Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УБГ23П(УО)-164_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією)
Очікувана вартість
4 898 456,00 UAH
UA-2023-05-25-010996-a 24056b8ebfc440a59cadf57cf88a54d4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Корсун

+380509671792 a.korsun@ukrburgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії Бурове управління "Укрбургаз"
Код ЄДРПОУ: 00156392
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., м.Красноград, вул.Полтавська, буд.86
Контактна особа: Анна Корсун
+380509671792
a.korsun@ukrburgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2023 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2023 15:00
Початок аукціону: 13 червня 2023 13:43
Початок аукціону: 13 червня 2023 13:43
Очікувана вартість: 4 898 456,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 477,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, що розташовані на території , Об’єкти ФБУ «Укрбургаз»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 25 травня 2023 17:24
Дата відповіді: 26 травня 2023 08:48
У складі тендерних вимог є пункт -надати копію дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація. Надання договору с субпідрядной компанієй, у якої є усі вище перелічені пункти і вимоги до ліцензії, а саме (збирання, зберігання, оброблення, утилізація) достатньо для Замовника? Якщо ні, будь ласка вкажіть в яких законодавчих документах це вказано і це не веде до порушення законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наявність безпосередньо у Виконавця дійсної ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення та утилізація відходів, передбачена п.3.2.3 Договору.

Питання щодо, ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами
Дата подання: 26 травня 2023 10:42
Дата відповіді: 26 травня 2023 14:01
Згідно додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам" та п. 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель, Замовник вимогає: - надати копію дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів. Замовник повинен регулюватися законом України «Про відходи» і відповідно до статті 2 Закону також Кодексом України про надра. Згідно із статтею 50 Кодексу у проектах будівництва об’єктів по переробці мінеральної сировини повинні передбачатися раціональне використання, утилізацію, знешкодження або безпечне захоронення відходів переробки (шламу, пилу, стічних вод тощо). Відповідно до статті 53 Кодексу при розробці родовищ корисних копалин повинні забезпечувати застосування раціональних екологічно безпечних технологій видобування корисних копалин, раціональне використання розривних порід і відходів виробництва, безпечне для людей, майна і навколишнього природного середовища ведення робіт. Відповідно до пункту «в» статті 17 Закону обов’язок визначити склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров’я людини покладено на суб’єктів господарської діяльності, у яких утворюються відходи. Замовник повинен передавати відходи буріння лише суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Тому не передбачається наявність в ліцензії усіх вказаних Замовником пунктів, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів. Якщо у нашої компанії є ліцензія на поводження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами збирання, перевезення зберігання, та є в наявності договори с субпідрядними організаціями на виконання послуг з оброблення, знешкодження утилізації (захоронення) відходів буріння. Таким чином, цього більш ніж достатньо для виконання послуг згідно технічного завдання Замовника. Більше того, наявність в ліцензії оброблення, утилізація, знешкодження не передбачена нормативними документами. Враховуючи вищевикладене наша пропозиція прибрати з додатку №1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам" та п. 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель, пункт в якому вказаний перелік «оброблення, утилізація, знешкодження» відповідно до нормативних документів. Якщо ви користуєтесь своїм СОУ, то це СОУ є внутрішній документ підприємства. Це СОУ діє всередині вашої компанії та встановлює вимоги для внутрішнього підрядника, але якщо ви наймаєте компанію яка не відноситься до АТ»Укргазвидобування», то повинні керуватися виключно законам та нормативним документам України, оскільки формально АТ «Укргазвидобування» є державною компанією, а посилення вимог у даному випадку знижує конкуренцію за послугою та має потенційний ризик її подорожчання, що суперечить закону України про тендерні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Частиною 1 ст. 32 Закону України «Про відходи» передбачено, що З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом.
Так як в результаті проведення буріння можуть утворитися відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними (визначення «небезпечні відходи» ч. 1 ст. 1 Закону України «Про відходи») АТ «Укргазвидобування» прийнято рішення про обов’язкову наявність ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами у виконавця послуг, якого буде обрано за результатами проведення тендерної закупівлі.
Відповідно вимога про наявність у виконавця діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами є законною та жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони дискримінації учасників.
Також зазначаємо, що залучення субпідрядної організації, яка має діючу ліцензію на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, а виконавець її не матиме буде порушенням вище вказаних норм Закону України «Про відходи».
Вимоги до ліцензії виконавця послуг
Дата подання: 28 травня 2023 09:53
Дата відповіді: 30 травня 2023 13:00
З вашої попередної відподі ви вказуєте, що "Частиною 1 ст. 32 Закону України «Про відходи» передбачено, що з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом". Але ніде де йдеться мова про перелік видів господарської діяльності у ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація. Після передачі небезпечних відходів спеціалізованим підприємствам, відповідальність за подальше поводження з небезпечними відходами несе це підприємство. В пункті вашого договору 3.2.14. Виконавець гарантує якісне й сумлінне надання Послуг за даним Договором відповідно до вимог природоохоронного законодавства України, прийнятих правил і практики надання Послуг в сфері поводження з небезпечними відходами. Виконавець, у рамках даного Договору, несе повну відповідальність за порушення вимог чинного природоохоронного законодавства України, норм та правил екологічної безпеки, вимог техніки безпеки та охорони праці. У випадку порушення ним вказаних вище норм, Виконавець за свій рахунок зобов’язаний усунути наслідки пов’язані з порушенням вищевказаних норм та компенсувати Замовнику всі штрафні санкції, які були застосовані до Замовника у тому числі відшкодовує йому всі заподіяні збитки та витрати. Відходи повинні передаватися організаціям, які мають діючу ліцензію на поводження з небезнечними відходами, це все. Також з вашої відповіді ви хочете зазначити, що у Участника повинні бути у власності і на балансі підприємства виключно машини з траспортування відходів буріння, механізми з оброблення відходів буріння, утилізація/видалення (повинен бути власний полігон або щось подібне), не користуючись послугами субпідрядних компаній! В Україні не має спеціалізованного підприємства, яке займається виключно відходами буріння. Тому ваша вимога, щодо надання копії дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, є дискримінаціна до учасників (будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав). На підставі вищевикладеного просимо внести зміни у тендерній документації "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам" 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель п. 2 - надати копію дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, Внести зміни до переліку ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: або збирання, або зберігання, або оброблення, або утилізація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Викладене у відповіді, доповнимо наступним. Згідно ст. 5 Закону України «Про відходи» одним із основних принципів і напрямків державної політики у сфері поводження з відходами є «сприяння максимально можливій утилізації відходів шляхом прямого повторного чи альтернативного використання ресурсно-цінних відходів». Статтею 17 (д) Закону України «Про відходи» суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані «забезпечувати повне збирання, належне зберігання та недопущення знищення і псування відходів, для утилізації яких в Україні попередній існує відповідна технологія, що відповідає вимогам екологічної безпеки». Пріоритетним напрямом поводження з відходами БУ «Укрбургаз» є саме утилізація відходів, що утворились у результаті виробничої діяльності. Саме утилізація наших відходів – ключова операція на провадження даної закупівлі. Операції зі збирання, зберігання та оброблення – послуги, які безсумнівно передують утилізації. Тому наявність дійсної ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме з їх утилізації, є обов’язковою вимогою до Учасника.
Ваше ствердження, що ми вимагаємо наявність у Учасника «у власності і на балансі підприємства виключно машини з траспортування відходів буріння, механізми з оброблення відходів буріння, утилізація/видалення (повинен бути власний полігон або щось подібне), не користуючись послугами субпідрядних компаній! В Україні не має спеціалізованного підприємства, яке займається виключно відходами буріння» - безпідставне. П. 3.2.5 Договору передбачає можливість для Виконавця користування таким обладнанням на договірних умовах.
Клас небезпеки відходів буріння
Дата подання: 28 травня 2023 09:59
Дата відповіді: 30 травня 2023 12:59
Яким чином ви визначили клас небезпеки у відходах буріння? У тендерній документації вказано 3-4 клас відходів буріння. Надайте висновки лабораторних досліджень, або паспорти відходів буріння на весь об'єм (який плануєте передати згідно тендерної документації) де вказан класс небезпеки. Дякуємо за оперативну відповідь і надання документів у складі тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Визначення класу небезпеки відходів, що плануються до вивезення за Договором, буде остаточно визначати Виконавець, що обумовлено п. 2.2 Договору. Відходи буріння, що підлягають збиранню, завантаженню, вивезенню з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією утворились при застосуванні бурового розчину на вуглеводневій основі. Зазначений тип відходів може бути віднесений до III, або IV класу небезпеки, у залежності від кількості вуглеводнів, що лишились у складі відходів буріння.
Пункти договору
Дата подання: 30 травня 2023 14:10
Дата відповіді: 01 червня 2023 16:00
У пунктах договору зазначені ваши вимоги, але це ніяким чином не стосується діючого законодавства України і коли ви на них посилаєтесь, це ще раз доводить про дискримінацію учасників закупівлі. Тому це не є відповіддю на питання, щодо передачі відходів організаціям, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності у сфері поводження з відходами. Ще раз наголошуємо, що таким чином ви порушуєте законодавство і тендер оголошується під конкретні компанії у яких є в переліку збирання, зберігання, оброблення, утилізація. Тому ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації і зробити умови однакові для учасників. Зміни які ми пропонуємо внести до переліку видів господарської діяльності, а саме " або збирання, зберігання або утилізація, або видалення". Прошу прийняти до уваги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник! Повідомляємо, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи» відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення; небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними; збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення; зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення); оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про відходи» Цей Закон регулює відносини, пов'язані з утворенням, збиранням і заготівлею, сортуванням, перевезенням, зберіганням, обробленням (переробленням), утилізацією, видаленням, знешкодженням та захороненням відходів, що утворюються в Україні, перевозяться через її територію, вивозяться з неї, а також з перевезенням, обробленням та утилізацією відходів, що ввозяться в Україну як вторинна сировина. Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обгрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про відходи»). Суб'єктами у сфері поводження з відходами є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, а також підприємства, установи та організації усіх форм власності, діяльність яких пов'язана із поводженням з відходами (ст. 13 Закону України «Про відходи»). Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані забезпечувати повне збирання, належне зберігання та недопущення знищення і псування відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, що відповідає вимогам екологічної безпеки (пункт д частини 1 ст. 17 Закону України «Про відходи»). У проектах будівництва об'єктів по переробці мінеральної сировини повинні передбачатися раціональне використання, утилізацію, знешкодження або безпечне захоронення відходів переробки (шламу, пилу, стічних вод тощо) (пункт 2 частини 2 статті 50 Кодексу України про надра). Екологічна політика Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Товариство) спрямована на забезпечення ефективного функціонування та досягнення сталого розвитку в балансі зі зменшенням негативного впливу на довкілля та екологічних ризиків у процесі виробничої діяльності, гармонізацію економічних інтересів Товариства з екологічними та соціальними інтересами суспільства, впровадження екологічних міжнародних та європейських стандартів. Мінімізація учасників у ланцюгу поводження з відходами призводить до мінімізації економічної складової, що є наслідком здешевлення ціни на послуги при поводженні з відходами. Відповідно, дана вимога щодо надання копії дійсної Ліцензії, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація відходів, обумовлена тим, що АТ «Укргазвидобування» має на меті залучити Підрядника, який забезпечить повний цикл поводження з відходами буріння, від збору до їх утилізації, та міг би взяти на себе повну відповідальність за якість надання таких Послуг, що в свою чергу мінімізує ризик можливого недобросовісного виконання Послуг Підрядником. Також повідомляємо, що вразі наявності у підрядника Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, яка включає в себе: збирання, зберігання, оброблення та утилізацію небезпечних відходів, Підрядник може залучати для надання зазначених, а також супутніх Послуг субпідрядні організації при наявності в них необхідних для надання таких Послуг згідно чинного законодавства, дозволів, ліцензій, допусків та відповідних документів.
Клас відходів буріння
Дата подання: 30 травня 2023 14:18
Дата відповіді: 01 червня 2023 15:15
Якщо ви не впевнені в класі небезпеки відходів буріння, то можливо ви спочатку зробите лабораторний аналіз у відповідних лабораторіях, а потім вже будете це викладати у тендерної документації. Також немає згадки про радиаційний фон відходів буріння, а це дуже важливе питання. У процесі буріння свердловин можуть виникнути і такі питання. Просимо вас внести до складу тендерної документації висновки на клас небезпеки відходів буріння та висновки щодо радиаційного фону. Дякуємо за оперативну відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повторно повідомляємо, що визначення класу небезпеки відходів, що плануються до вивезення за Договором, буде остаточно визначати Виконавець, що обумовлено п. 2.2 Договору. Контроль за потужністю експозиційної дози зовнішнього гамма – випромінювання на майданчиках будівництва свердловин ведеться і підтверджується відповідними протоколами досліджень за якими перевищень показників природного радіаційного фону не виявлено. Протоколи цих досліджень, у разі необхідності, будуть надані переможцю.

Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-04-000039 ● 51da8f92762347eaa25cfbc881a1e2db
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2023 №53-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.12.2023 №53-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-05-25-010996-a 25.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-05 09:53:04

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «УБГ23П(УО)-164_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-010996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-08 10:19:28

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі УБГ23П(УО)-164_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-05-25-010996-a

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 11:34:00

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «УБГ23П(УО)-164_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-010996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ» (далі – учасник), а саме: вказати документи у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження вимоги стосовно надання рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину у випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину (підпункт 4 пункту 3 Таблиці 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» додатку 1 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 16:30:39

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі УБГ23П(УО)-164_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги збирання, завантаження та вивозу відходів буріння з об’єктів Замовника з подальшою утилізацією), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-05-25-010996-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2023 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" 3 885 350,00
UAH з ПДВ
3 885 350,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 4 309 800,00
UAH з ПДВ
4 309 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ" 4 858 320,00
UAH з ПДВ
4 858 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 червня 2023 16:43
Електронний підпис
16 червня 2023 16:43
Лист-пояснення.pdf.p7s
16 червня 2023 16:43
Лист-пояснення.pdf
07 червня 2023 15:58
Електронний підпис
07 червня 2023 15:58
18. 13 ISO 9001.pdf
07 червня 2023 15:58
Статут Полекозахист.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
рішення учасника.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
Гарантійний лсит 2.pdf
07 червня 2023 15:58
Виписка Полекозахис.pdf
07 червня 2023 15:58
ТЗ ПП автосоюз.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
рішення учасника.pdf
07 червня 2023 15:58
35. ТЗ ЗИЛ.pdf
07 червня 2023 15:58
Витяг ПДВ ПЕЗ №1914034500076.pdf
07 червня 2023 15:58
26. MAN з дозвільними.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
Витяг Укртрансбезпека.pdf
07 червня 2023 15:58
ТЗ ПП автосоюз.pdf
07 червня 2023 15:58
гарантійний лист 4.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
Виписка Полекозахис.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
19.14 ISO 14001.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
21. сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
18. 13 ISO 9001.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
21. сертифікат ISO 45001.pdf
07 червня 2023 15:58
19.14 ISO 14001.pdf
07 червня 2023 15:58
Статут Полекозахист.pdf
07 червня 2023 15:58
26. MAN з дозвільними.pdf
07 червня 2023 15:58
Гарантійний лсит 2.pdf.p7s
07 червня 2023 15:58
гарантійний лист 4.pdf
07 червня 2023 15:58
35. ТЗ ЗИЛ.pdf.p7s

Публічні документи

27 червня 2023 11:49
Електронний підпис
12 червня 2023 13:59
Електронний підпис
12 червня 2023 11:34
Електронний підпис
12 червня 2023 11:34
7.7 протоколы обучения.pdf
12 червня 2023 11:34
6.5 ISO 14001.pdf
12 червня 2023 11:34
6.11 виписка з балансу.pdf
12 червня 2023 11:34
7.2 Наказ Катишев.pdf
12 червня 2023 11:34
9.3 Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2023 11:34
9.2 Витяг з ЄДР 11.04.2023.pdf
12 червня 2023 11:34
6.6 ISO 45001.pdf
12 червня 2023 11:34
6.2 свідоцтво на MAN.pdf
12 червня 2023 11:34
7.3 Накази Чорний В.І..pdf
12 червня 2023 11:34
3. тех вимоги.pdf
12 червня 2023 11:34
1. п. 47 особливостей.pdf
12 червня 2023 11:34
6.4 ISO 9001.pdf
12 червня 2023 11:34
9.6 Статут + опис 27.01.2023.pdf
12 червня 2023 11:34
6.10 ЗИЛ.pdf

Публічні документи

12 липня 2023 12:05
Електронний підпис
11 липня 2023 10:46
Електронний підпис
10 липня 2023 15:24
Електронний підпис
10 липня 2023 15:24
6. Проєкт договору new.pdf
10 липня 2023 11:25
Електронний підпис
10 липня 2023 11:25
Licenziya povnovagenya (3).zip.p7s
10 липня 2023 11:25
Licenziya povnovagenya (3).zip
10 липня 2023 10:36
Електронний підпис
10 липня 2023 10:36
ВИТЯГ 2% ЕКО.pdf.p7s
10 липня 2023 10:36
6. Проєкт договору.pdf.p7s
10 липня 2023 10:36
ВИТЯГ 2% ЕКО.pdf
10 липня 2023 10:36
6. Проєкт договору.pdf
10 липня 2023 10:36
5. Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2023 14:16
Електронний підпис
05 липня 2023 14:46
Електронний підпис
05 липня 2023 11:08
Електронний підпис
09 червня 2023 13:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"
#41037524
Відхилено 3 885 350,00
UAH з ПДВ
20 червня 2023 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2023 13:46
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Відхилено 4 309 800,00
UAH з ПДВ
29 червня 2023 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ"
#35998376
Переможець 4 858 320,00
UAH з ПДВ
06 липня 2023 13:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2023 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Шановний учасник, повідомляємо Вас про наступний перелік невідповідностей: - наданий лист за підписом керівника не по формі додатку №1.1 до тендерної документації; - надані технологічні регламенти не відповідають вимогам кваліфікації у зв’язку з тим, що не передбачають утилізації відходів буріння ІІІ-IV класу небезпеки; - надані висновки ДПССУ стосуються технологічних регламентів, що не передбачають утилізації відходів буріння ІІІ-IV класу небезпеки; - наданий договір не підтверджує спроможність субпідрядника /співвиконавця утилізувати відходи буріння ІІІ-ІV класу небезпеки. Ліцензія ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» дозволяє таке поводження з відходами сумішей масло/вода, вуглеводні/вода, емульсії (до яких відносяться відходи буріння, утворенні при використанні розчину на вуглеводневій основі): збирання зберігання, оброблення, видалення, знешкодження. Утилізація таких відходів ліцензією ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не передбачена. Прошу Вас до завантажити в систему PROZORRO: • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.3 (п.п.1): - оновлений лист за підписом керівника з усіма його складовими по формі додатку №1.1 до тендерної документації; • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.2 (абз.3): - скан-копію типового технологічного регламенту, або технічних умов, або інших аналогічних документів на проведення послуг по утилізації відходів буріння ІІІ-IV класу небезпеки; • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.2 (абз.4): - скан-копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на типовий технологічний регламент, або технічні умови, або аналогічні документи на надання послуг по утилізації відходів буріння ІІІ-ІV класу небезпеки; • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.2 (абз.5): - скан-копію договору (-ів) разом з усіма додатками (якщо вони є невід’ємною частиною договору), який (-і) підтверджує (-ють) можливість учасника або субпідрядника/співвиконавця утилізувати відходи буріння ІІІ-ІV класу небезпеки.

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Шановний учасник, повідомляємо Вас про наступний перелік невідповідностей: - не надано гарантійного листа у довільній формі за підписом керівника Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів.; - не надано копії дійсної Ліцензії, або наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: утилізація. - наданий технологічний регламент не відповідає вимогам кваліфікації у зв’язку з тим, що не передбачає утилізації відходів буріння ІІІ-IV класу небезпеки. - не надано копії Ліцензії (витяг) на перевезення небезпечних відходів на залучену субпідрядну організацію; - надано довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте, в довідці не зазначений обсяг щодо залученого субпідрядника/співвиконавця. Прошу Вас до завантажити в систему PROZORRO: • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.1: - гарантійного листа у довільній формі за підписом керівника Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів.; • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.2, абз.1: - копію дійсної Ліцензії, або наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме: утилізація; • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.2, абз.3: - скан-копію типового технологічного регламенту, або технічних умов, або інших аналогічних документів на проведення послуг по утилізації відходів буріння ІІІ-IV класу небезпеки; • Згідно тендерної документації Додатку №1 (Інші вимоги до учасників закупівель) п.2, абз.2: - копію Ліцензії (витяг) на перевезення небезпечних відходів на залучену субпідрядну організацію; • Згідно тендерної документації Додатку №2.1 (Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) п.4: - оновлену довідку із зазначенням обсягу щодо залученого субпідрядника/ співвиконавця.

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Шановний учасник, повідомляємо Вас про наступний перелік невідповідностей: - не надано довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Прошу Вас до завантажити в систему PROZORRO: • Згідно тендерної документації Додатку №2.1 (Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) п.4: - довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Документи

06 липня 2023 13:18
Довідка НАЗК
06 липня 2023 13:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2023 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ"
#35998376
4 858 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2023 13:18
Довідка НАЗК
06 липня 2023 13:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 10:33
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2023 08:26
Додаткова угода №1 від 28.08.2023 до Дог. №УБГ401-034-23 ТОВ ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ.pdf зміни до договору
29 серпня 2023 08:17
Протокол УО щодо внесення змін до договору.pdf зміни до договору
29 серпня 2023 08:17
Електронний підпис укладений
17 липня 2023 17:03
Дог.УБГ401 034-23 від 17.07.23 ТОВ ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ.pdf укладений
17 липня 2023 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер договору про закупівлю: УБГ401/034-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 858 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 809 720,00 UAH)