Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (ДК 021:2015 - 66516100-1 Послуги зі страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Очікувана вартість
639 945,00 UAH
UA-2023-05-23-003718-a ● cc85e81d4e77477abde8546caab94ed1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108625 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
Контактна особа: |
Лілія Масна +380412407625 lilia-04@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 15:43 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 15:43 |
Очікувана вартість: | 639 945,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 399,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (ДК 021:2015 - 66516100-1 Послуги зі страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 639945.00 грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2240. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: травень 2023 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
372 послуга
(ДК 021:2015 - 66516100-1 Послуги зі страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, м. Житомир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2023
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 10:43 |
проєкт договору .doc | |
23 травня 2023 10:43 |
Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостейdocx.docx | |
23 травня 2023 10:43 |
додаток 5 персональні дані згода .docx | |
23 травня 2023 10:43 |
ТЗ додаток 2 до тендерної документації (1) (1).docx | |
23 травня 2023 10:43 |
Додаток 6 відомості .docx | |
23 травня 2023 10:43 |
додаток 4 форма тендерної пропозиції .docx | |
23 травня 2023 10:43 |
Додаток 1 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо виплат
Дата подання: 23 травня 2023 11:36
Дата відповіді: 24 травня 2023 14:33
Доброго дня!
Прохання надати інформацію щодо кількості ДТП та суми виплат за договорами ОСЦПВВНТЗ, які були здійснені протягом трьох останніх років.
Відповідь: Добрий день. Кількість ДТП 10, сума виплат 635630,00 грн.
Щодо переліку ТЗ
Дата подання: 24 травня 2023 09:06
Дата відповіді: 24 травня 2023 14:29
Добрий день!
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік ТЗ, серед яких є категорії D1 та D2. Більшість автобусів зазначено двічі. Тобто, як ми розуміємо, це означає необхідність оформлення на кожну одиницю в дій категорії двох полісів строком дії по 6 місяців.
Проте в в переліку ТЗ за номером 362 зазначено лише один автобус, чи це означає, що на даний ТЗ є необхідність в оформлені лише одного полісу строком на 6 місяців?
Також в №№354-357 зазначено чотири ТЗ з однаковим номером кузова, але з різними роками випуску. Просимо уточнити інформацію за ціми номерами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Категорії D1 та D2 необхідно страхувати двічі на рік по шість місіців кожен, що стосується позиції під номером 362 там необхідно оформити один поліс на 6 місяців. Позиція 354-357 стахуватиметься двічі на рік по шість місяців кожен, що стосується номерів кузова однакові номери зазначено помилково.
Місце реємтрації
Дата подання: 24 травня 2023 10:52
Дата відповіді: 24 травня 2023 14:36
Добрий день. в заявленому проекті договору зазначено: "...місце їх реєстрації зазначені у Специфікації (Додаток № 1) до цього Договору". Але Додаток №1 до Договору не містить зазначеної інформації.
Прошу надати відповідну інформацію.
Відповідь: Добрий день. Усі транспортні засоби зареєстровані у місті Житомир.
Щодо представництва у м. Житомир, а саме наявності офісного приміщення у власності страховика
Дата подання: 24 травня 2023 12:58
Дата відповіді: 24 травня 2023 17:21
Шановний Замовнику, Просимо видалити дискримінаційну вимогу, зазначену в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ код ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) Додаток №1: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям п. 2.2.:
- На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ МАЄ ЗНАХОДИТИСЬ У ВЛАСНОСТІ, А НЕ ОРЕНДОВАНЕ на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії.
Яким чином дана вимога підтверджує кваліфікаційні критерії чи забезпечує платоспроможність страховика? Відповідно до ст. 30-32 Розділу 2 закону України "Про страхування" законодавчо передбачено як умови забезпечення платоспроможності страховиків, так і вимоги до страхових резервів, гарантійного фонду тощо. Наявність власного офісного приміщення не вимагається жодним законодавчим документом та ніяким чином не гарантує своєчасну та в повному обсязі виплати постраждалим особам, яким може нанести транспортний засіб Замовника у випадку ДТП. А також не гарантує те, що майбутній Учасник на протязі дії договору, підписаного між Замовником та Учасником, не проведе будь-які дії відчуження та/або продажу даного приміщення, як і переміщення офісу в інше приміщення!
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Закупівлі здійснювались за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Добрий день.
Відповідно до підпункту 1 частини 2 статті 16 (далі Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також відповідно до частини 3 статті 22 (далі Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим слід зазначити, що вимогами пункту 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Закон) Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Дана вимога не застосовується під час закупівлі твердого палива, бензину, дизельного палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутових цілей,електричної енергії.
Добрий день.
Відповідно до підпункту 1 частини 2 статті 16 (далі Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також відповідно до частини 3 статті 22 (далі Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим слід зазначити, що вимогами пункту 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Закон) Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Дана вимога не застосовується під час закупівлі твердого палива, бензину, дизельного палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутових цілей,електричної енергії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-23-003718-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Акціонерне товариство "Страхова компанія "Країна", Код ЄДРПОУ:20842474
Дата подання: 24 травня 2023 11:54
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі,нами виявлено, що Замовник встановив вимоги, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників.
Так, в Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, містять наступні вимоги, а саме:
" 2.2. На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, офісне приміщення має знаходитись у власності, а не орендоване на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії"
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Ми, як потенційний учасник, маємо представництво в м. Житомир, але жодним законодавчим актом не встановлено ОБОВ'ЯЗКОВО мати офісне приміщення У ВЛАСНОСТІ, а не орендоване.
Дана вимога жодним чином не впливає на якість надання послуг страхування та не є обо'язковою умовою згідно чинного законодавства.
Ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні ЗУ «Про страхування» чи іншим нормативним документом не передбачені вимоги до того, що Страховик повинен провадити свою діяльність у ВЛАСНОМУ приміщенні, як зазначив Замовник у Тендерній документації. Також в Україні жодним нормативним актом НЕ ЗАБОРОНЕНО здійснювати господарську діяльність в ОРЕНДОВАНОМУ приміщенні.
Тому вважаємо, що зазначена вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.. На підставі вищезазначеного, вважаємо дані вимоги незаконними та необґрунтованими, а також такими, що створюють дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції.
Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме:
- видалити п. 2.2. Додатку 1 " На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, офісне приміщення має знаходитись у власності, а не орендоване на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії"
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі,нами виявлено, що Замовник встановив вимоги, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників.
Так, в Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, містять наступні вимоги, а саме:
" 2.2. На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, офісне приміщення має знаходитись у власності, а не орендоване на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії"
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Ми, як потенційний учасник, маємо представництво в м. Житомир, але жодним законодавчим актом не встановлено ОБОВ'ЯЗКОВО мати офісне приміщення У ВЛАСНОСТІ, а не орендоване.
Дана вимога жодним чином не впливає на якість надання послуг страхування та не є обо'язковою умовою згідно чинного законодавства.
Ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні ЗУ «Про страхування» чи іншим нормативним документом не передбачені вимоги до того, що Страховик повинен провадити свою діяльність у ВЛАСНОМУ приміщенні, як зазначив Замовник у Тендерній документації. Також в Україні жодним нормативним актом НЕ ЗАБОРОНЕНО здійснювати господарську діяльність в ОРЕНДОВАНОМУ приміщенні.
Тому вважаємо, що зазначена вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.. На підставі вищезазначеного, вважаємо дані вимоги незаконними та необґрунтованими, а також такими, що створюють дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції.
Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме:
- видалити п. 2.2. Додатку 1 " На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, офісне приміщення має знаходитись у власності, а не орендоване на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2023 17:20
24.05.23, 11:54 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту: просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме:
- видалити п. 2.2. Додатку 1 " На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, офісне приміщення має знаходитись у власності, а не орендоване на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії".
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав.
Відповідно до підпункту 1 частини 2 статті 16 (далі Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також відповідно до частини 3 статті 22 (далі Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим слід зазначити, що вимогами пункту 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Закон) Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Дана вимога не застосовується під час закупівлі твердого палива, бензину, дизельного палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутових цілей,електричної енергії.
Таким чином, затверджено роз’яснення на Вимогу такого змісту: замовником встановлено кваліфікаційні вимоги до закупівлі відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог чинного законодавства.
- видалити п. 2.2. Додатку 1 " На підтвердження кваліфікаційних вимог в учасника повинно знаходитись страхове представництво в місті Житомир, офісне приміщення має знаходитись у власності, а не орендоване на підтвердження даного факту учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із адресою страхового представництва у місті Житомир та скановану копію документа, який підтверджує, що представництво у якому знаходиться офіс у власності страхової компанії".
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав.
Відповідно до підпункту 1 частини 2 статті 16 (далі Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також відповідно до частини 3 статті 22 (далі Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим слід зазначити, що вимогами пункту 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Закон) Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Дана вимога не застосовується під час закупівлі твердого палива, бензину, дизельного палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутових цілей,електричної енергії.
Таким чином, затверджено роз’яснення на Вимогу такого змісту: замовником встановлено кваліфікаційні вимоги до закупівлі відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
506 613,00
UAH
|
455 429,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ЖИТОМИРСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
522 416,00
UAH
|
459 684,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
455 429,00
UAH
|
08 червня 2023 12:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 14:23
|
спец. стр..pdf | укладений |
21 червня 2023 14:22
|
дог стр..pdf | укладений |
21 червня 2023 14:22
|