Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поводження з небезпечними медичними відходами категорії «В», «С» та токсикологічними небезпечними відходами
Очікувана вартість
312 216,00 UAH
UA-2023-05-25-010355-a 02b8680296c848e2b191f02c20bdc832
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Мошенець

+380567706504 bsmp-dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Сергій Вікторович Мошенець
+380567706504
bsmp-dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2023 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2023 01:00
Початок аукціону: 05 червня 2023 13:21
Початок аукціону: 05 червня 2023 13:21
Очікувана вартість: 312 216,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 122,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 кілограм
Поводження з небезпечними медичними відходами категорії «В»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65; проспект С.Нігояна, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
20 кілограм
Поводження з небезпечними медичними відходами категорії «С»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65; проспект С.Нігояна, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
200 штуки
Поводження з токсикологічними небезпечними відходами (лампи люмінесцентні, лампи бактерицидні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65; проспект С.Нігояна, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
2 штуки
Поводження з токсикологічними небезпечними відходами (ртутні термометри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65; проспект С.Нігояна, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 15:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 травня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2023 15:20
Додаток 6_Проєкт договору.doc
25 травня 2023 15:20
ТД_медичні та небезпечні відходи _25.05.2023.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-25-010355-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 16 червня 2023 15:39
ВИМОГА щодо рішення Замовника про визначення переможцем
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», як учасник даної процедури закупівлі, вважає, що дії Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ "ЕКО НОВА" (далі - Переможець) у процедурі закупівлі № UA-2023-05-25-010355-a грубо порушили процедуру закупівлі, що як наслідок спричинило невиконання вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та не погоджується із зазначеним рішенням Замовника, вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Підпунктом 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної» за встановленою формою, в свою чергу, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. На виконання даної вимоги ТОВ "ЕКО НОВА" у складі свої пропозиції надав «1 Довідка про наявність обладнання та мат.-техн. бази» Вих. №391 від 31.05.2023 (далі – Довідка № 391), у якій зазначив про наявність: 1. Офісне приміщення: 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88 та на підтвердження права користування надав Договір суборенди №1 від 01 жовтня 2022 року, відповідно до п. 5.3. якого, початком користування Об’єктом суборенди є дата підписання Сторонами акту прийому-передачі Об’єкту суборенди (Додаток №1), але у складі пропозиції Переможця відсутній зазначений акт прийому-передачі; 2. Виробничі площі: утилізаційний, термічний цех з необхідним технологічним обладнанням: 12700, Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Івана Франка, 104-А та на підтвердження права користування надав Договір № 010417 від 14 квітня 2017 р., відповідно до п.4.1. якого, передача приміщення оформляється актом прийому-передачу, який складається у двох примірниках по одному для кожної зі сторін, із зазначенням технічного стану приміщення, наявного обладнання, інвентарю та іншого майна, що належить Орендодавцю і передається разом з приміщенням, але у складі пропозиції Переможця відсутній зазначений акт прийому-передачі. Окрім цього, зазначений договір наданий не у повному обсязі, а саме відсутні Додаткові угоди за номерами 1,2 та 3. Таким чином, зазначені документи є ненаданими в складі пропозиції, виходячи з п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію), або частина тексту, яких втрачена при формуванні електронного документу, вважатимуться Замовником при розгляді, з метою перевірки відповідності встановленим вимогам тендерної документації, такими, що не надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.1 ст. 795 Цивільного кодексу України, передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не відповідає умовам чинного законодавства та не виконав вимоги тендерної документації.
2. На виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ЕКО НОВА" в Довідці № 391 зазначає про наявність 3. Установка для термічного знищення відходів (Утилізатор термічний УТ3000Д) та на підтвердження права власності надає «4 Договір УТ3000Д (закупівля)», який складений на російській мові, при цьому у складі пропозиції відсутній переклад зазначеного Договору, що порушує вимогу Замовника, яка міститься у п. 7 Розділ І. Загальні положення тендерної документації – у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
3. Підпунктом 1.2. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, необхідно надати Атестат виробництва, копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Окрім цього, така сама вимога міститься у вимогах п. 9 та п.10 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі», яким передбачено, що відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції. На виконання вказаних вимог ТОВ "ЕКО НОВА" у складі свої пропозиції надав «7 Техпаспорт УТ3000Д», відповідно до якого датою виробництва Установки для термічного знищення відходів (утилізатор термічний) УТ3000Д є 24.01.2014р., в свою чергу, виходячи з інформації, яка міститься у файлі пропозиції «8 Сертифікат відповідності Утилізатор», наданий Сертифікат відповідності є з терміном дії з 09 листопада 2021р. по 08 листопада 2024 р. та розповсюджується на продукцію, що випускається серійно з 09 листопада 2021р. по 08 листопада 2024 р., таким чином він виданий після випуску зазначеного Утилізатора термічного УТ3000Д та не розповсюджується на нього. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
4. Підпунктом 1.4. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи). Окрім цього, така сама вимога міститься у вимогах п. 12 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі», яким передбачено, що відсутність вищеназваного документу в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції. На виконання даної вимоги ТОВ "ЕКО НОВА" у складі свої пропозиції надав «11 Дозвіл на експлуатацію», відповідно до якого дозвіл діє з 01.02.2018 р. по 01.02.2023 р., тобто є недійсним на момент подання. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
5. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» в складі пропозиції учасник повинен надати: Сертифікат якості на пакування для збирання медичних відходів категорії «В»; Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації; Декларація про відповідність пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування. На виконання вказаних вимог, Переможець в складі пропозиції надав «42 Сертифікат якості пакет 2023» на Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр згідно ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 16 січня 2023р., «44 Декларація відповідності на мішки з водяним знаком» на Мішки поліетиленові «Мішок ПЕ 600*1000*100мкм», які випускаються за ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 12 січня 2023р. та «43 Сертифікат відповідності на паковання з водяним знаком» на Пакети поліетиленові з відповідністю вимогам ДСТУ 7275:2012, який має термін дії з 30 березня 2023 року до 29 березня 2025 та розповсюджується на пакети поліетиленові з прямим дном, що виготовляється серійно з 30.03.2023р. до 29.03.2025р. з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік. Таким чином, надані документи стосуються цілковито різних видів пакування, що не підтверджує відповідність встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Окрім цього, Замовник зазначає, що відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції. Таким чином, ТОВ "ЕКО НОВА" не виконав вимоги тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнує систему публічних закупівель в цілому. На підставі викладеного, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "ЕКО НОВА", оформлене ПРОТОКОЛОМ №99 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 р., через невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до АМКУ для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2023 14:31
Відповідно до ч. 4 ст. 34 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Отже, згідно вказаного положення чинного законодавства, учасник, якого не визнано переможцем, може звернутись до замовника через електронну систему закупівель з вимогою надати додаткову аргументацію, щодо причин його відхилення.

Таким чином, у замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "ЕКО НОВА", оформлене ПРОТОКОЛОМ №99 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 р

Документи подані скаржником

16 червня 2023 15:39
ВИМОГА ЕКОНОВА.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-03-000007 ● 01b0d13000324d529c0bb5e1effcf1ee
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2023 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.08.2023 № 162

Дніпро


Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-05-25-010355-a 25.05.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-04 13:05:30

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-09 09:15:12

ПОЯСНЕННЯ

ПОЯСНЕННЯ

Згідно проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поводження з небезпечними медичними відходами категорії «В», «С» та токсикологічними небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-010355-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів), надаємо пояснення :
1. Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає частині 2 статті 16 Закону.

Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником було оголошено наступні вимоги до учасників закупівлі:
1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності в учасника відповідного обладнання. Надається учасником в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), обов’язково завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною нижче формою…
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
У повідомленні було вказано: Відповідно до п.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації» Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає частині 2 статті 16 Закону.
Безпосередньо матеріально-технічної бази стосується пункт 1 частини другої статті 16 Закону України Про публічні закупівлі (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій).
Тобто трактування Закону в цій частині Замовником розуміється так:
Наявність у учасника – доказ/підтвердження наявності та доказ/підтвердження форми власності
Обладнання — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для кремації/інсинерації (спалення) медичних відходів (відповідно до Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022);
Матеріально-технічна база – це сукупність майна та технічних засобів виробництва, які використовуються в процесах, що необхідні для кремації/інсинерації (спалення) медичних відходів (відповідно до Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022);
Технології – спосіб/вид досягнення конкретної цілі спалення медичних відходів, який досягається процесом, обладнанням.
У зв’язку з конкретизацією Замовником вимоги до учасників закупівлі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
• Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності в учасника відповідного обладнання.
ПОЯСНЕННЯ: в даній вимозі Замовник вказав пояснення (яка має підтвердити спроможність учасника надати необхідні послуги шляхом наявності в учасника відповідного обладнання) у вимозі, Довідка не є обмежуючим елементом вимоги до учасників.
• Вимога до довідки: Надається учасником в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), обов’язково завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною нижче формою…
ПОЯСНЕННЯ: сканований вигляд довідки – прийнята форма документів для завантаження їх в межах тендерної пропозиції учасників, окрім того вказано чітко (за наявності); завірення підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) – також є загально прийнятою формою підтвердження завірення документа в межах тендерної пропозиції учасників, що не є дискримінаційним елементом для учасників закупівлі. Окрім того в тендерній документації закупівлі присутня умова:
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
• документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном
ПОЯСНЕННЯ:
дана вимога є обов’язковою, оскільки Замовником потрібно розуміти правомірне використання певним майном, яке відноситься до матеріально-технічної бази учасника.
1.2. Атестат виробництва, копія паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100°С).
ПОЯСНЕННЯ:
Атестація виробництва – це документ про оцінку можливостей підприємства (технічних) щодо здатності спалення відходів;
Копія паспорту – мається на увазі технічний паспорт пристрою для спалення медичних відходів, в якому вказується опис його роботи, призначення, використання за призначенням, технічне обслуговування, комплектація тощо;
Копія сертифікату відповідності – документ, що видається на певний товар, на відповідність прийнятим державним стандартам;
Технологічний регламент – основний технічний документ, що визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу, показники якості процесу та безпечні умови роботи;
Також вимога присутня до технологічного регламенту - температура спалювання в камері горіння не менше 1100°С – під час спалювання медичних відходів утворюються гази (речовини, які утворюються, містяться в самих викидах, у залишковому повітряному попелі та димових газах, що виходять через димохідні труби. Вплив діоксинів, фуранів та інших поліхлорованих біфенілів може мати шкідливі наслідки для здоров’я людей. Ці речовини стійкі, їхні молекули не руйнуються в довкіллі й накопичуються в харчовому ланцюзі), що підлягають піролізу за температури понад 1100°C.
Окрім того абзац третій статті 39 ЗУ Про управління відходами вказує на наступне: У разі спалювання або сумісного спалювання небезпечних відходів із вмістом галогенізованих органічних речовин, виражених як хлор, що перевищує 1%, температура, необхідна для забезпечення відповідності частинам першій та другій цієї статті, становить принаймні 1100°C.

1.3. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
ПОЯСНЕННЯ:
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря – це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам-підприємцям експлуатувати об'єкти, які мають джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Необхідність отримати Дозвіл на викиди в атмосферне повітря регламентується діючим законодавством України.

1.4. Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до п. 6 розділу І Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 присутні терміни:
медичні відходи – відходи, що утворюються внаслідок обслуговування у закладах, окрім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті;
небезпека відходів – фізичні, хімічні, біологічні та інші властивості відходів, що створюють або можуть створити небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини.
Відповідно до статті 1 ЗУ Про об’єкти підвищеної небезпеки присутні терміни/поняття:
небезпечна речовина – речовина або суміш речовин, що має хімічні, токсичні, вибухові, окислювальні, горючі властивості, безпосередня чи опосередкована дія якої може призвести до загибелі, гострих чи хронічних захворювань або отруєння людей чи до забруднення навколишнього природного середовища;
об’єкт підвищеної небезпеки – єдиний майновий комплекс підприємства, що включає будь-які будівлі, виробництва (цехи, відділення, виробничі дільниці), окреме обладнання та джерела небезпеки, розташовані в межах території такого об’єкта, який за результатами ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки вважається об’єктом підвищеної небезпеки відповідного класу.

Відповідно до статті 2 ЗУ Про об’єкти підвищеної небезпеки:
Дія цього Закону поширюється на відносини у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки.

Відповідно до ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки групи А Постанови КМУ від 03.02.2021 №77 Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України:
1. Устатковання, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Відповідно до ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77):
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
Також просимо прийняти до уваги примітку, яку вказав Замовник – або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи (що унеможливлює дискримінаційний характер вимоги).

Оскільки тендерна документація будь-якої закупівлі повинна відповідати не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», але і чинному законодавству України вцілому – Замовник правомірно, відповідно до вище вказаних посилань, вимагав Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці від учасників закупівлі.

2. ПОЯСНЕННЯ щодо другого питання:

Учасник закупівлі ТОВ «ЕКО НОВА» справді завантажив Дозвіл №077.18.18 (на експлуатацію утилізаційного обладнання) (11 Дозвіл на експлуатацію.pdf), який має термін з 01.02.2018 по 01.02.2023 року.
Однак відповідно до пп. 1 та 7 Інших умов Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
7. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.

Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» Урядом прийнято ряд постанов, які регламентують порядок отримання документів дозвільного характеру на період воєнного стану, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» та від 24.03.2022 №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану».
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови №357, строк дії документів дозвільного характеру па експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕКО НОВА" відповідає умовам технічної специфікації в частині вимоги Чинний дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).

3. ПОЯСНЕННЯ щодо третього питання:

ТОВ «ЕКО НОВА» завантажив відповідний акт прийому-передачі приміщення (Додаток №1) (Акт прийому-передачі приміщення Офіс.pdf), таким чином у документації учасника присутній доказ прийому-передачі приміщення на підтвердження початку користування об’єктом суборенди до «1 Довідка про наявність обладнання та мат.-техн. бази» Вих. №391 від 31.05.2023 (далі – Довідка № 391), у якій зазначив про наявність: - Офісне приміщення: 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88 та на підтвердження права користування надав Договір суборенди №1 від 01 жовтня 2022 року.
ТОВ «ЕКО НОВА» завантажив відповідний акт прийому-передачі приміщення (Додаток №1) (Акт прийому-передачі приміщення Утилізаційний комплекс.pdf). Також учасник надав Додаткову угоду №1 (Додаткова угода 1 Утилізаційний комплекс.pdf), Додаткову угоду №2 (Додаткова угода 2 Утилізаційний комплекс.pdf), Додаткову угоду №3 (Додаткова угода 3 Утилізаційний комплекс.pdf) та Додаткову угоду №4 (Додаткова угода 4 Утилізаційний комплекс.pdf).

Таким чином, учасник ТОВ «ЕКО НОВА» завантажив необхідні акти прийому-передачі та додаткові угоди, що є додатками до Договору № 010417 від 14 квітня 2017 р.

4. ПОЯСНЕННЯ щодо четвертого питання:

На виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ЕКО НОВА" в Довідці № 391 зазначає про наявність 3. Установка для термічного знищення відходів (Утилізатор термічний УТ3000Д) та на підтвердження права власності надає «4 Договір УТ3000Д (закупівля)», який складений російською мовою.

Також учасник завантажив переклад українською мовою (Договір постачання УТ3000Д переклад.pdf), що засвідчений уповноваженою особою учасника.

5. ПОЯСНЕННЯ щодо п’ятого питання:

На виконання вказаних вимог учасник ТОВ «ЕКО НОВА» в складі пропозиції надав:

«42 Сертифікат якості пакет 2023» на Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр згідно ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 16 січня 2023р.,
«44 Декларація відповідності на мішки з водяним знаком» на Мішки поліетиленові «Мішок ПЕ 600*1000*100мкм», які випускаються за ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 12 січня 2023р.
«43 Сертифікат відповідності на пакування з водяним знаком» на Пакети поліетиленові з відповідністю вимогам ДСТУ 7275:2012, який має термін дії з 30 березня 2023 року до 29 березня 2025 та розповсюджується на пакети поліетиленові з прямим дном, що виготовляється серійно з 30.03.2023р. до 29.03.2025р. з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік.
У Замовника відсутня інформація щодо невідповідності документів між собою чи невідповідності документів пакуванню, що надається згідно вимог Замовника встановленим технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 4 до тендерної документації, Замовником вимагалося:
17. Сертифікат якості на пакування для збирання медичних відходів категорії «В».
18. Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.
19. Декларація про відповідність пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування.

Всі документи були надані ПП «Екосінтезполімер», всі документи є чинними.
Сертифікат якості виданий на Мішки поліетиленові 600*1000*100мкр згідно ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 16 січня 2023р.
Декларація про відповідність пакування Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування видана на Мішки поліетиленові «Мішок ПЕ 600*1000*100мкм», які випускаються за ТУ У 22.2-36076776-001:2019 від 12 січня 2023р.
Дата видачі документів не дає підстав стверджувати, що документи видані на різне паковання.
Документи видані на єдиний розмір паковання 600*1000*100 (мкр та мкм – мікрони або мікрометри – є загальноприйнятими позначками, що є єдиною величиною).

Також присутні помилки є загальноприйнятими – наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.

«43 Сертифікат відповідності на пакування з водяним знаком» на Пакети поліетиленові з відповідністю вимогам ДСТУ 7275:2012, який має термін дії з 30 березня 2023 року до 29 березня 2025 та розповсюджується на пакети поліетиленові з прямим дном, що виготовляється серійно з 30.03.2023р. до 29.03.2025р. з проведенням технічного нагляду за сертифікованою продукцією один раз на рік, виданий ПП «Екосінтезполімер», охоплює всю продукцію організації, що виготовляє паковання.

Тобто Сертифікат відповідності виданий на ПП «Екосінтезполімер» загалом, в тому числі і на розміри 600*1000*100 мкр/мкм, а ТУ У 22.2-36076776-001:2019 не суперечить вимогам ДСТУ 7275:2012.

Тож можна зробити висновок – Сертифікат якості, Сертифікат відповідності та Декларація відповідності не суперечать один одному (як юридичні документи) та відповідають тому пакованню, яке вимагалося в тендерній документації Замовника.

Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО НОВА».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2023 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 180 444,00
UAH з ПДВ
180 444,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕКО НОВА" 312 216,00
UAH з ПДВ
312 216,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 червня 2023 15:24
Електронний підпис
01 червня 2023 11:28
Електронний підпис
01 червня 2023 11:20
COVID-FREE.rar
01 червня 2023 11:20
АВТО.rar
01 червня 2023 11:20
Тендерна пропозиція.PDF
01 червня 2023 11:20
Дозволи.rar
01 червня 2023 11:20
Документи Екотром.rar
01 червня 2023 11:20
Ліцензіі та Висновки.rar
01 червня 2023 11:20
Сертифікати ISO.rar
01 червня 2023 11:20
Загальні документи.PDF

Публічні документи

19 червня 2023 19:02
Електронний підпис
19 червня 2023 19:00
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf.p7s
19 червня 2023 19:00
Довідка Кущенко.pdf.p7s
19 червня 2023 19:00
Довідка ЕКО НОВА.pdf.p7s
19 червня 2023 19:00
Довідка Далакішвілі.pdf.p7s
19 червня 2023 19:00
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
19 червня 2023 19:00
Довідка Кущенко.pdf
19 червня 2023 19:00
Довідка ЕКО НОВА.pdf
19 червня 2023 19:00
Довідка Далакішвілі.pdf
31 травня 2023 16:13
Електронний підпис
31 травня 2023 16:12
49 Виписка+опис 2021.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
7 Техпаспорт УТ3000Д.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
64 Витяг 04.11.2021.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
48 Статут 2021.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
10 Дозвіл на викиди.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
51 Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
31 травня 2023 16:12
24 Сертифікат Кущенко Ю.pdf
31 травня 2023 16:12
49 Виписка+опис 2021.pdf
31 травня 2023 16:12
10 Дозвіл на викиди.pdf
31 травня 2023 16:12
6 Атестат виробництва.pdf
31 травня 2023 16:12
66 Проєкт договору.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
47 Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2023 16:12
40 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
40 Сертифікат ISO 14001.pdf
31 травня 2023 16:12
51 Ліцензія ЕКО НОВА.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
7 Техпаспорт УТ3000Д.pdf
31 травня 2023 16:12
30 Висновок СЕС СЗЗ.pdf
31 травня 2023 16:12
30 Висновок СЕС СЗЗ.pdf.p7s
31 травня 2023 16:12
48 Статут 2021.pdf
31 травня 2023 16:12
66 Проєкт договору.pdf
31 травня 2023 16:12
64 Витяг 04.11.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЕКО НОВА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Відхилено
180 444,00
UAH з ПДВ
09 червня 2023 14:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 червня 2023 00:00
ТОВ "ЕКО НОВА"
#38541812
Переможець 312 216,00
UAH з ПДВ
16 червня 2023 09:50

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

09 червня 2023 14:28
Електронний підпис
09 червня 2023 14:27
Протокол №97.pdf

Документи

16 червня 2023 09:50
Довідка НАЗК
16 червня 2023 09:50
Електронний підпис
16 червня 2023 09:47
Протокол №99.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2023 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО НОВА"
#38541812
312 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2023 09:50
Довідка НАЗК
16 червня 2023 09:50
Електронний підпис
16 червня 2023 09:47
Протокол №99.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2024 09:17
Електронний підпис укладений
28 червня 2023 16:06
Договір №ЕН2306342-Д від 26.06.2023_ТОВ ЕКО НОВА_мед.відходи.pdf укладений
28 червня 2023 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 312 216,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 036,00 UAH)