Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" |
Код ЄДРПОУ: | 03349499 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Гречишникова, 54 |
Контактна особа: |
Єфремова Анастасія +380512246372 efremova@elu.mk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 11 299 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 14:14 |
протокол УО про внесення змін у ТД.pdf | |
30 травня 2023 14:14 |
перелік змін -.docx | |
30 травня 2023 14:14 |
ТД машина дорожня комбінована - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
24 травня 2023 14:51 |
протокол УО про затвердження ТД.pdf |
30 травня 2023 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2023 14:14 |
протокол УО про внесення змін у ТД.pdf
|
|||
30 травня 2023 14:14 |
перелік змін -.docx
|
|||
30 травня 2023 14:14 |
ТД машина дорожня комбінована - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
24 травня 2023 14:51 |
протокол УО про затвердження ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More than the fact that this section is only permission, and CMU is not above Law 922, which says "15-30 days". This term is remaining in Law.
A 7-day term is provided for exceptional situations and really simplified terms. Are your terms simplified? With such specifications and conditions? ... But in your case the delivery time is anyway till the end of the year.
Please understand that nobody is ready, and more than that, so much motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. You have a war and we condolence you. But the rest of the world has no war and companies are working normal business style. Factories do not care. It is even hard now to persuade them to supply anything to Ukraine even with normal terms because of enormous risks. So, as result, 90% of “7 days as per CMU 1178” Ukrainian tenders are failing because of no bidders. The rest 10% bidders are "friends". But such transactions are thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure.
If you really want to receive products and have fair intentions - please extend the deadline for documents as per Law requirements. 21 days for documents would be fair in the middle. Of course, delivery time shall remain unchanged. Serious buyers as NaftoGaz also tried initially 7 days term, but after default of 80% of their tenders now returned to the normal terms.
Do you remember: "Who is in a hurry - that is always doing twice"?
Sincerely,
=======================
Шановний покупець!
Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Більше того, що цей розділ є лише дозволом, а КМУ не стоїть вище Закону 922, який говорить «15-30 днів». Цей термін залишився в законі.
Для виняткових ситуацій і дійсно спрощених умов передбачено 7-денний термін. Ваші умови спрощені? З такими характеристиками та умовами? ... Але у вашому випадку термін доставки все одно до кінця року.
Будь ласка, зрозумійте, що ніхто не готовий, і більше того, настільки мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. У вас війна і ми вам співчуваємо. Але в решті світу немає війни, і компанії працюють у звичайному діловому стилі. Заводам байдуже. Зараз навіть важко переконати їх постачати щось в Україну навіть на нормальних умовах через величезні ризики. Таким чином, 90% українських тендерів «7 днів згідно КМУ 1178» провалюються через відсутність учасників. Решта 10% учасників торгів – «друзі». Але за такими транзакціями «Великий Брат» ретельно стежить – можете бути впевнені.
Якщо ви дійсно бажаєте отримати продукцію і маєте справедливі наміри - просимо продовжити термін подачі документів згідно вимог Закону. 21 день для документів був би справедливим посередині. Звичайно, терміни доставки залишаються незмінними. Серйозні покупці, такі як Нафтогаз, також намагалися спочатку 7-денний термін, але після невиконання 80% своїх тендерів тепер повернулися до нормальних умов.
Пам'ятаєте: "Хто поспішає - той двічі робить"?
З повагою
Так, дійсно, відповідно до основних принципів права - Закон має більшу юридичну силу ніж постанови та інші нормативно-правові акти. Попри те наше підприємство, яке є Замовником за ЗУ "Про публічні закупівлі" та працює в умовах воєнного стану, керується постановою КМУ 1178. На сьогоднішній день, чає є важливим ресурсом, і саме задля швидкого та доступного закупівельного процесу Кабінетом Міністрів України було затверджено вищезазначену Постанову.
Закупівля UA-2023-05-24-010038-a відповідає умовам чиного законодавства України та є доступною всім бажаючим учасникам.
Додатково повідомляємо, що участь в процедурі закупівлі є правом Учасника, а не його обов'язком.
Добре, дякую
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000050 ● b82b1787161d45e389eec2ecafd306b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2023 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-24-010038-a, 24.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 15:24:30
Про надання пояснення
Дата: 30.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-24-010038-a, яка проводилась Комунальним підприємством "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг".
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-04 13:20:40
надання пояснення на запит
30 серпня 2023 року нами було отримано запит про надання пояснення, КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» надає Вам пояснення, в межах наданих строків, на наступні запитання:
1. . Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
Повідомляємо Вам що ми не є розпорядниками бюджетних коштів, а є їх одержувачами і дану закупівлю проводили в межах бюджетного призначення від розпорядників на закупівлю спеціалізованої техніки.
КП «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» відповідно до законодавства є Замовником, і свою діяльність у сфері закупівель здійснює на засадах Закону України «Про публічні закупівлі» і під час дії воєнного стану Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі ми дотримувались положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року №275 (далі – Методика).
Обґрунтування потреби – наше підприємство за однією зі своїх діяльностей здійснює зимове утримання вулично-шляхової мережі міста Миколаєва, задля пришвидшення оперативності прибирання та посипання дорожнього покриття під час зимових негод, та зменшити рівень небезпеки для містян в нас завжди є потреба у збільшені кількості спеціалізованої техніки.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до п.2 Розділу 2 Методики, на підставі отриманої відділом публічних закупівель службової записки начальника гаражу від 08.04.2023 року №б/н (додано у додатки).
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до отриманих комерційних пропозицій, надаємо Вам перелік з запропонованими цінами на наші запити (комерційні пропозиції додано у додатки до пояснення):
1) ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» комерційна пропозиція від 12.04.2023 року:
- машина дорожня комбінована МДКЗ на базі самоскида Ford Cargo 1833D (з піскорозкидальним обладнанням та відвал) – 6 270 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки);
- машина дорожня комбінована МДКЗ на базі самоскида JAC N200 (з піскорозкидальним обладнанням та відвал) – 4 650 00,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки).
2) ТОВ «Торговий дім «Будшляхмаш» комерційна пропозиція на машину МДКЗ-26-08 на базі самоскида JAC N200 – 4 198 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки) та додатково 279 070,00 грн з ПДВ (за одиницю навісного обладнання – відвалу)
3) ТОВ «Київ-Спецтех» надало наступні комерційні пропозиції:
- машина дорожня комбінована на базі самоскиду Dongfeng DFA 3165 – 4 300 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки);
- машина комбінована дорожня МКД-11 на базі JAC N200 – 4 600 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки);
- машина комбінована дорожня МКД-11 на базі DAYUN 1140 – 3 800 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки);
- машина комбінована дорожня МКД-11 на базі DAEWOO – 5 700 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки);
- машина дорожня комбінована МКД-11 на базі MAN TGM – 5 680 000,00 грн з ПДВ (за одну одиницю техніки).
Тобто вбачаючи з вищезазначеного очікувана вартість нашої закупівлі розрахована на максимальній економії бюджетних коштів за найнижчими ринковими цінами.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Повідомляємо Вам, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова), а саме у пункті 4-1 зазначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та його оприлюднення .
Попри те, вище вже було зазначено, що наше підприємство є лише одержувачем бюджетним коштів та не підпадає під дію цієї норми тому не має обов’язку щодо публікації вищезазначеного обґрунтування.
- службова записка начальника гаражу від 08.04.2023 б.н.pdf
- ТОВ ВК Інтер Авто-Трейдинг Ford Cargo 1833D.pdf
- ТОВ ВК Інтер Авто-Трейдинг JAC N200.pdf
- ТОВ КИЇВ-СПЕЦТЕХ _DAEWOO.pdf
- ТОВ КИЇВ-СПЕЦТЕХ _JAC_N200.pdf
- ТОВ КИЇВ-СПЕЦТЕХ DAYUN_1140.pdf
- ТОВ КИЇВ-СПЕЦТЕХ Dongfeng DFA.pdf
- ТОВ КИЇВ-СПЕЦТЕХ MAN TGM.pdf
- ТОВ ТД Будщляхмаш - JAC 200.doc
- відповідь на моніторинг.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені зобов’язання Західним офісом Держаудитслужби, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Повідомляємо Вам наступне, уповноважена особа – відповідальна за закупівлю UA-2023-05-24-010038-a прослухала роз’яснювальну роботу, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та буде направлена на додаткові навчання з підвищення кваліфікації.
2023-09-18 18:57:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0193/2023пр |
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0193/2023пр |
Дата відкриття провадження: | 11 жовтня 2023 |
Документи:
11 жовтня 2023 15:57
|
Електронний підпис |
11 жовтня 2023 15:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 14:45
|
д.у.№1 до договору 030.168.0623 від 14.06.2023.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 15:43
|
030.168.0623 від 14.06.2023.pdf | укладений |
14 червня 2023 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 030/168/0623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | д.у. №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |