Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37992989 |
Місцезнаходження: | 35705, Україна , Рівненська обл., Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Ірина Ключук +380675519505 korucja234@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 12 432 476,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 324,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК після підписання договору може перерахувати Аванс може бути наданий на строк не більше трьох місяців у межах до 30% від загальної ціни договору, який ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Кінцева оплата за виконані послуги/роботи з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються протягом 30-ти банківських днів після закінчення ВИКОНАВЦЕМ всіх передбачених договором послуг/робіт, але за умови наявності коштів у місцевому бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 17:46 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx | |
22 травня 2023 17:46 |
Додаток № 5 Проект договору(1).docx | |
22 травня 2023 17:46 |
Тендерна документацiя(5).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить переліку документів які повинен надати учасник на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Відтак, Замовник сам повинен встановити в тендерній документації яким чином учасники мають підтвердити відповідність даному кваліфікаційному критерію.
Ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, принагідно зазначаємо, що ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить визначення який договір є аналогічним до предмета закупівлі, а тому Замовник сам повинен встановити в тендерній документації який договір по конкретній закупівлі вважатиметься аналогічним.
Розділом 3 Тендерної документації визначено те, що Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з поточного ремонту дороги/благоустрою/вулиці основним видом робіт по якому(их) є роботи пов’язані з укладанням дорожнього покриття. Замовником не встановлено інших вимог чи критеріїв щодо аналогічності договорів, відтак документ тендерної пропозиції учасників повинні відповідати тим вимогам, які встановлені тендерною документацією.
З повагою!
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-05-000007 ● 2162a605219742898f1229d6755d18fd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2023 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.10.2023 № 42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-22-012331-a від 22.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-06 16:11:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-22-012331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 16:24:29
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу закупівлі Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-2023-05-22-012331-a повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Здолбунівської міської ради №1607 від 17 травня 2023 р. Додаємо в складі посянення. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту на Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області. Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено робочий проект (кошторисну документацію). Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом №230329-09/ЕО від 03 квітня 2023 р. В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Додаємо в складі посянення. 3. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Додаємо в складі посянення. З повагою!
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу закупівлі Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-2023-05-22-012331-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Здолбунівської міської ради №1607 від 17 травня 2023 р. Додаємо в складі пояснення.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту на Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області. Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено робочий проект (кошторисну документацію). Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Поточний ремонт вул. Набережна, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом №230329-09/ЕО від 03 квітня 2023 р. В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Додаємо в складі пояснення.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Додаємо в складі пояснення.
З повагою!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
12 429 000,00
UAH з ПДВ
|
12 429 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
12 429 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 19:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 19:58
|
ДУ 1 договір 53.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 19:56
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 15:44
|
договір 53.pdf | укладений |
06 червня 2023 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |