Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування
Очікувана вартість
15 114 826,79 UAH
UA-2023-05-24-000077-a de225373d58c4740a7cda3413573e54a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Олексій Васильович

380443339161 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , м. Київ обл., вул. Котельникова, будинок 95
Контактна особа: Шевченко Олексій Васильович
380443339161
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, вул. Котельникова, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

24 травня 2023 08:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2023 08:01
ОБГРУНТУВАННЯ ОПЕР БЛОК.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-04-000056 ● d2feb1d5364e4eaaa84cb5c40d16b163
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.12.2023 № 69-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Роман СНІГУР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-05-24-000077-a від 24.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-05 09:05:34

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-24-000077-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-07 16:15:13

Відповідь

Відповідно до п.п. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
За результатами проведення закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, 95», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-18-003011-c, КНП «КМКЛ №7» уклали договір з ТОВ «Укрвентпромпостач» від 23.02.2022 року № 29 на загальну суму 35 421 407,00 грн. з ПДВ.
У ході виконання робіт виникла необхідність у додаткових роботах, пов’язаних з основним договором від 23.02.2022 року № 29 за предметом «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, 95», в того самого виконавця робіт ТОВ «Укрвентпромпостач». При цьому така закупівля додаткових робіт здійснена протягом трьох років після укладення договору від 23.02.2022 року № 29, та загальна вартість таких робіт (15 114 826,79 грн. з ПДВ) не перевищує 50 відсотків ціни договору від 23.02.2022 року № 29 (35 421 407,00 грн. з ПДВ).
Виконання таких додаткових робіт, що не враховані кошторисною документацією в зв’язку зі змінами проектної документації (позитивний експертний звіт №14/0098Е-04/23 від 14.04.2023 р.), передбачає виконання додаткового обсягу робіт в рамках Капітального ремонту операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, 95. Тобто такі додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору від 23.02.2022 року № 29.
Крім того, додаткові обсяги робіт, що передбачені скоригованою проектною документацією, є технологічно пов’язаними з роботами по договору від 23.02.2022 року № 29, тому для забезпечення виконання робіт згідно технологічних карт матеріалів та ДБН необхідне їх виконання тим самим виконавцем робіт основних робіт по договору від 23.02.2022 року № 29 - ТОВ «Укрвентпромпостач».
П.п. 8 п. 13 Особливостей у редакції, чинній на момент укладення договору, передбачає виключно оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, договору про закупівлю та додатків до нього, а також зазначення підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Все перелічене вище замовником виконано.
Варто зауважити, що п.п. 8 п. 13 Особливостей у редакції, чинній на момент укладення договору, не передбачено необхідність документального підтвердження наявності підстав здійснення закупівлі додаткових робіт шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав тощо) чи їх оприлюднення.
На виконання вимоги Запиту замовнику на пояснення надаємо інформацію та відповідні документи (експертний звіт та проектну документацію), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зазначені документи є документальним підтвердженням щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, оскільки підтверджують наявність додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору від 23.02.2022 року № 29, їх технологічну пов’язаність.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ»
#39101642
Переможець 15 114 826,79
UAH з ПДВ
24 травня 2023 08:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 13:25
д у 2 дог 69.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 13:23
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2023 18:43
д у 1 дог 69.pdf зміни до договору
09 серпня 2023 18:26
дог 69.pdf укладений
24 травня 2023 08:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування 1 роботи 15 114 826,79
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми Договору у зв'язку зі зменшенням обсягу виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування 1 роботи 15 049 971,38
UAH з ПДВ