Замовником у тендерній документації не зазначено.
ТЗ
Дата подання: 01 червня 2023 18:53
Дата відповіді: 05 червня 2023 09:19
Доброго дня шановний Замовник. В тендерні документації (додаток 3) Ви вимагаєте: "Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних)" Будь ласка пояснить, що це таке и чим це передбачено? На нашу думку протокол укладаеться при наявності не меньш 2-х сторін.
Відповідь: Доброго дня.
Мається на увазі Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг
Щодо вимог
Дата подання: 01 червня 2023 19:25
Дата відповіді: 05 червня 2023 14:24
Доброго дня! Згідно Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” із змінами статті 1 будівництво це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт. Настанова з визначення вартості будівництва визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Поточний ремонт не відноситься до будівництва, отже норми Настанови не поширюються на такий вид послуг, як поточний ремонт. Якщо ви наполягаєте на включенні в розрахунок договірної ціни інфляційних витрат, надайте, будь ласка, норму Закону на яку можна спиратися та не порушувати чинне законодавство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На включені договірної ціни інфляційних витрат ми не наполягаємо. Кошторисні розрахунки вартості поточного ремонту повинні бути виконані згідно діючого законодавства.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-26-010173-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-05-26-010173-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА (далі по тексту – Скаржник) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ (далі по тексту – Учасник, Переможець) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 16.06.2023 15:29 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 3 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому відсутня заповненна графа «вид договірної ціни». В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда. Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додаток № 2 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%. Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: ? принцип добросовісної конкуренції; ? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; ? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ, ФОП Кравцова Н.Я.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-05-26-010173-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА, Код ЄДРПОУ:3287400349
Дата подання: 21 червня 2023 14:14
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-05-26-010173-a № ЛОТу (назва): --- Найменування Замовника: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА (далі по тексту – Скаржник) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ (далі по тексту – Учасник, Переможець) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 16.06.2023 15:29 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 3 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому відсутня заповненна графа «вид договірної ціни». В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда. Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додаток № 2 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: До ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки у частині кошторисної документації, які є її складовими, а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - Протокол узгодження договірної ціни за надання послуг; - орієнтовний календарний графік надання послуг (виконання робіт) із зазначенням етапів виконання робіт та загального строку надання послуг (виконання робіт). Кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281»(цитата). Переможець надає файл «Кошториси» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з ризиками, що не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28. Також Додатком № 4 до тендерної документації пунктом 3.2 також визначено, що договірна ціна має бути визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. В той же час Додатком № 4 пунктом 3.1, 3.3 чітко передбачено, що договірна ціна має бути твердою. Відповідно до пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%. Переможець не подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття ризиків. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: ? принцип добросовісної конкуренції; ? принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; ? принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. --- (відсутні) З ПОВАГОЮ, ФОП Кравцова Н. Я.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2023 17:24
рішення від 23.06.2023 № 9229.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 17:24
рішення від 05.07.2023 №10020.pdf
Дата публікації: 10 липня 2023 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради (замовник) з рішенням комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10020-р/пк-пз від 05.07.2023 року ознайомлений. Зобов'язання виконано, рішення про визнання фізичної особи-підприємця Димарчука Леоніда Олексійовича переможцем процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення будинку культури с.Червона Слобода за адресою: Київська область, Бучанський район, село Червона Слобода, вулиця Лесі Українки, 91, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи" скасовано. Пропозиція учасника відхилена.
Дата виконання рішення замовником: 12 липня 2023 10:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2023 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ 886 459,00
UAH з ПДВ
849 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" 984 545,80
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА 967 479,36
UAH з ПДВ
967 479,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" 980 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 червня 2023 15:12
Електронний підпис
19 червня 2023 15:07
Локальний кошторис.pdf
19 червня 2023 15:06
Дефектний акт.pdf
19 червня 2023 15:06
Договірна ціна.pdf
19 червня 2023 15:06
Довідка про ліцензію.pdf
16 червня 2023 09:55
Електронний підпис
16 червня 2023 09:50
Виписка з ЄДР Димарчук.pdf
16 червня 2023 09:49
Лист гарантія.pdf
16 червня 2023 09:48
Тендерна пропозиція 2.pdf
08 червня 2023 11:36
Електронний підпис
08 червня 2023 11:34
Витяг з держреєстру (1).pdf
08 червня 2023 11:34
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2023 11:34
Кошториси.pdf

Публічні документи

08 червня 2023 16:34
Електронний підпис
08 червня 2023 16:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 червня 2023 16:32
Проект договору.pdf
08 червня 2023 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2023 16:32
Календарний графік.pdf
08 червня 2023 16:32
Лист без аванс.pdf
08 червня 2023 16:32
Кошторис.rar
08 червня 2023 16:32
Довідка не гром рф рб.pdf
08 червня 2023 16:32
Довідка мат тех база.pdf
08 червня 2023 16:32
Гарантійний термін.pdf
08 червня 2023 16:32
Накази,договора.rar

Публічні документи

10 червня 2023 22:16
Електронний підпис
10 червня 2023 22:16
306.imd
10 червня 2023 22:16
Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2023 22:16
Виписка з ЄДР.pdf
10 червня 2023 22:16
накази_20230608_0001.pdf.asice.zip
10 червня 2023 22:16
Декларація МТБ.pdf

Публічні документи

01 червня 2023 13:59
Електронний підпис
01 червня 2023 13:54
20.1. Ліцензія.pdf
01 червня 2023 13:54
1.1. Статут АЛСВІТ ПЛЮС.pdf
01 червня 2023 13:54
1. Цінова пропозиція.pdf
01 червня 2023 13:54
22.1. 118ДЦ.xls
01 червня 2023 13:54
1.5. Виписка.pdf
01 червня 2023 13:54
2. Довідка МТБ.pdf
01 червня 2023 13:54
1.8. Наказ директор.pdf
01 червня 2023 13:54
22. Кошторис.pdf
01 червня 2023 13:54
1.6. опис до статуту.pdf
01 червня 2023 13:54
3.4. ЦПХ Цибулько.pdf
01 червня 2023 13:54
3.1.ЦПХ Еременко.pdf
01 червня 2023 13:54
3.2. ЦПХ Козаченко.pdf
01 червня 2023 13:54
3.3. ЦПХ Перепелиця.pdf
01 червня 2023 13:54
4. Підписаний додаток 3.pdf
01 червня 2023 13:54
1.4. Витяг АЛСВІТ 29.12.22.pdf
01 червня 2023 13:54
1. Рішення АЛСВІТ ПЛЮС.pdf
01 червня 2023 13:54
20. Лист щодо ліцензії.pdf
01 червня 2023 13:54
3. Довідка працівники.pdf
01 червня 2023 13:54
1.2. витяг ПДВ.pdf
01 червня 2023 13:54
2.1. Накладні Алсвіт.pdf
01 червня 2023 13:54
1.7.Диплом Перепелиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП КРАВЦОВА НЕЛЛІ ЯКІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2228210214
Рішення скасоване 849 800,00
UAH з ПДВ
10 липня 2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 14:45
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИМАРЧУК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2228210214
Відхилено 849 800,00
UAH з ПДВ
10 липня 2023 21:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект"
#20602646
Очікує рішення 850 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2023 21:05

Вимога про усунення невідповідностей

1.У додату 1 до тендерної документації не вказана сума пропозиції без ПДВ та сума у тому числі ПДВ. (п.1 розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Необхідно заповнити дані відомості цифрами та прописом. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах тендерної документації / скасування процедури закупівлі. (п.12. розд. 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Надати вище згаданий лист-гарантію.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 липня 2023 11:59
Кінець періоду оскарження: 28 липня 2023 00:00
Дата відміни: 28 липня 2023 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" Макарівської селищної ради на даний час не потребує здійснення даного виду робіт.