Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області
Очікувана вартість
10 277 790,00 UAH
UA-2023-05-23-005713-a ● daeeb79926454cffbe4ba0168d6f556f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЯТЕПЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 40333641 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, Площа Привокзальна, будинок 15 |
Контактна особа: |
Леся Паньків +380955398191 kolomyateploservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 13:38 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 13:38 |
Очікувана вартість: | 10 277 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 388,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51380 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Леонтовича, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник протягом 15 календарних днів з моменту отримання рахунку від Підрядника здійснює попередню оплату у розмірі 30% від суми договору | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Подальший розрахунок Замовник здійснює на підставі підписаних Сторонами Актів за формою № КБ-2в та Довідок за формою № КБ-3 протягом 30 календарних днів, що обліковуються для кожного такого Акту окремо. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 15:28 |
Додаток 3 (проект договору)(нова редакція).docx | |
26 травня 2023 15:28 |
порівняльна таблиця2.docx | |
26 травня 2023 15:28 |
Тендерна документація за Особливостями (нова редакція)2.docx | |
26 травня 2023 09:29 |
порівняльна таблиця.docx | |
26 травня 2023 09:29 |
Додаток 2 до тендерної документації (технячні вимоги)(нова редакція).docx | |
26 травня 2023 09:29 |
Тендерна документація за Особливостями (нова редакція).docx | |
23 травня 2023 11:38 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
23 травня 2023 11:38 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
23 травня 2023 11:38 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
23 травня 2023 11:38 |
Додаток 2 до тендерної документації (технячні вимоги).docx |
26 травня 2023 15:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 травня 2023 15:28 |
Додаток 3 (проект договору)(нова редакція).docx
|
||||||
26 травня 2023 15:28 |
порівняльна таблиця2.docx
|
||||||
26 травня 2023 15:28 |
Тендерна документація за Особливостями (нова редакція)2.docx
|
||||||
26 травня 2023 09:29 |
порівняльна таблиця.docx
|
||||||
26 травня 2023 09:29 |
Додаток 2 до тендерної документації (технячні вимоги)(нова редакція).docx
|
||||||
26 травня 2023 09:29 |
Тендерна документація за Особливостями (нова редакція).docx
|
||||||
23 травня 2023 11:38 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
||||||
23 травня 2023 11:38 |
Додаток 3 (проект договору).docx
|
||||||
23 травня 2023 11:38 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
23 травня 2023 11:38 |
Додаток 2 до тендерної документації (технячні вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 травня 2023 10:53
Дата відповіді: 26 травня 2023 08:55
Шановний Замовнику! Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний капітальний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником учасника. Даний акт надається в складі пропозиції.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників даної процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідний акт лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Учаснику необхідно провести огляд і Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує права Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які Учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про Учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Актів за результатами обстеження об'єктів надання послуг (виконання робіт). Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними Учасниками щодо технічного обстеження об’єкту та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірним, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання Учасником двостороннього акту огляду, оскільки повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло Учасників, штучно створюючи нерівні умови для Учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси Учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
На підставі вище викладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, якими передбачено необхідність надання в складі пропозиції акту обстеження. У разі неможливості надати роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, якими передбачено необхідність надання в складі пропозиції акту обстеження вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції акту обстеження як дискримінаційну.
У разі ігнорування нашого звернення ми будемо звертатися до органу оскарження за захистом наших прав.
Принагідно повідомляємо по позитивну практику щодо розгляду скарг по неправомірне встановлення огляду об’єкта перед поданням пропозиції. (UA-2023-05-07-000355-a, UA-2023-05-01-009396-a, UA-2023-05-02-007663-а, UA-2023-04-28-002782-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне внесення змін до Додатку 2 тендерної документації в частині виключення вимоги щодо «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний капітальний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником учасника. Даний акт надається в складі пропозиції». Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці ознайомитися з проектною документацією, яка потрібна для здійснення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області» та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту обстеження.
помилка в ТД
Дата подання: 25 травня 2023 16:08
Дата відповіді: 26 травня 2023 08:34
в розділі "Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції" вказано:
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей;
Просимо змінити на п. 47
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, в тендерну документацію буде внесено зміни. Дякую
помилка в ТД
Дата подання: 25 травня 2023 16:09
Дата відповіді: 26 травня 2023 08:33
в тендерній документації в розділі "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції" зазначено - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.05.2023 року до 08:00 години.
просимо привезти тендерну документацію у відповідність до Оголошення.
Відповідь: Добрий день, не зрозуміло, що учасник має на увазі так як в тендерній документації та оголошені стоїть одна дата строк подання пропозицій 31.05.2023 року до 8:00 години.
Помилки в Проекті Договору
Дата подання: 26 травня 2023 10:29
Дата відповіді: 26 травня 2023 10:55
Шановний Замовнику! Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації предметом закупівлі є Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області. Разом з тендерною документацією оприлюднений проект договору, в якому в пункті вказане наступне найменування робіт «1.2. Найменування робіт: капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №19 "Ромашка" на вул. Чайковського, 20 у м. Коломиї Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», що не відповідає предмету закупівлі.
Також в пункті 5.4. проекту договору вказано місце виконання робіт: вул. Чайковського, 20 у м. Коломиї Івано-Франківської області, що не відповідає місцю виконання робіт вказаному в тендерній документації.
Просимо Вас Привести проект договору у відповідність із тендерною документацією та оголошенням та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, ваші зауваження взяті до уваги та будуть внесені відповідні зміни. Дякую
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-23-005713-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАШТАЛЕР АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2581202632
Дата подання: 25 травня 2023 16:06
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції: 4.3. Для підтвердження можливості виконання робіт в складі пропозиції учасник повинен надати завірені копії дійсних дозвільних документів (дозволи, декларації) на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами на виконання робіт підвищеної небезпеки, на роботи вказані у технічному завданні (такі дозвільні документи повинні бути чинні на строк виконання робіт).
Проте у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД) відсутні такі види робіт, що потребують обов’язкового наявності дозволу чи декларації згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Також техніка підвищеної небезпеки, яка вимагає наявності Дозволу чи Декларації відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами не буде використовуватися в процесі виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Техніка(будівельні машини та механізми), яка передбачена у Кошторисі(Підсумкова відомість ресурсів) не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів (не включені до Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці).
Отже Учасник, не зобов’язаний надавати в складі пропозиції копії дозвільних документів відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Просимо виключити зазначену вимогу як незаконну і необгрунтовану.
Розгорнути
Згорнути
Проте у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД) відсутні такі види робіт, що потребують обов’язкового наявності дозволу чи декларації згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Також техніка підвищеної небезпеки, яка вимагає наявності Дозволу чи Декларації відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами не буде використовуватися в процесі виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Техніка(будівельні машини та механізми), яка передбачена у Кошторисі(Підсумкова відомість ресурсів) не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів (не включені до Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці).
Отже Учасник, не зобов’язаний надавати в складі пропозиції копії дозвільних документів відповідно до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Просимо виключити зазначену вимогу як незаконну і необгрунтовану.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2023 09:03
На вашу Вимогу повідомляємо наступне, що вимога розглянута та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-23-005713-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38561638
Дата подання: 15 червня 2023 16:04
Дата подання: 15 червня 2023 16:04
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2023 18:12
рішення від 19.06.2023 № 8849.pdf
Дата публікації: 19 червня 2023 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2023 № 9610.pdf
Дата публікації: 30 червня 2023 15:17
рішення від 29.06.2023 № 9610.pdf
Дата публікації: 04 липня 2023 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2023 09:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАШТАЛЕР АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
6 969 681,55
UAH з ПДВ
|
6 969 681,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Клімат Стандарт Плюс |
7 499 000,00
UAH з ПДВ
|
7 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
8 498 617,51
UAH з ПДВ
|
8 498 617,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" |
8 960 000,00
UAH з ПДВ
|
8 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
9 973 974,00
UAH з ПДВ
|
9 973 974,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАШТАЛЕР АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2581202632 |
Рішення скасоване |
6 969 681,55
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 09:50
|
|
ТОВ Клімат Стандарт Плюс #41906728 |
Рішення скасоване |
7 499 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 09:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2023 10:36
|
ФОП "МАШТАЛЕР АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2581202632 |
Відхилено |
6 969 681,55
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:14
|
|
ТОВ Клімат Стандарт Плюс #41906728 |
Відхилено |
7 499 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:19
|
|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" #14180891 |
Очікує рішення |
8 498 617,51
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 липня 2023 09:04 |
Кінець періоду оскарження: | 05 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 05 серпня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі Коломийської міської ради «Про передачу комунального майна та проектної документації» від 18.07.2023 року №200 закупівля робіт з капітального ремонту системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області. |
Документи:
25 липня 2023 09:04
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 09:02
|
п 121.pdf |