Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Верховинського та Косівського районів Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
224 853 546,00 UAH
UA-2023-05-18-015128-a 2baa2f3ac8ea45d4ac8129381ba8415b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бриндальський Руслан Васильович

+380666713002 kanazava78@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Контактна особа: Бриндальський Руслан Васильович
+380666713002
kanazava78@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2023 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2023 11:00
Початок аукціону: 30 травня 2023 13:31
Очікувана вартість: 224 853 546,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 248 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 13 до тендерної документації). Якщо у електронній банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2 248 535,46 грн. (два мільйони двісті сорок вісім тисяч п’ятсот тридцять п’ять гривень 46 копійка). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання. Тендерна пропозиція, у складі якої буде електронна банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ АТ «Укрексімбанк» UA25 322313 00000 26003000050399 код ЄДРПОУ 42753775
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2248535.46 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Верховинського та Косівського районів Івано-Франківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський та Косівський, райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 13 до тендерної документації). Якщо у електронній банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2 248 535,46 грн. (два мільйони двісті сорок вісім тисяч п’ятсот тридцять п’ять гривень 46 копійка). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання. Тендерна пропозиція, у складі якої буде електронна банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ АТ «Укрексімбанк» UA25 322313 00000 26003000050399 код ЄДРПОУ 42753775

Сума забезпечення: 2248535.46 UAH
26 червня 2023 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2023 08:55
зміни Верховина Косів 26.06.docx
26 червня 2023 08:55
ТД верхов_косів зі змінами 26.06.doc
25 травня 2023 08:27
зміни ЕУ Верховина Косів.doc
18 травня 2023 18:02
Додаток 6.doc
18 травня 2023 18:02
Додаток 5.doc
26 червня 2023 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2023 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2023 08:55
зміни Верховина Косів 26.06.docx
26 червня 2023 08:55
ТД верхов_косів зі змінами 26.06.doc
25 травня 2023 08:27
ТД верхов_косів зі змінами.doc
18 травня 2023 18:02
ТД верхов_косів.doc
25 травня 2023 08:27
зміни ЕУ Верховина Косів.doc
18 травня 2023 18:02
Додаток 6.doc
18 травня 2023 18:02
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість
Дата подання: 25 травня 2023 10:34
Дата відповіді: 26 травня 2023 15:42
Доброго дня. Згідно з інформацією яка наявна у відкритих джерелах про наявність фінансування з місцевих громад та залишків коштів з попереднього року та Згідно рішення Івано-Франківської обласної ради від 23 грудня 2022 року №576-19/2022 «Про обласний бюджет Івано-Франківської області на 2023 рік» затверджено наступне: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах становить: 358 494 500 (триста п’ятдесят вісім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі п’ятсот гривень) грн. Дана сума є суттєво меншою за очікувані вартості оголошених закупівель. Просимо надати обрунтування чому Вами намірено завищено очікувані вартості закупівель та звідки Ви будете брати бюджетні призначення на оплату наданих послуг за результатами проведення закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, хочемо повідомити Вас про те, що визначення очікуваної вартості закупівлі здійснюється згідно вимог чинного законодавства України, а саме у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року.
Згідно п.11. ч.1 ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» до основних функцій уповноваженого органу віднесено розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" (у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 № 114-IX, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України своїм Наказом 18.02.2020 року № 275 затвердило «Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідності визначення очікуваної вартості предмета закупівлі нами здійснювалося у відповідності до вищевказаних нормативно-правових актів.
При цьому слід зазначити, що у зв’язку з дією військового стану, економічними проблемами викликаними збройною агресією Російської Федерації, в Україні вцілому і в нашій області зокрема, нажаль мають місце випадки тимчасової недостатності (відсутності відповідних бюджетних призначень у повному необхідному обсягу) на момент початку їх виконання. Однак такі обставини, не можуть і не повинні бути перешкодою для виконання робіт із забезпечення належного рівня експлуатаційного утримання доріг загального користування, які є предметом закупівлі, забезпечення безпечного проїзду по ним, належного утримання мостів, шляхопроводів і інших штучних споруд тощо.
При цьому слід зазначити, що згідно ст.23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
В даний час існує значна нагальна потреба у виконанні робіт (наданні послуг), що є предметом даної закупівлі, у зв’язку з чим вона і оголошена.
Також слід враховувати, що прийняття Івано-Франківською обласною радою 23 грудня 2022 року рішення про затвердження розміру субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, не виключає можливість прийняття у 2023 році додаткових рішень, щодо виділення додаткових коштів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі.
Крім того хочемо звернути вашу увагу на те, що предметом закупівлі передбачено надання послуг не тільки у 2023 році але і у 2024 році. При цьому необхідно враховувати також, що субвенції х державного бюджету місцевим бюджетам не є єдиними джерелом фінансування робіт з експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення, оскільки чинним законодавством України передбачено можливість фінансування цих робіт з багатьох джерел зокрема участь у фінансуванні робіт можуть брати також і територіальні громади, а відповідно – можуть бути задіяні додаткові джерела фінансування – кошти місцевих бюджетів відповідних територіальних громад.
Фінансова звітність
Дата подання: 25 травня 2023 10:40
Дата відповіді: 26 травня 2023 16:20
Добрий день. Згідно Додатку №12 тендерної документації, учасники зобов’язані підтвердити «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Зокрема, учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2022 рік є не меншим, ніж 60% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі. Фактичне надання послуг за договором з потенційним переможцем торгів буде здійснюватися на протязі 2 (двох) календарних років, а саме: 2023 та 2024 календарного років. У, відповідності до пункту 23 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства прийнятих згідно Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1572 від 17.08.2020 року: «23. Рекомендуємо замовнику в тендерній документації передбачати період, за який буде підтверджено фінансову спроможність учасником шляхом подання фінансової звітності за відповідний період з урахуванням періоду проведення процедури закупівлі.» Виходячи із вищевикладеного виходить, що надання послуг буде проводитися і в 2024 календарному році, доцільно вимагати від учасників підтвердження наявності фінансової спроможності також за 2 (два) календарні роки, шляхом надання фінансової звітності як за 2022 рік з урахуванням поточного календарного періоду, так і за 2023 рок. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та привести її у відповідність згідно із нормами чинного законодавства та прибрати дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 25 травня 2023 року «ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ» повідомляємо наступне:
Згідно п 48. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) : «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону».

Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» :
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).».
Тобто законодавець встановив для Замовників право встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» і вказав на право замовника вимагати для підтвердження відповідності саме «підтвердження обсягу річного доходу (виручки)», і не надавав повноважень Замовникам щодо встановлення вимоги про надання підтвердження у будь-який інший спосіб, зокрема законом не передбачено право Замовників надавати підтвердження обсягу доходу (виручки) за будь-який інший часовий проміжок (місяць, квартал, півріччя, декілька років тощо).
Щодо вказаних Вами Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства прийнятих згідно Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1572 від 17.08.2020 року, слід зазначити, що дані рекомендації розроблені з метою підвищення ефективності закупівель із будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг Державним агентством автомобільних доріг та державними організаціями, що належать до його управління. Предметом ж цієї закупівлі є утримання автомобільних доріг а не їх будівництво, яке здійснюється ДП «Дороги Прикарпаття», яке не є ані Державним агенством автомобільних доріг, а ні є державним підприємством, що належить до його управління.
Таким чином тендерною документацією у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлена вимога щодо необхідності підтвердження фінансової спроможності шляхом подання підтвердження саме обсягу річного доходу (виручки). Також хочемо звернути Вашу увагу, що не зважаючи що ЗУ «Про публічні закупівлі» обмежено встановлення розміру такої вимоги у розмірі не більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (тобто не більше 100% вартості закупівлі), тендерною документацією встановлено ця вимога у значно меншому розмірі (у розмірі 60% від вартості закупівлі).
Незаконні вимоги
Дата подання: 25 травня 2023 15:22
Дата відповіді: 26 травня 2023 16:42
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації вважаємо, що Замовником умисно та неправомірно завищено об’єм послуг які потрібно буде надавати після укладення договорів та не вірно визначено очікувану вартість закупівель. Адже з інформації про виділення коштів Державному підприємству «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» сума становить 358 494 500 (триста п’ятдесят вісім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі п’ятсот гривень) грн. при тому, що Замовником оголошено 4 закупівлі на Експлуатаційне утримання сумарно на 1 337 892 170,00 (один мільярд триста тридцять сім мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі сто сімдесят гривень 00 копійок) грн., що суттєво перевищує суму бюджетних призначень. Виходячи із вищенаведеного Замовник порушив правила «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 адже Замовник не має права оголошувати закупівлю очікувана вартість якої врази перевищує бюджетні призначення для цих закупівель. Завищення очікуваної вартості закупівлі і встановлення необґрунтованої вимоги про обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2022 рік є не меншим, ніж 60% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі суттєво обмежують коло потенційних учасників, зменшує конкуренцію та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін у Тендерну документацію шляхом приведення у відповідність очікувані вартості закупівель до наявного бюджетного фінансування. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою до Державної аудиторської служби України із заявою про вчинення порушення під час проведення процедури закупівлі, у Прокуратуру Івано-франківської області із заявою про вчинення економічного злочину та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів який умисно встановлює незаконні, упереджені вимоги, та робить усе щоб закупівлю виграв лише його учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 25 травня 2023 року «НЕЗАКОННІ ВИМОГИ» повідомляємо наступне:
Згідно п 48. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) : «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону».

Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» :
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).».
Тобто законодавець встановив для Замовників право встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» і вказав на право замовника вимагати для підтвердження відповідності саме «підтвердження обсягу річного доходу (виручки)», і не надавав повноважень Замовникам щодо встановлення вимоги про надання підтвердження у будь-який інший спосіб, зокрема законом не передбачено право Замовників надавати підтвердження обсягу доходу (виручки) за будь-який інший часовий проміжок (місяць, квартал, півріччя, декілька років тощо).
Таким чином тендерною документацією», у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлена вимога щодо необхідності підтвердження фінансової спроможності шляхом подання підтвердження саме обсягу річного доходу (виручки). Також хочемо звернути Вашу увагу, що не зважаючи що ЗУ «Про публічні закупівлі» обмежено встановлення розміру такої вимоги у розмірі не більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (тобто не більше 100% вартості закупівлі), тендерною документацією встановлено ця вимога у значно меншому розмірі (у розмірі 60% від вартості закупівлі).
Дана вимога відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року і не є дискримінаційною.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 червня 2023 14:25
Дата відповіді: 28 червня 2023 15:45
Добрий день. У Додатку № 3 до тендерної документації Вами зазначено, що під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти аналогічний(ні) договір(ри) як договір(и) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого або державного значення та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого або державного значення, та/або будівництва автомобільних доріг загального користування місцевого або державного значення послуги по якому (их) надавалися у період з 2019 року по 2023 рік включно. Просимо надати роз’яснення чому Вами у перелік не включено договори з капітального ремонту адже досвід із капітального ремонту біль складніший чим із поточного дрібного або середнього ремонту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до Додатку 3 тендерної документації в частині аналогічного договору внесено на виконання рішення АМКУ № 8186 від 06.06.2023 року.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-18-015128-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 25 травня 2023 16:00
СКАРГА що стосується тендерної документації
Скаржником було виявлено вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2023 18:29
Рішення від 29.05.2023 № 7461.pdf
Дата публікації: 29 травня 2023 18:29
Рішення від 06.06.2023 № 8186.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 18:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 червня 2023 12:21

Документи подані скаржником

25 травня 2023 03:05
ТД верхов_косів (2).doc
25 травня 2023 16:03
Габіони договір.rar
25 травня 2023 16:03
Документи по відгуку.rar
25 травня 2023 16:03
Експлуатація київ САД.rar
25 травня 2023 16:03
Кіровоград.rar

Документи подані замовником

31 травня 2023 22:00
пояснення по скарзі

Документи Органу Оскарження

29 травня 2023 18:29
Рішення від 29.05.2023 № 7461.pdf
09 червня 2023 18:46
Рішення від 06.06.2023 № 8186.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ПБС 219 000 000,00
UAH з ПДВ
219 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
AzVirt MMC 222 752 000,00
UAH з ПДВ
222 752 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 липня 2023 16:02
Електронний підпис
14 липня 2023 16:52
Електронний підпис
30 червня 2023 11:45
Електронний підпис
30 червня 2023 11:42
79. Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2023 14:18
Електронний підпис
28 червня 2023 14:00
Електронний підпис
28 червня 2023 13:57
Зміни 1 Гарантія 071 .rar
28 червня 2023 13:57
79. Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2023 17:31
Електронний підпис
31 травня 2023 17:29
70. Довідка про санкції.pdf
31 травня 2023 17:29
87. Ліцензія ТОВ ПБС.PDF
31 травня 2023 17:29
81. Банківська гарантія.rar
31 травня 2023 17:29
79. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2023 01:56
Електронний підпис
30 червня 2023 01:55
довідки верх косів.rar
30 червня 2023 01:55
Повноваження.rar
30 червня 2023 01:55
Дозвільні документи.rar
30 червня 2023 01:55
Машиністи.rar
30 червня 2023 01:55
Лабораторія.rar
30 червня 2023 01:55
Водії.rar
30 червня 2023 01:55
Дорожні робітники.rar
30 червня 2023 01:55
ІТР.rar
30 червня 2023 01:55
техчастина Верх косів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

AzVirt MMC

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 219 000 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2023 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2023 16:26

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У рядку 40 таблиці листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (№ 23/05-01 від 23.05.2023р.) зазначено «Сніговий відвал (довж. 3000мм, рама сталь ST-37, ножі Hardox) Areksan AR-KB 300 1 од. 20016 р., що не відповідає реальному року випуску. 1.2. У наданих у складі пропозиції Учасника формах КБ2В акт №1 за березень 2022 року – немає печатки і підпису замовника (файл 43. Довідки та акти до договору _ 18 від 21.03.2022 року.pdf) 1.3. У наданих у складі пропозиції Учасника формах КБ2В акт №6 за червень 2021 року немає печатки і підпису замовника (файл 42.5 Довідки КБ-3 бн за липень _акти КБ-2в_06_2021 р.pdf) 1.4 У складі пропозиції Учасника надано інформаційну таблицю (файл 1. Наявність обладнання_ матеріально-технічної бази та технологій .pdf) та договір оренди нерухомого майна _ 1412-ОА від 01.01.2021 року (файл 18. Договір оренди нерухомого майна _ 1412-ОА від 01.01.2021 року.pdf) на підтвердження Учасником наявності у нього місць (територій) для розташування майданчика(ів) стоянки машин та механізмів, а також майданчика (ів) для складування піщано-сольової суміші в межах району (районів) надання послуг за предметом закупівлі. Учасник надав договір оренди в м Івано-Франківськ, тим самим не підтвердив наявність у нього місць (територій) для розташування майданчика(ів) стоянки машин та механізмів, а також майданчика (ів) для складування піщано-сольової суміші в межах Верховинського та Косівського районів надання послуг за предметом закупівлі, як вимагалось Замовником. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Додаток №1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 2.2 Додаток № 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2019 – 2023 рр. 2.3 Додаток № 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2019 – 2023 рр. 2.4 Додаток №1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Інформацію та підтверджуючі документи про рік випуску Снігового відвалу (довж. 3000мм, рама сталь ST-37, ножі Hardox) Areksan AR-KB 300 відповідно до вимог Додатку №1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 3.2. Скан-копію з оригіналу акту №1 за березень 2022 року по договору 18 від 21.03.2022 року відповідно до вимог Додатку № 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2019 – 2023 рр.; 3.3. Скан-копію з оригіналу акту №6 за червень 2021 року по договору 10 від 01.02.2021 року ДУ №5 від 15.07.21 року відповідно до вимог Додатку № 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2019 – 2023 рр.; 3.4 Надати підтвердження, про наявність у Учасника місць (територій) для розташування майданчика(ів) стоянки машин та механізмів, а також майданчика (ів) для складування піщано-сольової суміші в межах району (районів) надання послуг за предметом закупівлі у Верховинському та Косівському районах відповідно до вимог Додатку №1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».

Документи

17 липня 2023 12:02
Довідка НАЗК
17 липня 2023 12:02
Електронний підпис
17 липня 2023 12:01
переможець.PDF
06 липня 2023 13:20
верх-косів.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2023 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
219 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2023 12:02
Довідка НАЗК
17 липня 2023 12:02
Електронний підпис
17 липня 2023 12:01
переможець.PDF
06 липня 2023 13:20
верх-косів.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 10:51
ду7 до дог6.PDF зміни до договору
01 травня 2024 10:49
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 14:40
ду 6 до дог 6.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:39
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 12:42
ду 5 до дог 6.PDF зміни до договору
21 грудня 2023 12:41
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 10:17
ду4 до дог 6.PDF зміни до договору
05 грудня 2023 10:17
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 08:37
ду 3 до дог 6.PDF зміни до договору
22 листопада 2023 08:37
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 08:36
ду 2 до дог 6.PDF зміни до договору
22 листопада 2023 08:35
Електронний підпис укладений
07 листопада 2023 17:05
ДУ1 до дог6.PDF зміни до договору
07 листопада 2023 17:04
Електронний підпис укладений
07 листопада 2023 17:00
Електронний підпис укладений
26 липня 2023 10:41
договір 6.PDF укладений
26 липня 2023 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних зобов'язань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 6
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних зобов'язань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти договірну ціну в новій редакції без зміни її вартості
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти договірну ціну в новій редакції без зміни її вартості
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити бюджетні зобов'язання на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML