Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішнього пожежного трубопровода корпусів Центру за адресою: м.Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11, літери "А","А-1", "Б", "Ж", "З", "Л", "Е", "Г"
Очікувана вартість
849 793,00 UAH
UA-2023-05-24-013928-a ● 65b36552a183492d8cd166d7315beaa5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41973328 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 |
Контактна особа: |
Анастасія Панченко +380931602757 pancenkoanastasia165@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 849 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 497,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішнього пожежного трубопровода корпусів Центру за адресою: м.Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11, літери "А","А-1", "Б", "Ж", "З", "Л", "Е", "Г"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, м.Одеса,, вул. Леонтовича, 9/1, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних: акту приймання виконаних будівельних робіт форма (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 30 календарних днів у розмірі 100% | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2023 09:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2023 09:13 |
Перелік змін.docx | |
26 червня 2023 09:13 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
16 червня 2023 14:08 |
Додаток 1.pdf | |
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 2.pdf | |
24 травня 2023 16:56 |
погодження ОВ ООЦСЗХ (кап. ремонт).pdf | |
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 5.pdf | |
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 3.pdf | |
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 4.pdf |
26 червня 2023 09:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 червня 2023 09:13 |
Перелік змін.docx
|
||||||
26 червня 2023 09:13 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
||||||
16 червня 2023 14:08 |
Додаток 1.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:56 |
погодження ОВ ООЦСЗХ (кап. ремонт).pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:56 |
Додаток 4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-24-013928-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 20 червня 2023 15:26
щодо обсягів
В відомості обсягів робіт «Технічної специфікації» (Додаток № 3 до тендерної документації) міститься перелік робіт, які необхідно виконати, але даної інформації недостатньо для здійснення необхідних розрахунків договірної ціни, а відповідно надання Учасниками вартості тендерних пропозицій.
В Примітках Додатку № 3 до тендерної документації зазначено: «Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом, який пройшов державну експертизу. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент в складі пропозиції повинен бути надано гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується за власний рахунок здійснити виготовлення проектно – кошторисної документації з подальшим обов’язковим проходженням експертизи відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництві проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560.
Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками):
(а) сфера (галузь) застосування;
(b) призначення;
(c) методи/способи застосування;
(d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/пакування;
(е) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля.».
Зважаючи на все вищевикладене, ми не можемо запропонувати еквівалентне обладнання та/або матеріали, оскільки ми не знаємо, яке обладнання зазначене в проектно – кошторисній документації та відповідно розрахувати належним чином ціну своєї тендерної пропозиції.
У зв’язку з вищевикладеним, Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та надати перелік обладнання як визначено специфікацією робочого проекту щодо улаштування внутрішнього пожежного трубопровода корпусів Центру за адресою: м.Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11, літери "А","А-1", "Б", "Ж", "З", "Л", "Е", "Г". А саме зазначити марку, тип, кількість, виробника обладнання.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати повний перелік обладнання та/або матеріалів, які необхідно встановлювати на об’єкті.
Розгорнути
Згорнути
В Примітках Додатку № 3 до тендерної документації зазначено: «Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом, який пройшов державну експертизу. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент в складі пропозиції повинен бути надано гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується за власний рахунок здійснити виготовлення проектно – кошторисної документації з подальшим обов’язковим проходженням експертизи відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництві проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560.
Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками):
(а) сфера (галузь) застосування;
(b) призначення;
(c) методи/способи застосування;
(d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/пакування;
(е) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля.».
Зважаючи на все вищевикладене, ми не можемо запропонувати еквівалентне обладнання та/або матеріали, оскільки ми не знаємо, яке обладнання зазначене в проектно – кошторисній документації та відповідно розрахувати належним чином ціну своєї тендерної пропозиції.
У зв’язку з вищевикладеним, Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та надати перелік обладнання як визначено специфікацією робочого проекту щодо улаштування внутрішнього пожежного трубопровода корпусів Центру за адресою: м.Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11, літери "А","А-1", "Б", "Ж", "З", "Л", "Е", "Г". А саме зазначити марку, тип, кількість, виробника обладнання.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати повний перелік обладнання та/або матеріалів, які необхідно встановлювати на об’єкті.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2023 15:34
Доброго дня. Відповідно до п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Підпунктом 3 пункту 2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовник в повному обсязі зазначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає можливість потенційним Учасникам підготовити свою тендерну пропозицію, а тому ваша вимога відхиляється.
Підпунктом 3 пункту 2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Замовник в повному обсязі зазначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що дає можливість потенційним Учасникам підготовити свою тендерну пропозицію, а тому ваша вимога відхиляється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-24-013928-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 29 травня 2023 10:16
Дата подання: 29 травня 2023 10:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2023 14:36
рішення від 31.05.2023 №7692.pdf
Дата публікації: 31 травня 2023 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2023 № 8369.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 14:16
рішення від 08.06.2023 №8369.pdf
Дата публікації: 13 червня 2023 16:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПЕРЕЛІК ЗМІН та Тендерна документація за предметом закупівлі: Капітальний ремонт внутрішнього пожежного трубопровода корпусів Центру за адресою: м.Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11, літери "А","А-1", "Б", "Ж", "З", "Л", "Е", "Г" UA-2023-05-24-013928-a
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2023 09:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" |
845 771,78
UAH з ПДВ
|
845 771,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" #42872700 |
Переможець |
845 771,78
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2023 10:52
|
ДУ до Договору 3132112 про закупівлю робіт від 04.10.2023.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 10:43
|
Договір 3132112.pdf | укладений |
13 липня 2023 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 3132/112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |