Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 37288833 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул. Січових Стрільців, 13 |
Контактна особа: |
Соломко Назарій Ігорович +380325921067 kpgks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 647 739,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 238,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 16:11 |
Тендерна документацiя(5).doc | |
22 травня 2023 16:11 |
Проєкт договору (Додаток _5).docx | |
22 травня 2023 16:11 |
Додаток _ 4.docx | |
22 травня 2023 16:11 |
Додаток _ 3.docx | |
22 травня 2023 16:11 |
Додаток _ 2.docx | |
22 травня 2023 16:11 |
Додаток _ 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000033 ● 983f593aaddd4d4fb258b4bf04f7a774
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2024 № 149
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 13. UA-2023-05-22-011207-a, 22.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 17:19:06
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-22-011207-a, яка проводилась Комунальним підприємством Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 15:28:14
Пояснення
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі “Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська, 29 в м. Яворів, Львівської області”, ідентифікатор закупівлі – UA-2023-05-22-011207-a (далі - Закупівля) від 18.07.2024 року подаємо наступну інформацію.
По першому питанню:
здійснення обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації згідно укладеного договору від 20.03.2023 року № 2003-01 (копії договору, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, відомості об’ємів робіт та відомості ресурсів додаються) та експертного звіту (позитивного) № 0616Є-05/23 від 10.05.2023 року, виданого на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 0616Є від 04.05.2023 року (копія договору та експертного звіту додаються).
По другому питанню:
на виконання норми п. 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування переможець процедури Закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю у вигляді листа від 15.06.2023 року № 1506-1 (копія додається).
Додатки:
1.Копії договору № 2003-01 від 20.03.2023 року, зведеного кошторисного розрахунку, відомості ресурсів та відомості об’ємів робіт на 29 арк.;
2.Копії договору № 0616Є від 04.05.2023 року та експертного звіту (позитивного) № 0616Є-05/23 від 10.05.2023 року на 7 арк.;
3.Копія наказу про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єктів будівництва на 1 арк.;
4.Копія листа від товариства з обмеженою відповідальністю “Сапфір Інвест Плюс” від 15.06.2023 року № 1506-1 на 4 арк.
- 1_договір кошторис_зведений кошторисний розрахунок_відомість ресурсів_відомість обємів робіт.pdf
- 2_договір експертиза_експертний звіт.pdf
- 3_наказ про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості обєктів будівництва.pdf
- 4_лист_ТОВ Сапфір Інвест Плюс_право підписання договору про закупівлю.pdf
- пояснення.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель КП Яворівської міської ради “Житлокомунсервіс” зобов’язується здійснити заходи, а саме провести роз’яснювальну роботу та направити уповноважених осіб підприємства на навчання у сфері публічних закупівель задля недопущення в подальшому порушення вимог п. 3 та 43 Особливостей № 1178 при розгляді тендерних пропозицій. Додатково повідомляємо Вас про підписання сторонами договору додаткової угоди від 13.08.2024 року №7, якою приведено у відповідність умови договору (графік виконання робіт та графік фінансування робіт) до норм пунктів 17 та 84 Постанови КМУ № 668 та ст. 323 Господарського кодексу України.
2024-08-14 13:24:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції, а також не дотримано норми пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону при укладанні договору про закупівлю.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" |
9 537 107,65
UAH з ПДВ
|
9 537 107,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" #41346094 |
Переможець |
9 537 107,65
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2023 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 13:08
|
додаткова угода_7_тов сапфірінвестплюс.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 13:25
|
додаткова угода_6_сапфірінвестплюс.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 14:06
|
додаткова угода_5_.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 17:52
|
ДУ_4_тов сапфірінвестплюс.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 11:41
|
додаткова угода_3_тов сапфір інвест плюс.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 11:20
|
додаткова угода_2_тов сапфір інвест плюс.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 11:04
|
1_додаткова угода 1_тов сапфір інвест плюс.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 14:07
|
договір | укладений |
15 червня 2023 09:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області | 1 | роботи |
9 537 107,65
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із станом фінансування робіт виникла необхідність продовження строку дії договору про закупівлю та термін виконання робіт. Зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт. Зміни в загальну суму та види робіт, що визначені умовами договору про закупівлю, не вносяться. |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт. зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1506-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області | 1 |
9 092 189,67
UAH з ПДВ
|