Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 22:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 808 868,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 044,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 21:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 21:55 |
К.Р_вул.Миру в с.Лази (зміни 24.05.23).docx | |
24 травня 2023 21:55 |
Перелік внесених змін до ТД.doc | |
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_22.05.xlsx | |
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc |
24 травня 2023 21:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2023 21:55 |
К.Р_вул.Миру в с.Лази (зміни 24.05.23).docx
|
|||
24 травня 2023 21:55 |
Перелік внесених змін до ТД.doc
|
|||
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
|||
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_22.05.xlsx
|
|||
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
|||
22 травня 2023 22:17 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000024 ● 8f8d4c76e14c4fb3b3488d74e163d304
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2023 № 71-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.08.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.08.2023 № 71-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-05-22-012922-a 22.05.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 10:53:26
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45233120-6 – Будівництво доріг», та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 10:27:44
Про надання пояснення та документів на запит
Добрий день. Надаємо відповідь на ваш запит від 29.08.2023 за ID моніторингу: UA-M-2023-08-29-000024.
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Миру 0+650 - 1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування) (№ оголошення - UA-2023-05-22-012922-a), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення: Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом – «Капітальний ремонт вул. Миру 0+650 - 1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування» та ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивним) № 07-0109/01-23 від 27 квітна 2023 року, який було оновлено через збій системи видачі звітів на №07-0254/01-23 від 10 липня 2023 року без змін та виправлень.
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне.
Для об’єкта будівництва – «Капітальний ремонт вул. Миру 0+650 - 1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування» розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Додатки підтверджуючих документів: «Кошторис 2979,730.pdf», «Рішення ПКД.pdf», «ГП МИРУ - 0 650 - 1 300.pdf», «pd01_0913-0617-1655-9817_20230707024517.pdf», «ex01_1488-9858-8537-7553_20230710113742 висновок Миру. коригування.pdf», «5 ПЗ. Миру 650 - 1300 _Руденко.pdf», «4 Завдання на проектування МИРУ ГІП Руденко.pdf», «4 Акт обстеження вул. Миру ГІП Руденко.pdf», «вул. Миру Лази _ПОЗИТИВНИИ〓.pdf».
У разі подання додаткових документів, просимо звернутись з їх уточненням. Дякую.
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.?
Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://tyachiv-city.gov.ua/2023-rik-16-54-07-02-01-2023/
або
https://rada.info/upload/users_files/04053766/5b11cfd1ceccac9f5fc0301cd2a6b4f9.pdf
- 4 Акт обстеження вул. Миру ГІП Руденко.pdf
- 4 Завдання на проектування МИРУ ГІП Руденко.pdf
- 5 ПЗ. Миру 650 - 1300 _Руденко.pdf
- ex01_1488-9858-8537-7553_20230710113742 висновок Миру. коригування.pdf
- pd01_0913-0617-1655-9817_20230707024517.pdf
- вул. Миру Лази _ПОЗИТИВНИИ〓.pdf
- ГП МИРУ - 0 650 - 1 300.pdf
- Кошторис 2979,730.pdf
- Рішення ПКД.pdf
- Відповідь на запит Держаудитслужби України.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважену особу Тячівської міської ради Василя Гайовича зобовязано пройти навчання з підвищення кваліфікації та подано заявку щодо їх проходження на онлайн платформі Zoom, 04 жовтня 2023 року.
2023-09-20 16:24:07
- про недопущення порушень.doc.pdf
- prozorro_certificate.pdf
- ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У ОНЛАЙН КОНФЕРЕНЦІЇ 04 ЖОВТНЯ 2023 РОКУ - Отправленные - I.UA .pdf
- Отправленные - I.UA .pdf
- Заявка_04.10.23-1.pdf
- Protender.pdf
- Тестування УО Prozorro.pdf
- Щодо вебінару 04 жовтня 2023 року - Входящие - I.UA .pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/05/2024пр |
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/307/198/24 |
Дата відкриття провадження: | 02 лютого 2024 |
Документи:
06 лютого 2024 11:30
|
Електронний підпис |
23 січня 2024 15:40
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" |
2 597 238,30
UAH з ПДВ
|
2 597 238,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
2 597 238,30
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 00:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 10:16
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 08:55
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 12:57
|
Договір.pdf | укладений |
13 червня 2023 12:56
|
Додаток до договору.pdf | укладений |
13 червня 2023 12:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вул. Миру 0+650 - 1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування | 1 | роботи |
2 597 238,30
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою від 19 червня 2023 року №1 та Додатковою угодою від 28 серпня 2023 року №2 до договору від 12 червня 2023 року №110 внесені зміни, щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань, щодо виконання робіт з урахуванням Розпорядження Тячівського міського голови від 19.06.2023 року №4 «Про внесення змін до рішення Тячівської міської ради від 22.12.2022 року № 104 «Про бюджет Тячівської міської територіальної громади на 2023 рік»» (зі змінами)» в частині збільшення бюджетних планових асигнувань спеціального фонду по КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 на суму 1 000 000 грн. у травні для реєстрації укладених договорів та взяття юридичних забовязань в органі ДКУ за процедурами закупівлі по об’єктах «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування» та «Капітальний ремонт вул. Миру 0+650-1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування», у тому числі 400 000,000 грн. по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Миру 0+650-1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування», а також довідки змін головного розпорядника згідно Рішення сесії 2081 від 10.08.2023 року Тячівської міської ради в састині дофінансування даного обєкту. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вул. Миру 0+650 - 1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування | 1 | роботи |
2 597 238,30
UAH з ПДВ
|