Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вул.Пекарської (від вул.Тершаковців до вул.І.Мечникова), вул.Шімзерів у м.Львові. Коригування». Додаткові роботи.
Очікувана вартість
23 323 230,34 UAH
UA-2023-05-22-012601-a 1dbf66ffcf8544c7a10453f5404fb79b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бех Михайло Михайлович

380931810592 zakupkylvivavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
Контактна особа: Бех Михайло Михайлович
380931810592
zakupkylvivavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Пекарської (від вул.Тершаковців до вул.І.Мечникова), вул.Шімзерів у м.Львові. Коригування». Додаткові роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

22 травня 2023 19:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000016 ● b3d83092f5be4b148f13d0558002a0ba
  • Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2023 № 42-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 листопада 2023 року № 42-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-05-22-012601-a від 22.05.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-23 17:29:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул.Пекарської (від вул.Тершаковців до вул.І.Мечникова), вул.Шімзерів у м.Львові. Коригування». Додаткові роботи.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-22-012601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-28 16:48:56

Пояснення

На Ваш запит від 23.11.2023 р. про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт вул.Пекарської (від вул.Тершаковців до вул.І.Мечникова), вул.Шімзерів у м.Львові. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-05-22-012601-a ЛКП «Львівавтодор», повідомляє наступне.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул.Пекарської (від вул.Тершаковців до вул.І.Мечникова), вул.Шімзерів у м.Львові. Коригування», який пройшов державну експертизу, що підтверджується експертним звітом (копія додається).
Для підтвердження, також надаємо Вам інші документи відповідно до запиту:
- завдання на проектування;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №2.1 ;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №2.2 ;
- відомість загальних об’ємів, виконаних об’ємів, додаткових робіт та залишку обсягів робіт;
- експертний звіт № 561.6533.22 від 30 грудня 2022.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ"ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 23 323 230,34
UAH з ПДВ
22 травня 2023 19:02

Документи

22 травня 2023 19:02
Експертний звіт.pdf
22 травня 2023 19:01
Протокол від 22.05.2023.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 12:24
ДУ № 3 від 29.03.2024.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 12:24
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2023 15:11
ДУ №1 від 30.06.2023.pdf зміни до договору
30 червня 2023 15:10
Договір №1383 від 17.05.2023.pdf укладений
22 травня 2023 19:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: №1383
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №1383
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML