Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 023 014,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 230,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20460.28 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | депозит |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником на підставі акту приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2023 16:26 |
Додаток 6.pdf | |
25 травня 2023 16:26 |
Додаток 4.pdf | |
25 травня 2023 16:26 |
ТД.pdf | |
25 травня 2023 16:26 |
Додаток 5.pdf | |
25 травня 2023 16:26 |
Додаток 3.pdf | |
25 травня 2023 16:26 |
Додаток 1.pdf | |
25 травня 2023 16:26 |
Додаток 2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000025 ● 25d468e8f9ab4f4a943738f4830bce24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2023-05-25-012274-a 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 14:08:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-25-012274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 15:48:15
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 11.08.2023 року о 14:08 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», що органам місцевого самоврядування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 16:57:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-25-012274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Поясніть будь-ласка, чому в оголошенні не зазначена інформація щодо предмета закупівлі товару, а саме: код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі? Також, чому в інформації про предмет закупівлі не зазначена інформація, щодо коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-17 19:41:08
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі Прозоро 14.08.2023 року о 16:57 год.
У частині застосування знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 Замовник орієнтувався на загальні вимоги до його визначення, які встановлює Порядок № 708. Згідно Порядку предмет закупівлі послуг Замовник має визначати за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Визначення предмету закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до п. 5 Порядку визначення предмета закупівлі Замовник самостійно обирає відповідний код за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника на закупівлю послуг з поточного ремонту.
В оголошенні про закупівлю зазначено повна назва предмету закупівлі та коду за Єдиним закупівельним словником, а саме: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с. Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 15:47:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Оксамитова в с.Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-25-012274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» виконано вимоги, які передбачені пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання наказу по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт та інженера з охорони праці з правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт та інженера з охорони праці з Правил безпеки під час вантажо-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань головного інженера та інженера з охорони праці з мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НПАОП 45.2-7.03-17; посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці Сиситема стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009). НПАОП 45.2-7.02-12; посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань головного інженера та виконавця робіт із загального курсу з охорони праці та наявності у працівника знань з НПАОП 0.00-1.62-12?
Також, яким чином Учасником у складі пропозиції підтверджено наявність знань охорони праці головного інженера підприємства, а саме: надання відповідних посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про проходження навчань із загального курсу з охорони праці, курсу «Правила пожежної безпеки в Україні», Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, Правил охорони праці під час зварювання металів, правил безпеки під час вантажо-розвантажувальних робіт, правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; системи стандартів праці безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництва також знань безпечного проведення земляних робіт за НПАОП 0.00-511-85?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 21:30:39
Пояснення
Надаємо пояснення на запит створений Вами в системі закупівель 16 серпня о 15 год 47 хв. Учасником процедури закупівлі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на виконання вимоги, які передбачені пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: надання наказу по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт та інженера з охорони праці з правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт та інженера з охорони праці з Правил безпеки під час вантажо-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань головного інженера та інженера з охорони праці з мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НПАОП 45.2-7.03-17; посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці Сиситема стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009). НПАОП 45.2-7.02-12; посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань головного інженера та виконавця робіт із загального курсу з охорони праці та наявності у працівника знань з НПАОП 0.00-1.62-12 та наявність знань охорони праці головного інженера підприємства, а саме: надання відповідних посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про проходження навчань із загального курсу з охорони праці, курсу «Правила пожежної безпеки в Україні», Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, Правил охорони праці під час зварювання металів, правил безпеки під час вантажо-розвантажувальних робіт, правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; системи стандартів праці безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництва також знань безпечного проведення земляних робіт за НПАОП 0.00-511-85 - на підтвердження зазначених вимог Учасником було загружено до системи закупівель наступні файли, «415 Охорона праці головний інженер.pdf», «402 інж ох праці Павловська Н.Ф..pdf», «408-1 Виконроб загальний курс ОП.pdf» та «419 Посвідчення і протоколи охорони праці.rar» в зазначених файлах містяться відповідні документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Припинено дію Договору
2023-10-18 14:20:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
1 021 925,84
UAH з ПДВ
|
1 021 925,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Переможець |
1 021 925,84
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 14:16
|
ДУ_1_257.pdf | укладений |
18 жовтня 2023 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 15:19
|
257.pdf | укладений |
23 червня 2023 15:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 червня 2023 — 01 вересня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 021 925,84
UAH (в тому числі ПДВ 170 320,97 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору |