Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Буське міське комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 22370571 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Львівська,6 |
Контактна особа: |
Межвінський Святослав Дмитрович 380326421275 b.m.komynalne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 13:22 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 13:22 |
Очікувана вартість: | 578 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Дизельне паливо – 10 000л. (ДК 021:2015:09130000-9) по талонах/скретч-картках номіналом 10л. та 20л. Бензин марки А-95 – 3 000л. (ДК 021:2015:09130000-9) по талонах/скретч-картках номіналом 10л. та 20л. Поставка Товару здійснюється на склад Замовника: – 80500, Львівсьа обл., Золочівський р-н., м. Буськ, вул. Львівська, 6 Фактичний відпуск пального – АЗС Учасника на відстані не більше 5 км від місцезнаходження Замовника, на якому останній зможе здійснювати заправку власного автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі (Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 6).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 13:42 |
Оголошення.pdf | |
24 травня 2023 13:42 |
Проєкт Договору.docx | |
24 травня 2023 13:41 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
24 травня 2023 13:41 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000065 ● 4a69f1ca19c74b349c50a67e0ee9c7ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2023 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 209.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-24-007989-a, 24.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-13 10:54:33
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-24-007989-a, яка проводилась Буським міським комунальним підприємством (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 13:23:02
У відповідь на Ваш запит про надання інформації від 13.07.2023 року повідомляємо наступне:
Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та
експлуатаційних характеристик товару, що повинні забезпечити процеси діяльності підприємства, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні, із врахуванням положень ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови», вимог внутрішніх нормативних документів підприємства, які розроблені у відповідності до методик, затверджених Уповноваженим органом. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі загальнодоступних даних аналізу цін на ринку (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/detail/), в системі Prozorro по закупівлях із аналогічним предметом, цінах на АЗС станом на дату оприлюднення оголошення про закупівлю.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
Під час проведення публічних закупівель замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі–Закон) та постанови Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті на веб-порталі Уповноваженого органу. Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016р. в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-14 12:02:13
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-24-007989-a, яка проводилась Буським міським комунальним підприємством (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» договір від 22.06.2023 №24ТЛБЗ-34290/23 (далі – Договір №24ТЛБЗ-34290/23), який оприлюднено в електронній системі закупівлі 26.06.2023.
Проведеним під час моніторингу аналізом відповідності умов укладеного Договору №24ТЛБЗ-34290/23 з визначеними умовами в Проекті договору Замовника (Додатку 4 до тендерної документації), встановлено відсутність розділів 7 та 9 умов договору, які визначені у Додатку 4).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини відсутності розділів 7 та 9 в укладеному Договорі №24ТЛБЗ-34290/23?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 13:35:36
У відповідь на Ваш запит про надання інформації від 14.07.2023 року повідомляємо наступне:
Щодо причини відсутності розділів 7 та 9 в укладеному Договорі №24ТЛБЗ-34290/23:
За результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», договір від 22.06.2023 №24ТЛБЗ-34290/23 (далі – Договір №24ТЛБЗ-34290/23), який оприлюднено в електронній системі закупівлі 26.06.2023.
Умови укладеного Договору №24ТЛБЗ-34290/23 повністю відповідають визначеним умовам в Проекті договору Замовника (Додатку 4 до тендерної документації). Проте, при публікації договору про закупівлю, одна із сторінок скан-копії Договору не завантажилася в електронну систему закупівель з технічних причин та/або збою комп’ютерного обладнання. Враховуючи вище наведене, надаємо для ознайомлення скан-копію Договору у повному обсязі. Додатково повідомляємо, що зобов’язання за Договором №24ТЛБЗ-34290/23 виконані Сторонами у повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно якої Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку повинен оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, повідомляємо. Висновок Західного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-24-007989-a ID закупівлі:72b70f74782e42e2b221002f57e2835f розглянуто на нараді (економічному навчанні) замовника Буського міського комунального підприємства, наголошено про неухильність дотримання вимог Закону, недопущення у подальшому порушень норм пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пунктів 3 і 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
2023-07-24 13:25:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | Серія ДАСУ №13/0157/2023пр |
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
29 серпня 2023 11:49
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" |
513 000,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
535 000,00
UAH з ПДВ
|
512 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" #42726537 |
Відхилено |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 17:17
|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
512 970,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 10:08
|
Договір про закупівлю товарів.pdf | укладений |
26 червня 2023 10:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 10000 | літр |
39,00
UAH з ПДВ
|
Бензин марки А-95 | 3000 | літр |
40,99
UAH з ПДВ
|