Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття від буд. № 11А по вул. Гагаріна до буд. № 8 по вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область
Очікувана вартість
17 300 000,00 UAH
UA-2023-05-26-008109-a b58f1a40d91e442f9d1d34f26814f2da
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Васін

+380976692323 tender2524@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 21927787
Вебсайт: https://cherk.otg.dp.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 51272, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, смт. Черкаське, вул. Лісна, буд. 24
Контактна особа: Віталій Васін
+380976692323
tender2524@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2023 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2023 10:00
Початок аукціону: 06 червня 2023 12:59
Початок аукціону: 06 червня 2023 12:59
Очікувана вартість: 17 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі – 519 000,00 грн, відповідно тендерній документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 519000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5% від вартості договору, відповідно тендерній документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття від буд. № 11А по вул. Гагаріна до
буд. № 8 по вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 90 (дев'яносто) календарних днів, після підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 14:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі – 519 000,00 грн, відповідно тендерній документації.

Сума забезпечення: 519000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
0,5% від вартості договору, відповідно тендерній документації.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 29 травня 2023 14:20
Дата відповіді: 31 травня 2023 14:44
Згідно з вимогами п.п.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» ч.1. Додатку 1 до тендерної документації, «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку за формою Таблиці 2, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ ДОГОВОРІВ за 2018-2022 рр.). Аналогічним вважається договір умовами якого передбачено виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування або вулиць, доріг комунальної власності. 3.1.2. НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ КОПІЙ ДОГОВОРІВ, зазначених у довідці у повному обсязі, 3.1.3. Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за договорами, що зазначені у довідці. 3.1.4. Відгуки по зазначеним договорам.» Одним із принципів здійснення публічних закупівель, які закріплені у ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі», є НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ. Згідно з ч.4. ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі» «4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Вищезазначена вимога Тендерної документації є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію та проявляє нерівне ставлення замовника до всіх учасників, а саме: учасники (з невеликим строком існування – наприклад, зареєстровані рік тому), які МАЮТЬ відповідну матеріально-технічну базу, МАЮТЬ достатню кількість кваліфікованих працівників, мають ТІЛЬКИ ОДИН виконаний аналогічний договір (який за сумою, обсягами та видами виконаних робіт відповідає даній закупівлі) не зможуть прийняти участь в закупівлі, оскільки вимога щодо наявності не менше трьох аналогічних договорів є дискримінаційною на користь учасників, які працюють декілька років в цій галузі. Статтею 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі передбачено: "1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців." Ще раз підкреслюємо: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Аналогічного договору. "Аналогічних договорів" - використовується тільки в тому випадку, якщо одного договору недостатньо для підтвердження обсягів та видір наданних послуг/іиконаних робіт. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації щодо мінімальної кількості аналогічних договорів, а саме виключити з тендерної документації вимогу стосовно наявності «НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ ДОГОВОРІВ» («НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ КОПІЙ ДОГОВОРІВ»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей.
Відповідно п. 3 ст. 16 Закону: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не встановлено обмеження кількості аналогічних договорів.
Але для розширення кола учасників в тендерну документацію було внесено зміни із зменшенням кількості аналогічних договорів до двох.
Аналогічний досвід
Дата подання: 01 червня 2023 18:51
Дата відповіді: 02 червня 2023 15:57
1. Згідно з вимогою п.п.1.3. п.1. ч.1. Додатку 1 до тендерної документації, «Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи: -скан-копію атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, - СКАН-КОПІЮ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА АСФАЛЬТОБЕТОНУ СУМІШ, - СКАН-КОПІЇ СВІДОЦТВ ПРО ПОВІРКУ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ НА ДОЗАТОРИ МАТЕРІАЛІВ АБЗ: БІТУМУ ДОРОЖНЬОГО, МІНЕРАЛЬНОГО ПОРОШКУ, ЩЕБНЯ ГРАНІТНОГО, - скан копію договору на поставку бітумної емульсії, з наданням копії сертифікату відповідності, - скан-копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.» Вважаємо необґрунтованою вимогу щодо надання скан-копії сертифікату відповідності на асфальтобетону суміш та скан-копій свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на дозатори матеріалів АБЗ: бітуму дорожнього, мінерального порошку, щебня гранітного з наступних причин: 1) Замовник зазначає, що «Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути АТЕСТОВАНИЙ НА ВИГОТОВЛЕННЯ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ ТА ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВИХ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ ВІДПОВІДНО ДСТУ Б В.2.7-119 ТА ДСТУ Б В.2.7-127:2015». Проте, сертифікат відповідності на асфальтобетону суміш та свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на дозатори матеріалів АБЗ: бітуму дорожнього, мінерального порошку, щебня гранітного НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ що АБЗ атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Таким документом є виключно АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА НА ВИГОТОВЛЕННЯ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ ТА ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВИХ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ ВІДПОВІДНО ДСТУ Б В.2.7-119:2011 ТА ДСТУ Б В.2.7-127:2015, який також вимагається тендерною документацією. 2) Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності. Ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено, що: «Стаття 24. Добровільна оцінка відповідності 1. ЗДІЙСНЕННЯ ДОБРОВІЛЬНОЇ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ТЕХНІЧНИМИ РЕГЛАМЕНТАМИ. 2. ДОБРОВІЛЬНА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НА ДОБРОВІЛЬНИХ ЗАСАДАХ, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, СЕРТИФІКАЦІЮ та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.» В ч.1. та ч.2. ст.25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначено, що: «Стаття 25. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів 1. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ У ВИПАДКАХ І ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЦЕДУР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ В ТАКИХ ТЕХНІЧНИХ РЕГЛАМЕНТАХ. 2. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.» На сьогоднішній день ВІДСУТНІЙ ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ВІДПОВІДНОСТІ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ. Отже, оцінка відповідності асфальтобетонних сумішей ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НА ДОБРОВІЛЬНИХ ЗАСАДАХ, а отже Є НЕОБОВ’ЯЗКОВОЮ. Статтею 19. Конституції України встановлено: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ. Стаття 6 Господарського кодексу України декларує ПРИНЦИП СВОБОДИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ у межах, визначених законом. Таким чином, враховуючи норми чинного законодавства України, сертифікація відповідності асфальтобетонних сумішей є НЕОБОВ`ЯЗКОВОЮ, здійснюється на добровільних засадах і НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ ПРОВОДИТИ СЕРТИФІКАЦІЮ ВІДПОВІДНОСТІ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ СУМІШЕЙ. Надання атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 бУДЕ ДОСТАТНІМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ, що асфальтобетонний завод атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 (що є логічним). Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію в цій частині, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ ЩОДО НАДАННЯ СКАН-КОПІЇ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ НА АСФАЛЬТОБЕТОНУ СУМІШ та СКАН-КОПІЙ СВІДОЦТВ ПРО ПОВІРКУ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ НА ДОЗАТОРИ МАТЕРІАЛІВ АБЗ: БІТУМУ ДОРОЖНЬОГО, МІНЕРАЛЬНОГО ПОРОШКУ, ЩЕБНЯ ГРАНІТНОГО. 2. Просимо Замовника роз’яснити вимогу п.п.3.1.2. п.3. ч.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «3.1.2. не менше двох копій договорів, зазначених у довідці У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, один з яких повинен бути сумою виконання не менш ніж 80% від очікуваної вартості.» Що означає фраза «У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ»: - аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі? ЧИ - повинні бути надані копії аналогічних договорів у повному обсязі (зі всіма додатками та додатковими угодами)? Ще раз підкреслюємо як виглядає кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Аналогічного договору. "Аналогічних договорів" - використовується тільки в тому випадку, якщо одного договору недостатньо для підтвердження обсягів та видір наданних послуг/іиконаних робіт. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації щодо мінімальної кількості аналогічних договорів, а саме виключити з тендерної документації вимогу, що передбачена пунктом 3.1.2. "3.1.2. не менше двох копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі, один з яких повинен бути сумою виконання не менш ніж 80% від очікуваної вартості.".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей. Відповідно пп 1 п. 2 ст. 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник має право вимагати та конкретузавати технічні характеристики та можливості обладнання для якісного виробництва асфальтобетонної суміші, якої буде використано на об’єкті більше 2000 тон. Дійсно атестат виробництва зазначає, що обладнання Постачальника спроможне випускати дану продукцію (асфальтобетонну суміш).
Але різний стан обладнання не гарантує якість асфальтобетонної суміші надати таку кількість асфальтобетону. Тому наявність на АБЗ повірених вагових дозаторів матеріалів: бітум дорожній, мінеральний порошок та щебінь гранітний і сертифікат відповідності є запорукою якості того, що весь об’єм асфальтобетонної суміші буде надходити на об’єкт в стабільному гранулометричному складі суміші у повній відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В 2.7-119:2011.
2. Відповідно пп.3.1.2. п.3. ч.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «не менше двох копій договорів, зазначених у довідці У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ один з яких повинен бути сумою виконання не менш ніж 80% від очікуваної вартості.» означає що зазначені договори повинні бути виконані на 100% і надані з усіма додатками

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-28-000043 ● a45492ab61814a2eaeb549089b4a9c4f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2023 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК


Додаток до наказу від 28.08.2023 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-05-26-008109-a 26.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-29 10:00:19

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-008109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-01 09:27:26

На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби надання пояснення

ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття від буд. № 11А по вул. Гагаріна до буд. № 8 по вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-26-008109-a) повідомляє наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі маркетингового дослідження шляхом порівняння ринкових цін з урахуванням комерційних пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель UA-P-2023-05-26-002295-a на підставі якого оголошено закупівлю: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття від буд. № 11А по вул. Гагаріна до буд. № 8 по
вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-26-008109-a).
Якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних додатках до тендерної документації, де конкретизується перелік вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті:
https://cherk.otg.dp.gov.ua/gromadskosti/zakupivli/zakupivli

Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (під час відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2023 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 17 191 487,40
UAH з ПДВ
17 017 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 17 199 000,00
UAH з ПДВ
17 026 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 17 218 413,68
UAH з ПДВ
17 218 413,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 червня 2023 11:17
Електронний підпис
09 червня 2023 12:43
Електронний підпис
03 червня 2023 14:02
Електронний підпис
03 червня 2023 13:58
30. Статуту.pdf

Публічні документи

05 червня 2023 09:44
Електронний підпис
05 червня 2023 09:43
6.1. Технічна частина.pdf
05 червня 2023 09:43
6.2. Розрахунок ДЦ.pdf
05 червня 2023 09:43
1.3.1. № Б-А-12 від 11.06.2019.pdf
05 червня 2023 09:43
3. Банківська гарантія.7z
05 червня 2023 09:43
1.3.2. № ПС-А-10 від 31.08.2020.pdf
05 червня 2023 09:43
1.1. Наявність МТБ.pdf

Конфіденційні документи

05 червня 2023 09:43
№ 806-31-10-20-2 від 27.09.2021.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця за наказом

Публічні документи

05 червня 2023 08:47
Електронний підпис
05 червня 2023 08:35
3.1 Копії наказів.pdf
05 червня 2023 08:35
4.4. Відгук на дог 164.pdf
05 червня 2023 08:35
14 Банківська гарантія.rar
05 червня 2023 08:35
8.1. Дозвіл, ліцензія.pdf
05 червня 2023 08:35
2.2. Гарант. лист АБЗ.pdf
05 червня 2023 08:35
8. Лист щодо ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 17 017 000,00
UAH з ПДВ
08 червня 2023 09:19

Документи

09 червня 2023 01:56
Довідка НАЗК
09 червня 2023 00:58
Довідка НАЗК
08 червня 2023 09:19
Електронний підпис
08 червня 2023 09:19
Протокол 48.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2023 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
17 017 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2023 01:56
Довідка НАЗК
09 червня 2023 00:58
Довідка НАЗК
08 червня 2023 09:19
Електронний підпис
08 червня 2023 09:19
Протокол 48.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 12:01
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2023 11:34
ДУ2.PDF зміни до договору
16 листопада 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2023 09:39
ДУ1.PDF зміни до договору
25 вересня 2023 09:31
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 12:44
Договір 153.PDF укладений
21 червня 2023 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість послуг за даним Договором складає: 17 016 923,22 грн. (сімнадцять мільйонів шістнадцять тисяч дев’ятсот двадцять три грн. 22 коп.) у тому числі ПДВ 20% 2 836 153,87 грн. , що підтверджується локальним кошторисом.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «5.1. Початок виконання послуг- з моменту підписання договору, закінчення виконання послуг- до 10.12.2023р.».
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 17 016 923,22
UAH (в тому числі ПДВ 2 836 153,87 UAH)