Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Мельник Андрій Ігорович 380362266863 ukbd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 15:34 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 15:34 |
Очікувана вартість: | 69 372 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 693 722,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України та з урахуванням вимог, передбачених даною тендерною документацією, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, веб - посилання та номер закупівлі на веб-порталі. Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Реквізити замовника: . Реквізити замовника: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34.. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0.5% від очікуваної вартості) – 346 861,15гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 130 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати.; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП особи, яка видала відповідний документ про повноваження (у випадку, якщо підписантом гарантії не є голова правління), - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 346861.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ) (далі - форма №КБ-2в(УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі - форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п 7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за виконані роботи/надані послуги проводяться на підставі обсягів виконаних робіт та їх вартості, визначеної у договірній ціні, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше, як за 5(п’ять) робочих днів до кінця звітного місяця або шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ) (далі - форма №КБ-2в(УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі - форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п 7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за виконані роботи/надані послуги проводяться на підставі обсягів виконаних робіт та їх вартості, визначеної у договірній ціні, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше, як за 5(п’ять) робочих днів до кінця звітного місяця або шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 14:56 |
Перелік змін 26.05.2023.doc | |
26 травня 2023 14:54 |
Додаток_1_кваліфікація_нова_редакція.docx | |
26 травня 2023 14:54 |
Тендарна документація Кідри від 26.05..docx | |
23 травня 2023 17:51 |
Додаток №3 (Проєкт договору) Кідри.docx | |
23 травня 2023 17:51 |
Додаток 1..docx | |
23 травня 2023 17:50 |
Додаток №2 ТЗ Кідри.docx | |
23 травня 2023 17:50 |
Тендарна документація Кідри.docx |
26 травня 2023 14:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2023 14:56 |
Перелік змін 26.05.2023.doc
|
|||
26 травня 2023 14:54 |
Додаток_1_кваліфікація_нова_редакція.docx
|
|||
26 травня 2023 14:54 |
Тендарна документація Кідри від 26.05..docx
|
|||
23 травня 2023 17:51 |
Додаток №3 (Проєкт договору) Кідри.docx
|
|||
23 травня 2023 17:51 |
Додаток 1..docx
|
|||
23 травня 2023 17:50 |
Додаток №2 ТЗ Кідри.docx
|
|||
23 травня 2023 17:50 |
Тендарна документація Кідри.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000010 ● 761f68df70664df58de6aeea6773823f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2023
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.08.2023 № 50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-05-23-015217-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 14:42:30
Запит про надання пояснень (інформації та документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту автодороги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-23-015217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-23 17:00:11
Відповідь на запит
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі позитивного Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво № 18-0093/01-23 від 17 травня 2023 року. Копію Експертного звіту № 18-0093/01-23 від 17 травня 2023 року додано до даної відповіді на запит.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 16:40:07
Запит про надання пояснень (інформації та документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту автодороги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-23-015217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 15.06.2023 № 2? Якщо так, то надайте її копію.
2) Просимо надати проектну документацію на будівництво (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо).
3) Пунктом 19 Особливостей передбачено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю.
Слід зазначити, що законодавством про закупівлі не передбачена зміна істотних умов договору в частині збільшення кількості (обсягу) товарів.
Проте, додатковою угодою від 17.07.2023 № 2 до Додатків № 2 та № 3 до договору від 15.06.2023 № 2 внесено зміни щодо кількості стійок дорожніх знаків.
Чому внесено вищевказані зміни у договір на закупівлю капітального ремонту автодороги без врахування норм пункту 19 Особливостей?
4) Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з 08.11.2021 року уведено в дію Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) на заміну ДСТУ.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови визначено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості, зокрема робіт з капітального ремонту та носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, застосування якого обумовлюється договором.
Таким чином, поясніть чи розроблена проектна документація згідно до норм Настанови? Якщо так, то поясніть чому тендерна документація не містить вимог щодо дотримання норм Настанови? У разі наявності вимог щодо дотримання норм Настанови зазначте пункт тендерної документації або Додатків до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 16:04:15
Відповідь на запит
Розглянувши запит про надання пояснення у ході моніторингу UA-M-2023-08-17-000010, повідомляємо наступне: 1) Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 15.06.2023 № 2? Якщо так, то надайте її копію. 30.06.2023 року було укладено додаткову угоду №1 до договору підряду №2 від 15.06.2023 року. Даною додатковою угодою було внесено зміни щодо бюджетних призначень на 2023 рік, що не є істотною умовою договору. Враховуючи зазначене додаткова угода №1 до договору підряду №2 від 15.06.2023 року не була оприлюднена. Копію додаткової угоди №1 до договору підряду №2 від 15.06.2023 року надаємо. 2) Просимо надати проектну документацію на будівництво (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо). Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації про моніторинг оприлюдненої в електронній системі органом державного фінансового контролю, предметом дослідження в рамках даного моніторингу процедури закупівлі є: 1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). З метою виконання вимоги органу державного фінансового контролю повідомляємо наступну інформацію. Проектна документація на об’єкт будівництва є предметом окремої закупівлі і не має жодного відношення до закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автодороги О180208 Озеро-Дубівка-Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400 – коригування», а отже, не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-08-17-000010. Враховуючи вищевказане, в органу державного фінансового контролю відсутнє право на отримання пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме - на отримання копії проектної документації на будівництво. Окрім того, повідомляємо, що ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п. 49 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Наголошуємо, що тендерна документація, будучи сформованою згідно проектно-кошторисної документації, не може бути перевірена у ході моніторингу публічної закупівлі на предмет такої відповідності. Для забезпечення державного фінансового контролю щодо відповідності проекту будівництва, технічному завданню тендерної документації та безпосередньо укладеному договору про закупівлю Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено такі види контрольних заходів як інспектування, державний фінансовий аудит та перевірка публічної закупівлі. Відтак, зважаючи на законодавче врегулювання меж повноважень посадової особи органу державного фінансового контролю у ході проведення моніторингу публічної закупівлі, вважаємо, що вимога про надання проектно-кошторисної документації не може бути трактована як «законна» без її належного обґрунтування. 3) Пунктом 19 Особливостей передбачено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю. Слід зазначити, що законодавством про закупівлі не передбачена зміна істотних умов договору в частині збільшення кількості (обсягу) товарів. Проте, додатковою угодою від 17.07.2023 № 2 до Додатків № 2 та № 3 до договору від 15.06.2023 № 2 внесено зміни щодо кількості стійок дорожніх знаків. Чому внесено вищевказані зміни у договір на закупівлю капітального ремонту автодороги без врахування норм пункту 19 Особливостей? Відповідно до п.34 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 27 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Вид предмету закупівлі UA-2023-05-23-015217-a – роботи. Отже обладнання, яке використовує виконавець при виконанні робіт не є товаром (видом предмета закупівлі) у розумінні чинного законодавства. Враховуючи зазначене у випадку внесення змін до договору підряду №2 від 15.06.2023 року додатковою угодою №2 мало місце покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що передбачено пп.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 4) Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з 08.11.2021 року уведено в дію Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) на заміну ДСТУ. Відповідно до пункту 1.1 Настанови визначено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості, зокрема робіт з капітального ремонту та носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, застосування якого обумовлюється договором. Таким чином, поясніть чи розроблена проектна документація згідно до норм Настанови? Якщо так, то поясніть чому тендерна документація не містить вимог щодо дотримання норм Настанови? У разі наявності вимог щодо дотримання норм Настанови зазначте пункт тендерної документації або Додатків до тендерної документації. З метою вірного трактування чинного законодавства просимо врахувати, що відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України «Про ціни та ціноутворення» кошторисні норми України розповсюджуються на всі об'єкти крім автомобільних доріг загального користування. Згідно ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Автомобільна дорога Озеро-Дубівка-Кідри є автомобільною дорогою місцевого значення загального користування, відтак при проектуванні робіт на означеному об’єкті не застосовуються норми Настанови, а проектна організація керується наступними нормативно-правовими актами: - Наказ Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування»; - Наказ Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 «Про затвердження правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 16:40:07
Запит про надання пояснень (інформації та документів) № 2
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту автодороги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-23-015217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 15.06.2023 № 2? Якщо так, то надайте її копію.
2) Просимо надати проектну документацію на будівництво (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо).
3) Пунктом 19 Особливостей передбачено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю.
Слід зазначити, що законодавством про закупівлі не передбачена зміна істотних умов договору в частині збільшення кількості (обсягу) товарів.
Проте, додатковою угодою від 17.07.2023 № 2 до Додатків № 2 та № 3 до договору від 15.06.2023 № 2 внесено зміни щодо кількості стійок дорожніх знаків.
Чому внесено вищевказані зміни у договір на закупівлю капітального ремонту автодороги без врахування норм пункту 19 Особливостей?
4) Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з 08.11.2021 року уведено в дію Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) на заміну ДСТУ.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови визначено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості, зокрема робіт з капітального ремонту та носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, застосування якого обумовлюється договором.
Таким чином, поясніть чи розроблена проектна документація згідно до норм Настанови? Якщо так, то поясніть чому тендерна документація не містить вимог щодо дотримання норм Настанови? У разі наявності вимог щодо дотримання норм Настанови зазначте пункт тендерної документації або Додатків до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 16:02:39
Відповідь на запит
Розглянувши запит про надання пояснення у ході моніторингу UA-M-2023-08-17-000010, повідомляємо наступне:
1) Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 15.06.2023 № 2? Якщо так, то надайте її копію.
30.06.2023 року було укладено додаткову угоду №1 до договору підряду №2 від 15.06.2023 року. Даною додатковою угодою було внесено зміни щодо бюджетних призначень на 2023 рік, що не є істотною умовою договору. Враховуючи зазначене додаткова угода №1 до договору підряду №2 від 15.06.2023 року не була оприлюднена. Копію додаткової угоди №1 до договору підряду №2 від 15.06.2023 року надаємо.
2) Просимо надати проектну документацію на будівництво (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо).
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації про моніторинг оприлюдненої в електронній системі органом державного фінансового контролю, предметом дослідження в рамках даного моніторингу процедури закупівлі є:
1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення;
2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка;
3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
З метою виконання вимоги органу державного фінансового контролю повідомляємо наступну інформацію.
Проектна документація на об’єкт будівництва є предметом окремої закупівлі і не має жодного відношення до закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автодороги О180208 Озеро-Дубівка-Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400 – коригування», а отже, не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-08-17-000010. Враховуючи вищевказане, в органу державного фінансового контролю відсутнє право на отримання пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме - на отримання копії проектної документації на будівництво.
Окрім того, повідомляємо, що ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п. 49 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що тендерна документація, будучи сформованою згідно проектно-кошторисної документації, не може бути перевірена у ході моніторингу публічної закупівлі на предмет такої відповідності. Для забезпечення державного фінансового контролю щодо відповідності проекту будівництва, технічному завданню тендерної документації та безпосередньо укладеному договору про закупівлю Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено такі види контрольних заходів як інспектування, державний фінансовий аудит та перевірка публічної закупівлі.
Відтак, зважаючи на законодавче врегулювання меж повноважень посадової особи органу державного фінансового контролю у ході проведення моніторингу публічної закупівлі, вважаємо, що вимога про надання проектно-кошторисної документації не може бути трактована як «законна» без її належного обґрунтування.
3) Пунктом 19 Особливостей передбачено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю. Слід зазначити, що законодавством про закупівлі не передбачена зміна істотних умов договору в частині збільшення кількості (обсягу) товарів. Проте, додатковою угодою від 17.07.2023 № 2 до Додатків № 2 та № 3 до договору від 15.06.2023 № 2 внесено зміни щодо кількості стійок дорожніх знаків. Чому внесено вищевказані зміни у договір на закупівлю капітального ремонту автодороги без врахування норм пункту 19 Особливостей?
Відповідно до п.34 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до п. 27 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Вид предмету закупівлі UA-2023-05-23-015217-a – роботи.
Отже обладнання, яке використовує виконавець при виконанні робіт не є товаром (видом предмета закупівлі) у розумінні чинного законодавства. Враховуючи зазначене у випадку внесення змін до договору підряду №2 від 15.06.2023 року додатковою угодою №2 мало місце покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що передбачено пп.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
4) Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з 08.11.2021 року уведено в дію Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) на заміну ДСТУ. Відповідно до пункту 1.1 Настанови визначено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості, зокрема робіт з капітального ремонту та носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, застосування якого обумовлюється договором. Таким чином, поясніть чи розроблена проектна документація згідно до норм Настанови? Якщо так, то поясніть чому тендерна документація не містить вимог щодо дотримання норм Настанови? У разі наявності вимог щодо дотримання норм Настанови зазначте пункт тендерної документації або Додатків до тендерної документації.
З метою вірного трактування чинного законодавства просимо врахувати, що відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України «Про ціни та ціноутворення» кошторисні норми України розповсюджуються на всі об'єкти крім автомобільних доріг загального користування.
Згідно ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Автомобільна дорога Озеро-Дубівка-Кідри є автомобільною дорогою місцевого значення загального користування, відтак при проектуванні робіт на означеному об’єкті не застосовуються норми Настанови, а проектна організація керується наступними нормативно-правовими актами:
- Наказ Міністерства інфраструктури України №753 від 07.10.2022 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування»;
- Наказ Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 «Про затвердження правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
2023-09-14 16:05:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржується в суді |
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Документи:
21 вересня 2023 15:46
|
Електронний підпис |
21 вересня 2023 15:46
|
Доказ звернення до суду.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
68 539 763,20
UAH з ПДВ
|
68 539 763,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інвестиційно-будівельна компанія "Інвесткапітал" |
69 270 000,00
UAH з ПДВ
|
69 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
68 539 763,20
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 09:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:17
|
SCAN0077.PDF | укладений |
02 січня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:10
|
SCAN0021.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:09
|
SCAN0020.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:48
|
SCAN0019.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:48
|
SCAN0018.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:08
|
SCAN0072.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:07
|
SCAN0071.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 10:38
|
ду 4 до 2.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 12:49
|
прок.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 12:48
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 10:10
|
прок.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 10:09
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 13:46
|
дог 2.PDF | укладений |
16 червня 2023 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з допущенням технічної помилки (описки) |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які початково не були передбачені та включені до проектної документації. В процесі будівництва даний вид робіт було погоджено з генеральним проектувальником для їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку виконання робіт у бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами та відповідно до розпорядження начальника Рівненської обласної військової адміністрації від 29.11.2023 року № 611 |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з тим, що через виникнення у Підрядника після укладення договору про закупівлю необхідності у виконанні додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі, згідно коригованої проектно-кошторисної документації з включенням додаткових робіт, що підтверджено експертним звітом №18-0322/01-23 від 11 грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з тим, що відкориговано проектно-кошторисну документацію, що підтверджено експертним звітом №18-0322/01-23 від 11 грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт автодороги О180208 Озеро-Дубівка-Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400 – коригування | 1 | Роботи |
61 560 754,24
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
61 560 754,24
UAH (в тому числі ПДВ 10 260 125,71 UAH)
|