Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37992989 |
Місцезнаходження: | 35705, Україна , Рівненська обл., Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Ірина Ключук +380675519505 korucja234@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 757 267,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 572,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК після підписання договору може перерахувати Аванс може бути наданий на строк не більше трьох місяців у межах до 30% від загальної ціни договору, який ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Кінцева оплата за виконані послуги/роботи з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються протягом 30-ти банківських днів після закінчення ВИКОНАВЦЕМ всіх передбачених договором послуг/робіт, але за умови наявності коштів у місцевому бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 17:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 17:55 |
Додаток № 5 Проект договору(1).docx | |
22 травня 2023 17:55 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx | |
22 травня 2023 17:55 |
Тендерна документацiя(5).doc |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000019 ● 6d5469e442574e54bd75ff9f622c8d9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2023
№25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.09.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-05-22-012374-а 22.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 15:33:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу згідно Поточний ремонт вул. Зелена (від вул. Березнева до вул. Паркова) в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-05-22-012374-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 15:37:46
Відповідь на звернення
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу закупівлі UA-2023-05-22-012374-a повідомляємо наступне:
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі: Поточний ремонт вул. Зелена (від вул. Березнева до вул. Паркова) в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-05-22-012374-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Здолбунівської міської ради від 17.05.2023 р. № 1607.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту Поточний ремонт вул. Зелена (від вул. Березнева до вул. Паркова) в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області . Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено робочий проект (кошторисну документацію). Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Поточний ремонт вул. Зелена (від вул. Березнева до вул. Паркова) в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом №230410-01/ЕО від 11 квітня 2023 р. В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: Ремонт дороги по вул. Зелена (від вул. Березнева до вул. Паркова) в м. Здолбунів – КП Здолбунівське – офіційний сайт. (kpzdolbunivske.rv.ua)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-15 18:45:39
Звернення до Держаудитслужби України
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо про те, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Тобто, проєкт договору про закупівлю є частиною тендерної документації.
Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю можливо, якщо у договорі зазначено перелік таких змін. Відкоригувати договір з метою включення чи виключення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим.
Отже, Замовник в обов’язковому порядку зазначає перелік підстав для зміни істотних умов договору у проєкті договору про закупівлю під час формування тендерної документації.
В п. 10.1. Проекту договору Замовником зазначено про те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання послуг/робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, послуг/робіт і послуг);
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Предметом даної закупівлі є послуга, про що вказано у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, не вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; застосовується Замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товар, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Таким чином, затвердження Замовником у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі послуги, не відповідало б нормі пункту 19 Особливостей та порушувало б вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Вказане підтвержується висновками моніторингів наступних закупівель:
UA-2023-07-18-010538-a
UA-2023-07-07-006314-a
Висновки за результатами закупівель прикріпляємо до запиту.
Згідно даних висновків Замовник не мав вказувати у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі послуги, адже це відповідає нормі пункту 19 Особливостей та порушує вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Крім того , згідно абз. 1 п. 28 Постанови КМУ №1178 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно вимог статті 22 Закону .
Згідно п. 19 Постанови КМУ №1178 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих в даному пункті.
Відтак, ні п. 19 Постанови КМУ №1178 ні ст. 22 Закону ні п. 28 Особливостей не містять обов’язку включати ВСІ підпункти п. 19 Особливостей в умови Проекту договору та або в умови Тендерної документації.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Таким чином, в порушення вимог пункту 19 Особливостей та статті 638 ЦК України, Замовником укладено договір про закупівлю послуг, зазначення серед переліку випадків внесення змін до договору, зокрема зміни істотних умов (погодження зміни ціни за одиницю товару), не відповідало б умовам, необхідним для договору закупівлі послуги
Зважаючи на те, що інформація вказана у висновку по даній закупівлі суперечить інформації у висновках за результатами моніторингів у закупівлях UA-2023-07-18-010538-a UA-2023-07-07-006314-a просимо роз’яснити яким чином діяти Замовнику, для того щоб не допускати порушень та яким чином Замовник порушив п. 19 Постанови КМУ №1178, ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей, зважаючи на те, що предметом закупівлі є послуга.
З повагою!
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-22-012374-a від 12 вересня 2023 року надаємо аргументовані заперечення до висновку. На виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тобто, проєкт договору про закупівлю є частиною тендерної документації. Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю можливо, якщо у договорі зазначено перелік таких змін. Відкоригувати договір з метою включення чи виключення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим. Отже, Замовник в обов’язковому порядку зазначає перелік підстав для зміни істотних умов договору у проєкті договору про закупівлю під час формування тендерної документації. В п. 10.1. Проекту договору Замовником зазначено про те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання послуг/робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, послуг/робіт і послуг); 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Звертаємо вашу увагу на те, що предметом даної закупівлі є послуга, про що вказано у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, не вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; застосовується Замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товар, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Таким чином, затвердження Замовником у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі послуги, не відповідало б нормі пункту 19 Особливостей та порушувало б вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Вказане підтвержується висновками моніторингів наступних закупівель: UA-2023-07-18-010538-a UA-2023-07-07-006314-a Такі Висновки за результатами закупівель прикріпляємо до відповіді на висновок за результатами моніторигну даної закупівлі. Згідно даних висновків Замовник не мав вказувати у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі послуги, адже це відповідає нормі пункту 19 Особливостей та порушує вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Крім того , згідно абз. 1 п. 28 Постанови КМУ №1178 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно вимог статті 22 Закону . Згідно п. 19 Постанови КМУ №1178 19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих в даному пункті. Відтак, ні п. 19 Постанови КМУ №1178 ні ст. 22 Закону ні п. 28 Особливостей не містять обов’язку включати ВСІ підпункти п. 19 Особливостей в умови Проекту договору та або в умови Тендерної документації. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Таким чином, в порушення вимог пункту 19 Особливостей та статті 638 ЦК України, Замовником укладено договір про закупівлю послуг, зазначення серед переліку випадків внесення змін до договору, зокрема зміни істотних умов (погодження зміни ціни за одиницю товару), не відповідало б умовам, необхідним для договору закупівлі послуги. Керуючись ч. 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: 8. Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Зважаючи на те, що інформація вказана у висновку по даній закупівлі суперечить інформації у висновках за результатами моніторингів у закупівлях UA-2023-07-18-010538-a UA-2023-07-07-006314-a замовником 15.09.2023 р. через електронну систему закупівель надано Звернення за роз'ясненням щодо висновку щодо того яким чином діяти Замовнику, для того щоб не допускати порушень та яким чином Замовник порушив п. 19 Постанови КМУ №1178, ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей, зважаючи на те, що предметом закупівлі є послуга. Керуючись ч. 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Однак станом на 19.09.2023 р. (останній день на надання відповіді на висновок за результатами моніторингу закупівлі. Відтак задля недопущення протермінування строку п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку надаємо аргументовані заперечення до висновку. З повагою!
2023-09-19 11:18:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 18:26
|
дод угода Зелена.pdf | укладений |
14 грудня 2023 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 16:36
|
ДУ 1-51 пот рем Зелена-Здолбунів_20231201_0001.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 15:36
|
договір 51.pdf | укладений |
06 червня 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |