Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) – 15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (Набір продуктів харчування)
Очікувана вартість
7 553 250,00 UAH
UA-2023-05-18-015069-a ● d6d121a6f08745688a561e3aeea4ce34
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський міський центр соціальних служб |
Код ЄДРПОУ: | 22791479 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Благовісна, 170 |
Контактна особа: |
Олена Кобозова +380974140046 chmcsssdm15@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 553 250,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – гарантія, банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі – банк-гарант) (а саме – уповноваженої на підпис банківської гарантії особи банка-гаранта) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена та відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта на підпис відповідного документа, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (витягом зі статуту або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення даного тендеру, опублікованому в електронній системі закупівель. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено про зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих (або банківських; робочі чи банківські дні – визначається згідно з умовами даної ТД) днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в робочих днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Гарантія повинна містити зобов’язання банку-гаранту у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 розділу ІІІ ТД, відшкодувати (сплатити) на рахунок замовника (бенефіціара) кошти (протягом 5 банківських днів) у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеному в ТД. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку, що підтверджує перерахування грошових коштів покриття. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Набір продуктів харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Благовісна, 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 14:18 |
ТД прод харч зі змінами.docx | |
23 травня 2023 14:18 |
Зміни прод харч.docx | |
18 травня 2023 17:54 |
ТД прод харч.docx |
23 травня 2023 14:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2023 14:18 |
ТД прод харч зі змінами.docx
|
|||
23 травня 2023 14:18 |
Зміни прод харч.docx
|
|||
18 травня 2023 17:54 |
ТД прод харч.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-18-015069-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3241617193
Дата подання: 22 травня 2023 08:35
Вимога
Підпунктом 1. Підпункті 5.1. п. 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей» Розділу III тендерної документації встановлено вимогу до учасника щодо подання сканованого оригіналу «акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника на складські приміщення, які він планує використовувати під час виконання договору (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022, Акт без виявлених порушень, виданий не раніше другого кварталу 2023 року);» Таким чином, замовником встановлено вимогу подання Акту за складеного виключно в другому кварталі 2023 року, який ще не закінчився. Відповідно до п. 8 Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 (надалі Постанова №8996), планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю:
з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки;
з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Таким чином, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в частині учасників для яких плановий захід державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) здійснюється рідше ніж 4 рази на рік (з високим, середнім, низьким, незначним ступенем ризику) та таких, в яких строк проведення планового заходу протягом другого кварталу 2023 року, ще не настав.
Вважаємо цю вимогу такою, що порушує принципи недискримінації учасників та обмежує конкуренцію. З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти зазначений пункт у редакції «сканований оригінал акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника на складські приміщення, які він планує використовувати під час виконання договору (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022, Акт без виявлених порушень, складений за результатами останнього планового заходу державного контролю (інспектування));»
Розгорнути
Згорнути
з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки;
з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Таким чином, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в частині учасників для яких плановий захід державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) здійснюється рідше ніж 4 рази на рік (з високим, середнім, низьким, незначним ступенем ризику) та таких, в яких строк проведення планового заходу протягом другого кварталу 2023 року, ще не настав.
Вважаємо цю вимогу такою, що порушує принципи недискримінації учасників та обмежує конкуренцію. З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти зазначений пункт у редакції «сканований оригінал акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника на складські приміщення, які він планує використовувати під час виконання договору (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022, Акт без виявлених порушень, складений за результатами останнього планового заходу державного контролю (інспектування));»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2023 10:10
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 6 та частини сьомої статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюється із застосуванням актів державного контролю.
Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства. Акт державного контролю складається у двох примірниках, один з яких вручається оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його складення.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 6 та частини сьомої статті 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин", частин першої - четвертої, шостої, восьмої - десятої статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", пункту 9 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 124), Наказом від 21.01.2022 № 143-22 було затверджено, зокрема, форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Наказом від 03.01.2023 № 5 було затверджено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану відповідно до якого підставою для проведення заходів державного контролю, зокрема, є подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»:
Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - 6 не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Відповідно до переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03 січня 2023 року № 5 підставою, зокрема, є подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Скаржник, як і будь-який інший потенційний учасник процедури закупівлі може звернутися до територіальних органів Держпродспожислужби із заявою про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням та отримати цей акт до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, оскільки ніщо не заважало потенційним учасникам отримати даний документ.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Аналогічну позицію займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення №13373-р/пк-пз від 14.06.2021 р.
Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства. Акт державного контролю складається у двох примірниках, один з яких вручається оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його складення.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 6 та частини сьомої статті 18 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин", частин першої - четвертої, шостої, восьмої - десятої статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", пункту 9 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 124), Наказом від 21.01.2022 № 143-22 було затверджено, зокрема, форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Наказом від 03.01.2023 № 5 було затверджено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану відповідно до якого підставою для проведення заходів державного контролю, зокрема, є подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»:
Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - 6 не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Відповідно до переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03 січня 2023 року № 5 підставою, зокрема, є подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Скаржник, як і будь-який інший потенційний учасник процедури закупівлі може звернутися до територіальних органів Держпродспожислужби із заявою про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням та отримати цей акт до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, оскільки ніщо не заважало потенційним учасникам отримати даний документ.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Аналогічну позицію займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно рішення №13373-р/пк-пз від 14.06.2021 р.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-06-28-000009 • 515a672f4adc4682bffd71b46073ffd3
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-06-28
•
20:54
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
У зв'язку із некоректною роботою ДП "ПРОЗОРРО" подаємо повторно звернення із доповненою інформацією.
Відповідно до розділу 5 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей" замовником було установлено вимогу "- надати підтвердження права власності на транспортний(-ні) засіб(-и) або копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавання послуг з перевезення, який має бути чинним та дійсним протягом всього строку поставки товару, що є предметом закупівлі. Додатково учасник надає документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця чи надавача послуг з перевезення на транспортні засоби (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів);", на підтвердження даної вимоги учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" була надана сканована копія договору оренди транспортного засобу №14 від 20 вересня 2022 року, укладений між Фізичною особою-підприємець Великий Андрій Володимирович та ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", предметом котрого є строкове, платне користування об'єктом оренди, а саме транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний спеціалізований фургон-рефрижиратор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА4387 ІЕ (свідоцтво номер СХВ 409680). Дані відносини, регулюються відповідно до Цивільного кодексу України, а саме параграфом 5 "Найм (оренда) транспортного засобу". Відповідно до листа Державної фіскальної служби від 28.04.2015 року № 4000/Б/99-99-17-02-02-14 фізична особа - підприємець не може бути власником нерухомого або рухомого майна, придбання, спорудження, будівництво такого майна та операції з передачі права власності на таке майно фізичною особою - підприємцем можуть здійснюватись виключно як фізичною особою, та згідно зі ст.50 ЦКУ підприємець – це лише правовий статус, через який фізична особа реалізує своє право на здійснення підприємницької діяльності за умови її державної реєстрації, зокрема дана позиція має своє підтвердження у ст. 24 ЦКУ «Людина як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою.». Тотожна позиція з приводу розмежування понять у майнових відносинах між фізичною особою та фізичною особою-підприємцем виражено у рішеннях Верховного суду України, наприклад 03 квітня 2019 року Велика Палата Верховного Суду в рамках справи № 753/16525/16-ц, провадження № 14-574цс18 (ЄДРСРУ № 81203066) визначила співвідношення понять фізичної особи та фізичної особи - підприємця та їх правового статусу. Відповідно до абз. 2 п.6 Порядку
державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року №1388 (зі змінами) «Транспортні засоби, що належать фізичним особам - підприємцям, реєструються за ними як за фізичними особами.» Отже згідно всього вищевказаного ч.2 ст.799 ЦКУ Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Проте наданий учасником договір оренди (найму) транспортного засобу №14 від 20 вересня 2022року нотаріально не посвідчений та укладений всупереч вимогам ЦКУ, і відповідно до ст.215 та ст.203 ЦКУ фактично не дійсний. Відповідно до вказаної інформації, Замовник повинен був розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», проте даної дії не вчинив, а в подальшому всупереч даному факту визнав учасника ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» переможцем даної закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-06-28-000008 • 6711ebc859284d17932e636d67c253e9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-06-28
•
19:59
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відповідно до розділу 5 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей" замовником було установлено вимогу "- надати підтвердження права власності на транспортний(-ні) засіб(-и) або копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавання послуг з перевезення, який має бути чинним та дійсним протягом всього строку поставки товару, що є предметом закупівлі. Додатково учасник надає документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця чи надавача послуг з перевезення на транспортні засоби (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів);", на підтвердження даної вимоги учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" була надана сканована копія договору оренди транспортного засобу №14 від 20 вересня 2022 року, укладений між Фізичною особою-підприємець Великий Андрій Володимирович та ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", предметом котрого є строкове, платне користування об'єктом оренди, а саме транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний спеціалізований фургон-рефрижиратор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА4387 ІЕ (свідоцтво номер СХВ 409680). Дані відносини, регулюються відповдно до Цивільного кодексу України, а саме параграфом 5 "Найм (оренда) транспортного засобу". Так згідно ч.2 ст.799 ЦКУ Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Проте наданий учасником договір оренди (найму) транспортного засобу №14 від 20 вересня 2022року нотаріально не посвідчений та укладений всупереч вимогам ЦКУ, і відповідно до ст.215 та ст.203 ЦКУ фактично не дійсний. Відповідно до вказаної інформації, Замовник повинен був оприлюднити, згідно ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, проте цього не зробив, та всупереч даному факту визнав учасника ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" переможцем даної закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" |
7 550 000,00
UAH з ПДВ
|
7 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" #44897973 |
Переможець |
7 550 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 09:57
|
договір.PDF | укладений |
08 червня 2023 09:54
|