Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів: Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони, Охорона міського кладовища №2 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 102, Охорона міського кладовища №13 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 108, Охорона міського кладовища №18 за адресою: м.Харків, пр.Гагаріна, 362 – 19200 годин)
Очікувана вартість
1 115 000,00 UAH
UA-2023-05-24-012065-a 25e2e391a0f341dc9920950d3fda0645
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094
380577124106
ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська , б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094,380577124106
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2023 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2023 09:00
Початок аукціону: 06 червня 2023 13:19
Початок аукціону: 06 червня 2023 13:19
Очікувана вартість: 1 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів: Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони, Охорона міського кладовища №2 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 102, Охорона міського кладовища №13 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 108, Охорона міського кладовища №18 за адресою: м.Харків, пр.Гагаріна, 362 – 19200 годин)

79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів: Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони, Охорона міського кладовища №2 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 102, Охорона міського кладовища №13 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 108, Охорона міського кладовища №18 за адресою: м.Харків, пр.Гагаріна, 362 – 19200 годин)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів: Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони, Охорона міського кладовища №2 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 102, Охорона міського кладовища №13 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 108, Охорона міського кладовища №18 за адресою: м.Харків, пр.Гагаріна, 362 – 19200 годин)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, 6 квартал Лісопаркової зони, вул. Пушкінська, 102, вул. Пушкінська, 108, пр.Гагаріна, 362
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника з відстрочкою платежу до 30 днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання послуг, в межах та при наявності обсягів видатків (фінансування) Замовника за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 травня 2023 15:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 травня 2023 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2023 15:51
Додаток 1.docx
24 травня 2023 15:51
Додаток 2.docx
24 травня 2023 15:51
Додаток 3.docx
24 травня 2023 15:51
Додаток 4.docx
24 травня 2023 15:51
Додаток 5 проект договору.docx
24 травня 2023 15:51
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працівників
Дата подання: 25 травня 2023 12:33
Дата відповіді: 25 травня 2023 12:56
Ви вимагаєте 1 ДФ або цивільно-правові угоди на працівників. 1 ДФ здається щоквартально. Тобто за 1 квартал (січень-березень) він вже зданий. Але якщо працівника прийняли на роботу у квітні чи травні, це буде відображено у 1 ДФ за 2 квартал (квітень-червень). Чи можуть учасники у такому випадку надати на таких працівників наказ про прийняття на роботу або трудову книжку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В разі прийняття на роботу працівників у другому кварталі 2023 року, учасник з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, у складі пропозиції повинен надати накази про призначення працівників.
Питання
Дата подання: 25 травня 2023 12:33
Дата відповіді: 25 травня 2023 12:53
Наявність якої кількості працівників треба підтвердити?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації передбачено наявність працівників для надання послуг в повному обсязі за предметом закупівлі. Кількість працівників повинна розраховуватись з урахуванням кількості добових постів та складати не менше 12 осіб
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 30 травня 2023 09:54
Дата відповіді: 30 травня 2023 10:55
Питання стосується автомобілів, що знаходяться у межах Харкова та Харківської обл. Чи обов'язково автотранспорт має бути з реєстрацією Харкова та області, чи автотранспорт за договором оренди може бути з реєстрацією з інших міст?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до підпункту 1 пункту 5.5.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі підписану та з печаткою (в разі використання у своїй діяльності) Учасника, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (приміщення та автомобілі, які знаходяться в межах Харкова та Харківської області, спецодяг, засоби зв’язку необхідні для надання послуг). Для підтвердження наявності матеріально технічної бази учасник повинен надати копії підтверджуючих документів (копії реєстраційних документів на транспорт або договорів оренди, копії договорів оренди або документів, які підтверджують право власності на приміщення).
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 30 травня 2023 11:19
Дата відповіді: 30 травня 2023 11:37
Шановний Замовник, наданий автотранспорт може бути зареєстрований в іншому місті? Копії реєстраційних документів на транспорт мають бути з реєстрацією лише у Харкові та області?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації наявність матеріально-технічної бази учасника в межах Харкова та Харківської області є обов'язковою. Офіційна реєстрація транспортних засобів може бути в іншому місті.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-24-012065-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА СБ", Код ЄДРПОУ:37989206
Дата подання: 13 червня 2023 16:07
Вимога Замовнику
Замовником – Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради, Код ЄДРПОУ: 03354394, - було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-24-012065-a. Предметом закупівлі є - Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги, що зазначено у оголошенні.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» (надалі – Заявник, Учасник) прийняло участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, та згідно вимогам ТД подало тендерну пропозицію.
08.06.2023 року Замовником було розміщено Вимогу про усунення учасником ТОВ «АЛЬФА СБ» невідповідностей, які на думку Замовника мали місце в інформації та документах, що були подані учасником в тендерній пропозиції. Строк виконання – до 13 год 42 хв. 09 червня 2023 року.
09.06.2023 року Учасником було подано запитувані Замовником документи та надано необхідну інформацію у визначений Вимогою строк.

12.06.2023 року Замовником було прийнято Протокол № 59 Щодо прийняття рішень уповноваженою особою, яким було розглянуто тендерну пропозицію учасника – ТОВ «АЛЬФА СБ» та прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СБ» у Протоколі зазначено абз. 3 п.1, абз. 5 п. 1, абз 5 п. 2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вважаємо, що замовником було прийнято безпідставне та необгрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Ознайомившись зі змістом вказаного Протоколу № 59 від 12.06.2023 року, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника – ТОВ «АЛЬФА СБ», вважаємо недостатньою аргументацію принятого рішення та вважаємо за необхідне подати Вимогу Замовнику про роз’яснення та надання додаткової інформації про причини тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Так, відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо «ненадання Листів-згоди на обробку персональних данних»

Замовником у Протоколі про відхилення тендерної пропозиції в якості обгрунтування зазнчено, що «Учасником при виконання Вимоги про усунення невідповідностей від 08.06.2023 року, не було подано Листи-згоди на обробку персональних даних щодо осіб, персональні дані яких відображені в Договорах оренди трансопртних засобів», які були подані серед документів, що входять у тендерну пропозицію Учасника.
Наступним звертаємо увагу Замовника, що Учасником було подано ряд Листів-згод на обробку персональних данних як при первісній подачі документів в складі тендерної пропозиції, так і додатково при виконанні Вимоги Замовника від 08.06.2023 року. Так, Учасником протягом однієї доби на виконання Вимоги Замовника від 08.06.2023 року було подано додаткові Листи-згоди на обробку персональних данних тих осіб, які мають відношення до даної закупівлі та їх заяви до входять до складу тендерної пропозиції. Щодо зазначених у Протоколі Замовника осіб, то звертаємо увагу, що дані особи вказані в Договорах оренди автомобілей в якості представників ТОВ «АЛЬФА СБ», крім того зазначаємо, щоУчасником було окремо подано Лист-згоду на оброблення персональних данних самого учасника закупівлі – ТОВ «АЛЬФА СБ». Надавати Листи-згоди від усіх третіх осіб, зазначених в договорах, які подані в якості додаткової інформації до тендерної пропозиції учасника, не є безпосередньо вимогами тендерної документації. Більше того, доступ до таких осіб було неможливо реалізувати протягом однієї доби в межах Виконання Вимоги від 08.06.2023 року в умовах воєнного стану.
Щодо «ненандання документів, що підтверджують повне виконання наданих аналогіних Договорів Учасником»
Замовником зазначається, що Учасник при виконанні Вимоги про усунення невідповідностей від 08.06.2023 року не надав документи, що підтведжують повне виконання наданих аналогічних Договірів Учасником.
Звертаємо увагу Замовника, що Вимога від 08.06.2023 року містила наступне обгрунтування:
Відповідно до вимог тендерної документації підпункту 3 пункту 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «довідку учасника про досвід виконання аналогічних договорів, за нижченаведеною формою ІІ. З метою підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерію учасник у складі пропозиції повинен надати копії не менше ніж двох аналогічних договорів, та документи, що підтверджують їх повне виконання.» Відповідно до вимог Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником у складі пропозиції надано договір оренди приміщення №29/05-23/АСБ від 29.05.2023 року, в якому печатка та данні орендодавця мають нерозбірливий вигляд.... Враховуючи вищевикладене, учаснику закупівлі протягом 24 годи необхідно надати: листи згоди від осіб, чиї персональні данні зазначені у тендерній пропозиції, документи, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, договір оренди приміщення №29/05-23/АСБ від 29.05.2023 року, що має розбірливий вигляд відповідно до вимог тендерної документації.
Учасник в свою чергу виконав приписи тендерної документації та надав усі необхідні вказані у Вимозі документи, в т.ч. ті, що підтверджують виконання аналогічних договірів. А саме, учасником було надано Лист-пояснення від 08.06.2023 року щодо пiдтверджешня повного виконання наданих аналогiчних договорiв, Довідку про перелік Актів-виконаних робіт по вказаним аналогічним договорам. Акти виконаних робiт за фактично наданi послуги охорони, підписані сторонами договорів є підтвердженням їх повного виконання. Тобто Замовник необгрунтовано та безпідставно стверджує в Протоколі про невідповідність тендерній документації Учасника в частині ненадання аналогічних договорів та підтвердження їх виконання.
Щодо «недостовірної інформації у тендерній пропозиції Учасника»
Замовник в якості підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА СБ» зазначає про начебто наявність в тендерній пропозиції Учасника недостовірної інформації. Так, Замовник вказує, що «інформація про місцезнаходження автомобіля Учасника за адресою: м. Харків вул. Пушкінська 102 (Кладовище №2) є недостовірною, оскільки кладовище №2 знаходиться на балансі Замовника та його території відсутній вказаний автомобіль.»
Звертаємо увагу Замовника, що Учасником не стверджувався факт місцезнаходження транспортного засобу в межах території кладовища №2 на даний момент. Учасником в якості підтведження можливості надання послуг за місцем знаходження об’єкту охорони у разі визнання переможцем торгів, зазначалось про планування дислокації вказаного транспортного засобу саме за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська 102.
Крім того, Замовником не вимагалось надати пояснення щодо питання місцезнаходження транспортного засобу учасника у Вимозі від 08.06.2023 року про усунення невідповідностей.
Таким чином, вважаємо, що є недостатньою аргументація Замовника щодо підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вважаємо рішення Замовника, оформлене Протоколом № 59 від 12.06.2023 р. про відхилення тендерної пропозиції протиправним та таким, що порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та перешкоджає добросовісній конкуренції.

Просимо Замовника надати роз’яснення та додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції Учасника у відповідністю до вимог ЗУ «Про пулічні закупівлі».

Отже, врахрвуючи все вищезазначене та керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:

1. Прийняти Вимогу ТОВ «АЛЬФА СБ» до розгляду.
2. Надати роз’яснення та додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АЛЬФА СБ» умовам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформленої Протоколом № 59 від 12.06.2023 року.
Додатки:
1. Протокол № 59 від 12.06.2023 року;



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2023 15:27
Відповідь на вимогу від 13.06.2023.

Замовником розглянуто вимогу від 13.06.2023 про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АЛЬФА СБ» умовам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформленої Протоколом № 59 від 12.06.2023 року.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Керуючись пунктом 43 Особливостей учаснику 08.06.2023 року розміщено вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Строк виконання вимоги - до 09 червня 2023 13:42.
Відповідно до виставленої вимоги учасник, серед іншого, повинен був протягом 24 годин надати листи згоди від осіб, чиї персональні данні зазначені у тендерній пропозиції.
Зазначена вимога була виставлена на виконання пункту 2 Розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації згідно з якою, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель та листи згоди від осіб, чиї персональні данні зазначені у тендерній пропозиції».
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Слід зазначити, що у рішенні №12 від 01.06.2023 одноособового учасника ТОВ «АЛЬФА СБ» зазначено персональні данні (номер паспорту, орган який його видав, дата видачі, адреса реєстрації) власника учасника Олійника Романа Сергійовича.
Зазначене рішення надавалось учасником на виконання вимог тендерної документації з метою підтвердження повноважень посадової особи учасника на участь у торгах, підписання тендерних пропозицій тощо.
Так само, у договорах оренди транспортних засобів зазначено персональні данні (дати народження, реєстраційні номери облікових карток платників податків, адреси реєстрації) Шапки Ольги Геннадіївни, Кияніченка Миколи Юрійовича, Литвинова Дмитра Ігоровича.
Зазначені договори оренди транспортних засобів надавались учасником на виконання вимог тендерної документації з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Відповідно до вимог частини 1 статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» особисті немайнові права на персональні дані, які має кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними.
Замовник зазначає, що на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» у пункті 2 Розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації передбачено надання учасником: «…листів згод від осіб, чиї персональні данні зазначені у тендерній пропозиції».
Встановивши наявність персональних даних Олійника Романа Сергійовича, Шапки Ольги Геннадіївни, Кияніченка Миколи Юрійовича, Литвинова Дмитра Ігоровича у документах, які учасником надано у складі пропозиції, Замовником керуючись пунктом 43 Особливостей, виставлено вимогу про усунення невідповідностей з метою отримання документів, що підтверджують надання згод на обробку персональних даних вказаних осіб.
Однак, учасником у встановлений у вимозі строк зазначені документи не надано та не усунуто невідповідності.
Таким чином, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, зазначене свідчить про те, що тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до виставленої вимоги учасник, серед іншого, повинен був протягом 24 годин надати документи, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів.
Зазначена вимога була виставлена на виконання підпункту 3 пункту 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації згідно з якою, Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «довідку учасника про досвід виконання аналогічних договорів, за нижченаведеною формою ІІ. З метою підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерію учасник у складі пропозиції повинен надати копії не менше ніж двох аналогічних договорів, та документи, що підтверджують їх повне виконання.».
Відповідно до листа відгуку від 04.01.2022 року №01-04-2022/12, який учасником надано у складі пропозиції та на який учасник посилається як на підтвердження виконання аналогічного договору, вказано, що загальна вартість договору №17-3401 від 28.12.2020 року становила 5529119,00 грн. з ПДВ, тоді як учасником надано документи, які підтверджують виконання цього договору на суму 5292372,18 грн., що на 236746,82 грн. менше загальної вартості договору.
Таким чином, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім того, зазначене свідчить про те, що тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також, за результатами розгляду пропозиції учасника встановлено, що учасником надано лист-обґрунтування щодо можливості надання послуг за місцем знаходження об’єктів охорони від 01.06.2023 №0106-27. При цьому, Замовник підкреслює, що відповідно до листа-обґрунтування щодо можливості надання послуг за місцем знаходження об’єктів охорони від 01.06.2023 №0106-27 учасником зазначено: «транспортні засоби мобільної групи швидкого реагування дислокуються за адресами: один автомобіль м. Харків, вул. Чуваська, буд. 8., другий автомобіль м. Харків, вул. Пушкінська, 102 (кладовище №2)».
Поряд із цим, зазначена інформація є недостовірною, оскільки кладовище №2 знаходиться на балансі Замовника та на території якого відсутній автомобіль учасника.
Таким чином, учасником ТОВ «АЛЬФА СБ» не виправлено виявлені замовником невідповідності, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, ззначені факти свідчать про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абз. 3 п. 1, абз. 5 п. 1, абз. 5 п. 2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 зі змінами.
Додатково повідомляємо, що відповідно Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації - для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Підсумовуючи, Замовником проведено розгляд та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА СБ» в межах компетенції, у спосіб та у відповідності до норм чинного законодавства України, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 зі змінами, Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

13 червня 2023 16:07
Вимоги Альфа СБ 13.06.pdf

Документи

16 червня 2023 15:26
Відповідь.pdf
16 червня 2023 15:26
Документи.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2023 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 902 400,00
UAH з ПДВ
902 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН" 1 036 800,00
UAH з ПДВ
979 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 червня 2023 13:29
Електронний підпис
02 червня 2023 18:34
Електронний підпис
02 червня 2023 18:32
36.5. Акти УП Дніпро.pdf.p7s
02 червня 2023 18:32
11. Ліцензія.pdf.p7s
02 червня 2023 18:32
35.1. Договора ГПД.pdf
02 червня 2023 18:32
35.1. Договора ГПД.pdf.p7s
02 червня 2023 18:32
11. Ліцензія.pdf
02 червня 2023 18:32
4. Довідка _Ст. 17 ч. 2.pdf.p7s
02 червня 2023 18:32
36.5. Акти УП Дніпро.pdf
02 червня 2023 18:32
22. Статут ТОВ АЛЬФА СБ.pdf
02 червня 2023 18:32
4. Довідка _Ст. 17 ч. 2.pdf

Публічні документи

20 червня 2023 23:29
Електронний підпис
15 червня 2023 17:38
Електронний підпис
15 червня 2023 17:35
Аналогічний договір 2
15 червня 2023 17:35
Аналогічний договір_1
05 червня 2023 00:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Відхилено 902 400,00
UAH з ПДВ
12 червня 2023 12:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2023 13:42
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"
#40903574
Переможець 979 200,00
UAH з ПДВ
19 червня 2023 09:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 10:28

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог тендерної документації пункту 2 Розділу " Оцінка тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель та листи згоди від осіб, чиї персональні данні зазначені у тендерній пропозиції». Відповідно до вимог тендерної документації підпункту 3 пункту 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «довідку учасника про досвід виконання аналогічних договорів, за нижченаведеною формою ІІ. З метою підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерію учасник у складі пропозиції повинен надати копії не менше ніж двох аналогічних договорів, та документи, що підтверджують їх повне виконання.» Відповідно до вимог Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником у складі пропозиції надано договір оренди приміщення №29/05-23/АСБ від 29.05.2023 року, в якому печатка та данні орендодавця мають нерозбірливий вигляд. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, учаснику закупівлі протягом 24 годи необхідно надати: листи згоди від осіб, чиї персональні данні зазначені у тендерній пропозиції, документи, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, договір оренди приміщення №29/05-23/АСБ від 29.05.2023 року, що має розбірливий вигляд відповідно до вимог тендерної документації.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог тендерної документації підпункту 3 пункту 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «довідку учасника про досвід виконання аналогічних договорів, за нижченаведеною формою ІІ. З метою підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерію учасник у складі пропозиції повинен надати копії не менше ніж двох аналогічних договорів, та документи, що підтверджують їх повне виконання.» Відповідно до вимог пункту 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), та інформацію у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропоновані послуги ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на послуги не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника». Відповідно до вимог пункту 6 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до вимог пункту 7 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) - у разі підписання іншою особою; (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції)». Відповідно до вимог пункту 3 Розділу " Результати торгів та укладання договору про закупівлю " Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер)». Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, учаснику закупівлі протягом 24 години необхідно надати: документи, що підтверджують повне виконання наданих аналогічних договорів, копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), та інформацію у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропоновані послуги ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на послуги не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника, копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності) - у разі підписання іншою особою; (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції), документ (оригінал або копію), що посвідчує особу учасника, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та його ідентифікаційний код (номер).

Документи

19 червня 2023 10:06
Довідка НАЗК
19 червня 2023 09:21
Електронний підпис
19 червня 2023 09:20
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2023 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"
#40903574
979 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2023 10:06
Довідка НАЗК
19 червня 2023 09:21
Електронний підпис
19 червня 2023 09:20
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 15:26
Додатоква угода 2.PDF зміни до договору
25 грудня 2023 15:24
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 15:16
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 15:14
Електронний підпис укладений
26 червня 2023 10:32
Договір.pdf укладений
26 червня 2023 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.3 Договору про закупівлю послуг №147 від «26» червня 2023 року, згідно п.п. 3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML