Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот № 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (Папір А-4), Лот № 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
313 230,00 UAH
UA-2023-05-24-003221-a ● 8ab3f09ef6de4a73a055da80a03ed823
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04059958 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37 |
Контактна особа: |
Таісія Мачкур +380500268411 z1010x@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 313 230,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення відкритих торгів з особливостями усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Тендерна документація
24 травня 2023 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 11:12 |
Канцтовари, папір -ТД- п.6 - 2023.docx | |
24 травня 2023 11:11 |
Додаток 9 до ТД п. 6 - 2023.doc | |
24 травня 2023 11:11 |
Додаток 8 до ТД п. 6 -2023.doc | |
24 травня 2023 11:11 |
Додаток 7 до ТД п. 6 - 2023.doc | |
24 травня 2023 11:09 |
Додаток 6 до ТД -п. 6 -2023.doc | |
24 травня 2023 11:08 |
Додаток 5 до ТД - п. 6 - 2023.docx | |
24 травня 2023 11:07 |
Додаток 4.2 до ТД-п. 6 -2023.docx | |
24 травня 2023 11:07 |
Додаток 4.1 до ТД-п. 6 -2023.docx | |
24 травня 2023 11:07 |
Додаток 3 до ТД - п. 6 - 2023.docx | |
24 травня 2023 11:06 |
Додаток 2 до ТД - п. 6 - 2023.docx | |
24 травня 2023 11:06 |
Додаток 1 до ТД -п. 6 -2023.doc |
24 травня 2023 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2023 11:12 |
Канцтовари, папір -ТД- п.6 - 2023.docx
|
|||
24 травня 2023 11:11 |
Додаток 9 до ТД п. 6 - 2023.doc
|
|||
24 травня 2023 11:11 |
Додаток 8 до ТД п. 6 -2023.doc
|
|||
24 травня 2023 11:11 |
Додаток 7 до ТД п. 6 - 2023.doc
|
|||
24 травня 2023 11:09 |
Додаток 6 до ТД -п. 6 -2023.doc
|
|||
24 травня 2023 11:08 |
Додаток 5 до ТД - п. 6 - 2023.docx
|
|||
24 травня 2023 11:07 |
Додаток 4.2 до ТД-п. 6 -2023.docx
|
|||
24 травня 2023 11:07 |
Додаток 4.1 до ТД-п. 6 -2023.docx
|
|||
24 травня 2023 11:07 |
Додаток 3 до ТД - п. 6 - 2023.docx
|
|||
24 травня 2023 11:06 |
Додаток 2 до ТД - п. 6 - 2023.docx
|
|||
24 травня 2023 11:06 |
Додаток 1 до ТД -п. 6 -2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-24-003221-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 28 травня 2023 20:42
вимога
Добрий день!
Шановний Замовник, позиція №23 Лоту 2 Додатку 3 містить вимогу щодо щільності стрічки 50мкм та незрозуміло що за дані "(30м/8шт", якщо потрібно вказаний розмір 18*30. Мабуть, помилково. Внесіть, будь ласка зміни та вкажіть щільність стрічки 40мкм, а не 50мкм, що є дискримінаційною вимогою - за такими параметрами та невеликою кількістю неможливо надати товар
Дуже дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, позиція №23 Лоту 2 Додатку 3 містить вимогу щодо щільності стрічки 50мкм та незрозуміло що за дані "(30м/8шт", якщо потрібно вказаний розмір 18*30. Мабуть, помилково. Внесіть, будь ласка зміни та вкажіть щільність стрічки 40мкм, а не 50мкм, що є дискримінаційною вимогою - за такими параметрами та невеликою кількістю неможливо надати товар
Дуже дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 травня 2023 11:35
Замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відкриті торги з особливостями на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради будуть відмінені частково (за лотом) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в частині технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та будуть оголошені повторно, з урахуванням відповідних змін.
Враховуючи вищевикладене, відкриті торги з особливостями на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради будуть відмінені частково (за лотом) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в частині технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та будуть оголошені повторно, з урахуванням відповідних змін.
Номер вимоги: UA-2023-05-24-003221-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 29 травня 2023 17:23
Вимога
Доброго дня, є питання з приводу позиції №2 Лоту Додатку 3, Блок паперу з клейким шаром кольорова асорті 75*75 500арк, - така технічна характеристика є дискримінаційною та підходить під конкретний бренд товару, просимо внести зміну на кількість аркушів - 400 або 450, що дасть змогу прийняти участь більшій кількості учасників і запропонувати вам товар за кращою ціною. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 травня 2023 11:35
Замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відкриті торги з особливостями на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради будуть відмінені частково (за лотом) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в частині технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та будуть оголошені повторно, з урахуванням відповідних змін.
Враховуючи вищевикладене, відкриті торги з особливостями на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради будуть відмінені частково (за лотом) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в частині технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та будуть оголошені повторно, з урахуванням відповідних змін.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот№ 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот№ 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 142 830,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 714,15 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
621 стоп.пап
Папір А-4 (80 г/м2) 500 аркушів, клас В+ (біла) Білизна паперу 161 СIE
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, 37
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Замовником при оформленні поставки. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
88 678,80
UAH з ПДВ
|
88 678,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
98 478,18
UAH з ПДВ
|
96 540,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Сантарекс |
113 270,40
UAH з ПДВ
|
97 248,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
97 323,12
UAH з ПДВ
|
97 323,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" #23863399 |
Переможець |
88 678,80
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2023 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 09:13
|
Договір від 29.06.23 № 27.pdf | укладений |
29 червня 2023 09:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір А-4 (80 г/м2) 500 аркушів, клас В+ (біла) Білизна паперу 161 СIE | 621 | пачка |
142,80
UAH з ПДВ
|