Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зупинка громадського транспорту
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-05-24-008325-a ● 2af7557047e3491f991838835c69f8fc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11 |
Контактна особа: |
Затолюк Віктор Борисович +380689558312 vidd_snab_zttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Зупинка громадського транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет: КЕКВ:3210; критерії оцінки 100% ціна; | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 09:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2023 09:03 |
Перелік змін ТД.doc | |
30 травня 2023 09:03 |
ТД 2023 в новій редакції 2.doc | |
24 травня 2023 14:03 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
24 травня 2023 13:55 |
Додаток 5 Проект Договору Зупинка.doc |
30 травня 2023 09:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 травня 2023 09:03 |
Перелік змін ТД.doc
|
||||||
30 травня 2023 09:03 |
ТД 2023 в новій редакції 2.doc
|
||||||
24 травня 2023 14:03 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
||||||
24 травня 2023 13:55 |
Додаток 5 Проект Договору Зупинка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог ТД
Дата подання: 26 травня 2023 12:40
Дата відповіді: 26 травня 2023 14:27
Доброго дня! Шановний замовник, Вами в додатку 3 ТД, встановлена наступна вимога
- Лист з детальним описом предмета закупівлі та з фото запропонованого товару; Ми, як виробник аналогічних зупинок маємо бажання прийняти участь в даній закупівлі, тому просимо внести зміни стосовно надання фото запропонованого товару, адже дані зупинки будуть виготовлятися по Вашим розмірам і вимогам згідно наданих Вами креслень переможцем закупівлі. Учаснику виготовляти саме таку зупинку, тільки для подання фото в тендерній пропозиції недоцільно. Внесіть зміни щодо подання фото запропонованого товару, на подання малюнку запропонованого товару. Дякуємо за співпрацю!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Добре.Зміни будуть внесенні.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 29 травня 2023 12:39
Дата відповіді: 29 травня 2023 13:07
Шановний Замовнику! Налайте, будь ласка, відповідь стосовно аналогічного договору. Достатнім буде надання аналогічного договору згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини чи аналогічний договір повинен бути на зупинку громадського транспорту?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня, аналогічний договір має відповідати за видом та за предметом закупівлі.
Щодо відгуку за аналогічним договором
Дата подання: 29 травня 2023 12:48
Дата відповіді: 29 травня 2023 13:08
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, відповідь, який саме ідентифікатор закупівлі повинен бути вказаний у відгуку за аналогічним договором? Відгук повинен бути адресований саме Комунальному підприємству “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління” ЖМР у межах цієї закупівлі, чи ідентифікатор закупівлі за яким виконувався аналогічний договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ідентифікатор закупівлі за яким виконувався договір.
Щодо ТД
Дата подання: 29 травня 2023 16:34
Дата відповіді: 30 травня 2023 08:47
Шановний замовник! Ми уважно вивчили зміни, що були Вами внесені, але знову просимо прибрати вимогу щодо надання фото товару до підписання Договору. Проставте будь ласка зміни в Додатку 3:
Лист -гарантія, що Учасник в разі визнання переможцем перед підписанням договору надасть на електронну адресу вказану в тендерній документації лист з детальним описом предмета закупівлі та фото або малюнком!!! запропонованого товару;
Зупинки по даній закупівлі будуть виготовлятися всі разом (10 штук) і виготовляти окремо одну зупинку до підписання договору недоцільно!, для підтвердження асортименту ми готові до підписання договору надати фото зупинок нашого виробництва які вже були виготовлені під час виконання інших договорів.
Також пунктом 1.1 Додатку 3 Ви прописали:
позитивний відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням номеру, дати та суми Договору, а також ідентифікатору закупівлі.
велике прохання внести зміни і інформацію щодо суми договору та індентифікатору Закупівлі проставити, як обов'язковий критерій в довідці про виконання. В листах відгуках зазвичай прописують, предмет договору, номера та дату договорів, а відслідкувати Закупівлю можливо буде за інформацією наданою в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, щодо фото ваше прохання приймається і будуть внесені відповідні зміни. Що стосується відгука то тут вам прийдеться попрацювати і попросити відгук такий як вимагає того Замовник, дане прохання не буде задоволене.
Щодо вимог до предмета закупівлі
Дата подання: 02 червня 2023 11:39
Дата відповіді: 02 червня 2023 11:53
Прошу надати роз'яснення щодо окремих частин предмета закупівлі, що проводиться в цілому. В п.1 розділу V зазначено, що учасники мають надати ціну, яка включає всі витрати пов'язані з умовами поставки та отриманням необхідних дозволів та ліцензій. Чи має тендерна пропозиція ураховувати вартість пов'язану з монтажем конструкцій павільйонів зупинок, влаштуванням фундаменту (згідно плану фундаментів арк.5 технічної документації) та відновленням благоустрою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, монтаж, фундамент та благоустрій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" |
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" #33977658 |
Переможець |
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 09:16
|
Додаткова угода на розірвання договору | укладений |
12 вересня 2023 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 09:12
|
Підписаний договір | укладений |
22 червня 2023 09:11
|