Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 21927787 |
Вебсайт: | https://cherk.otg.dp.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 51272, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, смт. Черкаське, вул. Лісна, буд. 24 |
Контактна особа: |
Віталій Васін +380976692323 tender2524@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2023 12:59 |
Початок аукціону: | 06 червня 2023 12:59 |
Очікувана вартість: | 17 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі – 519 000,00 грн, відповідно тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 519000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0,5% від вартості договору, відповідно тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
буд. № 8 по вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 90 (дев'яносто) календарних днів, після підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 12:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 11:58 |
Тендерна_документація_(нова редакція).doc | |
31 травня 2023 11:58 |
Оголошення ВТ (нова редакція).docx | |
31 травня 2023 11:58 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,_вимоги (нова редакція).doc | |
31 травня 2023 11:57 |
Перелік змін.docx | |
26 травня 2023 14:05 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx | |
26 травня 2023 14:05 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічні характеристики).docx |
31 травня 2023 12:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2023 11:58 |
Тендерна_документація_(нова редакція).doc
|
|||
31 травня 2023 11:58 |
Оголошення ВТ (нова редакція).docx
|
|||
31 травня 2023 11:58 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,_вимоги (нова редакція).doc
|
|||
31 травня 2023 11:57 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 травня 2023 14:05 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx
|
|||
26 травня 2023 14:05 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічні характеристики).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно п. 3 ст. 16 Закону: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не встановлено обмеження кількості аналогічних договорів.
Але для розширення кола учасників в тендерну документацію було внесено зміни із зменшенням кількості аналогічних договорів до двох.
Але різний стан обладнання не гарантує якість асфальтобетонної суміші надати таку кількість асфальтобетону. Тому наявність на АБЗ повірених вагових дозаторів матеріалів: бітум дорожній, мінеральний порошок та щебінь гранітний і сертифікат відповідності є запорукою якості того, що весь об’єм асфальтобетонної суміші буде надходити на об’єкт в стабільному гранулометричному складі суміші у повній відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В 2.7-119:2011.
2. Відповідно пп.3.1.2. п.3. ч.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «не менше двох копій договорів, зазначених у довідці У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ один з яких повинен бути сумою виконання не менш ніж 80% від очікуваної вартості.» означає що зазначені договори повинні бути виконані на 100% і надані з усіма додатками
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000043 ● a45492ab61814a2eaeb549089b4a9c4f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2023 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-05-26-008109-a 26.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 10:00:19
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-008109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 09:27:26
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби надання пояснення
ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття від буд. № 11А по вул. Гагаріна до буд. № 8 по вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-26-008109-a) повідомляє наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі маркетингового дослідження шляхом порівняння ринкових цін з урахуванням комерційних пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель UA-P-2023-05-26-002295-a на підставі якого оголошено закупівлю: Поточний ремонт асфальтобетонного покриття від буд. № 11А по вул. Гагаріна до буд. № 8 по
вул. Буркіна, смт Гвардійське, Новомосковський район, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-26-008109-a).
Якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідних додатках до тендерної документації, де конкретизується перелік вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті:
https://cherk.otg.dp.gov.ua/gromadskosti/zakupivli/zakupivli
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (під час відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2023 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" |
17 191 487,40
UAH з ПДВ
|
17 017 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
17 199 000,00
UAH з ПДВ
|
17 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
17 218 413,68
UAH з ПДВ
|
17 218 413,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" #32835987 |
Переможець |
17 017 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 11:34
|
ДУ2.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 09:39
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2023 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 12:44
|
Договір 153.PDF | укладений |
21 червня 2023 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість послуг за даним Договором складає: 17 016 923,22 грн. (сімнадцять мільйонів шістнадцять тисяч дев’ятсот двадцять три грн. 22 коп.) у тому числі ПДВ 20% 2 836 153,87 грн. , що підтверджується локальним кошторисом. |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «5.1. Початок виконання послуг- з моменту підписання договору, закінчення виконання послуг- до 10.12.2023р.». |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |