Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сейф офісний
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-05-20-000019-a ● c19b8c86e17d436fa392a2b902612fc1
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22704183 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 64 |
Контактна особа: |
Наталія Грібьонкіна +380960956642 tend_deposvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2023 06:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2023 12:51 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сейф офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66058, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Культури, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 червня 2023
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України протягом 10-ти (десяти) банківських днів після поставки Товару, згідно наданих Постачальником видаткових накладних, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеного Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Покупець не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2023 06:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2023 06:38 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 травня 2023 06:38 |
Спрощена СЕЙФ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-20-000019-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «Смартзон», Код ЄДРПОУ:40518363
Дата подання: 01 червня 2023 17:45
в цього учасника розміри сейфа не відповідають заявленим Замовником
Довідка відповідності, яку учасник,я кого обрано переможцем, прикріпив у пропозиція свідчить про невірні розміри сейфу,а а саме висота 65 мм, тоді як
Замовником заявлено було розмір - висота сейфа 652 мм
Замовником заявлено було розмір - висота сейфа 652 мм
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2023 12:27
Доброго дня.
З 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Якщо вартість закупівлі є меншою, зазначеного в Особливостях порогу (для товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень; для послуг з поточного ремонту, вартість яких становить абоundefinedперевищує 200 тисяч гривень), замовники можуть використовувати ЕСЗ відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів або шляхом укладання прямих договорів з обов’язковим звітуванням в ЕСЗ про їх укладення.
В зв’язку з вищезазначеним, закупівля Сейфа офісного (UA-2023-05-20-000019-a ) не підлягає під порогові закупівлі, та була проведена через електрону систему закупівель з метою максимальної економії бюджетних коштів.
З 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Якщо вартість закупівлі є меншою, зазначеного в Особливостях порогу (для товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень; для послуг з поточного ремонту, вартість яких становить абоundefinedперевищує 200 тисяч гривень), замовники можуть використовувати ЕСЗ відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів або шляхом укладання прямих договорів з обов’язковим звітуванням в ЕСЗ про їх укладення.
В зв’язку з вищезазначеним, закупівля Сейфа офісного (UA-2023-05-20-000019-a ) не підлягає під порогові закупівлі, та була проведена через електрону систему закупівель з метою максимальної економії бюджетних коштів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАЙНУЛІН ЄГОР БОРИСОВИЧ #2998101654 |
Переможець |
5 700,00
UAH
|
01 червня 2023 13:52
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 14 червня 2023 13:45 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до Граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332, граничні суми на придбання Сейфу становить 5 000,00 грн. Враховуючи пункт 3 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник |
Документи:
14 червня 2023 13:45
|
1 від 14.06.23.pdf |
Виконано
Дата відміни: | 14 червня 2023 13:52 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до Граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332, граничні суми на придбання Сейфу становить 5 000,00 грн. |
Документи:
14 червня 2023 13:56
|
Електронний підпис |
14 червня 2023 13:52
|
1 від 14.06.23.pdf |