Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 код 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Очікувана вартість
64 200,00 UAH
UA-2023-05-22-010601-a 7691e02d807044fab0c7d3f9a3d18b03
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2023 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2023 15:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2023 15:46
Очікувана вартість: 64 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Код ДК 021:2015 код 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Протипролежневий комірчастий матрац GMA 5 із компрессором Gi-emme
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
НК 024:2019: 41900 — Матрац протипролежневий надувний з регульованим тиском, багаторазового використання
30 штуки
Подушка протипролежнева Doctor Life
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
НК 024:2019: 47123 — Протипролежнева надувна подушка для сидіння з регульованим тиском, багаторазового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2023 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2023 15:42
договір.docx
22 травня 2023 15:42
оголошення спрощені 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 22 травня 2023 16:42
Дата відповіді: 22 травня 2023 17:00
Добрий день. Аналоги розглядатимете?
Відповідь: Доброго дня, згідно оголошення - додаток №1.
Аналоги
Дата подання: 22 травня 2023 17:12
Дата відповіді: 23 травня 2023 11:23
Перепрошую, ви розглядатимете пропозиції товару саме того, що у додатку 1 оголошення, чи можемо пропонувати товар з аналогічними характеристиками але інших брендів?
Відповідь: Доброго дня, згідно оголошення - додаток №1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2023 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДИЧНИЙ МАГАЗИН" 62 550,00
UAH з ПДВ
62 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2023 15:08
Електронний підпис
01 червня 2023 14:31
Електронний підпис
31 травня 2023 10:24
Електронний підпис
30 травня 2023 12:12
Електронний підпис
30 травня 2023 12:06
Декларація GMA 5.pdf.p7s
30 травня 2023 12:06
Проєкт Договору.pdf.p7s
30 травня 2023 12:06
Технічні вимоги.pdf.p7s
30 травня 2023 12:06
Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 травня 2023 12:01
Електронний підпис
30 травня 2023 12:00
Проєкт Договору.pdf
30 травня 2023 12:00
Декларація GMA 5.pdf
30 травня 2023 12:00
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2023 12:00
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДИЧНИЙ МАГАЗИН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕДИЧНИЙ МАГАЗИН"
#40398969
Переможець 62 550,00
UAH з ПДВ
02 червня 2023 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 12:55

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника; із зазначенням банківських реквізитів учасника. Всупереч вимогам пункту 9.4. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ТОВ "МЕДИЧНИЙ МАГАЗИН" - довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника; із зазначенням банківських реквізитів учасника – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника; із зазначенням банківських реквізитів учасника.

Документи

02 червня 2023 15:03
Електронний підпис
02 червня 2023 15:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2023 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДИЧНИЙ МАГАЗИН"
#40398969
62 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2023 15:03
Електронний підпис
02 червня 2023 15:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2023 16:15
Договір укладений
20 червня 2023 16:14