Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37992989 |
Місцезнаходження: | 35705, Україна , Рівненська обл., Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Ірина Ключук +380675519505 korucja234@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 16 270 277,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 702,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК після підписання договору може перерахувати Аванс може бути наданий на строк не більше трьох місяців у межах до 30% від загальної ціни договору, який ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Кінцева оплата за виконані послуги/роботи з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються протягом 30-ти банківських днів після закінчення ВИКОНАВЦЕМ всіх передбачених договором послуг/робіт, але за умови наявності коштів у місцевому бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 17:21 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx | |
22 травня 2023 17:21 |
Додаток № 5 Проект договору(1).docx | |
22 травня 2023 17:21 |
Тендерна документацiя(5).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить переліку документів які повинен надати учасник на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Відтак, Замовник сам повинен встановити в тендерній документації яким чином учасники мають підтвердити відповідність даному кваліфікаційному критерію.
Ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, принагідно зазначаємо, що ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить визначення який договір є аналогічним до предмета закупівлі, а тому Замовник сам повинен встановити в тендерній документації який договір по конкретній закупівлі вважатиметься аналогічним.
Розділом 3 Тендерної документації визначено те, що Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), з поточного ремонту дороги/благоустрою/вулиці основним видом робіт по якому(их) є роботи пов’язані з укладанням дорожнього покриття. Замовником не встановлено інших вимог чи критеріїв щодо аналогічності договорів, відтак документ тендерної пропозиції учасників повинні відповідати тим вимогам, які встановлені тендерною документацією.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-06-000005 ● 1d6bc13f76f6413fa408a8b19faa3117
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2023 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2023 № 58-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.09.2023 № 58-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-05-22-012146-a 22.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 11:21:39
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-22-012146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3.4 Договору від 06.06.2023 №52 (далі – Договір) Договірна ціна є твердою, визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток №__), і може уточнюватися протягом усього строку надання послуг/виконання послуг/робіт при зміні норм законодавства у період поточного ремонту, які впливають на вартість послуг/робіт, обсяги послуг/робіт, зміні цін на ресурси, зміні умов послуг/робіт, уточненні загально-виробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни.
Чому Замовником не оприлюднено кошторис, що є невід’ємною частиною Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 11:00:54
Відповідь на звернення
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі: Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-05-22-012146-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Здолбунівської міської ради від 17.05.2023 р. № 1607.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту на Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області. Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено робочий проект (кошторисну документацію). Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом № 230329-10/EO від 04 квітня 2023 року. В проєктній документації міститься детальний опис робіт/послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт/послуг.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Щодо другої частини запиту повідомляємо про те, що відповідно до пункту 3.4 Договору від 06.06.2023 №52 (далі – Договір) Договірна ціна є твердою, визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток №__), і може уточнюватися протягом усього строку надання послуг/виконання послуг/робіт при зміні норм законодавства у період поточного ремонту, які впливають на вартість послуг/робіт, обсяги послуг/робіт, зміні цін на ресурси, зміні умов послуг/робіт, уточненні загально-виробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни.
Згідно даного пункту додатком до договору є саме Договірна а не кошторис.
Звертаємо вашу увагу на необхідність правильного тлумачення змісту даного пункту, а саме, в умовах даного пункту зазначено про те, що Договірна ціна є твердою, визначається на основі кошторису. Договірна ціна є твердою, що є невід’ємною частиною Договору. Дана інформація також підтверджується і тим, що згідно розділу 16. Додатки до договору перераховано всі додатки до цього Договору, які є його невід'ємною частиною. Зокрема, цитуємо:
16.1. Додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною.
16.1.1. Додаток №1 - Дефектний акт
16.1.2. Додаток №2 – Договірна ціна
16.1.3. Додаток №3 – Календарний план виконання послуг/робіт/надання послуг
Відтак, згідно змісту договору кошторис не є невід'ємною частиною договору. Відтак немає обов'язку його оприлюднення разом із договором за результатами закупівлі.
З повагою!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
16 260 000,00
UAH з ПДВ
|
16 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
16 260 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 13:11
|
дод угодо дог 52.pdf | укладений |
27 листопада 2023 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:08
|
дод угодо дог 52.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 15:41
|
договір 52.pdf | укладений |
06 червня 2023 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та припинення дії договору за згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |