Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Страхові послуги
Очікувана вартість
415 800,00 UAH
UA-2023-05-26-004158-a ● 7b912453b4e14bf3891a4308bc58897a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Анатолій Пірникоза +380432508473 buhmedkatastrof@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 11:28 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 11:28 |
Очікувана вартість: | 415 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 079,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 людей
Послуги обов’язкового особистого страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Пирогова, 46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 червня 2023
—
18 червня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 11:11 |
1 ТД страхування дружин.docx | |
26 травня 2023 11:11 |
2 Договір страхування дружин.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 29 травня 2023 15:36
Дата відповіді: 30 травня 2023 15:25
Шановний замовник, прохання уточнити розмір загальної страхової суми на всіх застрахованих осіб. Згідно тех.інформації максимальний страховий тариф становить 2 відсотки страхової суми за кожного застрахованого.
- обсяг відповідальності страховика 804 000 грн. 00 коп. ( вісімсот чотири тисячі грн. 00 коп.)
Проте, не зазначено кількість застрахованих осіб і іншу необхідну інформацію для розрахунку ціни пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник торгів, у відповідь на ваше звернення на відкриті торги за кодом 66510000-8 «Страхові послуги» (Послуги обов’язкового особистого страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд), повідомляю наступне. У Додатку 2 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», зазначено :
- Кількість застрахованих осіб – 29.
- Обсяг відповідальності страховика 804 000 грн. 00 коп. ( вісімсот чотири тисячі грн. 00 коп.) на 1 застраховану особу
- Кількість застрахованих осіб – 29.
- Обсяг відповідальності страховика 804 000 грн. 00 коп. ( вісімсот чотири тисячі грн. 00 коп.) на 1 застраховану особу
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-26-004158-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Страхова компанія "Місто", Код ЄДРПОУ:33295475
Дата подання: 26 травня 2023 12:01
Дискримінаційні вимоги
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі ми виявили, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: «Документальне підтвердження наявності у учасника страхових резервів сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України віл 17.12.2004 р.№ 3104, у сумі не менше ніж 300 млн. грн. станом на 9 місяців 2022 року». Зазначимо, що потенційний Учасник не зобов’язаний мати таких фінансових показників згідно положень чинного законодавства. Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, встановлені Замовником в Тендерній документації вимоги щодо фінансових показників учасника закупівлі, є дискримінаційною і такою, що не передбачені чинним законодавством України.
Вважаємо, що умова ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівель та суперечить законодавству. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Відтак, просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу: «Документальне підтвердження наявності у учасника страхових резервів сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України віл 17.12.2004 р.№ 3104, у сумі не менше ніж 300 млн. грн. станом на 9 місяців 2022 року».
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що умова ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівель та суперечить законодавству. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Відтак, просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу: «Документальне підтвердження наявності у учасника страхових резервів сформованих у відповідності з Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України віл 17.12.2004 р.№ 3104, у сумі не менше ніж 300 млн. грн. станом на 9 місяців 2022 року».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2023 16:46
Шановний потенційний учасник торгів, у відповідь на ваше звернення на відкриті торги з особливостями за кодом 66510000-8 «Страхові послуги» (Послуги обов’язкового особистого страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)), повідомляю наступне: пунктом 3 статті 22 зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вид страхування, на який оголошено процедуру закупівлі, а саме страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)), вимоги чинного законодавства, Замовником прийнято рішення про включення до тендерної документації відповідного пункту.
Також, слід відмітити, що предметом закупівлі є обов'язкове особисте страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)) в кількості 29 осіб, виплата по яких, в разі настання події може становити 23 316 000,00 грн., так як відповідальність за 1 особу складає 804 000 грн. 00 коп. ( вісімсот чотири тисячі грн. 00 коп.) . А отже, враховуючи можливі ризики настання події у всіх випадках 29, підприємство має бути впевнено, що виплати будуть здійсненні вчасно, а підприємство переможець торгів буде платоспроможним та зможе виконати всі зобов’язання по виплатам.
Окремо, слід відмітити, що дана вимога розраховувалась з розрахунку та аналізу платоспроможних організацій з постачання страхових послуг на ринку України, яких згідно з відкритими джерелами є більше 10 компаній.
Тому, враховуючи всі можливі ризики, проведений аналіз ринку страхових послуг в Україні, уповноваженою особою було прийнято рішення встановити таку вимогу для учасників, яка повністю відповідає вимогам пункту 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 30 ЗУ «Про страхові послуги». Відтак, дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає задоволенню.
Також, слід відмітити, що предметом закупівлі є обов'язкове особисте страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)) в кількості 29 осіб, виплата по яких, в разі настання події може становити 23 316 000,00 грн., так як відповідальність за 1 особу складає 804 000 грн. 00 коп. ( вісімсот чотири тисячі грн. 00 коп.) . А отже, враховуючи можливі ризики настання події у всіх випадках 29, підприємство має бути впевнено, що виплати будуть здійсненні вчасно, а підприємство переможець торгів буде платоспроможним та зможе виконати всі зобов’язання по виплатам.
Окремо, слід відмітити, що дана вимога розраховувалась з розрахунку та аналізу платоспроможних організацій з постачання страхових послуг на ринку України, яких згідно з відкритими джерелами є більше 10 компаній.
Тому, враховуючи всі можливі ризики, проведений аналіз ринку страхових послуг в Україні, уповноваженою особою було прийнято рішення встановити таку вимогу для учасників, яка повністю відповідає вимогам пункту 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 30 ЗУ «Про страхові послуги». Відтак, дана вимога не є дискримінаційною та не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-05-26-004158-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА", Код ЄДРПОУ:21870998
Дата подання: 30 травня 2023 15:52
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі ми виявили, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Так, Вимоги до Учасника (Страховика) – надавача послуг містять наступні вимоги:
Наявність регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України з наданням адреси представництва та номеру контактного телефону.
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні страхових послуг у т.ч. з обов’язкового особистого страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд), на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта. На підставі вищезазначеного, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України, незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги щодо наявності регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України.
Розгорнути
Згорнути
Наявність регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України з наданням адреси представництва та номеру контактного телефону.
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні страхових послуг у т.ч. з обов’язкового особистого страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд), на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта. На підставі вищезазначеного, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України, незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги щодо наявності регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2023 09:34
Шановний потенційний учасник торгів, у відповідь на ваше звернення на відкриті торги з особливостями за кодом 66510000-8 «Страхові послуги» (Послуги обов’язкового особистого страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)), повідомляю наступне: пунктом 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вид страхування, на який оголошено процедуру закупівлі, а саме страхування працівників відомчої і сільської пожежної охорони, а також членів добровільних пожежних дружин (команд)).
Також п. 12 ПОЛОЖЕННЯ «Про порядок і умови обов'язкового особистого страхування працівників відомчої та місцевої пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд)» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1995 року №232 зазначено, що для одержання страхової суми застрахований (його спадкоємці) подає страховику заяву за формою згідно з додатком N2, а також пред'являє документ, що посвідчує особу. А отже, для пред'являння документу, що посвідчує особу, застрахованому потрібно з’явитися в представництво компанії страховика.
Так як Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» здійснює свою господарську діяльність на території Вінницької області та безпосередньо в м. Вінниця, а тому ми, як замовник, маємо мати інформацію куди звертатись застрахованим працівникам при настанні страхового випадку.
Відповідно до вищезазначеного Уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» прийнято рішення про включення до тендерної документації пункту: Довідка Учасника у довільній формі з обов’язковим наданням переліку регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України з наданням адреси представництва та номеру контактного телефону.
Також п. 12 ПОЛОЖЕННЯ «Про порядок і умови обов'язкового особистого страхування працівників відомчої та місцевої пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд)» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1995 року №232 зазначено, що для одержання страхової суми застрахований (його спадкоємці) подає страховику заяву за формою згідно з додатком N2, а також пред'являє документ, що посвідчує особу. А отже, для пред'являння документу, що посвідчує особу, застрахованому потрібно з’явитися в представництво компанії страховика.
Так як Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» здійснює свою господарську діяльність на території Вінницької області та безпосередньо в м. Вінниця, а тому ми, як замовник, маємо мати інформацію куди звертатись застрахованим працівникам при настанні страхового випадку.
Відповідно до вищезазначеного Уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» прийнято рішення про включення до тендерної документації пункту: Довідка Учасника у довільній формі з обов’язковим наданням переліку регіональних представництв страхової компанії по м. Вінниці, Вінницькій області та обласних центрах України з наданням адреси представництва та номеру контактного телефону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ „ВУСО“" |
104 688,84
UAH з ПДВ
|
40 803,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
186 528,00
UAH з ПДВ
|
41 968,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ „ВУСО“" #31650052 |
Переможець |
40 803,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 08:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 12:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 червня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 16:42
|
договір 20768104 від 19,06,23.pdf | укладений |
19 червня 2023 16:41
|