Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Сергєєнков +380442067433 tenderdrr5@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 20:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 11:51 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 11:51 |
Очікувана вартість: | 125 452 332,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 254 523,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс/попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів / роботи і послуги протягом трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше 24 грудня, у разі отримання авансу в останні місяці бюджетного року. Для звітності витрачених коштів авансу Підрядник повинен надати Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, КБ-3, за вказаний період, або повернути суму авансу/попередньої оплати, в повному обсязі, на розрахунковий рахунок Замовника. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 16:11 |
Додаток 8 Проєкт договору (зміни від 02.06.2023).docx | |
02 червня 2023 16:11 |
ТД Капітальний ремонт мосту через р. Здвиж на км 16 017 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101301 Гостомель-Берестянка-Мирча- (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf | |
02 червня 2023 16:11 |
Перелік змін (02.06.2023).pdf | |
31 травня 2023 19:14 |
Додаток 4 до проєкту договору.docx | |
31 травня 2023 19:14 |
Перелік змін.pdf | |
25 травня 2023 20:54 |
Додаток № 1 до проєкту договру.doc | |
25 травня 2023 20:54 |
Додаток № 3 до проєкту договору.xlsx | |
25 травня 2023 20:54 |
Додаток_№ 2 до проєкту договору.xlsx | |
25 травня 2023 20:54 |
Додаток № 3-23 до проєкту договору.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного
утримання автомобільних доріг загального користування у ціні пропозиції учасника
процедури закупівлі (договірній ціні) кожен учасник процедури закупівлі фіксує
однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у
розмірі, вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів
відображається в подальшому в договірній ціні.
В Додатку 6 Тендерної документації сума коштів на покриття ризиків було
визначено згідно проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний
висновок .
характеристики предмета закупівлі, а також відповідна Технічна специфікація надана у Додатку 7.
У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент,
конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або
виробника- слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Тому модель сепаратору можна брати аналогічну у іншого виробника, але параметри
повинні відповідати моделі зазначеної в технічному завданні.
вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання
автомобільних доріг загального користування для визначення ціни тендерних пропозицій
замовник повинен надати:
- відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін;
- технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів;
- перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво
вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх
здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості
дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін,
визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті
оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури
закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28
Методики.
Стандартний метод вимірювання в цивільному будівництві (CESMM) вже більше 40 років
є стандартом для підготовки відомості обсягів робіт.
Згідно п.3. розділу IV Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання
автомобільних доріг загального користування (наказ Мінінфраструктури від 02.05.2022 р. № 273 ) ціна
тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт,
обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники
вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
Згідно п.4. розділу IV Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та
утримання автомобільних доріг загального користування (наказ Мінінфраструктури від 02.05.2022
р. № 273 ) порядок погодження договірної ціни встановлюється замовником у тендерній
документації / оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Під час погодження
договірної ціни документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не
надаються.
З метою реформування системи ціноутворення у будівництві автомобільних
доріг загального користування, враховуючи вимоги частини другої статті 7 Закону
України «Про ціни та ціноутворення», наказом Міністерства інфраструктури
України від 02.05.2022 № 273, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України
17.05.2022 за № 527/37863, затверджено Правила визначення вартості
будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального
користування.
Також наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі
змінами,внесеними наказом Мінінфраструктури від 25.11.2022 № 887)
затверджено Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі –
Методика), яка набрала чинності 17.10.2022.
Враховуючи вищевикладене, зазначені Правила та Методика мають
застосовуватися при визначенні вартості нового будівництва,
реконструкції,ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг
загального користування з 17.10.2022. Кошторисна частина проєктної документації або кошторисна документація,
розроблена та затверджена у встановленому порядку до 16.10.2022, у зв’язку з
набранням чинності Методики не потребує перегляду та може використовуватися
для планування та фінансування робіт та послуг на автомобільних дорогах
загального користування, а також для проведення публічних закупівель.
наступне, з метою реформування системи ціноутворення у будівництві автомобільних
доріг загального користування, враховуючи вимоги частини другої статті 7 Закону
України «Про ціни та ціноутворення», наказом Міністерства інфраструктури
України від 02.05.2022 № 273, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України
17.05.2022 за № 527/37863, затверджено Правила визначення вартості
будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального
користування.
Також наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі
змінами,внесеними наказом Мінінфраструктури від 25.11.2022 № 887)
затверджено Методику визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі –
Методика), яка набрала чинності 17.10.2022.
Враховуючи вищевикладене, зазначені Правила та Методика мають
застосовуватися при визначенні вартості нового будівництва,
реконструкції,ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг
загального користування з 17.10.2022.
Кошторисна частина проєктної документації або кошторисна документація,
розроблена та затверджена у встановленому порядку до 16.10.2022, у зв’язку з
набранням чинності Методики не потребує перегляду та може використовуватися
для планування та фінансування робіт та послуг на автомобільних дорогах
загального користування, а також для проведення публічних закупівель.
«Про автомобільні дороги» штучні споруди – інженерні споруди, призначені для руху
транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого
функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі,
наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи,розв'язки
доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і
протисельові споруди тощо).
Згідно статті 7 ЗУ «Про автомобільні дороги» Автомобільні дороги загального
користування є складовою Єдиної транспортної системи України і задовольняють потреби
суспільства в автомобільних пасажирських і вантажних перевезеннях.
Так статтею 8 ЗУ «Про автомобільні дороги» передбачено, що автомобільні дороги
загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого
значення.
Відповідно до пункту 19 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення
закупівель у сфері дорожнього господарства ( наказ 17.08.2020 №1752)
При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування
державного значення IV чи V категорії аналогічним може вважатись договір на виконання
робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного або
місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених
пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення
закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального
користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг
міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що
передує даті оголошення закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 червня 2023 14:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000069 ● 7c59b398364e4ea7b1d397963a86a9c4
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-25-013989-a 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:43:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мосту через р. Здвиж на км 16+017 автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0101301 Гостомель-Берестянка-Мирча-/М-07/» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-013989-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 18:39:43
Відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Здвиж на км 16+017 автомобільної дороги загального значення 0101301 Гостомель-Берестянка-Мирча-/М-07/ (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» No 139-09-22/КП від 30 вересня 2022, реєстраційний номер EX01:3664-2922-3216-8668.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпорядження Київської обласної військової адміністрації від 24 лютого 2023 р. № 118 "Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році". Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ''Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" затвердженої наказом Міністерства Інфраструктури України від 07.10 .2022 N 753 (далі Методика), відповідно до технічного завдання (Додатки 6,7 до тендерної документації)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" |
106 008 829,81
UAH з ПДВ
|
106 008 829,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
120 000 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" #39827244 |
Рішення скасоване |
106 008 829,81
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 17:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2023 15:59
|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" #39827244 |
Відхилено |
106 008 829,81
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 17:04
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» #22202218 |
Переможець |
120 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 14:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2023 19:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 12:00
|
Додаткова угода №1 до договору 142-23 від 04.09.2023.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 15:49
|
Протокол № 252 про механічну помилку.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 16:20
|
Договір №142-23 від 04.09.2023.pdf | укладений |
04 вересня 2023 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 142-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки №2 та №3-23 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 142-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |