Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний Заклад Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат» |
Код ЄДРПОУ: | 03189021 |
Місцезнаходження: | 82180, Україна , Львівська обл., Дрогобицький р-н, смт. Підбуж, вул. ІВАНА ФРАНКА, буд. 5 |
Контактна особа: |
Дарія Химин +324473216 dszn.php@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 040 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 201,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Підбузький геріатричний пансіонат» 82180, Україна, Львівська область, Дрогобицький р-н, смт. Підбуж, вул. Івана Франка, буд. 5 Код за ЄДРПОУ: 03189021 UA 148201720344221006400045443 у Дрогобицьке УДКСУ Львівської області МФО 82072 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2023 18:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2023 18:40 |
Нова редакція Додаток_4_Техiчнi_вимоги.docx | |
28 травня 2023 18:40 |
Перелік змін 28.05.23.docx | |
25 травня 2023 20:03 |
Тендерна__документацiя_банно_прал_нии_комплекс.docx | |
25 травня 2023 20:03 |
Дотаток_3_Проект_договору.docx |
28 травня 2023 18:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2023 18:40 |
Нова редакція Додаток_4_Техiчнi_вимоги.docx
|
|||
28 травня 2023 18:40 |
Перелік змін 28.05.23.docx
|
|||
25 травня 2023 20:03 |
Тендерна__документацiя_банно_прал_нии_комплекс.docx
|
|||
25 травня 2023 20:03 |
Дотаток_3_Проект_договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-25-000015 ● 6e896b9686e6492c9b4f4543782985da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2023 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 228
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-05-25-013911-a 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 11:45:16
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 14:54:38
Пояснення
ID моніторингу: Проект моніторингу
Дата створення об'єкта моніторингу:
25 серп 10:56
Дата останніх зміноб'єкта моніторингу:
29 серп 11:46
ID моніторингу:
UA-M-2023-08-25-000015
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, виконаної ТОВ «Архіком плюс», на котру 22.05.2023 року отримано позитивний експертний звіт №1966/23 (додаєтся) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт столової КЗЛОР «Підбузького геріатричного пансіонату» смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області. Експертиза проведена ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА». Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій Українивід 01.11.2021р. №281 та зазначеного вище експертного звіту. Обгрунтування знаходиться на сайті головного розпорядника коштів, за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/60929?authorId=17059
Надання інформації про усунення порушення замовником
за результатами рішення ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖ АУДИТ СЛУЖБИ моніторинг UA-M-2023-08-25-000015, Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-25-013911-a Ознайомившись із висновком за результатами моніторингу закупівлі Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області за ідентифікатором UA-2023-05-25-013911-a Комунальний Заклад Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат» - надалі Замовник повідомляє наступне. За рішенням ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторингUA-M-2023-08-25-000015, Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-25-013911-a, замовник Комунальний Заклад Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат припиняє дію Договору в односторонньому порядку відповідно, до положень ЗУ Про Публічні закупівлі. Правові засади адміністративної відповідальності державних службовців, посадових осіб, врегульовано нормами Конституції України, та іншими законодавчими актами. Верховний Суд в постановах від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/17797/20, від 30 листопада 2021 року у справі № 420/5590/19, від 4 травня 2023 року у справі № 160/5890/22, висловлював правову позицію, згідно з якою можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Згідно норм судової практики, рішення в будь-якій справі є основним індикатором якості послуг суду. З 2006 року згідно із законом «Про доступ до судових рішень» майже всі вони перебувають у відкритому доступі. Будь-яке рішення суду першої та апеляційної інстанцій, що набрало законної сили, є обов’язковим до виконання (ст.1291 Конституції, ч.2 ст.13 закону «Про судоустрій і статус суддів»). Одним із пріоритетних завдань судів, є створення за рахунок мотивів та обґрунтувань, викладених у рішеннях, певної правової визначеності в наслідках, які можуть настати, якщо спірне питання в подібній ситуації потрапить до суду. Тому в п.4 ч.4 ст.17 закону «Про судоустрій і статус суддів» закріплено принцип єдності судової практики — як один із тих, що має забезпечувати єдність системи судоустрою. Таким чином, будь-яке рішення суду першої та апеляційної інстанцій, є обов’язковим для виконання всіма державними органами. Отже, у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторинг UA-M-2023-08-25-000015, Замовнику, було чітко надано вимогу «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Невиконання рішень ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, матиме негативні наслідки для Замовника КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області. Третя сторона даної справи ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА", може звернутись з Позивом до суду з приводу оскарження неправомірних рішень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
2023-09-27 17:20:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-10-05 17:48:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" |
11 995 512,40
UAH з ПДВ
|
11 995 512,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" #22408150 |
Переможець |
11 995 512,40
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 18:04
|
повiд_про_припинення_договору.pdf | укладений |
27 вересня 2023 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 18:14
|
дог 50 б п к.pdf | укладений |
16 червня 2023 17:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 098 140,00
UAH (в тому числі ПДВ 849 690,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Зза результатами рішення ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖ АУДИТ СЛУЖБИ моніторинг UA-M-2023-08-25-000015, Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-25-013911-a, Дія Договору припинена |