Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75 |
Контактна особа: |
Клименко Вікторія Валентинівна 0963020652 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2023 15:28 |
Початок аукціону: | 21 червня 2023 15:28 |
Очікувана вартість: | 1 563 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 816,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно довідки від 01.05.2023 № 321 | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 15:49 |
перелiк змiн 16.06 (2) (1).docx | |
16 червня 2023 15:49 |
Додаток 3 технічні характеристики (зі змінами 16.06).docx | |
16 червня 2023 15:49 |
Тендерна документація (зі змінами 16.06.).docx | |
16 червня 2023 15:49 |
Додаток 5 проєкт договору зі змінами 16.06.2023.doc | |
15 червня 2023 12:39 |
перелiк змiн 15.06.docx | |
15 червня 2023 12:39 |
Додаток 2 підтвердження відповідності Учасника (зі змінами 15.06).docx | |
25 травня 2023 16:55 |
Додаток 1 кваліфік. критерії.docx | |
25 травня 2023 16:55 |
Додаток 4 лист згода.docx | |
25 травня 2023 16:55 |
Додаток 6 тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 29 травня 2023 22:37
Дата подання: 03 липня 2023 14:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-03-000013 ● 287ae4b555b542caaa077b25fc84d8e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 11:37 |
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-05-25-012944-a
25.05.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 15:28:37
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 16:06:27
Пояснення
Питання не стосується данної закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 15:39:36
Пояснення не надавати
У звязку з технічною помилкою опубліковане питання не стосується зазначеної закупівлі. Дане питання прошу не роглядати
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 11:02:31
Пояснення
Прийнято до уваги
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 15:41:32
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 15:55:20
Пояснення
Відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.08.2023 № 162 Дніпро «Про початок здійснення моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б» через електронну систему закупівель 08.08.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Чи оскаржувалося Замовником до суду рішення Антимонопольного комітету України №10876-р/пк-пз від 18.07.2023? ». Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства україни 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» здійснено закупівлю послуг з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва № 158.20-СПС - ЗК (додається) розробленого відповідно умов Договору № 477 від 30.09.2020 року (Договір додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://drive.google.com/file/d/1D3QIYSX1O-aIjFdc3Jq732wZmBfOc0Zm/view
2. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» та у зв’язку із набуттям чинності Закону України від 24.02.2022 № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україніˮ, загальний відсоток видатків становлять обов’язкові виплати, передбачені на оплату праці працівників бюджетних установ, проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами і закладами.
На сьогоднішній день бюджетом на 2023 рік всі видатки галузі розподілені за кодами типової програмної класифікації видатків та за напрямками їх використання. Кошти на сплату державного мита та на юридичні послуги кошторисом видатків на 2023 рік не передбачено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 17:38:42
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 10:55:04
Пояснення
Відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.08.2023 № 162 Дніпро «Про початок здійснення моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Тернівської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б» через електронну систему закупівель 10.08.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…Чому не виконано рішення Антимонопольного комітету України №10876-р/пк-пз від 18.07.2023?».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2023 №10876-р/пк-пз зобов’язав Відділ освіти виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради скасувати рішення від 28.06.2023 № 156 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" та рішення від 03.07.2023 № 158 щодо визначення переможця закупівлі - «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б» ТОВ «ЕЙ БІ СЕРВІС».
З метою усунення порушень, Замовником було скасовано рішення від 28.06.2023 № 156 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" та рішення від 03.07.2023 № 158 щодо визначення переможця закупівлі - «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б» ТОВ «ЕЙ БІ СЕРВІС» (протокол № 163 від 21.07.2023 додається).
21.07.2023 року було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б» ДК: 45310000-3 Електромонтажні роботи, на суму 731 998,98 грн. згідно цінової пропозиції (протокол № 164 від 21.07.2023 додається).
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми (протокол № 173 від 28.07.2023 додається).
Наступною розглядалась тендерна пропозиція учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР".
Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою.
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" протягом одного робочого дня з цього дня не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Таким чином ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" не відповідає абзацу дев’ятому пункту 37 Особливостей.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей (протокол № 179 від 01.08.2023 додається).
01.08.2023р. Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ СЕРВІС" з переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б», ДК 021:2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи, на суму 1 122 341,83 грн. згідно цінової пропозиції (протокол № 180 від 01.08.2023 додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 15:08:39
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 14:41:02
Пояснення
При повторному перегляді тендерної пропозиції учасника було визнано що Учасник після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (після 01.08.2023р.) ТОВ"ЕЙ БІ СЕРВІС" не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Для усунення виявлених порушень було прийнято рішення розірвати договір № 206 від 15.08.2023р. (протокол та додаткова угода додаються).
Також здійснено заходи, направлені на недопущення в подальшому виявленого порушення вимог пунктом 47 Особливостей, зокрема, шляхом проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженими особами відділу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником прийнято належні заходи для недопущення зазначених порушень у подальшому
2023-08-18 13:25:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
788 996,53
UAH з ПДВ
|
731 998,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" |
870 607,98
UAH з ПДВ
|
732 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ СЕРВІС" |
1 122 341,83
UAH з ПДВ
|
1 122 341,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОГРЕССОР |
1 562 770,44
UAH з ПДВ
|
1 562 770,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
731 998,98
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2023 20:28
|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" #34774188 |
Рішення скасоване |
732 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 16:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ СЕРВІС" #44151323 |
Рішення скасоване |
1 122 341,83
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 16:11
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
731 998,98
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 11:31
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Відхилено |
731 998,98
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 11:38
|
|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" #34774188 |
Відхилено |
732 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 14:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ СЕРВІС" #44151323 |
Переможець |
1 122 341,83
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 14:06
|
дод. угода 2 до дог.206.PDF | укладений |
15 серпня 2023 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 13:31
|
дод уг 1 дог 206 від 08.08.20230001.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2023 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 13:16
|
дог 206 від 08.08.2023.PDF | укладений |
09 серпня 2023 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін загальної вартості договору. Внесення змін до договору п.4.2. |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |