Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо, бензин А-95
Очікувана вартість
333 334,00 UAH
UA-2023-05-25-011228-a 837eb37c0b8a41d79ecf3fa23b6a45c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дроненко

+380445370564 o.dronenko@gas.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Код ЄДРПОУ: 40121452
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Дроненко
+380445370564
o.dronenko@gas.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2023 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2023 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2023 09:00
Початок аукціону: 08 червня 2023 13:42
Очікувана вартість: 333 334,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 666,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місце постачання: територія України. Відстань до однієї з АЗС повинна становити не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (м. Київ, вул. Шолуденка, 1).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин
2000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів після отримання Товару. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2023 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД" 258 738,32
UAH
258 738,32
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" 327 102,80
UAH
327 102,80
UAH
Документи

Публічні документи

28 червня 2023 12:22
Електронний підпис
28 червня 2023 12:12
2 Уставні документи.pdf
28 червня 2023 12:12
1 Пропозиція аукціон.pdf
20 червня 2023 11:28
Електронний підпис
20 червня 2023 11:17
Опитувальник.pdf
20 червня 2023 11:17
Довідка перелік АЗС.pdf
20 червня 2023 11:17
Акредитація.7z
06 червня 2023 17:33
Електронний підпис
06 червня 2023 17:22
1 Пропозиція.pdf
06 червня 2023 17:22
2 Уставні документи.pdf
06 червня 2023 17:22
37 Гаратн лист Рітейл.pdf
06 червня 2023 17:22
37 Гаратн лист Мигрол.pdf
06 червня 2023 17:22
34 ISO з документами.7z
06 червня 2023 17:22
23 Субпідрядник.pdf
06 червня 2023 17:22
19 Зразки талонів.pdf
06 червня 2023 17:22
17 Договір субліцензії.pdf
06 червня 2023 17:22
36 Опитувальник еко.pdf
06 червня 2023 17:22
29 Згода з проектом.pdf
06 червня 2023 17:22
21 Опитувальник.pdf
06 червня 2023 17:22
31 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

31 травня 2023 11:02
Електронний підпис
31 травня 2023 11:02
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 травня 2023 11:02
Технічна частина.pdf
31 травня 2023 11:02
Установчі документи.pdf
31 травня 2023 11:02
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ1.pdf
31 травня 2023 11:02
44 Постанови 1178.pdf
31 травня 2023 11:02
Гарантійний лист.pdf
31 травня 2023 11:02
Гарантійний лист1 (2).pdf
31 травня 2023 11:02
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf
31 травня 2023 11:02
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД"
#31535320
Переможець 258 738,32
UAH
28 червня 2023 10:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 11:50

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації: 1.1. На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано Лист про відповідність критеріям та іншим вимогам. Учасником не дотримано форму, наведену у Додатку 1 до документації. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений Лист про відповідність критеріям та іншим вимогам за формою, наведеною у Додатку 1 до документації. 1.2. На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано Лист про відповідність критеріям та іншим вимогам. В рядках таблиці колонки «Найменування контрагента з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон та контактна особа замовника» Учасником не зазначено інформацію щодо контактної особи замовника. В рядках таблиці колонки «Номер та дата укладення і закінчення дії договору» Учасником не зазначено інформацію щодо закінчення строку дії договору. Учаснику необхідно привести Лист про відповідність критеріям та іншим вимогам у відповідність із вимогами й за формою, наведеною у Додатку 1 до документації закупівлі, та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 1.3. На підтвердження інформації, зазначеної у Листі про відповідність критеріям та іншим вимогам, учасник надає позитивні відгуки від замовників, які зазначені у таблиці, з наступною інформацією: «лист за підписом замовника, що містить номер та дату договору, відносно якого він надається, найменування товару/послуги, ПІБ та телефон контактної особи) та/або один з актів приймання-передачі або видаткова накладна щодо поставлених за договором товарів (без зазначення вартості), який має містити номер та дату договору відносно якого він надається.». Позитивний відгук від Комунального некомерційного підприємства «Бучанський консультативно-діагностичний центр» Бучанської міської ради не містить прізвища, ім’я та по батькові контактної особи. Учаснику необхідно привести документи на підтвердження інформації, зазначеної у Листі про відповідність критеріям та іншим вимогам, у відповідність з вимогами документації закупівлі, встановленим Додатком 1 до документації, та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 2. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 2 / 2.1 до документації: 2.1. На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано Інформацію про необхідні технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також, на підтвердження інформації надано Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника по Україні. Відповідно до Додатку 2 документації закупівлі загальна кількістю АЗС учасника (у тому числі АЗС партнерів), які здійснюватимуть обслуговування автомобілів Замовника: не менше 10 АЗС по м. Києву (відстань до однієї з них становить не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (місто Київ, вул. Шолуденка, 1) та не менше 70 АЗС по основним магістралям України. Учасник зазначив в Переліку загальну кількість - 76 АЗС, з них: 18 АЗС по м. Київ та 58 АЗС по основним магістралям України. Учаснику необхідно привести Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника по Україні, у відповідність із вимогами документації закупівлі, встановленим Додатком 2 до документації закупівлі, та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ. 2.2. На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано Інформацію про необхідні технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також, на підтвердження інформації надано копії паспортів якості на товар по кожному виду пального даного предмету закупівлі. Учасником не надано копії документів на підтвердження акредитації лабораторії, що видала такі паспорти якості. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель копії документів, що підтверджують акредитацію лабораторії, що видала паспорти якості на товар по кожному виду пального даного предмету закупівлі, які відповідають вимогам документації закупівлі, встановленим Додатком 2 до документації. 3. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник у складі пропозиції надає заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи. В порушення вимог документації закупівлі (Додаток 7): - пункт 1 розділу 7 «Кінцеві бенефіціарні власники Контрагента» Опитувальника Контрагента-юридичної особи не містить інформацію про країну постійного місця проживання; - Пункт 1 розділу 8 «Відомості про структуру власності Контрагента (пряме володіння)» не містить інформацію про відсоток прямого володіння». Учаснику необхідно привести Опитувальник Контрагента-юридичної особи у відповідність із вимогами документації закупівлі (Додаток 7) та завантажити в електронну систему закупівель оновлений документ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 червня 2023 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД"
#31535320
258 738,32
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2023 14:54
Дог_198-Госп-2023_11.07.23.pdf укладений
14 липня 2023 14:51