Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 943 336,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 716,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 21:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 21:51 |
К.Р_вул.вул. Лазівська в с. Руське Поле (зміни 24.05.23).docx | |
24 травня 2023 21:51 |
Перелік внесених змін до ТД.doc | |
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_22.05.xlsx | |
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc |
24 травня 2023 21:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2023 21:51 |
К.Р_вул.вул. Лазівська в с. Руське Поле (зміни 24.05.23).docx
|
|||
24 травня 2023 21:51 |
Перелік внесених змін до ТД.doc
|
|||
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
|||
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_22.05.xlsx
|
|||
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
|||
22 травня 2023 15:14 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000022 ● 598abfa967bc414db0b95d71d49492f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2023 №65-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.08.2023 №65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-05-22-009932-a, 22.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-25 16:29:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту по вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-22-009932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ПП «СТІК», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 форми 3 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії аналогічного договору за період 2020-2023 роки, вказаного в довідці (форма 3), з додатковими угодами?
3. Чому додатковою угодою від 19 червня 2023 року №1 до договору від 12 червня 2023 року №109 внесені зміни щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 11:17:06
Відповідь на звернення від 25.08.2023
Добрий день. Надаємо відповідь на ваш запит від 25.08.2023
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування) (№ оголошення - UA-2023-05-22-009932-a), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення: Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації затвердженої наказом від 01.03.2023 №17, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом – «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування» та ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивним) №07-0110/01-23 від 02 травня 2023 року.
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне.
Для об’єкта будівництва – «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування) розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Додатки підтверджуючих документів: «ex01_1475-4700-0917-3231_20230710113326 висновок Лазівська. коригування.pdf», «ГП Р.Поле_r-Лазівська .pdf», «Рішення ПКД.pdf», «ЗКР 14512,908.pdf», «pd01_1152-9061-7086-1209_20230709115440.pdf», «3 Завдання на проектування .pdf», «3 Акт обстеження ГІП Руденко .pdf», «4 ПЗ Р.Поле Лазівська.pdf».
У разі подання додаткових документів, просимо звернутись з їх уточненням. Дякую.
2. Яким чином учасником ПП «СТІК», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 форми 3 додатку 1 тендерної документації, в частині надання копії аналогічного договору за період 2020-2023 роки, вказаного в довідці (форма 3), з додатковими угодами?
Замовником встановлено кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавства відповідно до додатку №1 цієї тендерної документації, у тому числі вимоги підпункту 3.2 пункту 3 форми 3 додатку 1 тендерної документації для підтвердження Кваліфікаційного критерію до учасників закупівель в частині Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі виконаного в повному обсязі договору зазначеного в Інформаційній довідці із зазначенням замовників торгів, з якими укладався аналогічний договір у формі (електронний документ «довідка про аналогічні договори.pdf») та наданої копії аналогічного договору за період 2020-2023 років, вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, зазначені в умовах Договору (електронний документ «довідка про аналогічні договори.pdf») та без додаткових угод, так як наявність існування останніх не обставиною, що призводить до зміни умов Договору (в т.ч. зміна проектних рішень), змінює план фінансування або змінює умови Договору, здійснюючи шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди, про що в Договір вноситься відповідне застереження що супроводжується шляхом укладання Додаткової угоди, яка є невід'ємною частиною Договору.
Замовником не застосовувалось з урахуванням вище наведеного вимога про усунення невідповідностей, що виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією про Розміщення відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що вступила у дію з 19 жовтня 2022 року щодо ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, і частині відсутності додаткових угод що оприлюднені на порталі уповноваженого органу prozorro.gov.ua за номером UA-2021-09-23-013018-b, замовником розглядались би лише додаткові угоди, що стосуються зміни істотних умов договору. Зазначеним твердженням Замовник керувався з урахуванням листа Мінекономіки від 14.08.2020 р. №3304-02/50563-01.
3. Чому додатковою угодою від 19 червня 2023 року №1 до договору від 12 червня 2023 року №109 внесені зміни щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
У ході підготування інформації стосовно третього питання, замовник повідомляє наступну інформацію та документи стосовно продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження.
Додатковою угодою від 19 червня 2023 року №1 та Додатковою угодою від 28 серпня 2023 року №2 до договору від 12 червня 2023 року №109 внесені зміни, щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань, щодо виконання робіт з урахуванням Розпорядження Тячівського міського голови від 19.06.2023 року №4 «Про внесення змін до рішення Тячівської міської ради від 22.12.2022 року № 104 «»Про бюджет Тячівської міської територіальної громади на 2023 рік»» (зі змінами)» в частині збільшення бюджетних планових асигнувань спеціального фонду по КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 на суму 1 000 000 грн. у травні для реєстрації укладених договорів та взяття юридичних забовязань в органі ДКУ за процедурами закупівлі по об’єктах «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування» та «Капітальний ремонт вул. Миру 0+650-1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування», у тому числі 400 000,000 грн. по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування».
Додаток підтверджуючого документу від Замовника: «Лист про відсутність юридичних для реєстрації.pdf»
- Відповідь на запит Держаудитслужби України.docx
- Лист про відсутність юридичних для реєстрації.pdf
- 3 Акт обстеження ГІП Руденко .pdf
- 3 Завдання на проектування .pdf
- 4 ПЗ Р.Поле Лазівська.pdf
- ex01_1475-4700-0917-3231_20230710113326 висновок Лазівська. коригування.pdf
- pd01_1152-9061-7086-1209_20230709115440.pdf
- ГП Р.Поле_r-Лазівська .pdf
- ЗКР 14512,908.pdf
- Рішення ПКД.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-04 10:10:49
Про надання додаткової інформації
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом – «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування)» та ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (Позитивним) № 07-0110/01-23 від 02 травня 2023 року, після чого через специфіку роботи системи даний звіт без змін було перевидано та перезатверджено на № 07-0253/01-23 від 10 липня 2023 року, що додається.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення виявленого порушення, шляхом припинення зобов’язань за договором на стадії виконання договору, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, а відтак уповноважена особа на підставі висновку моніторингу не може зобов'язати Підрядника у встановлений термін у межах чинного законодавства припинити зобов'язання за ним.
2023-09-14 10:42:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/105/2023ПР |
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/307/1778/23 |
Дата відкриття провадження: | 29 грудня 2023 |
Документи:
25 січня 2024 16:24
|
Електронний підпис |
10 жовтня 2023 16:13
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" |
13 214 786,23
UAH з ПДВ
|
13 214 786,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
13 214 786,23
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 14:39
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
26 лютого 2024 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 22:18
|
Додаток до договору Договірна ціна 2023-2024.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 22:17
|
Протокол 95 виправлення.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 22:12
|
Додаткова 2 виправлення.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 22:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 08:57
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 12:36
|
Договір.pdf | укладений |
13 червня 2023 12:33
|
Додаток до договору.pdf | укладений |
13 червня 2023 12:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування | 1 | роботи |
13 214 786,23
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою від 19 червня 2023 року №1 та Додатковою угодою від 28 серпня 2023 року №2 до договору від 12 червня 2023 року №109 вносяться зміни, щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань, щодо виконання робіт з урахуванням Розпорядження Тячівського міського голови від 19.06.2023 року №4 «Про внесення змін до рішення Тячівської міської ради від 22.12.2022 року № 104 «»Про бюджет Тячівської міської територіальної громади на 2023 рік»» (зі змінами)» в частині збільшення бюджетних планових асигнувань спеціального фонду по КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 на суму 1 000 000 грн. у травні для реєстрації укладених договорів та взяття юридичних забовязань в органі ДКУ за процедурами закупівлі по об’єктах «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування» та «Капітальний ремонт вул. Миру 0+650-1+300 в с. Лази Тячівського району. Коригування», у тому числі 400 000,000 грн. по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування» та протоколу повноваженої особи Про виправлення та доведення до відповідності пунктів 1.1 та 10.1 Договору у новій редакції шляхом укладення додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вул. Лазівська в с. Руське Поле, Тячівського району. Коригування | 1 | роботи |
13 214 786,23
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 червня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Припинення дії Договору за згодою сторін на підставі ст. 651, 652, 653 та 654 Цивільною кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, пункту 11.4. Розділу 11 Договору, з урахуванням наступного |