Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22372802 |
Місцезнаходження: | 81146, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, с. Підберізці, вул.Шевченка Т.Г., будинок 25 |
Контактна особа: |
Юлія Лико +380631698133, +380686058199 zakupivlipidberizci@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.5.2. пункту 3.5. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р/р UA 838999980314020599000013829 Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.4.3 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9000, 00 грн. (дев’ять тисяч гривень, 00 копійок). 3.4.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.4.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.4.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів приймання-передачі виконаних робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 15:57 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
31 травня 2023 15:57 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція нова редакція.docx | |
31 травня 2023 15:57 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги нова редакція.docx | |
31 травня 2023 15:57 |
Перелік змін.docx | |
31 травня 2023 15:57 |
Додаток №2 Технічна специфікація нова редакція.docx | |
25 травня 2023 16:23 |
тендерна документація.docx | |
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги зі змінами від 24.04.2023 р..docx | |
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №3 п. 47 Особливостей.docx | |
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx | |
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx |
31 травня 2023 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2023 15:57 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
31 травня 2023 15:57 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція нова редакція.docx
|
|||
31 травня 2023 15:57 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги нова редакція.docx
|
|||
31 травня 2023 15:57 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 травня 2023 15:57 |
Додаток №2 Технічна специфікація нова редакція.docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
тендерна документація.docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №5 Проект договору.docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги зі змінами від 24.04.2023 р..docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №3 п. 47 Особливостей.docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx
|
|||
25 травня 2023 16:23 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000130 ● 6fa3d0186612464c9df806143db5517e
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2023 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 № 182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-25-012194-a, 25.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 09:38:00
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-25-012194-a, яка проведиться Підберізцівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального тпідтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 13:56:26
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2023-06-13-000130 повідомляємо наступне: ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснювало закупівлю Виготовлення проєктно- кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх каналізаційних мереж та очисних споруд для очищення господарсько-побутових стічних вод у с.Підберізці і с.Підгірне Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру бюджетного призначення . Згідно з витягу з рішення №1484 46 сесії 1-го пленарного засідання 8-го скликання від 21 грудня 2022 року про сільський бюджет Підберізцівської сільської ради на 2023, зазначено інформацію про виділення коштів на 2023 рік Замовнику – Підберізцівській сільській раді у сумі 4000000 грн. «Нове будівництво зовнішніх каналізаційних мереж та очисних споруд для очищення господарсько-побутових стічних вод у с.Підберізці та с. Підгірне Львівського району Львівської області»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики складені на підставі Рішення №51-8-2023 Підберізцівської сільської ради Львівського району Львівської області 8-го скликання 51-ї сесії про надання дозволу на виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво зовнішніх каналізаційних мереж та очисних споруд для очищення господарсько-побутових стічних вод у с.Підберізці та с. Підгірне Львівського району Львівської області»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами) начальником відділу Містобудування та архітектури.
Щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, що отримані замовником від учасників ринку. Відповідно до ціновий пропозицій, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі у розмірі 1800000 грн.
На підтвердження здійснення Замовником моніторингу цін та аналізу ринку, додатково надаємо цінові пропозиції, які було подано учасниками на запит замовника:
Комерційна пропозиція отримана від ПП «Екохімсервіс» становить 2025579.60 грн. без ПДВ
Комерційна пропозиція отримана від ТОВ ТОВ «Захід Інжиніринг» становить 2070285.60 грн
Комерційна пропозиція отримана від ТОВ «Акваполімер інжиніринг» становить 1720786.80 грн.
На підставі отриманих цінових пропозицій трьох потенційних учасників, Замовником було визначено середньоарифметичне значення і визначено очікувану вартість у розмірі 1800000, яке є в межах кошторисних призначень.
На підтвердження подаємо 3 цінові пропозиції, отримані від учасників ринку.
Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
При плануванні господарської діяльності Замовника на 2023 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення. Враховуючи ситуацію в державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення веб-сайту призупинено, оскільки фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-18 18:07:46
Щодо усунення порушень
У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-25-012194-a від 04 липня 2023 р. повідомляємо, що 11.07.2023 року Підберізцівська сільська рада звернулася до Товариства з обмеженою відповідальністю «Акваполімер Інжиніринг» з листом за вих.№810 «Щодо розірвання Договору №163-ПКД від 19.06.2023 року».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-25-012194-a від 04 липня 2023 р. повідомляємо наступне. Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель» Також варто зазначити, що, відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст. Таким чином, ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ є органом місцевого самоврядування, а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). При плануванні господарської діяльності Замовника на 2023 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення. Враховуючи ситуацію в державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення веб-сайту призупинено, оскільки фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати. Щодо посилання на статтю 17 Закону «Про публічні закупівлі» без урахування положень пункту 47 Особливостей Відповідно до пункту 1 розділу 1 Тендерної документації, Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції від 10.09.2022 р. «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон) та з урахуванням вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Так, відповідно до протоколу № Б/Н від «19» червня 2023 року, 19 червня 2023 року, уповноваженою особою було виявлено технічну (механічну) помилку в Тендерній документації, яку затверджено рішенням Уповноваженої особи від 25.05.2023 року зі змінами від 31.05.2023 щодо Виготовлення проєктно- кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх каналізаційних мереж та очисних споруд для очищення господарсько-побутових стічних вод у с.Підберізці і с.Підгірне Львівського району Львівської області», а саме пункту 3.5. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Так, відповідно до пункту 3 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Оскільки, уповноваженою особою виявлено невідповідності в тендерній документації уже після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та уже не можна було внести зміни до Тендерної документації Таким чином, уповноваженою особою прийнято рішення сформувати протокол виправлення технічної (механічної) помилки щодо пункту 3.5. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції та викласти пункт 3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі в наступній редакції: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною Також, пунктом 3.4.8. розділу 3, Тендреної документації передбачено, що пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Таким чином, Замовником, враховано вимоги передбачені пунктом 3 Постанови КМУ № 1178, а саме: під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Стаття 25 Закону України «Про публічні закупівлі», умови забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції їх повернення та неповернення. Варто зазначити, що перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей передбачено Додатком 3 до Тендерної документації. Таким чином, замовником дотримано вимоги чинного законодавства. Щодо ДСТУ Б Д.1.1.7:2013 в проекті договору який втратив чинність Відповідно до пункту 1.3 розділу 1 Договору №163-ПКД від 19.06.2023 року, Науково-проєктна документація повинна відповідати діючим в Україні на період проєктування «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. В свою чергу, відповідно до пункту 8.2 Розділу 3 Тендерної документації, Розрахунок ціни пропозиції має бути виконаний згідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Також, варто зазначити, що Учасник в складі пропозиції надає Кошторис 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи та Зведений кошторис №2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, які розраховано відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Таким чином, Замовником укладено Договір №163-ПКД від 19.06.2023 року з ТОВ «Акваполімер Інжирінг» з урахуванням чинних кошторисних норм України, описку, щодо ДСТУ Б Д.1.1.7:2013, яку було допущено в Договорі буде виправлено шляхом укладання Додаткової угоди до Договору. Щодо кошторисних розрахунків вартості вишукувальних робіт Відповідно до пункту 8.2 Розділу 3 Тендерної документації, для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі цінової пропозиції повинен самостійно завантажити в електронну систему закупівель наступні документи: - Підписаний та скріплений печаткою Учасника Додаток №2 до тендерної документації. - Зведений кошторис та локальні кошториси на виконання проектних робіт. Розрахунок ціни пропозиції має бути виконаний згідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Таким чином, Замовником в тендерній документації передбачено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати Зведений кошторис та локальні кошториси на виконання проектних робіт. Учасник в складі пропозиції надає Кошторис 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи та Зведений кошторис №2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, які розраховано відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Щодо розрахунку вартості вишукувальних робіт, які враховано у Зведеному кошторисі №2 то Тендерної документацією не передбачено, що Учасник повинен надавати в складі пропозиції даний документ. Таким чином, Учасником та Замовником дотримано усі вимоги що розрахунку ціни пропозиції згідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Додатково на підтвердження надаємо: 1) Зведений кошторис № 2 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; 2) Кошторис 4 на вишукувальні роботи 3) Кошторис 5 на вишукувальні роботи Щодо Додатку №3 до Договору №163-ПКД від 19.06.2023 Відповідно до пункту 2.21 розділу ІІ Настанови №281, якщо вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт складається за декількома кошторисами, складеними за формами, наведеними в додатках 4, 5 цієї Настанови, загальну кошторисну вартість визначають за зведеним кошторисом, складеним за формою, наведеною в додатку 3 цієї Настанови. Якщо вартість проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формами наведеними в додатках 4, 5 цієї Настанови, зведений кошторис не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формами, наведеними в додатках 4, 5 цієї Настанови. В даному випадку вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт складається за декількома кошторисами, а саме за кошторисом 4 на вишукувальні роботи та кошторисом 5 на вишукувальні роботи, які додаються. Тому в даному випадку вартість визначають за зведеним кошторисом, який є Додатком № 3 до Договору №163-ПКД від 19.06.2023.
2023-07-11 15:17:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 щодо розміщення інформації про закупівлю та порушення вимог пункту 2.21 Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, при укладанні договору про закупівлю.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 щодо розміщення інформації про закупівлю та порушення вимог пункту 2.21 Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, при укладанні договору про закупівлю.) • усунуто
порушення усунено, договір розірвано
2023-10-17 17:14:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ" |
1 720 786,80
UAH з ПДВ
|
1 720 786,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАПОЛІМЕР ІНЖИНІРИНГ" #39422720 |
Переможець |
1 720 786,80
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 14:20
|
Дд 3 Акваполімер.pdf | укладений |
07 серпня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 18:01
|
Додатковий договір №2 ПКД.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 17:17
|
ДД1 ПКД очисні.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 17:09
|
ПКД Очисні.pdf | укладений |
19 червня 2023 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 163-ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в договір в частині "Права та обов'язки сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 163-ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |