Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
642 250,00 UAH
UA-2023-05-23-012154-a 02e9031cff554dd4b56e2b3bdb4c2958
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Оверко

+380322624325 mcptohmd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Код ЄДРПОУ: 33195557
Вебсайт: http://mcptohmd.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 2
Контактна особа: Наталія Оверко
+380322624325
mcptohmd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2023 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 642 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 211,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну м.Львова кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.4.3. пункту 3.4 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA628201720344200006000023158 в ДКСУ м. Київ МФО 820172, ЄДРПОУ: 33195557. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає: 19000 (дев’ятнадцять тисяч гривень) 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи документів, що подаються разом із нею як невід’ємна частина, відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. 3.4.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.4.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (З урахуванням положень Постанови КМУ№1178); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 19000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимагається Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 1) копія банківської ліцензії видана банком; 2) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 1) Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Під одиницею виміру "1 послуга" слід розуміти перелік послуг, визначений в Технічній специфікації

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульчицької О.10, вул. Городоцька, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником двічі на місяць на підставі Актів фактично наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби) за наступним графіком: перша частина авансовим платежем до 20 числа поточного місяця згідно виставленого рахунку, остаточний розрахунок за надання охоронних послуг здійснюється до 5 числа кожного наступного місяця згідно Акту наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 травня 2023 15:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну м.Львова кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.4.3. пункту 3.4 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA628201720344200006000023158 в ДКСУ м. Київ МФО 820172, ЄДРПОУ: 33195557. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає: 19000 (дев’ятнадцять тисяч гривень) 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи документів, що подаються разом із нею як невід’ємна частина, відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. 3.4.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.4.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (З урахуванням положень Постанови КМУ№1178); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 19000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимагається Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 1) копія банківської ліцензії видана банком; 2) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 1) Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника.
26 травня 2023 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 16:15
Перелік змін від 26.05.2023.docx
26 травня 2023 16:15
Тендерна документацiя.doc
23 травня 2023 15:31
Тендерна документацiя.doc
23 травня 2023 15:31
Проект договору.docx
23 травня 2023 15:31
Технічна специфікація.docx
26 травня 2023 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2023 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 16:15
Перелік змін від 26.05.2023.docx
26 травня 2023 16:15
Тендерна документацiя.doc
23 травня 2023 15:31
Тендерна документацiя.doc
23 травня 2023 15:31
Проект договору.docx
23 травня 2023 15:31
Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо договору добровільного страхування перед третіми особами
Дата подання: 23 травня 2023 16:59
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:52
Доброго дня. В технічній специфікації, яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога: «В складі пропозиції учасник надає копію договору добровільного страхування професійної відповідальності на суму 2 000 000 грн. та відповідний документ, що підтверджу факт оплати даного договору» . ЗАПИТАННЯ: Чому договір добровільного страхування професійної відповідальності повинен бути на суму 2 000 000 грн, якщо очікувана вартість по даній закупівлі 642 250,00 грн????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що дана сума договору обгрунтована балансовою вартістю майна та обладнання, відповідальність за пошкодження/порушення/знищення/розкрадання якого, несе Виконавець.
щодо вимоги в розділі 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" Додатку 1
Дата подання: 23 травня 2023 17:51
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:53
Доброго дня! Шановний Замовнику, прохання пояснити на який пункт 9 Ви посилаєтесь у п.7 Додатку 1 : "Надати фото транспортних засобів та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених в п. 9 (не менше 2-ти одиниць)"
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовником буде враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни
Про який пункт 9 йдеться? Прохання уточнити.
Дата подання: 24 травня 2023 10:57
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:53
Надати фото транспортних засобів та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених в п. 9 (не менше 2-ти одиниць) . Про який пункт 9 йдеться? Прохання уточнити.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовником буде враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни
Датованість 2023 роком
Дата подання: 24 травня 2023 11:04
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:54
У Вас визначено вимогу: Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2023 року. Медичні огляди є щорічними. Якщо працівник пройшов його у грудні 2022 року і він діє рік. То він має проходити його ще раз? Чому медогляд має бути датований саме 2023 роком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовником буде враховано ваше зауваження та буде внесено відповідні зміни
Медичний огляд
Дата подання: 24 травня 2023 11:15
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:54
Доброго дня!В п.2.3 Додатку 1 вказана вимога: «Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2023 року» Чим обгрунтована вимога, що довідка має бути видана не раніше 2023 року? Наше підприємство має в штаті охоронників, які пройшли обов'язковий медичний огляд в листопаді-грудні 2022 року. Навіщо завчасно проходити медогляд охоронникам? Просимо внести зміни в тендерну документацію, та прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовником буде враховано ваше зауваження та буде внесено відповідні зміни
Про яку довідку йдеться?
Дата подання: 24 травня 2023 15:28
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:54
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в розділі 3 Додатку 1 до даної тендерної документації. - Може Ви мали на увазі додаток 3? Бо у Додатку 1 розділу 3 багато пунктів. Це йдеться про лист-згоду?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що замовником буде враховано ваше зауваження та буде внесено відповідні зміни
Як це отримати від вас?
Дата подання: 26 травня 2023 17:39
Дата відповіді: 29 травня 2023 12:28
Надати інформацію, подану в довільній формі, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну м.Львова. Тобто Ви самі повинні дати нам цей документ? До кого звернутися? Ви обробите цей запит швидко? До закінчення трерміну прийому встигнете? На яку електронку скилати запит? Тобто Ви до аукціону будете знати імена учасників? Гарна вимога! Ви знову бажаєте, щоб зайшов моніторинг ДАСУ на закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертатись ви можете за контактами, передбаченими в тендерній документації та електронній системі закупівель.
Щодо довідки з податкової
Дата подання: 26 травня 2023 17:43
Дата відповіді: 29 травня 2023 12:28
Цей документ: Довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, не раніше дати виходу оголошення про закупівлю - готується 10 робочих днів? Як його отримати, якщо до кінця подачі лишилося 4 календарних днів? Як же Ви не хочете прощатися із Вашою постійною охоронною компанією! Вже не знаєте, що включити у Вашу документацію, щоб ніхто не приймав участь! Не соромно витрачати бюджетні кошти, коли у країні війна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-18-000054 ● 2f7e50f3f4004012848fdabf9b638a5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2023 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.07.2023 № 215

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 215.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-23-012154-a, 23.05.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-19 16:48:49

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-23-012154-a, яка проводилась Міжрегіональним центром професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-24 11:02:06

Відповідь на запит

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.

Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме навчальних закладів щодо здійснення охорони приміщення, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні:
- за адресою м. Львів, вул. Городоцька, 195 (цілодобово)
- за адресою м. Львів, вул. Кульчицької О., 10 (цілодобово)
-
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пункт 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачає вимогу щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, відноситься виключно до головних розпорядників коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору. Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова є навчальним закладом, який фінансується за кошти місцевого бюджету та є одержувачем коштів. Відтак, вимога щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель не поширюється на Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-26 11:24:25

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-23-012154-a, яка проводилась Міжрегіональним центром професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 5 Додатку 1 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні підтвердити наявність у них чергової частини.
Просимо надати інформацію про те яким саме документом ПП «Охоронно-юридична ФІРМА «АУТПОСТ-3» підтверджено наявність у нього чергової частини.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-31 12:39:40

Відповідь на запит

У відповідь на запит повідомляємо, що відповідно до тендерної документації, згідно вимог пункту 5 Додатку 1 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні підтвердити наявність у них чергової частини. Разом з тим, у даному пункті Додатку № 1, зазначено, що для підтвердження необхідно надати документи, що підтверджує наявність на право власності на пульт централізованого спостереження (охорони), сертифікат. Відповідно до наданої учасником пропозиції, а саме Кваліфікаційні критерії, ПП «ОЮФ «Аутпост-3» (стор. 14) надала довідку про наявність пульта централізованого спостереження та відповідальної особи, де вказало про наявність у підприємства пульта централізованого спостереження (автоматизована система передання тривожних сповіщень) «АІ – Грифон», що розташована за адресою: 79005, м. Львів, вул. Коцюбинського, 6 а також вказало відповідальну особу – інженера із засобів диспетчерського та технічного керування - Ситар А.М., та надало номер засобу зв’язку.
Одночасно , у даній документації (стор. 15) ПП «ОЮФ «Аутпост - 3» надало видаткову накладну № РН-0000244 від 20.06.2011р., відповідно до якої ПП «ОЮФ «Аутпост-3» одержало у власність автоматичну систему передавання тривожних сповіщень охор.-пожеж. «АІ -Грифон» МС 250/16.
Також ПП «ОЮФ «Аутпост -3» було надано Сертифікат відповідності на автоматизовану систему передавання тривожних сповіщень охоронно – пожежна «АІ Грифон» (стор. 16 Кваліфікаційних критеріїв).
При цьому, ПП «ОЮФ «Аутпост - 3» було надано довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту реагування, що буде використовуватись групами негайного реагування, та надано документи які підтверджують обладнання таких машин спеціальними засобами, та документи які підтверджують право власності/володіння на такі автотранспортні засоби (стор. 17 – 29 Кваліфікаційних критеріїв).
Аналогіно, в Кваліфікаційних критеріях було надано документи, що підтверджують право ПП «ОЮФ «Аутпост- 3» на користування нерухомим майном, за адресою м. Львів, вул. Коцюбинського, 6, власне де і розташований пульт централізованого спостереження (стор. 4-7).
При цьому у складні наданої документації для участі у тендері, ПП «ОЮФ «Аутпост -3» було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (список працівників).
ПРИНАГІДНО, зазначаємо, що визначення поняття чергова частина на законодавчому рівні не визначено для суб’єктів господарювання, які не перебувають у державній власності, та не встановлено вимоги та критерії обладнання такої частини.
Натомість, поняття чергової частини, зазначено у Інструкції з організації діяльності чергової служби в Національній поліції України, затв. Наказом Міністерства внутрішніх справ України 23 травня 2017 року № 440 (у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2022 року № 103), Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 червня 2017 р. за № 750/30618.
Так, відповідно до п. 2 цієї Інструкції, чергова частина - підрозділ, який у цілодобовому режимі забезпечує прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, координацію та оперативне управління силами і засобами органів (підрозділів) поліції та закладів освіти, перебуває в постійній готовності до реагування на правопорушення, надзвичайні ситуації та інші події, а також здійснює інформування про оперативну обстановку на території обслуговування керівництва органу (підрозділу) поліції чи закладу освіти, чергових частин вищого рівня та інших заінтересованих органів державної влади (місцевого самоврядування).
Проводячи аналогію визначення чергова частина та переносячи таке у площину цивільно – гоподарського права, яким сторони керуються при укладенні та виконанні цивільно – господарських угод, ПП «ОЮФ «Аутпост - 3» при наданні документів для участі у закупівлі, надало вичерпний перелік документів, яким підтверджено, що таке підприємство має чергову частину у розумінні вимог та специфіки вимог тендерної документації, а саме ч. 1 Додатку № 1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) (UA-2023-05-23-012154-a) від 07 серпня 2023 року повідомляємо наступне: Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником не порушено вимог чинного законодавства. Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-18-000054), Уповноваженою особою було виконано висновок Західного офісу Держаудитслужби та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.

2023-08-15 16:40:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3" 642 060,00
UAH з ПДВ
642 060,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 червня 2023 11:07
Електронний підпис
08 червня 2023 11:06
Гарантійний лист.pdf
07 червня 2023 12:59
Електронний підпис
07 червня 2023 12:58
Ліцензія.pdf
07 червня 2023 12:58
Довідка.zip
07 червня 2023 12:58
Довідка.pdf
02 червня 2023 14:26
Електронний підпис
02 червня 2023 14:25
Довідка п.47.pdf
30 травня 2023 19:13
Електронний підпис
30 травня 2023 19:12
Гарантія 97087-Т-0574.rar
30 травня 2023 17:03
Електронний підпис
30 травня 2023 16:59
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2023 16:59
Інші документи.pdf
30 травня 2023 16:59
Медичні довідки.pdf
30 травня 2023 16:59
Список працівників.pdf
30 травня 2023 16:59
Оригінал ліцензії.pdf
30 травня 2023 16:59
Витяг ОЮФ-3.pdf
30 травня 2023 16:59
ПД 19000.pdf
30 травня 2023 16:59
Довідка виконавча.pdf
30 травня 2023 16:59
Фінансова звітність.pdf
30 травня 2023 16:59
Скан довідок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
#34857604
Переможець 642 060,00
UAH з ПДВ
05 червня 2023 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.5.4 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати Довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, не раніше дати виходу оголошення про закупівлю та скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). В складі пропозиції учасник надає банківську гарантію, на виконання вимог п.3.3 Розділу 3 Тендерної документації, видану АТ «АЛЬТБАНК», проте довідки про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами), видана АТ «АЛЬТБАНК», в складі пропозиції ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3" відсутні. - Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації: на підтвердження відсутності підстав, передбачених в абз.14 п.47 Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. В складі пропозиції учасника ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3" така довідка відсутня. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - п.5.4 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати Довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, не раніше дати виходу оголошення про закупівлю та скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). - Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації: на підтвердження відсутності підстав, передбачених в абз.14 п.47 Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.

Документи

08 червня 2023 20:20
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:54
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:57
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:27
Довідка НАЗК
08 червня 2023 14:52
Довідка НАЗК
08 червня 2023 11:49
Довідка НАЗК
05 червня 2023 15:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2023 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
#34857604
642 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 20:20
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:54
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:57
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:27
Довідка НАЗК
08 червня 2023 14:52
Довідка НАЗК
08 червня 2023 11:49
Довідка НАЗК
05 червня 2023 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 18:01
охорона.jpg зміни до договору
03 січня 2024 17:34
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2023 12:53
ДУ.pdf зміни до договору
13 червня 2023 12:52
Електронний підпис укладений
13 червня 2023 12:47
Гарантія 97087-V-0622.pdf укладений
13 червня 2023 12:46
дог охорона.pdf укладений
13 червня 2023 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 65-06/23Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 65-06/23Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML