Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області
Очікувана вартість
9 647 739,40 UAH
UA-2023-05-22-011207-a ae0f1f2c47d54c1e92922be045c8a599
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломко Назарій Ігорович

+380325921067 kpgks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 37288833
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул. Січових Стрільців, 13
Контактна особа: Соломко Назарій Ігорович
+380325921067
kpgks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2023 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 9 647 739,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 238,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 29.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 травня 2023 16:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 травня 2023 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2023 16:11
Тендерна документацiя(5).doc
22 травня 2023 16:11
Проєкт договору (Додаток _5).docx
22 травня 2023 16:11
Додаток _ 4.docx
22 травня 2023 16:11
Додаток _ 3.docx
22 травня 2023 16:11
Додаток _ 2.docx
22 травня 2023 16:11
Додаток _ 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-16-000033 ● 983f593aaddd4d4fb258b4bf04f7a774
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2024 № 149

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 13. UA-2023-05-22-011207-a, 22.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-18 17:19:06

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-22-011207-a, яка проводилась Комунальним підприємством Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-22 15:28:14

Пояснення

У відповідь на Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі “Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська, 29 в м. Яворів, Львівської області”, ідентифікатор закупівлі – UA-2023-05-22-011207-a (далі - Закупівля) від 18.07.2024 року подаємо наступну інформацію.
По першому питанню:
здійснення обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації згідно укладеного договору від 20.03.2023 року № 2003-01 (копії договору, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, відомості об’ємів робіт та відомості ресурсів додаються) та експертного звіту (позитивного) № 0616Є-05/23 від 10.05.2023 року, виданого на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 0616Є від 04.05.2023 року (копія договору та експертного звіту додаються).
По другому питанню:
на виконання норми п. 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування переможець процедури Закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю у вигляді листа від 15.06.2023 року № 1506-1 (копія додається).
Додатки:
1.Копії договору № 2003-01 від 20.03.2023 року, зведеного кошторисного розрахунку, відомості ресурсів та відомості об’ємів робіт на 29 арк.;
2.Копії договору № 0616Є від 04.05.2023 року та експертного звіту (позитивного) № 0616Є-05/23 від 10.05.2023 року на 7 арк.;
3.Копія наказу про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єктів будівництва на 1 арк.;
4.Копія листа від товариства з обмеженою відповідальністю “Сапфір Інвест Плюс” від 15.06.2023 року № 1506-1 на 4 арк.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель КП Яворівської міської ради “Житлокомунсервіс” зобов’язується здійснити заходи, а саме провести роз’яснювальну роботу та направити уповноважених осіб підприємства на навчання у сфері публічних закупівель задля недопущення в подальшому порушення вимог п. 3 та 43 Особливостей № 1178 при розгляді тендерних пропозицій. Додатково повідомляємо Вас про підписання сторонами договору додаткової угоди від 13.08.2024 року №7, якою приведено у відповідність умови договору (графік виконання робіт та графік фінансування робіт) до норм пунктів 17 та 84 Постанови КМУ № 668 та ст. 323 Господарського кодексу України.

2024-08-14 13:24:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції, а також не дотримано норми пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону при укладанні договору про закупівлю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" 9 537 107,65
UAH з ПДВ
9 537 107,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 червня 2023 12:24
Електронний підпис
08 червня 2023 12:23
Довідка НАЗК юрособа.pdf
08 червня 2023 12:23
Довідка НАЗК керівник.pdf
07 червня 2023 16:03
Електронний підпис
07 червня 2023 15:23
Електронний підпис
07 червня 2023 15:22
пункт 47 Особливостей.pdf
02 червня 2023 10:06
Електронний підпис
02 червня 2023 10:02
пункт 47 Особливостей.pdf
29 травня 2023 18:29
Електронний підпис
29 травня 2023 18:28
1. Статут (оригінал).pdf
29 травня 2023 18:28
аналогічний договір.rar
29 травня 2023 18:28
гарантійний лист.pdf
29 травня 2023 18:28
працівники.rar
29 травня 2023 18:28
кошторис.pdf
29 травня 2023 18:28
згода на обробку даних.pdf
29 травня 2023 18:28
акт обстеження.pdf
29 травня 2023 18:28
проект договору.pdf
29 травня 2023 18:28
графік виконання.pdf
29 травня 2023 18:28
обладнання.rar
29 травня 2023 18:28
форма пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС"
#41346094
Переможець 9 537 107,65
UAH з ПДВ
05 червня 2023 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2023 09:44

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). Учасник ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" надає у складі своєї пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказано інформацію про те, що Учасник уклав договір оренди спецтехніки № 26-23П від 26.05.2023 р. з ТОВ «HABITEX». Окрім цього, у складі пропозиції Учасник надає свідоцтва про реєстрацію екскаваторів-навантажувачів, які орендуються на підставі вищевказаного договору, в яких вказано, що власником даних екскаваторів-навантажувачів є АТ «Кредобанк». Однак, у складі пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує договірні зобов’язання між ТОВ «HABITEX та АТ «Кредобанк». Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує договірні зобов’язання між ТОВ «HABITEX та АТ «Кредобанк». 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" надає Договір оренди нежитлового приміщення №7/22-2 від 01 листопада 2022 року, в якому вказано, що невід’ємною частиною даного договору є Додаток №1. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутній даний додаток. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції Додаток №1 до Договору оренди нежитлового приміщення №7/22-2 від 01 листопада 2022 року 3) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу 2 Додатку №1 до Тендерної документації , Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей Учасник ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС" надає у складі своєї пропозиції довідку про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, визначених у пп.14 п.44 Особливостей. Однак, на підтвердження вимог Тендерної документації Учасник повинен надати довідку про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, визначених у пп.14 п.47 Особливостей. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, визначених у пп.14 п.47 Особливостей. 4) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.3 Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації , Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Зі змісту Тендерної документації випливає, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* У складі пропозиції Учасника відсутній лист-пояснення про незалучення осіб на підставі цивільно-правових договорів. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції лист-пояснення про незалучення осіб на підставі цивільно-правових договорів. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

08 червня 2023 22:32
Довідка НАЗК
08 червня 2023 21:05
Довідка НАЗК
08 червня 2023 20:22
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:45
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:32
Довідка НАЗК
08 червня 2023 13:37
Довідка НАЗК
08 червня 2023 10:55
Довідка НАЗК
05 червня 2023 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2023 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС"
#41346094
9 537 107,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 22:32
Довідка НАЗК
08 червня 2023 21:05
Довідка НАЗК
08 червня 2023 20:22
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:45
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:32
Довідка НАЗК
08 червня 2023 13:37
Довідка НАЗК
08 червня 2023 10:55
Довідка НАЗК
05 червня 2023 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2024 13:08
додаткова угода_7_тов сапфірінвестплюс.pdf зміни до договору
14 серпня 2024 13:06
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 13:25
додаткова угода_6_сапфірінвестплюс.pdf зміни до договору
11 квітня 2024 13:23
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 14:06
додаткова угода_5_.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 14:02
Електронний підпис укладений
16 листопада 2023 17:52
ДУ_4_тов сапфірінвестплюс.pdf зміни до договору
16 листопада 2023 17:51
Електронний підпис укладений
13 вересня 2023 11:41
додаткова угода_3_тов сапфір інвест плюс.pdf зміни до договору
13 вересня 2023 11:39
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 11:20
додаткова угода_2_тов сапфір інвест плюс.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 11:19
Електронний підпис укладений
16 червня 2023 11:04
1_додаткова угода 1_тов сапфір інвест плюс.pdf зміни до договору
16 червня 2023 11:00
Електронний підпис укладений
15 червня 2023 14:07
договір укладений
15 червня 2023 09:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області 1 роботи 9 537 107,65
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із станом фінансування робіт виникла необхідність продовження строку дії договору про закупівлю та термін виконання робіт. Зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт. Зміни в загальну суму та види робіт, що визначені умовами договору про закупівлю, не вносяться.
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт, зміни в загальну суму та види робіт, що визначені в умовах договору про закупівлю, не вносяться
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в графіки виконання та фінансування робіт. зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1506-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вулиці Львівська,29 в м. Яворів, Львівської області 1 9 092 189,67
UAH з ПДВ