Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2023-05-24-011936-a ● d7e6ef50e1874c19ac4b255eff886514
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житній ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 05587843 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, Верхній Вал, буд 16 |
Контактна особа: |
Коваленко Роман Олександрович 380503571285 office.zhytniy.rynok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 12:38 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 12:38 |
Очікувана вартість: | 455 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, Верхній Вал, буд 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 16:52 |
Перелік змін 2.docx | |
30 травня 2023 16:51 |
ТД охоронні послуги 2023 зі змінами 2.docx | |
26 травня 2023 16:55 |
Перелік змін.docx |
30 травня 2023 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 травня 2023 16:52 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
30 травня 2023 16:51 |
ТД охоронні послуги 2023 зі змінами 2.docx
|
||||||
26 травня 2023 16:55 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
включення вимоги виконання якої є виключною компетенцією правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування.
Дата подання: 25 травня 2023 10:14
Дата відповіді: 26 травня 2023 12:01
Шановний замовнику, в специфікації наявні вимоги які суперечать завданням охорони і є компетенцією правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування. Приберіть дану вимогу із специфікації.( 5. За запитом Замовника (поштою або листом на ел. адресу) направляти на Об’єкт охорони додаткові групи реагування для боротьби з несанкціонованою торгівлею на прилеглій до ринку території або іншими протиправними діями. )
Окремо роз'ясніть визначення *боротьбу*, форми методи ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовник погоджується з вашим зауваженням щодо п. 5 Специфікації. В звязку з чим, найближчим часом до тендерної документації будуть внесенні відповідні зміни.
Роз'яснення по кількості персоналу
Дата подання: 25 травня 2023 10:21
Дата відповіді: 26 травня 2023 12:43
Шановний Замовнику! Роз'ясніть п .3. Охорону Об’єктів забезпечити силами 2-х цілодобових постів охорони, в робочі, вихідні та святкові дні, два охоронника на зміну. 2-ва охоронники цілодобово на весь об'єкт чи 2-ва охоронники на зміну на 1-н пост? Це різне навантаження
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо п. 3 Технічної специфікації до закупівлі, повідомляємо наступне. Замовнику необхідно забезпечити цілодобову роботу двох постів охорони, двома охоронниками на кожен пост.
щодо обстеження об'єкту або отримання плану території (генплану, чи поповерхового плану)
Дата подання: 25 травня 2023 10:28
Дата відповіді: 26 травня 2023 11:43
Шановний Замовнику! Або розширте технічне завдання, включно до метражів кабельної продукції, Або надайте можливість інженерному складу обстежити об'єкт. Оскільки здійснити прорахунок вартості монтажних робіт неможливо з п. 7. Встановлення протягом 10 робочих днів з моменту підписання Договору власної системи відеоспостереження за приміщеннями та територією КП «Житній ринок» (із визначенням її вартості та складанням акту встановлення) за адресою: м. Київ, вул. Верхній Вал, 16 (за рахунок Виконавця, на період дії Договору), яка нараховує:
- відеокамер – 10 шт. ( зовнішніх – 6 шт., внутрішніх – 4 шт.);
- моніторів – 1 шт.;
- відеореєстратор – 1 шт. ( відеоархів зберігається на строк 20 діб).
Камера, яка має ідентифікувати транспорті засоби, що знаходяться з тієї чи іншої сторони шлагбауму, повинна мати відповідну ступінь збільшення зображення або приближення об’єкта спостереження
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що Замовник готовий забезпечити доступ інженерного складу до обєкту в зручний для Вас час, з Пн по Пт, з 9-00 до 18-00 год.
щодо тд
Дата подання: 25 травня 2023 16:02
Дата відповіді: 26 травня 2023 09:11
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність тендерну документацію у відповідності до Постанови КМ від 12 жовтня 2022 року№1178, зі змінами від 16.05.2023 року та внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник! нажаль з вашого питання не зрозуміло які саме положеннятендерної документації не відповідають вимогам Постанови КМ від 12 жовтня 2022 року№1178, зі змінами від 16.05.2023 року.
уточнення по об'єму наданих послуг
Дата подання: 26 травня 2023 19:09
Дата відповіді: 29 травня 2023 17:27
Шановний Замовнику, дякуємо за оперативну відповідь, але у відповіді Ви ще більше заплутали нас як можливого учасника. Два охоронники на кожен пост, це 48 (людино/годин) на один пост на добу, просимо ще раз детально уточнити скільки охоронців одночасно несе службу на кожному з постів охорони, та скільки людино/годин на добу об'єм послуг. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Повідомляємо вам, що замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині перегляду обєму очікуваної послуги (кількість охоронців на обєкті).
обєм послуг
Дата подання: 26 травня 2023 19:39
Дата відповіді: 29 травня 2023 17:25
Шановний Замовнику з наданої Вами відповіді на 3 питання можна дійти висновку що об’єм охоронних послуго, що замовляються оголошеній закупівлі становить 96 годин на добу ( два цілодобових пости охорони по два охоронники). З огляду на встановлені вимоги щодо об’єму послуг охорони, розрахунок виглядає наступним чином 455 000,00 грн. (очікуваної вартості) поділити на 7 місяців (термін надання послуг) виходить 65 000,00 грн в місяць, якщо отриману суму розділити на кількість днів у місяці та кількість годин охорони на добу (згідно тендерної документації) то отримаємо вартість години охорони, яка становитиме 22,20 грн. год. В зв’язку з цим вимушені звернути Вашу увагу , що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» розмір мінімальної оплати праці в погодинному розрахунку встановлено в розмірі 40,46 грн. год., мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Питання яким чином переможець може забезпечити дотримання норм чинного законодавства щодо встановленого рівня оплати праці найманих працівників, вже не рахуючи податкового навантаження яке несе, як суб’єкт господарювання. Наголошуємо Вам, що персонал охорони проходить відповідне навчання та отримує відповідний кваліфікаційний рівень І-ІV розряд, а гідно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 р. № 32-21/01-1715 “Щодо оплати праці на рівні мінімальної заробітної плати” - оплата праці на рівні мінімальної заробітної плати допустима тільки для простої некваліфікованої праці. Назви таких професій передбачені розділом 9 Класифікатора професій «Найпростіші професії». Встановлення оплати праці працівникам інших професій, передбачених 1 — 8 розділами Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме статті 96 КЗпП України. Взязку з чим вимагаємо переглянути встановлений тендерною документацією обєм послуг охорони, що закуповуються по відношенню до оголошеної вартості закупвлі з дотримання норм чинного законодавства щодо рівня оплати праці та визначеного податкового навантаження на учасників, як субєктів господарювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваша вимога розглянута та повідомляємо наступне. Керуючись принципом максимальної економії, обмежежучись невиликими видатками, що знаходяться в розпорядженні замовника, щодо даної закупівлі, останній визначив очікувану вартість закупівлі виходячи з проведеного аналізу ринку із застосуванням ринкових консультацій. В той же час, з метою проведення даної закупівлі, замовник погоджується з вашою вимогою та вирішив внести зміни до тендерної документаці щодо визначення нового обєму охороних послуг.
Щодо посвідчень з охорони праці
Дата подання: 31 травня 2023 17:26
Дата відповіді: 02 червня 2023 17:03
Добрий день, шановний Замовнику!
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2.2. пункту 1 Таблиці, наведеної розділі ІІІ Тендерної документації - "2. Наявність в Учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" учасник у складі пропозиції повинен надати копію посвідчення керівника підприємства та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України "Про охорону праці".
Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці» служба зохорони праці обов’язково повинна бути створена на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб у відповідності з Типовим положенням про службу охорони праці. Також має бути розроблено Положення про службу охорони праці цього підприємства, визначено структуру такої служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників.
На підприємствах з кількістю працівників менше 50 чоловік функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва (суміщення) особи, які мають відповідну підготовку. А на підприємствах з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні фахівці, які мають не менше трьох років виробничого стажу і пройшли навчання з охорони праці.
Таким чином, положення законодавтва не містить вимоги стосовно того, що відповідальною особою за охорону праці на підприємстві має бути керівник підприємства. Відтак, положення тендерної документації в цій частині носять дискримінаційний характер. Просимо внести до тендерної документації відповідні зміни або надати розяснення чи можуть Учасники у складі пропозиції надати копію посвідчення та витягу з протоколу не щодо керівника підприємства , а щодо іншої посадової особи Учасника.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Щодо вашого зазначаємо наступне. Згідно ст.18 ЗУ "Про охорону праці", Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Відповідно до п.5 Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці, Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно переліку посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань питань охорони праці, посадовими особами є керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт. Відтак керівник підприємства обовязково проходить навчання і перевірку знань з питань охорони праці незалежно від кількості працівників, що працюють на цьому підприємстві та організації і роботи служби охорони праці на підприємстві. Тому положення тендерної документації не носять дискримінаційний характер та відповідають вимогам чиного законодавства України. Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
356 720,00
UAH з ПДВ
|
344 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
398 125,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
441 423,36
UAH з ПДВ
|
441 423,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Переможець |
344 997,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:15
|
Доп. угода №1 до Договору 21.06-2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 12:13
|
Договір А1 Охорона.pdf | укладений |
21 червня 2023 12:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єкту | 1 | послуга |
344 997,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною статусу платника податку на додану вартість Виконавця, ціна договору включає податок на додану вартість. |
Номер договору про закупівлю: | 21/06-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єкту | 1 | послуга |
344 997,00
UAH з ПДВ
|