Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015 - 30210000-4 «МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)» (ПЕРСОНАЛЬНІ КОМП’ЮТЕРИ ФОРМ-ФАКТОРА НОУТБУК В КОМПЛЕКТІ З МАНІПУЛЯТОРОМ ТИПУ «МИША» ТА СУМКОЮ)»
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2023-05-26-007701-a ● 1f139eb7a5c648cab87ec48797a7580f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Джулай Карина Юріївна +380931185310 tender.uos@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі – Гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 5 000,00 грн. (п’ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника: р/р UA738201720355109014000077862 в ГУ ДКСУ м. Києва МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі повинен надати не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять) відсотків вартості договору у вигляді банківської гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 – 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення виконання договору повинно бути дійсним до 31.12.2023 року включно. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника-Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук в комплекті з маніпулятором типу «миша» та сумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Якуба Коласа, буд. 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 13:47 |
Додаток _4 (Форма пропозиції) 10 ноутбуків.pdf | |
26 травня 2023 13:47 |
Додаток _3 (Проект договору) 10 ноутбуків.docx | |
26 травня 2023 13:47 |
Додаток _2 (Технічне завдання) 10 ноутбуків.pdf | |
26 травня 2023 13:47 |
Додаток _1 (Вимоги до учасників) 10 ноутбуків.pdf | |
26 травня 2023 13:47 |
ТД_10 Ноутбуків_2023 р..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 29 травня 2023 01:40
Дата відповіді: 30 травня 2023 16:26
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що лист (-и) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-них) представництва (-ництв) в Україні, або його (їх) офіційного дистриб’ютора (-ів) в Україні, запропонованого учасником товару, потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Повідомляємо, що ми ознайомились із закупівлями інших замовників за Вашими посиланнями. Оскільки ми не маємо жодного відношення до вказаних торгів, коментувати з якою метою та з якими думками замовники їх оголошували в редакції, що доступна за посиланнями, ми не можемо.
Просимо ознайомитись із документаціями, що надані Вами за посиланнями, де чітко прослідковується надмірна деталізація предмету закупівлі, що в свою чергу свідчить про відповідність даного продукту – товарній позиції одного виробника. Адже такі характеристики як вага пристрою, колір, матеріал корпусу, конкретні комплектуючі – в сукупності не дозволяють учасникам підібрати будь-який інший еквівалентний продукт.
Відповідно до нашої закупівлі, технічні характеристики предмета закупівлі підготовлені у відповідності до статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», адже встановленим технічним характеристикам товару – відповідає продукція щонайменше трьох різних виробників. Таким чином, Ви маєте змогу звернутись до останніх (чи їх представництв чи дистриб’юторів) та запропонувати товар, який відповідатиме встановленим вимогам.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що ми не маємо жодного відношення до виробників товарів, тому, просимо безпідставно не звинувачувати нас у будь-якій змові та користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів взаємоповаги та ділового етикету.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації ми не вбачаємо.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Повідомляємо, що ми ознайомились із закупівлями інших замовників за Вашими посиланнями. Оскільки ми не маємо жодного відношення до вказаних торгів, коментувати з якою метою та з якими думками замовники їх оголошували в редакції, що доступна за посиланнями, ми не можемо.
Просимо ознайомитись із документаціями, що надані Вами за посиланнями, де чітко прослідковується надмірна деталізація предмету закупівлі, що в свою чергу свідчить про відповідність даного продукту – товарній позиції одного виробника. Адже такі характеристики як вага пристрою, колір, матеріал корпусу, конкретні комплектуючі – в сукупності не дозволяють учасникам підібрати будь-який інший еквівалентний продукт.
Відповідно до нашої закупівлі, технічні характеристики предмета закупівлі підготовлені у відповідності до статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», адже встановленим технічним характеристикам товару – відповідає продукція щонайменше трьох різних виробників. Таким чином, Ви маєте змогу звернутись до останніх (чи їх представництв чи дистриб’юторів) та запропонувати товар, який відповідатиме встановленим вимогам.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що ми не маємо жодного відношення до виробників товарів, тому, просимо безпідставно не звинувачувати нас у будь-якій змові та користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів взаємоповаги та ділового етикету.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації ми не вбачаємо.
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 29 травня 2023 01:41
Дата відповіді: 30 травня 2023 16:28
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено КОНКРЕТНІ марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник НЕ ПЕРЕДБАЧАВ можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, оскільки останні не мали змоги надати пропозиції з товарами від інших виробників.
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
Тому, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
Тому, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРМАКС-ТЕХ" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРМАКС-ТЕХ" #43551890 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 13:30
|
Банківська гарантія 08_06_2023 МАРМАКС-ТЕХ.pdf | укладений |
15 червня 2023 13:29
|
Договір _483 від 13.06.2023.pdf | укладений |
15 червня 2023 13:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук в комплекті з маніпулятором типу «миша» та сумкою | 10 | штуки |
25 200,00
UAH
|