Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Мошенець +380567706504 bsmp-dp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 13:21 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 13:21 |
Очікувана вартість: | 312 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 122,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2023 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2023 15:20 |
Додаток 6_Проєкт договору.doc | |
25 травня 2023 15:20 |
ТД_медичні та небезпечні відходи _25.05.2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Підпунктом 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної» за встановленою формою, в свою чергу, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. На виконання даної вимоги ТОВ "ЕКО НОВА" у складі свої пропозиції надав «1 Довідка про наявність обладнання та мат.-техн. бази» Вих. №391 від 31.05.2023 (далі – Довідка № 391), у якій зазначив про наявність: 1. Офісне приміщення: 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88 та на підтвердження права користування надав Договір суборенди №1 від 01 жовтня 2022 року, відповідно до п. 5.3. якого, початком користування Об’єктом суборенди є дата підписання Сторонами акту прийому-передачі Об’єкту суборенди (Додаток №1), але у складі пропозиції Переможця відсутній зазначений акт прийому-передачі; 2. Виробничі площі: утилізаційний, термічний цех з необхідним технологічним обладнанням: 12700, Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Івана Франка, 104-А та на підтвердження права користування надав Договір № 010417 від 14 квітня 2017 р., відповідно до п.4.1. якого, передача приміщення оформляється актом прийому-передачу, який складається у двох примірниках по одному для кожної зі сторін, із зазначенням технічного стану приміщення, наявного обладнання, інвентарю та іншого майна, що належить Орендодавцю і передається разом з приміщенням, але у складі пропозиції Переможця відсутній зазначений акт прийому-передачі. Окрім цього, зазначений договір наданий не у повному обсязі, а саме відсутні Додаткові угоди за номерами 1,2 та 3. Таким чином, зазначені документи є ненаданими в складі пропозиції, виходячи з п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, яких втрачена при формуванні електронного документу, вважатимуться Замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими, що не надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.1 ст. 795 Цивільного кодексу України, передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не відповідає умовам чинного законодавства та не виконав вимоги тендерної документації.
2. На виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ЕКО НОВА" в Довідці № 391 зазначає про наявність 3. Установка для термічного знищення відходів (Утилізатор термічний УТ3000Д) та на підтвердження права власності надає «4 Договір УТ3000Д (закупівля)», який складений на російській мові, при цьому у складі пропозиції відсутній переклад зазначеного Договору, що порушує вимогу Замовника, яка міститься у п. 7 Розділ І. Загальні положення тендерної документації – у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
3. Підпунктом 1.2. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, необхідно надати Атестат виробництва, копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Окрім цього, така сама вимога міститься у вимогах п. 9 та п.10 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі», яким передбачено, що відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції. На виконання вказаних вимог ТОВ "ЕКО НОВА" у складі свої пропозиції надав «7 Техпаспорт УТ3000Д», відповідно до якого датою виробництва Установки для термічного знищення відходів (утилізатор термічний) УТ3000Д є 24.01.2014р., в свою чергу, виходячи з інформації, яка міститься у файлі пропозиції «8 Сертифікат відповідності Утилізатор», наданий Сертифікат відповідності є з терміном дії з 09 листопада 2021р. по 08 листопада 2024 р. та розповсюджується на продукцію, що випускається серійно з 09 листопада 2021р. по 08 листопада 2024 р., таким чином він виданий після випуску зазначеного Утилізатора термічного УТ3000Д та не розповсюджується на нього. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
4. Підпунктом 1.4. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи). Окрім цього, така сама вимога міститься у вимогах п. 12 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі», яким передбачено, що відсутність вищеназваного документу в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції. На виконання даної вимоги ТОВ "ЕКО НОВА" у складі свої пропозиції надав «11 Дозвіл на експлуатацію», відповідно до якого дозвіл діє з 01.02.2018 р. по 01.02.2023 р., тобто є недійсним на момент подання. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
5. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» в складі пропозиції учасник повинен надати: Сертифікат якості на пакування для збирання медичних відходів категорії «В»; Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації; Декларація про відповідність пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування. На виконання вказаних вимог, Переможець в складі пропозиції надав «42 Сертифікат якості пакет 2023» на Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр згідно ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 16 січня 2023р., «44 Декларація відповідності на мішки з водяним знаком» на Мішки поліетиленові «Мішок ПЕ 600*1000*100мкм», які випускаються за ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 12 січня 2023р. та «43 Сертифікат відповідності на паковання з водяним знаком» на Пакети поліетиленові з відповідністю вимогам ДСТУ 7275:2012, який має термін дії з 30 березня 2023 року до 29 березня 2025 та розповсюджується на пакети поліетиленові з прямим дном, що виготовляється серійно з 30.03.2023р. до 29.03.2025р. з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік. Таким чином, надані документи стосуються цілковито різних видів пакування, що не підтверджує відповідність встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Окрім цього, Замовник зазначає, що відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнує систему публічних закупівель в цілому. На підставі викладеного, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "ЕКО НОВА", оформлене ПРОТОКОЛОМ №99 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 р., через невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до АМКУ для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції.
Отже, згідно вказаного положення чинного законодавства, учасник, якого не визнано переможцем, може звернутись до замовника через електронну систему закупівель з вимогою надати додаткову аргументацію, щодо причин його відхилення.
Таким чином, у замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "ЕКО НОВА", оформлене ПРОТОКОЛОМ №99 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 р
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-03-000007 ● 01b0d13000324d529c0bb5e1effcf1ee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 11:43 |
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-05-25-010355-a 25.05.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-04 13:05:30
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-09 09:15:12
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ
Згідно проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поводження з небезпечними медичними відходами категорії «В», «С» та токсикологічними небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-010355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів), надаємо пояснення :
1. Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає частині 2 статті 16 Закону.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником було оголошено наступні вимоги до учасників закупівлі:
1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності в учасника відповідного обладнання. Надається учасником в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), обов’язково завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною нижче формою…
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
У повідомленні було вказано: Відповідно до п.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації» Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає частині 2 статті 16 Закону.
Безпосередньо матеріально-технічної бази стосується пункт 1 частини другої статті 16 Закону України Про публічні закупівлі (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій).
Тобто трактування Закону в цій частині Замовником розуміється так:
Наявність у учасника – доказ/підтвердження наявності та доказ/підтвердження форми власності
Обладнання — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для кремації/інсинерації (спалення) медичних відходів (відповідно до Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022);
Матеріально-технічна база – це сукупність майна та технічних засобів виробництва, які використовуються в процесах, що необхідні для кремації/інсинерації (спалення) медичних відходів (відповідно до Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022);
Технології – спосіб/вид досягнення конкретної цілі спалення медичних відходів, який досягається процесом, обладнанням.
У зв’язку з конкретизацією Замовником вимоги до учасників закупівлі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
• Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності в учасника відповідного обладнання.
ПОЯСНЕННЯ: в даній вимозі Замовник вказав пояснення (яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності в учасника відповідного обладнання) у вимозі, Довідка не є обмежуючим елементом вимоги до учасників.
• Вимога до довідки: Надається учасником в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), обов’язково завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною нижче формою…
ПОЯСНЕННЯ: сканований вигляд довідки – прийнята форма документів для завантаження їх в межах тендерної пропозиції учасників, окрім того вказано чітко (за наявності); завірення підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) – також є загально прийнятою формою підтвердження завірення документа в межах тендерної пропозиції учасників, що не є дискримінаційним елементом для учасників закупівлі. Окрім того в тендерній документації закупівлі присутня умова:
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
• документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном
ПОЯСНЕННЯ:
дана вимога є обов’язковою, оскільки Замовником потрібно розуміти правомірне використання певним майном, яке відноситься до матеріально-технічної бази учасника.
1.2. Атестат виробництва, копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100°С).
ПОЯСНЕННЯ:
Атестація виробництва – це документ про оцінку можливостей підприємства (технічних) щодо здатності спалення відходів;
Копія паспорту – мається на увазі технічний паспорт пристрою для спалення медичних відходів, в якому вказується опис його роботи, призначення, використання за призначенням, технічне обслуговування, комплектація тощо;
Копія сертифікату відповідності – документ, що видається на певний товар, на відповідність прийнятим державним стандартам;
Технологічний регламент – основний технічний документ, що визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу, показники якості процесу та безпечні умови роботи;
Також вимога присутня до технологічного регламенту - температура спалювання в камері горіння не менше 1100°С – під час спалювання медичних відходів утворюються гази (речовини, які утворюються, містяться в самих викидах, у залишковому повітряному попелі та димових газах, що виходять через димохідні труби. Вплив діоксинів, фуранів та інших поліхлорованих біфенілів може мати шкідливі наслідки для здоров’я людей. Ці речовини стійкі, їхні молекули не руйнуються в довкіллі й накопичуються в харчовому ланцюзі), що підлягають піролізу за температури понад 1100°C.
Окрім того абзац третій статті 39 ЗУ Про управління відходами вказує на наступне: У разі спалювання або сумісного спалювання небезпечних відходів із вмістом галогенізованих органічних речовин, виражених як хлор, що перевищує 1%, температура, необхідна для забезпечення відповідності частинам першій та другій цієї статті, становить принаймні 1100°C.
1.3. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
ПОЯСНЕННЯ:
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря – це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам-підприємцям експлуатувати об'єкти, які мають джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Необхідність отримати Дозвіл на викиди в атмосферне повітря регламентується діючим законодавством України.
1.4. Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до п. 6 розділу І Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 присутні терміни:
медичні відходи – відходи, що утворюються внаслідок обслуговування у закладах, окрім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті;
небезпека відходів – фізичні, хімічні, біологічні та інші властивості відходів, що створюють або можуть створити небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини.
Відповідно до статті 1 ЗУ Про об’єкти підвищеної небезпеки присутні терміни/поняття:
небезпечна речовина – речовина або суміш речовин, що має хімічні, токсичні, вибухові, окислювальні, горючі властивості, безпосередня чи опосередкована дія якої може призвести до загибелі, гострих чи хронічних захворювань або отруєння людей чи до забруднення навколишнього природного середовища;
об’єкт підвищеної небезпеки – єдиний майновий комплекс підприємства, що включає будь-які будівлі, виробництва (цехи, відділення, виробничі дільниці), окреме обладнання та джерела небезпеки, розташовані в межах території такого об’єкта, який за результатами ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки вважається об’єктом підвищеної небезпеки відповідного класу.
Відповідно до статті 2 ЗУ Про об’єкти підвищеної небезпеки:
Дія цього Закону поширюється на відносини у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки.
Відповідно до ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки групи А Постанови КМУ від 03.02.2021 №77 Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України:
1. Устатковання, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Відповідно до ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77):
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Також просимо прийняти до уваги примітку, яку вказав Замовник – або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи (що унеможливлює дискримінаційний характер вимоги).
Оскільки тендерна документація будь-якої закупівлі повинна відповідати не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», але і чинному законодавству України вцілому – Замовник правомірно, відповідно до вище вказаних посилань, вимагав Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці від учасників закупівлі.
2. ПОЯСНЕННЯ щодо другого питання:
Учасник закупівлі ТОВ «ЕКО НОВА» справді завантажив Дозвіл №077.18.18 (на експлуатацію утилізаційного обладнання) (11 Дозвіл на експлуатацію.pdf), який має термін з 01.02.2018 по 01.02.2023 року.
Однак відповідно до пп. 1 та 7 Інших умов Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
7. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» Урядом прийнято ряд постанов, які регламентують порядок отримання документів дозвільного характеру на період воєнного стану, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» та від 24.03.2022 №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану».
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови №357, строк дії документів дозвільного характеру па експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕКО НОВА" відповідає умовам технічної специфікації в частині вимоги Чинний дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
3. ПОЯСНЕННЯ щодо третього питання:
ТОВ «ЕКО НОВА» завантажив відповідний акт прийому-передачі приміщення (Додаток №1) (Акт прийому-передачі приміщення Офіс.pdf), таким чином у документації учасника присутній доказ прийому-передачі приміщення на підтвердження початку користування об’єктом суборенди до «1 Довідка про наявність обладнання та мат.-техн. бази» Вих. №391 від 31.05.2023 (далі – Довідка № 391), у якій зазначив про наявність: - Офісне приміщення: 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88 та на підтвердження права користування надав Договір суборенди №1 від 01 жовтня 2022 року.
ТОВ «ЕКО НОВА» завантажив відповідний акт прийому-передачі приміщення (Додаток №1) (Акт прийому-передачі приміщення Утилізаційний комплекс.pdf). Також учасник надав Додаткову угоду №1 (Додаткова угода 1 Утилізаційний комплекс.pdf), Додаткову угоду №2 (Додаткова угода 2 Утилізаційний комплекс.pdf), Додаткову угоду №3 (Додаткова угода 3 Утилізаційний комплекс.pdf) та Додаткову угоду №4 (Додаткова угода 4 Утилізаційний комплекс.pdf).
Таким чином, учасник ТОВ «ЕКО НОВА» завантажив необхідні акти прийому-передачі та додаткові угоди, що є додатками до Договору № 010417 від 14 квітня 2017 р.
4. ПОЯСНЕННЯ щодо четвертого питання:
На виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ЕКО НОВА" в Довідці № 391 зазначає про наявність 3. Установка для термічного знищення відходів (Утилізатор термічний УТ3000Д) та на підтвердження права власності надає «4 Договір УТ3000Д (закупівля)», який складений російською мовою.
Також учасник завантажив переклад українською мовою (Договір постачання УТ3000Д переклад.pdf), що засвідчений уповноваженою особою учасника.
5. ПОЯСНЕННЯ щодо п’ятого питання:
На виконання вказаних вимог учасник ТОВ «ЕКО НОВА» в складі пропозиції надав:
«42 Сертифікат якості пакет 2023» на Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр згідно ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 16 січня 2023р.,
«44 Декларація відповідності на мішки з водяним знаком» на Мішки поліетиленові «Мішок ПЕ 600*1000*100мкм», які випускаються за ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 12 січня 2023р.
«43 Сертифікат відповідності на пакування з водяним знаком» на Пакети поліетиленові з відповідністю вимогам ДСТУ 7275:2012, який має термін дії з 30 березня 2023 року до 29 березня 2025 та розповсюджується на пакети поліетиленові з прямим дном, що виготовляється серійно з 30.03.2023р. до 29.03.2025р. з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік.
У Замовника відсутня інформація щодо невідповідності документів між собою чи невідповідності документів пакуванню, що надається згідно вимог Замовника встановленим технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 4 до тендерної документації, Замовником вимагалося:
17. Сертифікат якості на пакування для збирання медичних відходів категорії «В».
18. Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.
19. Декларація про відповідність пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування.
Всі документи були надані ПП «Екосінтезполімер», всі документи є чинними.
Сертифікат якості виданий на Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр згідно ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 16 січня 2023р.
Декларація про відповідність пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування видана на Мішки поліетиленові «Мішок ПЕ 600*1000*100мкм», які випускаються за ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 12 січня 2023р.
Дата видачі документів не дає підстав стверджувати, що документи видані на різне паковання.
Документи видані на єдиний розмір паковання 600*1000*100 (мкр та мкм – мікрони або мікрометри – є загальноприйнятими позначками, що є єдиною величиною).
Також присутні помилки є загальноприйнятими – наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
«43 Сертифікат відповідності на пакування з водяним знаком» на Пакети поліетиленові з відповідністю вимогам ДСТУ 7275:2012, який має термін дії з 30 березня 2023 року до 29 березня 2025 та розповсюджується на пакети поліетиленові з прямим дном, що виготовляється серійно з 30.03.2023р. до 29.03.2025р. з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік, виданий ПП «Екосінтезполімер», охоплює всю продукцію організації, що виготовляє паковання.
Тобто Сертифікат відповідності виданий на ПП «Екосінтезполімер» загалом, в тому числі і на розміри 600*1000*100 мкр/мкм, а ТУ У 22.2-36076776-001:2019 не суперечить вимогам ДСТУ 7275:2012.
Тож можна зробити висновок – Сертифікат якості, Сертифікат відповідності та Декларація відповідності не суперечать один одному (як юридичні документи) та відповідають тому пакованню, яке вимагалося в тендерній документації Замовника.
Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО НОВА».
- ПОЯСНЕННЯ.docx
- 1 Довідка про наявність обладнання та мат.-техн. бази.pdf
- 4 Договір УТ3000Д (закупівля).pdf
- 11 Дозвіл на експлуатацію.pdf
- 42 Сертифікат якості пакет 2023.pdf
- 43 Сертифікат відповідності на паковання з водяним знаком.pdf
- 44 Декларація відповідності на мішки з водяним знаком.pdf
- Акт прийому-передачі приміщення Офіс.pdf
- Акт прийому-передачі приміщення Утилізаційний комплекс.pdf
- Договір постачання УТ3000Д переклад.pdf
- Додаткова угода 1 Утилізаційний комплекс.pdf
- Додаткова угода 2 Утилізаційний комплекс.pdf
- Додаткова угода 3 Утилізаційний комплекс.pdf
- Додаткова угода 4 Утилізаційний комплекс.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
180 444,00
UAH з ПДВ
|
180 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО НОВА" |
312 216,00
UAH з ПДВ
|
312 216,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Відхилено |
180 444,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 14:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 червня 2023 00:00
|
ТОВ "ЕКО НОВА" #38541812 |
Переможець |
312 216,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 16:06
|
Договір №ЕН2306342-Д від 26.06.2023_ТОВ ЕКО НОВА_мед.відходи.pdf | укладений |
28 червня 2023 16:05
|