Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 63 992 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 639 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1919760 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 14:34 |
перелік змін 1.docx | |
23 червня 2023 14:34 |
Тендерна_документація_Автобуси_зі_змінами 23.06.doc | |
20 червня 2023 12:13 |
Тендерна_документація_Автобуси_зі_змінами.doc | |
20 червня 2023 12:13 |
перелік змін.docx | |
20 червня 2023 11:06 |
Додаток 5.docx | |
20 червня 2023 11:06 |
Тендерна документація Автобуси.doc |
23 червня 2023 14:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 червня 2023 14:34 |
перелік змін 1.docx
|
|||||||||
23 червня 2023 14:34 |
Тендерна_документація_Автобуси_зі_змінами 23.06.doc
|
|||||||||
20 червня 2023 12:13 |
Тендерна_документація_Автобуси_зі_змінами.doc
|
|||||||||
20 червня 2023 12:13 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
20 червня 2023 11:06 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
20 червня 2023 11:06 |
Тендерна документація Автобуси.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми розглядаємо можливість прийняти участь в закупівлі оголошеній КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-005409-a, з пропозицією закупівлі нових низькопідлогових автобусів марки ЕТАЛОН А12221 виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод».
Проте, тендерною документацією закупівлі передбачені вимоги, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та зокрема обмежують нашу участь у тендері.
Щодо дискримінаційних технічних вимог ТД.
Відповідно до Додатку № 4 , що визначає технічні вимоги до предмету закупівлі дискримінаційними по відношенню до автобусів марки ЕТАЛОН А12221 виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», які ми маємо намір запропонувати на тендер, є (нумерація згідно таблиці Додатку № 4ТД):
№ п/п Характеристики Параметри
(вимоги Замовника)
1 Міські автобуси пасажирські, великої місткості з низьким рівнем підлоги бувші у користуванні, рік випуску не раніше 2016
пробіг – не більше 200 тис. км
5 Висота автобуса, мм 2990-3200
10 Передня підвіска 2 повітряних сильфона, два гідравлічні амортизатори, 1 датчик вирівнювання
11 Задня підвіска 4 повітряні сильфони, 4 гідравлічні амортизатори, 2 датчики вирівнювання
21 Ємкість паливного баку, л Не менше 300
37 Кондиціонер салону Повинен бути
50 Пожежна безпека система протипожежного захисту: лінія виявлення пожежі DAFO
55 При поставці з кожним автобусом надається наступна технічна і експлуатаційна документація, Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження конструкції транспортного засобу (на кожен транспортний засіб)
Документи для реєстрації ТЗ в органах МВС
Інструкція для сервісного центру
Сервісна книжка на кожен транспортний засіб
Довідка або інший документ, що підтверджує середню вартість транспортного засобу, виданий в Україні органом, який має на це право
Оригінал вантажно-митної декларації
Інструкція для водія
Вимоги додатку № 4 мають бути змінені Замовником таким чином, щоб технічні вимоги до предмета закупівлі, описані вище, дозволяли взяти участь в тендері нам з пропозицією автобусів марки ЕТАЛОН А12221, а саме:
№ п/п Характеристики Параметри
(вимоги Замовника)
1 Міські автобуси пасажирські, великої місткості з низьким рівнем підлоги бувші у користуванні або нові, рік випуску не раніше 2016
пробіг – не більше 200 тис. км
5 Висота автобуса, мм 2990-3250
10 Передня підвіска пневматична
11 Задня підвіска пневматична
21 Ємкість паливного баку, л Не менше 160
37 Кондиціонер салону Виключити
50 Пожежна безпека Виключити
55 При поставці з кожним автобусом надається наступна технічна і експлуатаційна документація, Сертифікат типу колісного транспортного засобу або Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження конструкції транспортного засобу (на кожен транспортний засіб)
Документи для реєстрації ТЗ в органах МВС
Інструкція для сервісного центру
Сервісна книжка на кожен транспортний засіб
Інструкція для водія
Щодо дискримінаційних кваліфікаційних вимог ТД
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації визначено:
Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до
ст. 16 Закону Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
В даній умові ТД чітко встановлено, що аналогічним вважається лише договір того товару, що є предметом даної закупівлі. Відповідно до п.4.1. тендерної документації таким предметом закупівлі є
4.1 назва предмета закупівлі Міські автобуси бувші у користуванні
код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34120000-4
– «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ».
Таким чином для відповідності цьому кваліфікаційному критерії треба надати договір поставки чи купівлі-продажу саме бувших у користуванні низькопідлогових автобусів.
Наше Товариство не укладало договорів поставки чи купівлі-продажу, саме бувших у користуванні низькопідлогових автобусів, проте укладало і виконувало багато договорів поставки/купівлі-продажу інших автобусів марки ЕТАЛОН виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», зокрема нових шкільних, приміських та міських автобусів.
Слід зазначити, що досвід поставки міських, приміських чи шкільних автобусів нічим не відрізняється від досвіду поставки бувших у користуванні низькопідлогових автобусів, всі процеси однакові.
Тому немає жодної обґрунтованої необхідності вимагати досвіду поставок автобусів, саме бувших у користуванні. В той же час така вимога обмежує коло учасників та дискримінує наше Товариство не надаючи можливості взяти участь у тендері.
Відновленням порушення наших прав є викладення цієї умови ТД в наступній редакції:
1 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів), які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки товару та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Окрім вимог, що стосуються процедури закупівлі хочемо звернути увагу Замовника на наступне.
Бюджет оголошеної вами закупівлі складає 63 992 000,00 гривень з ПДВ, відповідно вартість одного автобуса складає 7 999 000,00 гривень з ПДВ. При такому розмірі бюджету ми можемо Вам запропонувати 8 (вісім) НОВИХ, а не бувших у користуванні автобусів.
.
«ЕТАЛОН АВТО» в електронній системі закупівель було подано скаргу № UA-2023-05-
25-005409-a.c3.
Проаналізувавши зміст згаданої скарги було встановлено, що вимоги викладені у
скарзі ТОВ «ТД «ЕТАЛОН АВТО» практично збігаються з вимогами, що викладені у
даній вимозі № UA-2023-05-25-005409-a.b1.
Таким чином, після прийняття до розгляду скарги № UA-2023-05-25-005409-a.c3
Замовником буде надано пояснення по суті скарги, які будуть містити обґрунтоване
пояснення щодо кожного пункту, що викладений у скарзі.
У випадку, якщо скарга № UA-2023-05-25-005409-a.c3 буде задоволена органом
оскарження, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More of the fact that this section is only permission, CMU is not above the Law 922, which says "15-30 days". Nobody is ready, and more of that, so much motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. 90% of such tenders are failing because of no bidders. The rest 10% - "friends". Such transactions are thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure.
If you really want to receive buses and have fair intentions - please extend the deadline for documents as per Law requirements.
Sincerely,
===========================
Шановний покупець!
Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Більше того, що цей розділ є лише дозволом, КМУ не стоїть вище закону 922, який говорить «15-30 днів». Ніхто не готовий, та ще й мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. 90% таких тендерів провалюється через відсутність учасників. Решта 10% - «друзі». За такими транзакціями «Великий Брат» ретельно стежить – можете бути впевнені.
Якщо ви дійсно бажаєте отримати автобуси і маєте справедливі наміри - просимо продовжити термін подачі документів відповідно до вимог Закону.
З повагою
Дана процедура закупівлі здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про
публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету
Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (в останній редакції) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 3 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про
публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом,
визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких
замовників від воєнних загроз.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через
авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель
відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого
наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про
проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до
кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником дотримано вимог чинного законодавства,
зокрема у частині строку для подання тендерних пропозицій.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання у
складі тендерної пропозиції документів, отримання/виготовлення яких може становити
тривалий період часу, тому необхідності встановлювати більший строк для подання тендерних пропозицій немає.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 травня 2023 15:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000003 ● 98a0870ae5724300aac444cf4a9ac7ab
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:29 |
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-05-25-005409-a 25.05.2023 КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 16:42:30
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: Міських автобусів бувших у користуванні, 34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-005409-a), яку проведено КП КП "Електроавтотранс" Івано -Франківської міської ради (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому законодавством.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-06 15:52:56
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення у вкладеному файлі.
- Пояснення на запит моніторингу
- Комерційна пропозиція
- Комерційна пропозиція
- Сертифікат походження товару
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" |
62 880 000,00
UAH з ПДВ
|
62 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" #36085246 |
Переможець |
62 880 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 10:37
|
Договір | укладений |
18 липня 2023 10:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Міські автобуси бувші у користуванні | 8 | одиниця |
7 860 000,00
UAH з ПДВ
|