Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНА" ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 32863485 |
Місцезнаходження: | 67520, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Трояндове, вул.Сонячна, будинок 4 |
Контактна особа: |
Кондратюк Віктор Васильович 0978205368 k.p.kalynaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 11:58 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 11:58 |
Очікувана вартість: | 2 485 786,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 428,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 15:38 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_Водогін (3).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000102 ● 9740b76e8b2246efb80492b3a3ff5bc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2023 Одеса № 169
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2023№ 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2023-05-24-011661-a 24.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-11 12:24:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
У пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), зазначено що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
1. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «МД-КОНСТРАКТ» (далі – ТОВ «МД-КОНСТРАКТ») у складі тендерної пропозиції, та які зазначені у протоколі уповноваженої особи Замовника від 01.06.2023?
2. Як Замовник переконався у тому, що не наданий учасником ТОВ «МД-КОНСТРАКТ» на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції дефектний акт призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого цим учасником? Надати документальне підтвердження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-12 10:30:52
Відповідь на Запит про надання пояснення від 11.07.2023 року №7a76d661cde44c1c8f3614027331dfe0 по процедурі закупівлі «Утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання - капітальний ремонт водогону від вул.Миру до вул.Шкільної в с.Трояндове Одеського району Одеської області (код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-24-011661-a)
На ваш Запит про надання пояснення від 11.07.2023 року №7a76d661cde44c1c8f3614027331dfe0 по процедурі закупівлі «Утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання - капітальний ремонт водогону від вул.Миру до вул.Шкільної в с.Трояндове Одеського району Одеської області (код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-24-011661-a) можемо пояснити наступне: Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), пунктом 28 Особливостей передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, у частині 3 статті 22 Закону зазначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись нормативними актами передбаченими вище Замовником було прийнято рішення щодо зазначення у Додатку 6 до Тендерної документації наступного абзацу «Під час періоду подання пропозицій закупівлі учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт, скласти дефектний акт, погодити його з Замовником та надати сканкопію у складі своєї тендерної пропозиції», що дає змогу Замовнику переконатись у тому, що Учасник повністю ознайомлений з переліком та видом робіт та має можливість виконати передбачені роботи якісно та у встановлений термін, Замовником жодним чином не перешкоджалося відвідування об’єкту виконання робіт, усі контакти та адреси були зазначені у Тендерній документації.
Відповідно до пункту 54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідно до пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.», Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «МД-КОНСТРАКТ» (далі - ТОВ «МД-КОНСТРАКТ») у складі тендерної пропозиції було надано файл «№16 тендерна проопозиція.pdf» де він своїм підписом погодився з умовами викладеними у зазначеному пункті, та, відповідно, з умовами передбаченими тендерною документацією.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Дана норма передбачає можливість усунення невідповідностей, допущених учасником під час підготовки своєї тендерної пропозиції, проте відповідно до Додатку 6 Тендерної документації «Під час періоду подання пропозицій закупівлі учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт, скласти дефектний акт, погодити його з Замовником та надати сканкопію у складі своєї тендерної пропозиції» зазначено саме те, що Учасник повинен відвідати об’єкт «під час періоду подання пропозицій», період подання пропозицій тривав з 24.05.2023 15:38 по 01.06.2023 00:00, після закінчення періоду прийому пропозицій та проведення аукціону, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МД-КОНСТРАКТ» було виявлено, що відсутній погоджений замовником Дефектний акт. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. У зв’язку з тим, що період прийому пропозицій закінчився, відвідати об’єкт та погодити Дефектний акт під час періоду прийому пропозицій не є можливим, а тому передбачити надання такого акту в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей було б неможливим, у зв’язку з цим ТОВ «МД-КОНСТРАКТ» не зміг би усунути невідповідності в інформації та/або документах відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Додатково зазначаємо, що у ТОВ «МД-КОНСТРАКТ» після публікації рішення про відхилення тендерної пропозиції з 01.06.2023 15:37 по 07.06.2023 00:00 була можливість оскаржити рішення Замовника у встановленому законом порядку, ТОВ «МД-КОНСТРАКТ» рішення Замовника не оскаржував, а отже був згоден з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись нормами чинного законодавства, рішення замовника є цілком законним.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-24 13:23:59
Протокол виправлення технічної помилки
Протокол виправлення технічної помилки допущеною уповноваженою особою в публікації інформації про оплату договору
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення зазначені в висновку моніторингу номер 9740b76e8b2246efb80492b3a3ff5bc7 - усунуто, Договір розірвано
2023-07-21 15:17:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2023-07-25 16:41:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД-КОНСТРАКТ" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Нікора Богдан Валентинович" |
2 313 078,97
UAH з ПДВ
|
2 313 078,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД-КОНСТРАКТ" #38617671 |
Відхилено |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 15:37
|
ФОП "Нікора Богдан Валентинович" #3370014399 |
Переможець |
2 313 078,97
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 08:54
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
20 липня 2023 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 09:43
|
протокол ПОМИЛКА.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 12:54
|
Договір водогін трояндове_compressed.pdf | укладений |
19 червня 2023 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол щодо допущення уповноваженою особою технічної помилки, а саме: внесення змін до плану закупівлі, до оголошення про проведення процедури та звіту про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 5/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |