Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
99 835,00 UAH
UA-2023-05-23-014633-a 69900e0df8f94b1e8f23b04428e64195
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Серветник

+380981732993 merry_me-4023@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, вул. Саєнка Андрія, 10
Контактна особа: Юлія Серветник
+380981732993
merry_me-4023@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл з полицею, 1250*800*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Надбудова скляна, 1300*4*800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Тумба мобільна, 450*450*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для документів, 800*420*1840
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Стілець Сільвія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Крісло БРІДЖ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

23 травня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІ-АС"
#39841321
Переможець 99 835,00
UAH
23 травня 2023 16:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Скановані документи.pdf укладений
23 травня 2023 16:57