Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ярмолинецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 05399248 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1 |
Контактна особа: |
Гусар Тетяна Вікторівна +380385321370 yarm.selrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 11 237 038,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 185,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 18:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 18:07 |
3.5. Проєкт договору.doc | |
18 травня 2023 18:07 |
3.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
18 травня 2023 18:07 |
3.3. Технічне завдання.docx | |
18 травня 2023 18:07 |
3.2. Інформація про відсутність підстав встановлених п. 44.docx | |
18 травня 2023 18:07 |
3.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
18 травня 2023 18:07 |
3. ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Добрий день. Дякую за увагу до оголошеної закупівлі.
Уповноважена особою розглянуто Ваше звернення, та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації. Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте зазначені Вами вимоги не є дискримінаційними, адже враховуючи їх специфіку будь-який учасник процедури закупівлі, протягом періоду проведення процедури закупівлі має можливість виконати відповідні організаційні дії та отримати необхідні документи в порядку визначеному чинним законодавством України.
Якщо вимога тендерної документації може бути виконання учасниками протягом терміну проведення процедури закупівлі, і учасники не надають доказів згідно яких вони не мають можливості виконати умову тендерної документації, то такі вимоги не є дискримінаційними.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 травня 2023 18:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000080 ● 60d44b6c6ae343ca84c10ba26bbd320d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2023 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-05-18-015164-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 12:40:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 11 237 038,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-015164-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217 та чи дотримано ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (у разі виконання робіт) умови пункту 4.5. договору, яким передбачено, що Підрядник зобов’язаний складати та передавати уповноваженому представнику Замовника на паперових носіях поетапно по мірі виконаня робіт акти приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інші акти та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:17:18
Відповідь на запит
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- локальний кошторис на 3 арк.;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва на 4 арк.;
- експертний звіт на 2 арк.
2. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/yarmolynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-23-59-18-08-2022/.
3. Станом на 04.10.2023 року договір про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217 виконується.
ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» дотримується умови пункту 4.5. договору.
На виконання запиту надаємо копії відповідних актів та квитанцій які підтверджують виконання договору, а саме:
- платіжна інструкція №1476 від 27.07.2023 року на 1 арк.;
- акт КБ-2в на 3 арк.;
- акт КБ-3 на 1 арк.;
- платіжна інструкція №1800 на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ |
11 232 569,18
UAH з ПДВ
|
11 232 569,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ #37152281 |
Переможець |
11 232 569,18
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 11:02
|
ДУ 2 дог 217 утепл.PDF | зміни до договору |
14 травня 2024 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:56
|
ДУ 1 дог 217.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 17:27
|
Договір 217.PDF | укладений |
15 червня 2023 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.п. 4 п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.п. 4 п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |