Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Хрипта Ростислав Михайлович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 4 703 073,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 515,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 0,5 % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжного доручення про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках, передбачених ст. 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 14:32 |
Тендерна документація спорт.майданчик Либохора.docx | |
24 травня 2023 14:32 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
24 травня 2023 14:32 |
додаток 2. технічне завдання.doc | |
24 травня 2023 14:32 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000076 ● 1e5ba9c8378c4218be8b416d39d0e04e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2023 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 209.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-24-009422-a, 24.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-13 10:59:02
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-24-009422-a, яка проведена Славською селищною радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-13 18:48:06
Пояснення
Щодо надання пояснень з приводу поставлених питань, замовник повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації "Будівництво спортивного майданчика по вул.Шевченка в с.Либохора Сколівського району Львівської області. Коригування.", виконаній відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», пройшла експертизу, отримано позитивний експертний Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" №1753/23 від 27.04.2023 року. Документація затверджена рішенням сесії Славської селищної ради. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік на "Будівництво спортивного майданчика по вул.Шевченка в с.Либохора Сколівського району Львівської області. Коригування." визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Славської селищної ради на 2023 рік в сумі 5 417,662 тис. грн. (П’ять мільйонів чотириста сімнадцять тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 коп.).
Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до Настанова з визначення вартості будівництва та згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: "Будівництво спортивного майданчика по вул.Шевченка в с.Либохора Сколівського району Львівської області. Коригування.". Очікувана вартість предмету закупівлі складає 4 703 073,60 грн. (Чотири мільйони сімсот три тисячі сімдесят три гривні 60 коп.), в тому числі ПДВ.
Крім зазначеного, доводимо до відома, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному веб-сайті громади за посиланням: «https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1689252617/».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-07-11-000076, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник на предмет виявлених органом фінансового контролю порушень повідомляє наступне. 1. Щодо формальних помилок. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущене уповноваженою особою порушення у вигляді зазначення у тендерній документації опису формальної помилки, якої немає у Переліку формальних помилок (далі – Перелік), який затверджено наказом Міністерства від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Щодо вказаного порушення орган місцевого самоврядування звертає увагу на наступне. Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі –Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) серед відомостей, які повинна містити тендерна документація, передбачені, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому в ч.2 ст.22 Закону зазначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В свою чергу, в пункті 11 частини 1 статті 9 Закону міститься вказівка на повноваження Мінекономіки розробити та затвердити перелік формальних помилок. На виконання вимог Закону Мінекономіки розроблено відповідний Перелік формальних помилок та затверджено його наказом від 15.04.2020 № 710. Перелік зареєстрований в Мінюсті 29.07.2020р. за № 715/34998. Водночас, в Законі не передбачено вказівки, що перелік формальних помилок в тендерній документації має співпадати з переліком, який затверджує Мінекономіки. Інакше кажучи: правова роль переліку формальних помилок № 710 у Законі про публічні закупівлі не відповідає принципу формальної визначеності. Тому питання вичерпності та обов’язковості Переліку № 710 є доволі спірним. Той факт, що ніде в законодавстві не вказано прямо, кому і навіщо потрібен Перелік № 710 дозволяє припустити, що цей Перелік № 710, хоча і зареєстрований у Мін’юсті та є частиною законодавства, однак на роль вичерпного та загальнообов’язкового акта не претендує. Водночас, Тендерна документація на закупівлю «Будівництво спортивного майданчика по вул. Шевченка в с. Либохора Сколівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, викладені у п.1-12 ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, передбачені Переліком №710. Більше того, п.1.5 ч.2 Розділу 3 Тендерної документації передбачає опис формальних помилок з відсилкою на наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». При цьому, на додаток до затвердженого Мінекономіки переліку помилок в тендерній документації замовника зазначено: «Інші несуттєві помилки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення щодо визначення помилки формальною чи неформальною приймається замовником.» Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищевикладеного, не можемо погодитись із твердженням наведеним у висновку щодо проведеного моніторингу UA-M-2023-07-11-000076, що при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 та Наказу №710, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Попри це, щодо вказаного порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час під час складання наступних тендерних документацій. 2. Щодо вимоги надання ліцензії. Суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності регулюються Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» який зокрема визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають обов’язковому ліцензуванню. Отже даний закон містить пряму вказівку на необхідність наявності ліцензії у суб’єктів господарювання для провадження певного виду діяльності. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки наявність ліцензії для провадження певних видів діяльності передбачена законодавством, то уповноваженою особою було прийнято рішення про включення в тендерну документацію вимоги, щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю «достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» Варто зазначити, що дана вимога встановлена таким чином, що не зобов’язує переможця надавати саме чинну ліцензію чи інший дозвільний документ під час укладання договору, оскільки у самій вимозі зазначається обов’язковість надання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, окрім того зазначається: якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. На підставі вищевикладеного, не можемо погодитись із твердженням наведеним у висновку щодо проведеного моніторингу UA-M-2023-07-11-000076, що при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 та Наказу №710, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Попри це, щодо вказаного порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час під час складання наступних тендерних документацій. 3. Щодо невідхилення тендерної пропозиції ФОП Блащака Р.П. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, з інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам, а також маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення такої вимоги в Додатку 2) згідно з Додатком 2 до тендерної документації та частини 6 розділу 3 тендерної документації. У Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовника визначено, що у складі тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність наступним технічним вимогам: на поліуретанове покриття, учасник повинен надати зокрема, сертифікат, що підтверджує відповідність поліуретанового покриття нормі EN 14877:2013. Згідно з зауваженням наведеним у висновку моніторингу у складі тендерної пропозиції ФОП Блащака Р.П. відсутній сертифікат, що підтверджує відповідність поліуретанового покриття нормі EN 14877:2013. Проте замовником при розгляді пропозиції взято до уваги, що у складі пропозиції ФОП Блащака, а саме у файлі «25.1 Сертифікати по технічній частині.pdf» наявний протокол лабораторних випробувань на відповідність стандарту EN 14877:2013, який містить висновок про відповідність поліуретанового покриття зазначеному стандарту. Відповідно до ч.1.ст1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Таким чином, закон визначає що сертифікат відповідності є не єдиним документом, який підтверджує відповідність та за юридичною силою прирівнює його до декларації про відповідність, протоколу випробувань, звіту, висновку, свідоцтва чи будь-якого іншого документа, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. При цьому, тендерна документація замовника не містила окремих вимог до документа, яким учасник має підтвердити відповідність поліуретанового покриття нормі EN 14877:2013, зокрема, в частині того, ким має бути виданим відповідний документ чи яку інформацію він має містити. Вважаємо, що відхилення пропозиції Блащака Р.П. лише з підстав, що у документі, який надав учасник на виконання вимоги відсутнє слово «Сертифікат» не було б аргументованим, оскільки за своїм визначенням, СЕРТИФІКАТ - це, всього лиш, письмовий офіційний документ. Учасник надав у складі пропозиції документ, що підтверджує відповідність поліуретанового покриття нормі EN 14877:2013, а саме протокол лабораторних випробувань на відповідність стандарту EN 14877:2013 чим виконав вимоги тендерної документації в цій частині. Рішення щодо визначення учасника ФОП Блащак Р.П. переможцем було прийнято, в першу чергу, опираючись на мету ЗУ «Про публічні закупівлі» та, керуючись його принципами, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності. 4. Щодо не зазначення у договорі про закупівлю гарантійного строку експлуатації. Проведеним моніторингом встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (пункт 6.8. частини 6 розділу 3) гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником, початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва, про що учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Учасником ФОП Блащаком Р.П. у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 29.05.2023 № 29, яким він гарантує, що строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Водночас, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що договором від 15.06.2023 №01/237, укладеним між Замовником та ФОП Блащаком Р.П. не визначено гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва. Щодо вказаного порушення повідомляємо, що завантаження договору в електронну систему закупівель без зазначення у договорі підряду гарантійних строків якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) сталося в результаті технічної/механічної помилки та було усунуто шляхом укладення додаткової угоди між сторонами за №1/364-1 від 07.08.2023 року, яка була в установленому порядку опублікована в електронній системі закупівель. В частині зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель замовник повідомляє наступне. У висновку моніторингу зазначено «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Блащака Р.П. щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3, 18 та 49 Особливостей №1178, а також норм пункту 5 та абзацу третього пункту 103 Постанови КМУ №668 та частини першої статті статті 638 Цивільного кодексу України при укладанні договорів, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Щодо наведених зобов’язань щодо усунення порушень замовник вважає за необхідне зазначити на неможливості його виконання з огляду на наступне. Зауваження наведені у висновку стосуються роботи уповноваженої особи – провідного спеціаліста юридичного відділу Ростислава Хрипти. При цьому, уповноважена особа відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділена повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Сторона договору ФОП Блащак в усній формі повідомив нас про свою незгоду з розірванням договору. Договір також може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Тобто, для того, щоб розірвати договір в судовому порядку повинні бути причини. Проте у Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час, договір про закупівлю перебуває в процесі виконання, претензії щодо якості виконаних робіт в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. Договір, за яким нам пропонують припинити зобов’язання є укладеним ще 15 червня 2023 року і на даний момент є більшою частиною виконаним, за попередньою домовленістю Підрядник гарантував його повне виконання до 01 вересня 2023 року. При цьому, захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі майже виконаний, відноситься до виключних заходів, обрання яких можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Відповідної позиції дотримується , зокрема, суд у Справі № 140/15644/20 від 27 .01.2021 (оголошення № UA-2020-07-21-007760-b). У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаю, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи – підрядника, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. ( Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024) Вважаємо, Висновок Держаудитслужби необґрунтованим, надміру формальним, таким, що не відповідає критеріям та розсудливості та «пропорційності», а вимогу про зобов’язання замовника вжити заходів до припинення зобов’язань за договором, що не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси територіальної громади та не порушує принципів здійснення публічних закупівель, визначених законодавством. Зважаючи на те, що процедура моніторингу процедури закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена не як каральна функція, а спрямована на запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ст.1 Закону) дозволяємо собі припустити, що запропонований в висновку спосіб усунення порушень не є можливо єдиним. Звертаємо увагу на те, що завдання замовника — усунути порушення, діючи при цьому добросовісно та розумно, але не обов’язково саме тим способом, який визначив контролюючий орган. З огляду на все вищевикладене, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-07-11-000076 закупівлі «Будівництво спортивного майданчика по вул.Шевченка в с.Либохора Сколівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» уповноважена особа зобов’язується вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-08-08 16:18:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм пункту 5 та та абзацу третього пункту 103 Постанови КМУ №668 та частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, частини першої статті 41 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2023 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БЛАЩАК РОМАН ПЕТРОВИЧ |
4 325 670,00
UAH з ПДВ
|
4 301 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС |
4 395 120,00
UAH з ПДВ
|
4 324 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БЛАЩАК РОМАН ПЕТРОВИЧ #2611816273 |
Переможець |
4 301 670,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 16:11
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 11:26
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
10 січня 2024 11:25
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 січня 2024 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 10:28
|
договір | укладений |
15 червня 2023 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність виправлення технічної/механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 01/237 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1/364-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та внесення змін до обсягів бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 01/237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення обсягу бюджетних призначень на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |