Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
жалюзі вертикальні, код ДК 021:2015 –39510000-0 Вироби домашнього текстилю (відповідний код ДК 021:2015: 39515440-1 — Вертикальні жалюзі)
Очікувана вартість
161 350,00 UAH
UA-2023-05-25-011980-a ● 4044d198ad2e4c3981068468e18743ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Салтівського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459167 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Юр'ївська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Діана Лавошник +380577252952 lavoshnikdi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 11:12 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 11:12 |
Очікувана вартість: | 161 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 613,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 840,00 грн. (чотири тисячі вісімсот сорок гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником відповідно до п.44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4840 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 одиниця
жалюзі вертикальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Юр'ївська, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється по факту поставки товару, на підставі виставленого рахунку та інших документів передбачених Договором, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2023 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2023 16:15 |
Оголошення.doc | |
25 травня 2023 16:15 |
Тендерна документація.doc | |
25 травня 2023 16:15 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних вимог!
Дата подання: 01 червня 2023 14:55
Дата відповіді: 02 червня 2023 15:34
Добрий день! Замовником в Додатку 2 пункт 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування обладнання та матеріально- технічної бази, кількості та підстави володіння/ користування, а саме:
- автомобілю для доставки предмету закупівлі (не менше 2 одиниць).
Дана вимога про кількість автомобілів є дискримінаційною, та зменшує коло учасників! Просимо, Вас внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне. По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями) (далі - Постанова). Замовник наголошує, що зазначений вище Закон та постанова не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. Відповідно до пункту 28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Крім того, наголошуємо, що у Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" |
123 700,00
UAH з ПДВ
|
123 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" #3015814058 |
Відхилено |
123 700,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 14:20
|
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" #37763844 |
Переможець |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 10:57
|
Договір №14 від 26.06.2023.pdf | укладений |
28 червня 2023 10:56
|