Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04590234 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29 |
Контактна особа: |
Мелешко Юлія Миколаївна +380445466153 sheudecn_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 07:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 11:15 |
Очікувана вартість: | 13 985 031,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 925,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 17:53 |
Тендерна документація (за Особливостями) Хоткевича.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000036 ● ff1bc7cfb8754ad49cb2252ea014bd29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2023 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2023-05-18-015061-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 10:10:35
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-015061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 16:36:10
Пояснення на запит
Опрацювавши запит від 29.08.2023 року про надання інформації (пояснень) стосовно закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вул. Гната Хоткевича в Деснянському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-015061-a, КП ШЕУ Деснянського району м. Києва надає пояснення з приводу рішення про моніторинг.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-08 16:11:25
Роз'яснення щодо висновку
Опрацювавши Ваш висновок від 05.09.2023 року стосовно усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вул. Гната Хоткевича в Деснянському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-015061-a, звертаємося за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-09-11 14:18:24
Про надання роз’яснень щодо змісту висновку та зобов’язань, зазначених у висновку від 05.09.2023 № 276
На Ваш запит про надання роз’яснень щодо висновку про результати моніторингу, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (далі – Управління) повідомляє наступне.
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі придбання послуг з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вул. Гната Хоткевича в Деснянському районі м. Києва) ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-015061-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 18 травня 2023 року, встановлені наступні порушення:
- порушення вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-4) до тендерної документації окремими файлами;
- порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Стосовно порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Тобто проект договору про закупівлю є частиною тендерної документації.
Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей.
Згідно з статтею 9 Закону Уповноваженим органом розроблено та затверджено відповідні порядки, зокрема щодо визначення предмета закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Порядок № 708), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Так, відповідно до пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку № 708.
Згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Згідно річного плану закупівель та відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів і тендерної документації, а також укладеного за результатами процедури закупівлі Договору від 30.06.2023 № 76-06/23 Замовником визначено, що предметом закупівлі є ПОСЛУГИ, а саме: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вул. Гната Хоткевича в Деснянському районі м. Києва) - 1 послуга.
Однак, нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей зміна ціни за одиницю товару передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар.
Слід зазначити, що моніторинг не є заходом державного фінансового контролю, який спрямований на встановлення збитків або доведення інших негативних наслідків виконання договору, а здійснення моніторингу спрямоване на дотримання вимог Закону. При цьому, метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З огляду на встановлене порушення, Управлінням зобов’язано Замовника привести у відповідність умови договору відповідно до вимог чинного законодавства шляхом внесення змін до договору з урахуванням положень Цивільного та Господарського кодексів України, врахувати виявлені порушення та дотримуватися вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей під час складання тендерної документації з метою запобігання порушенням при внесенні змін до договору.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вул. Гната Хоткевича в Деснянському районі м. Києва): 1) умови Договору № 76-06/23 від «30» червня 2023 року, укладеного між комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» м. Києва та Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЕСТ БУД», приведено у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом внесення змін до договору з урахуванням положень Цивільного та Господарського кодексів України (Додаткова угода № 3 від 11 вересня 2023 року додається), виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутніх закупівлях, 2) уповноваженою особою в подальшому буде враховано дотримання вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680, в т. ч. в частині завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
2023-09-12 15:29:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-4) до тендерної документації окремими файлами)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
11 626 561,30
UAH з ПДВ
|
11 626 561,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
12 476 804,94
UAH з ПДВ
|
12 476 804,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕСТ БУД" |
12 948 631,20
UAH з ПДВ
|
12 948 631,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
13 151 118,00
UAH з ПДВ
|
13 151 118,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
13 751 109,20
UAH з ПДВ
|
13 751 109,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП" |
13 931 307,18
UAH з ПДВ
|
13 931 307,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
13 931 307,18
UAH з ПДВ
|
13 931 307,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
11 626 561,30
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 17:32
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Відхилено |
12 476 804,94
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 16:56
|
ТОВ "АВЕСТ БУД" #41530051 |
Переможець |
12 948 631,20
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2023 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 13:42
|
Додаткова угода 5 від 20.12.2023 (зміна реквізитів).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 11:49
|
Додаткова угода 4 від 18.12.2023 р. (до дог. 76-06.23 від 30.06.2023).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 15:26
|
Додаткова угода 3 від 11.09.2023 р..PDF | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 16:48
|
Додаткова угода 2 (до договору 76-06.23 від 30.06.2023).PDF | зміни до договору |
09 серпня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 16:13
|
Додаткова угода 1 від 05.07.2023 (погодження Лінійного графіка Хоткевича).PDF | зміни до договору |
05 липня 2023 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 16:30
|
Договір ТОВ АВЕСТ БУД 76-06.23 від 30.06.2023.PDF | укладений |
30 червня 2023 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження лінійного графіка |
Номер договору про закупівлю: | 76-06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 76-06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області по висновку про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-08-28-000036) стосовно приведення у відповідність умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 76-06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з фактичним виконанням робіт (наданням послуг), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», підпунктом 5 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та умовами Договору |
Номер договору про закупівлю: | 76-06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 76-06/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |